BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - vrijdag 24 juni 2022 - 17:25   quote  deeplink  
is gewoon slecht
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 24 juni 2022 - 17:25   quote  deeplink  
Even realistisch ( helaas)
Feyenoord is 3 e geworden
Verliezend finalist conf leage
Hij is pas international
Is ietwat klein voor europese top
Tja ik denk dat we tevreden moeten zijn......( vindt het ook niet leuk)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 17:25 schreef kenny het volgende:
is gewoon slecht
Aan de andere kant, precies een jaar terug;

Dat meldt de Belgische krant Het Laatste Nieuws. Malacia tekende eind juni bij tot 2024, wat niet uitsluit dat de Bruggelingen hem in deze zomerse transferwindow kunnen weglokken uit Rotterdam. Technisch directeur Bart Verhaeghe gaf dit weekend te kennen dat Club reeds een persoonlijk akkoord bereikte met de belofteninternational. ,,We zijn rond met een linksachter, maar de club wil 11 miljoen euro. Terwijl hij er maar zes waard is.’’
neliz
 neliz - vrijdag 24 juni 2022 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 17:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Krabbendam meldt trouwens dat hem om 15 miljoen inclusief bonussen gaat. Das geen beste deal indien waar.
Beetje raar dat het nu 15 inclusief bonussen zou zijn en vorige week 14+4 werd afgewezen. Iemand heeft het dus fout.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 17:28   quote  deeplink  
De bedragen zijn toch altijd lastig inschatten/
Feyenoord zal er niets over melden
van geil
 van geil - vrijdag 24 juni 2022 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 17:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Krabbendam meldt trouwens dat hem om 15 miljoen inclusief bonussen gaat. Das geen beste deal indien waar.
Fooi.
Dat zal hij nu wel een schijtsalaris hebben.
Dan mag Feyenoord niet weigeren.
R()b
 R()b - vrijdag 24 juni 2022 - 17:35   quote  deeplink  
Slecht, en dat voor 3 man die de transfers onder hun hoede nemen.
kenny
 kenny - vrijdag 24 juni 2022 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 17:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Aan de andere kant, precies een jaar terug;

Dat meldt de Belgische krant Het Laatste Nieuws. Malacia tekende eind juni bij tot 2024, wat niet uitsluit dat de Bruggelingen hem in deze zomerse transferwindow kunnen weglokken uit Rotterdam. Technisch directeur Bart Verhaeghe gaf dit weekend te kennen dat Club reeds een persoonlijk akkoord bereikte met de belofteninternational. ,,We zijn rond met een linksachter, maar de club wil 11 miljoen euro. Terwijl hij er maar zes waard is.’’
is ook waar , maar malacia heeft onder slot echt stappen gezet en is ondertussen international dan gaat de marktwaarde ook goed omhoog
kenny
 kenny - vrijdag 24 juni 2022 - 17:46   quote  deeplink  
ik denk echt dat feyenoord met de rug tegen de muur staat , er is geen geld om je echt te versterken , er zijn een aantal plekken in het elftal die opgevuld moeten worden , Arnesen is er veel aan gelegen om Slot wel goed matriaal leveren en posities dubbel bezet te krijgen , nu kan je Maatsen halen en kost je dit jaar alleen huur en is een vergelijkbare speler en je hebt 15milj vrij om een goede versterking te halen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2022 door kenny --
Joeyyy
 Joeyyy - vrijdag 24 juni 2022 - 17:49   quote  deeplink  
Ik zal wel de enige zijn, maar ik snap dit bedrag wel. Lyon wilde waarschijnlijk niet verder gaan. Normaal zou je wachten, maar Feyenoord zit niet in de positie om te wachten. Ze kunnen nu 40% investeren, laat zeggen 6-7 miljoen. Daar kunnen ze misschien 2 huurspelers van vastleggen (Maatsen & Til?) plus kleine transfer (die Zuid-Koreaan van Mallorca?). Het is makkelijk roepen, maar ik denk dat de financiële situatie veel slechter is dan we allemaal denken. En we kunnen nu wellicht wat hoger in de boom gaan zitten bij volgende transfers..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 17:49 schreef Joeyyy het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar ik snap dit bedrag wel. Lyon wilde waarschijnlijk niet verder gaan. Normaal zou je wachten, maar Feyenoord zit niet in de positie om te wachten. Ze kunnen nu 40% investeren, laat zeggen 6-7 miljoen. Daar kunnen ze misschien 2 huurspelers van vastleggen (Maatsen & Til?) plus kleine transfer (die Zuid-Koreaan van Mallorca?). Het is makkelijk roepen, maar ik denk dat de financiële situatie veel slechter is dan we allemaal denken. En we kunnen nu wellicht wat hoger in de boom gaan zitten bij volgende transfers..
Nee ik kan dit ook volgen.
Ook betalen wij nog geen top salarissen, zijn we conference niveau en hebben we geld nodig.
Is nu wel met t potje wat er was opeens 10,5 miljoen te investeren en de opvolger staat al in de steigers
neliz
 neliz - vrijdag 24 juni 2022 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 17:49 schreef Joeyyy het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar ik snap dit bedrag wel. Lyon wilde waarschijnlijk niet verder gaan. Normaal zou je wachten, maar Feyenoord zit niet in de positie om te wachten. Ze kunnen nu 40% investeren, laat zeggen 6-7 miljoen. Daar kunnen ze misschien 2 huurspelers van vastleggen (Maatsen & Til?) plus kleine transfer (die Zuid-Koreaan van Mallorca?). Het is makkelijk roepen, maar ik denk dat de financiële situatie veel slechter is dan we allemaal denken. En we kunnen nu wellicht wat hoger in de boom gaan zitten bij volgende transfers..
die zuid-koreaan van je is duurder dan Maatsen kopen.

