BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 08:05   quote  deeplink  
Zoiets..

Overgang Philippe Léonard naar Feyenoord afgerond
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 juli 2014 - 08:14   quote  deeplink  
Dat waren nog eens toppers........
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 25 juli 2014 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 00:57 schreef tomson het volgende:

[..]

Immers is wel degelijk Feyenoord. Ik vind het jammer dat die jongen nog steeds niet het krediet krijgt dat ie verdient. Gelukkig heb ik in de loop van het seizoen de antipathie bij velen om zien slaan naar sympathie. Waar hij in het begin vervloekt werd (inclusief ondergetekende) werd hij steeds vaker toegezongen. Verhoek is iedereen het wel over eens, die had allang ergens anders ondergebracht moeten wezen, allang duidelijk dat het er niet uit gaat komen bij die jongen. In ieder geval niet bij ons. Die moet toch zelf onderhand ook wel veel liever gewoon bij ADO rondhobbelen ?
Zo is het.
edjoe
 edjoe - vrijdag 25 juli 2014 - 08:51   quote  deeplink  
Of zoiets; Feyenoord trekt Michael Lumb aan/Feyenoord haalt Angelos Charisteas
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 25 juli 2014 - 08:55   quote  deeplink  
Of deze:
Feyenoord heeft zich versterkt met Aleksandar Ignjatovic. De 21-jarige Serviër komt op huurbasis voor één seizoen over van Borac Cacak. Feyenoord heeft daarnaast een optie tot koop bedongen. Ignjatovic is een 1 m 92 grote rechtsbenige centrumverdediger, die in Rotterdam de concurrentiestrijd aan zal moeten gaan met Ron Vlaar en Norichio Nieveld.

Aleksandar Ignjatovic debuteerde in 2007 namens Radnicki Nis in het betaalde voetbal. In zijn eerste seizoen kwam de Serviër tot 31 wedstrijden. Vervolgens maakte hij de overstap naar Borac Cacak, voor welke club hij tijdens het seizoen 2008/2009 tot 35 officiële duels kwam. Met die club zette de rechtspoot afgelopen seizoen tijdens een tweeluik met Ajax zijn eerste schreden in het Europa Cupvoetbal. Wij zijn bijzonder blij dat wij deze jonge, talentvolle verdediger voor deze cruciale positie vast hebben kunnen leggen, laat trainer Mario Been weten in een eerste reactie.

http://forum.headliner.nl/topic-12299/
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 08:51 schreef edjoe het volgende:
Of zoiets; Feyenoord trekt Michael Lumb aan/Feyenoord haalt Angelos Charisteas
Charisteas///Held..
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 08:00 schreef edjoe het volgende:
Ik snap best dat Feyenoord geen overhaaste beslissingen neemt met grote bedragen, maar ik krijg nu het idee dat ze met alle transfers voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten door alles transfervrij binnen te hengelen. Zullen straks wel een hoop paniekaankopen worden, als de sportieve prestaties in augustus/september tegenvallen.
Het is maar goed dat Van Geel daar zit, want die weet wat hij doet. In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst, maar van mij krijgt hij het vertrouwen.