En iedereen heeft z'n kop in het zand over hoeveel de club in het rood staat dankzij de nieuwe kuip, maar het is makkelijker mede-supporters te beledigen dan te wijzen naar de schuldigen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 17:56   quote  deeplink  
Wie weet zet dit andere clubs nog in gang
kenny
 kenny - vrijdag 24 juni 2022 - 17:58   quote  deeplink  
is het nou 15milj incl bonussen ?? betekent dit makkelijk gezegd misschien 12 of 13milj rechtstreeks en de rest in vorm van bonussen ? of komen de bonussen er nog boven op de 15milj ??
15milj en bonussen is al ruk , maar 12 a 13 milj en bonussen is echt schandalig
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 17:58 schreef kenny het volgende:
is het nou 15milj incl bonussen ?? betekent dit makkelijk gezegd misschien 12 of 13milj rechtstreeks en de rest in vorm van bonussen ? of komen de bonussen er nog boven op de 15milj ??
15milj en bonussen is al ruk , maar 12 a 13 milj en bonussen is echt schandalig
Krabbendam is de enige die inclusief roept.
Ik heb altijd wel de neiging deze man standaard niet te geloven
kenny
 kenny - vrijdag 24 juni 2022 - 17:59   quote  deeplink  
je geeft weer een lekker signaal af met de eventuele verkoop van senesi of sini , kom maar onder de prijs bieden we zijn het koopjeshuis van nederland
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 18:00   quote  deeplink  
Agreement in place with Feyenoord for €15m fee.
Dat is t bericht. Alles er omheen is zelf ingevuld
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 18:01   quote  deeplink  
Kan zo maar dat dit voor 01-07 beklonken moest vanwege de boeken. Helpt ook niet
yoghurt17
 yoghurt17 - vrijdag 24 juni 2022 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 17:59 schreef kenny het volgende:
je geeft weer een lekker signaal af met de eventuele verkoop van senesi of sini , kom maar onder de prijs bieden we zijn het koopjeshuis van nederland
Helemaal mee eens! Als iemand al onder de vraagprijs verkocht kon worden was het Senesi, dan had je nog een verhaal gehad. Want die had nog een 1 jarig contract. Malacia is international, jong ligt nog lang vast. Hier had je minimaal 20 voor moet vangen. Sinisterra en kocku ga je nu dus nooit voor boven de 20 verkopen als je het mij vraagt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 juni 2022 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 18:01 schreef Stylzz het volgende:
Kan zo maar dat dit voor 01-07 beklonken moest vanwege de boeken. Helpt ook niet
Ah ja, kan je zomaar eens gelijk in hebben.
neliz
 neliz - vrijdag 24 juni 2022 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 18:04 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Als iemand al onder de vraagprijs verkocht kon worden was het Senesi, dan had je nog een verhaal gehad. Want die had nog een 1 jarig contract. Malacia is international, jong ligt nog lang vast. Hier had je minimaal 20 voor moet vangen. Sinisterra en kocku ga je nu dus nooit voor boven de 20 verkopen als je het mij vraagt.
Senessi is ook international, slechts 2 jaar ouder dan Malacia, en heeft nog een éénzijdige optie voor verlenging.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 18:19   quote  deeplink  
Denk dat we ook moeten accepteren dat we qua transfersommen nog niet de top kunnen vragen. Althans niet voor alle spelers blijkbaar.