Dat ons geduld op de proef wordt gesteld is een feit.
broer van Ted
 broer van Ted - vrijdag 25 juli 2014 - 10:20   quote  deeplink  
Alles voor het kampioenschap , Besikas tuurlijk volle kuip gekkenhuis fanatiek uitvak zoals het hoort !
Kan alle kanten op .
Dit wilden we toch met z,n allen .
Er weer boven opkomen ? Dat gaat niet 1,2,3. .wanneer je al 44 jaar in de kuip kompt ben je toch wel wat gewend . Als we dit jaar geen kampioen worden is de teleurstelling duizend keer erger dan de komende weken uitgespeeld te zijn in de Champignons club , europa-cup zie AZ afgelopen jaar . 020 is niet bespreekbaar voor mij . Die ben ik een beetje zat na de beker finale
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 10:20 schreef broer van Ted het volgende:
Alles voor het kampioenschap , Besikas tuurlijk volle kuip gekkenhuis fanatiek uitvak zoals het hoort !
Kan alle kanten op .
Dit wilden we toch met z,n allen .
Er weer boven opkomen ? Dat gaat niet 1,2,3. .wanneer je al 44 jaar in de kuip kompt ben je toch wel wat gewend . Als we dit jaar geen kampioen worden is de teleurstelling duizend keer erger dan de komende weken uitgespeeld te zijn in de Champignons club , europa-cup zie AZ afgelopen jaar . 020 is niet bespreekbaar voor mij . Die ben ik een beetje zat na de beker finale
Ben je nu serieus dat we dit jaar kampioen worden je mag met dit elftal blij zijn als je in het linkerrijtje uitkomt. Er moet echt heel snel wat komen. Ieder blinde kip ziet toch dat dit momenteel een armoe team is en geloof me als er 1 een Feyenoordsupporter is ben ik het wel. Natuurlijk zit ik er woensdag maar kom op met 6 reservespelers van vorig jaar nu in het eerste en aleen maar spelers die weggaan of dreigen te gaan. Dit doet mij zo zeer als rassupporter. Ieder dag kijk ik wel 50 keer of er eindelijk iets komt. Ik kok bijna van binne. Nu heeft Vitesse weer een spits. Alles en iedereen maakt zich sterker en wij. Volgende week voorronde waar we zo naar uitkijken en dan met dit team en het bestuur maar zeggen wij doen niets overhaast maar wel veel te laat dadelijk.
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 10:42   quote  deeplink  
Dan zeggen dat we dit jaar teleurgesteld zijn als we geen kampioen worden. Wat voor verwachtingen heb jij in godsnaam. Zit je in een inrichting of zo.
FR-1908Arno
 FR-1908Arno - vrijdag 25 juli 2014 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 09:51 schreef Barabas het volgende:

[..]

Het is maar goed dat Van Geel daar zit, want die weet wat hij doet. In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst, maar van mij krijgt hij het vertrouwen.

Dat ons geduld op de proef wordt gesteld is een feit.
True maar zie het eens zo, Nu een speler kopen staan in verhouding van de hoofdprijs betalen , wachten tot einde periode kan zo maar 50% prijs voordeel opleveren. Dus v.Geel zit daar goed en doet echt geen rare dingen. Heb vertrouwen in de toekomst nu we gezond zijn maar nu gezond zien te blijven :-)
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 16:07   quote  deeplink  
50% prijsvoordeel... het lijkt wel een supermarkt...

We gooien alles meteen al weg; materiaal is onvoldoende om iets klaar te maken tegen die Turken en of we ons dan voor de EL plaatsen is ook nog maar de vraag. 020 heeft zich beter versterkt dan wij dus je weet wel wat voor een seizoen dit gaat worden...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 16:13   quote  deeplink  
Feyenoord - Ajaks 5-0
Ajaks - Feyenoord 0-5
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 16:15   quote  deeplink  
Ik ben niet gauw iemand die zeurt maar moet het bestuur niet een keer door iemand wakker geschut worden. Staat er nu niemand op om te zeggen dat we op deze manier het hele jaar weer verknallen. Let maar op met dit elftal wordt het donderdag 1-3 en dan maar zeggen we hebben nog tijd. Niets nee helemaal niets doet het klote bestuur. Moeten we met zijn allen niet het bestuur wakker schudden. Dit is toch abseurt. We zijn al 3 toppers kwijt er volgt er zeker nog 1 en er gebeurt niets. Mijn zoorn belde net en zei pa kijk je ook iedere half uur of er al wat gekocht is. Bijna ieder team in de eredivisie heeft al nieuwe spelers kijk 020 2 spitsen en een achterhoede speler en nog een paar andere en wij ik baal hier echt zo van. En maar zeggen geduld nou mijn geduld is op.
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 16:16   quote  deeplink  
excuus woensdag.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 16:17   quote  deeplink  
Waarom kijkt 'iedereen' verdomme naar 020..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juli 2014 door RenatoBos --
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:13 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord - Ajaks 5-0
Ajaks - Feyenoord 0-5
Met het huidige elftal kon het record van psv 10-0 wel eens achterhaald worden. Leuk dat je zo optimistisch blijft maar je weet wel beter.
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:17 schreef RenatoBos het volgende:
Waarom kijkt iedereen verdomme naar 020..
Nee lekker naar ons team kijken daar wordt je vrolijk van. Zie jij nu echt niet dat we het met dit team met alle goede bedoelingen een kansloos jaar gaan starten als de Vrij ook nog weggaat met een Verhoek rechtsbuiten wat is die man slecht. Te Vrede werkt hard maar kan ook niet voetballen. De achterhoede was tegen Soci dad zeker de 1e helft kanslos. Positief vind ik Veelers en Karsdorp
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:15 schreef legrande het volgende:
Ik ben niet gauw iemand die zeurt maar moet het bestuur niet een keer door iemand wakker geschut worden. Staat er nu niemand op om te zeggen dat we op deze manier het hele jaar weer verknallen. Let maar op met dit elftal wordt het donderdag 1-3 en dan maar zeggen we hebben nog tijd. Niets nee helemaal niets doet het klote bestuur. Moeten we met zijn allen niet het bestuur wakker schudden. Dit is toch abseurt. We zijn al 3 toppers kwijt er volgt er zeker nog 1 en er gebeurt niets. Mijn zoorn belde net en zei pa kijk je ook iedere half uur of er al wat gekocht is. Bijna ieder team in de eredivisie heeft al nieuwe spelers kijk 020 2 spitsen en een achterhoede speler en nog een paar andere en wij ik baal hier echt zo van. En maar zeggen geduld nou mijn geduld is op.
Ik roep dit wel vaker, maar men is schijnbaar de mening toegedaan dat je pas wat kan en mag als ook onze Vrienden zijn betaald. Als je op tijd, handig én verstandig versterkt dan plaatsen we ons zeker voor de EL en misschien zelfs wel de CL. Van Aanholt deed een open sollicitatie, maar ik heb de indruk dat er niets mee is gedaan, terwijl we met Nelom bagger op de bank hebben. Nog steeds geen spits, dus met Te Vrede de komende wedstrijden aanzien hoe we niet gaan scoren.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:17 schreef legrande het volgende:

[..]

Met het huidige elftal kon het record van psv 10-0 wel eens achterhaald worden. Leuk dat je zo optimistisch blijft maar je weet wel beter.
De uitslag moet je niet naar kijken man, ik bedoel hier mee dat ik altijd het geloof hebt dat we voor de winst gaan..
tomson
 tomson - vrijdag 25 juli 2014 - 16:23   quote  deeplink  
Of hij krijgt het op zijn heupen en legt er 3 in 😂
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:17 schreef RenatoBos het volgende:
Waarom kijkt 'iedereen' verdomme naar 020..
Omdat zij vorig jaar kampioen werden, daar waar wij het lieten liggen, weet je nog? Nu hebben zij zich versterkt en wij NIET. Dus kan je zoiets wel roepen....vreemd is het niet.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:20 schreef legrande het volgende:

[..]

Nee lekker naar ons team kijken daar wordt je vrolijk van. Zie jij nu echt niet dat we het met dit team met alle goede bedoelingen een kansloos jaar gaan starten als de Vrij ook nog weggaat met een Verhoek rechtsbuiten wat is die man slecht. Te Vrede werkt hard maar kan ook niet voetballen. De achterhoede was tegen Soci dad zeker de 1e helft kanslos. Positief vind ik Veelers en Karsdorp
Ja daar word ik vrolijk van als ik naar Feyenoord kijkt/gaat, mijn hart gaat elke keer weer sneller kloppen als ik het woord Feyenoord hoort. Niemand heeft jouw ooit verteld dat het leven van een Feyenoord supporter alleen maar successen zijn, daarvoor hebben we samen al te veel dalen meegemaakt schat ik in. En eerlijk gezegd heb ik nog alle vertrouwen in de technische staf en kan (wil) ik me er geen voorstelling bij maken dat we een slechte seizoensstart maken. Ik zal altijd positief blijven richting Feyenoord, en af en toe ook wel eens flink vloeken natuurlijk maar dat alleen als ze een kut wedstrijd hebben gespeeld..
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:23 schreef tomson het volgende:
Of hij krijgt het op zijn heupen en legt er 3 in ��
Wishful thinking...
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