- derde plaats max
- conference League
- geen miljoenen salarissen
- geen of net international en geen basis
- club heeft geld nodig

Helaas. Maar zoals ik al eerder zei, Malacia had vorig jaar voor Max 7 gegaan
Sensi
 Sensi - vrijdag 24 juni 2022 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 18:19 schreef Stylzz het volgende:
Denk dat we ook moeten accepteren dat we qua transfersommen nog niet de top kunnen vragen. Althans niet voor alle spelers blijkbaar.

- derde plaats max
- conference League
- geen miljoenen salarissen
- geen of net international en geen basis
- club heeft geld nodig

Helaas. Maar zoals ik al eerder zei, Malacia had vorig jaar voor Max 7 gegaan
Zoals je net ook zei hij was 6mil waard toen. Nu zit je onder zijn transferwaarde, wat onacceptabel is voor een speler zoals Malacia.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 24 juni 2022 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 17:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Krabbendam meldt trouwens dat hem om 15 miljoen inclusief bonussen gaat. Das geen beste deal indien waar.
Dramatisch.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 18:23 schreef Sensi het volgende:

[..]

Zoals je net ook zei hij was 6mil waard toen. Nu zit je onder zijn transferwaarde, wat onacceptabel is voor een speler zoals Malacia.
Toen wilde club niet meer dan 6 betalen en meer gegadigden waren er niet
Mijn 7 is dus een invulling van mij
Sensi
 Sensi - vrijdag 24 juni 2022 - 18:35   quote  deeplink  
Ah prima. Dan als nog gooi je een basis speler met een grote toekomst voor zich niet in de uitverkoop. Niet dat 15mil weinig is maar Feyenoord zou uit dit soort spelers het maximale er uit moeten en kunnen halen. Onder de transferwaarde zitten is ronduit belachelijk. Fransen lachen zich rot joh, als hij zijn niveau haalt word hij over 2 jaar voor het dubbele verkocht.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 18:37   quote  deeplink  
We zitten niet in die luxe positie.
We hebben geld nodig en spelers om meerdere posities in te vullen of te verbeteren.
Feyenoord kan ook niet te lang wachten want dan zijn hun targets weg.
Ik vind t ook weinig, maar kan genoeg argumenten bedenken waarom t zo is
yoghurt17
 yoghurt17 - vrijdag 24 juni 2022 - 18:39   quote  deeplink  
Gravenberch was 2-3 jaar geleden misschien een ton waard. Dat is allemaal onzin. Een goeie, jonge, mee opkomende linksback is schaars. Feyenoord heeft dit gewoon wederom niet goed gedaan. 18 miljoen + bonussen had het minimum moeten zijn als je het mij vraagt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 juni 2022 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 18:37 schreef Stylzz het volgende:
We zitten niet in die luxe positie.
We hebben geld nodig en spelers om meerdere posities in te vullen of te verbeteren.
Feyenoord kan ook niet te lang wachten want dan zijn hun targets weg.
Ik vind t ook weinig, maar kan genoeg argumenten bedenken waarom t zo is
Ik ben het met jou eens
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 18:39 schreef yoghurt17 het volgende:
Gravenberch was 2-3 jaar geleden misschien een ton waard. Dat is allemaal onzin. Een goeie, jonge, mee opkomende linksback is schaars. Feyenoord heeft dit gewoon wederom niet goed gedaan. 18 miljoen + bonussen had het minimum moeten zijn als je het mij vraagt.
Gebaseerd op wat in hemelsnaam?
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 24 juni 2022 - 18:43   quote  deeplink  
Heel benieuwd hoe hij het gaat doen in Frankrijk.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 18:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben het met jou eens
Ik ook ;)