De uitslag moet je niet naar kijken man, ik bedoel hier mee dat ik altijd het geloof hebt dat we voor de winst gaan..
Dat geloof is prima dat moeten we hebben maar ik zou nu zo graag een echt meedoen om het kampioenschap en op deze manier ben je toch wel met mij eens dat het niets wordt. Besiktas is echt een sterk team en natuurlijk hoop ik op een goed resultaat maar wat voor voorhoede hebben wij nu. Schaken vind ik altijd wel dreigend maar kom europees is het met het huidige team hoe graag ik het ook anders wil zien kansloos.
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja daar word ik vrolijk van als ik naar Feyenoord kijkt/gaat, mijn hart gaat elke keer weer sneller kloppen als ik het woord Feyenoord hoort. Niemand heeft jouw ooit verteld dat het leven van een Feyenoord supporter alleen maar successen zijn, daarvoor hebben we samen al te veel dalen meegemaakt schat ik in. En eerlijk gezegd heb ik nog alle vertrouwen in de technische staf en kan (wil) ik me er geen voorstelling bij maken dat we een slechte seizoensstart maken. Ik zal altijd positief blijven richting Feyenoord, en af en toe ook wel eens flink vloeken natuurlijk maar dat alleen als ze een kut wedstrijd hebben gespeeld..
En dus slik je alles als zoete koek. Je bent niet de enige supporter.

Deze kritische geluiden zijn wel ergens op gebaseerd en er worden ook nog eens verantwoorde suggesties gedaan. Stoppen met lijden, het is tijd om te gaan leiden!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:24 schreef Barabas het volgende:

[..]

Omdat zij vorig jaar kampioen werden, daar waar wij het lieten liggen, weet je nog? Nu hebben zij zich versterkt en wij NIET. Dus kan je zoiets wel roepen....vreemd is het niet.
Calimero gedrag..
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ok Ik heb ook al zoveel meegemaakt. Zoals ik al eerder zei heb nu 44 jaar een seizoenkaart. Mijn pa is er aan een hartaanval in 1971 overleden 14 november Feyenoord twente 1-2. Ook ik ga regelmatig weg en denk ik kom hier nooit meer na een waardeloze wedstrijd maar na 1 a 2 dagen gaat het weer kriebelen en daarna kan ik niet wachten op de volgende wedstrijd. Ik heb ook het volste vertrouwen in de technische staf maar ook zij kunnen geen ijzer met handen breken. Al krijg je er maar 2 goede spelers van 3 a 4 miljoen er bij een rechtsbuiten en een spits en misschien als de Vrij weggaat een verdediger van formaat. De Vrij weg voor ongeveer 10 dan heb je zo'n 35 miljoen binnen. Daar moet dan toch wel zo'n 10 a 12 geïnvesteerd kunnen worden en niet pas in september dan ben je te laat.
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Calimero gedrag..
Je snapt het niet.... anders zou je wel wat anders roepen.

De laatste keer? '98-'99

De volgende keer? 2045-2046?
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:35 schreef legrande het volgende:

[..]

Ok Ik heb ook al zoveel meegemaakt. Zoals ik al eerder zei heb nu 44 jaar een seizoenkaart. Mijn pa is er aan een hartaanval in 1971 overleden 14 november Feyenoord twente 1-2. Ook ik ga regelmatig weg en denk ik kom hier nooit meer na een waardeloze wedstrijd maar na 1 a 2 dagen gaat het weer kriebelen en daarna kan ik niet wachten op de volgende wedstrijd. Ik heb ook het volste vertrouwen in de technische staf maar ook zij kunnen geen ijzer met handen breken. Al krijg je er maar 2 goede spelers van 3 a 4 miljoen er bij een rechtsbuiten en een spits en misschien als de Vrij weggaat een verdediger van formaat. De Vrij weg voor ongeveer 10 dan heb je zo'n 35 miljoen binnen. Daar moet dan toch wel zo'n 10 a 12 geïnvesteerd kunnen worden en niet pas in september dan ben je te laat.
Precies, eind september kunnen we ons nergens meer voor plaatsen. Dan kan je El Hamdaoui en Drenthe met een gerust hart laten komen....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:37 schreef Barabas het volgende:

[..]