Maar bedragen voor transfers zijn soms studies op zich.
Maar emotie is zelden een verhogende of verlagende factor :)
kriebel70
 kriebel70 - vrijdag 24 juni 2022 - 18:44   quote  deeplink  
dacht de van de week gehoorde 18 milj en 15% doorverkoop gehoord te hebben , dit is een deceptie. had hem dan nog maar een jaartje laten ballen . dit is her investeren van max 6 miljoen .
yoghurt17
 yoghurt17 - vrijdag 24 juni 2022 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 18:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Gebaseerd op wat in hemelsnaam?
Gebaseerd op wat? Op andere spelers van dit niveau. Dit is een international die vrijwel de meeste wedstrijden heeft gespeeld van alle eredivisie spelers. Daarbij met zijn club de finale heeft gehaald. Jong is en nog lang vast ligt. Hij is beter dan Wijndal en ik weet zeker dat die voor meer weg gaat.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 18:53 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Gebaseerd op wat? Op andere spelers van dit niveau. Dit is een international die vrijwel de meeste wedstrijden heeft gespeeld van alle eredivisie spelers. Daarbij met zijn club de finale heeft gehaald. Jong is en nog lang vast ligt. Hij is beter dan Wijndal en ik weet zeker dat die voor meer weg gaat.
Dit is waar.
Maar dit zijn helaas niet alle dingen die een marktwaarde bepalen.
Linksback levert ook nooit zo heel veel op. Zijn salaris is ook niet heel hoog, dat bepaalt ook een afkoopsom.
Hij is international maar geen basis. Finale van conference League wordt vooralsnog niet echt hoog aangeschreven.
Etc etc
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 19:02   quote  deeplink  
Straks kopen ze Dessers nog van dit geld …
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 juni 2022 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 18:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik ook ;)

Maar bedragen voor transfers zijn soms studies op zich.
Maar emotie is zelden een verhogende of verlagende factor :)
Nou ja eigenlijk ook wat jij schreef ,om bepaalde doelen te halen
binnen een beperkte tijd moeten ze misschien genoegen nemen met het juiste bedrag
ook al is het minder dan dat men verwacht .
Dat krijg je alleen als je geen eigen vermogen bezit ..En wellicht
halen ze wel meer binnen bij de volgende transfer omdat ze dan niet meer zonodig moeten.
van geil
 van geil - vrijdag 24 juni 2022 - 19:14   quote  deeplink  
Nou,zo werkt t denk ik niet.
Clubs gaan deze transfer als maatstaf nemen voor onze andere spelers.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 19:16   quote  deeplink  
Dat denk ik niet. Ik denk eerder dat er geen andere grote uitgaande transfers meer aan komen
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 juni 2022 - 19:17   quote  deeplink  
Inkomsten om snel verder door te pakken, spelers die nu nog haalbaar zijn. Deels de toenemende transfergekte voor zijn, wanneer prijzen omhoog schieten.
Die verwachte bedragen die hier voorbij schieten....Alsof wij Europese top zijn?
van geil
 van geil - vrijdag 24 juni 2022 - 19:17   quote  deeplink  
Ik vind dit geen grote hoor.
Hou je onder aan de streep geen drol aan over.
@ Stylzz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2022 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 juni 2022 - 19:22   quote  deeplink  
Laten we overigens niet vergeten dat Dumfries vorig jaar ook voor 15 miljoen (inclusief bonussen ging). Ook nog een tweejarig contract.

In dat kader is dit bedrag logisch voor Malacia. Je hoopt op iets meer, maar als er weinig clubs concreet worden, moet je misschien pakken wat je pakken kan.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 19:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Laten we overigens niet vergeten dat Dumfries vorig jaar ook voor 15 miljoen (inclusief bonussen ging). Ook nog een tweejarig contract.

In dat kader is dit bedrag logisch voor Malacia. Je hoopt op iets meer, maar als er weinig clubs concreet worden, moet je misschien pakken wat je pakken kan.
T is gewoon de hype die ontstaan is onder supporters en watchers die de clubs niet overnemen
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 juni 2022 - 19:25   quote  deeplink  
Media maakt gek en zweept graag op.
van geil
 van geil - vrijdag 24 juni 2022 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 16:57 schreef Stylzz het volgende:
Bij 15 miljoen moet wel een flinke bonus clausule zitten anders is t wat sneu
Met alle respect.
Wat is er in 2 uur tijd veranderd?
Het is inmiddels nog slechter,15 miljoen inclusief.
En nu loop je het aan alle kanten te verdedigen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2022 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 juni 2022 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 19:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T is gewoon de hype die ontstaan is onder supporters en watchers die de clubs niet overnemen
Lijkt erop. En we moeten misschien ook niet vergeten dat Malacia vorig seizoen lang niet onomstreden was. Velen, waaronder ikzelf, vonden eigenlijk dat hij halverwege het seizoen wel eens de bank mocht gaan warmhouden. Daarna ging zijn niveau weer omhoog met name Europees, maar tis misschien wel een hoop geld voor een linksback, die verdedigend goed is, maar aan de bal zeker nog een en ander mist.
yoghurt17
 yoghurt17 - vrijdag 24 juni 2022 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 19:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Lijkt erop. En we moeten misschien ook niet vergeten dat Malacia vorig seizoen lang niet onomstreden was. Velen, waaronder ikzelf, vonden eigenlijk dat hij halverwege het seizoen wel eens de bank mocht gaan warmhouden. Daarna ging zijn niveau weer omhoog met name Europees, maar tis misschien wel een hoop geld voor een linksback, die verdedigend goed is, maar aan de bal zeker nog een en ander mist.
Nou en.. Vorig seizoen telt niet meer. Malacia is de beste Nederlandse linksback en die is meer waar dan 15. We moeten eens wat meer de arrogantie van die neuzen over nemen. Niet verkopen omdat de voorbereiding eraan komt en we in paniek raken dat er niet direct een volwaardig elftal staat in de eerste vriendschappelijke wedstrijd. Plots tief houden en dan komt er vanzelf wel een over de brug.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 19:31 schreef van geil het volgende:

[..]

Met alle respect.
Wat is er in 2 uur tijd veranderd?
Het is inmiddels nog slechter,15 miljoen inclusief.
En nu loop je het aan alle kanten te verdedigen?
T blijft sneu. Maar ik begrijp t wel.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 19:59   quote  deeplink  
Zal je zien straks, blijkt t allemaal onzin ;-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 juni 2022 - 20:00   quote  deeplink  
Ik zit even terug te kijken wat er betaald is voor verdedigers in de afgelopen 5 jaar (uitgaande transfers van eredivisieclubs, minstens 5 miljoen):

De Ligt 85.5 miljoen
Sanchez 42 miljoen
Dest 21 miljoen
Blind 17.5 miljoen
Karsdorp 16 miljoen
Kongolo 15 miljoen
Dumfries 13.7 miljoen
Angelino 12 miljoen
Arias 11 miljoen
Wober 10.5 miljoen
Riedewald 9 miljoen
Karavaev 8 miljoen
St Juste 8 miljoen
Gudmondsson 6 miljoen
Haps 6 miljoen
Meijer 6 miljoen
Moreno 5.7 miljoen
Dumfries 5.5 miljoen
Kristensen 5 miljoen
Pirie 5 miljoen
Luckassen 5 miljoen
Sinkgraven 5 miljoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2022 door T-FeYeN00rD --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5616090