Je snapt het niet.... anders zou je wel wat anders roepen.

De laatste keer? '98-'99

De volgende keer? 2045-2046?
Ik snap het echt wel Barabas, ging me om deze uitspraak: 'Nu hebben zij zich versterkt en wij NIET.'..

Denk dat je nu ook erg overdrijft met 45-46. Zeker als je kijkt naar de ambities van de club met de verbouwing van de Kuip en waar zij/wij mee naar een hoger plan willen..
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik snap het echt wel Barabas, ging me om deze uitspraak: 'Nu hebben zij zich versterkt en wij NIET.'..

Denk dat je nu ook erg overdrijft met 45-46. Zeker als je kijkt naar de ambities van de club met de verbouwing van de Kuip en waar zij/wij mee naar een hoger plan willen..
Je mist het punt of gaat er bewust aan voorbij. Chargeren op basis van woorden die je uit de context trekt en daar dan een waardeoordeel over geven. Snap je het nu wel?

We hunkeren gewoon allemaal naar succes!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juli 2014 door Barabas --
moa
 moa - vrijdag 25 juli 2014 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:24 schreef Barabas het volgende:

[..]

Versterkt? Laten we niet op de zaken vooruit lopen, van Zivkovic, Viergever en Milik wordt Ajax volgens mij vooralsnog niet veel wijzer. Staat een vertrek van de Jong, Hoesen, Poulsen, Krkic en mogelijk nog Blind en Sigthorsson tegen over.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 16:44   quote  deeplink  
quote:

[..]

De technische staf heeft laten blijken de afgelopen jaren met niets toch prima resultaten te boeken, waarom zou dat nu ineens anders zijn. Snap je ongeduld, heb ik ook, je zoon vraagt je om ieder half uur te kijken, ik loop verdomme met mijn iPad in mijn hadden elke minuut te kijken..
moa
 moa - vrijdag 25 juli 2014 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:43 schreef Barabas het volgende:

[..]

Je mist het punt of gaat er bewust aan voorbij. Chargeren op basis van woorden die je uit de context trekt en daar dan een waardeoordeel over geven. Snap je het nu wel?
Waar hebben we dat eerder gezien? :)
JanM
 JanM - vrijdag 25 juli 2014 - 16:45   quote  deeplink  
M.i. is het vrij eenvoudig allemaal: eerst moeten de centjes van BMI, Janmaat en Pellè binnen zijn en moet de deal met De Vrij rond zijn en pas dan kan er zaken gedaan worden. Natuurlijk is dat klote en had iedereen liever al eind juni de complete selectie rond gehad, maar dat ligt meer aan het transferwindow dan aan de directie van Feyenoord volgens mij. Iedereen wil toch ook dat de centjes zorgvuldig worden besteed en niet aan paniekaankopen?

Alleen Drenthe had wat mij betreft al wel aangetrokken mogen worden, maar blijkbaar ziet men dat bij Feyenoord niet zitten. El Hamdaoui is een ander verhaal: die heeft nog een contract en niemand weet of het gerucht dat Feyenoord geïnteresseerd zou zijn klopt ... Ik denk dat men nog steeds met Dost bezig is!

En die is niet fit, dus al hadden we die 3 weken geleden al gekocht, hadden we daar nu ook nog niets aan gehad!
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zo jij wil ook gewoon wachten tot het nieuwe stadion klaar is voordat we eindelijk versterkingen gaan halen. Op deze manier zoals het nu gaat zal het niet veel eerder zijn. Dan staat Verhoek in 2018 nog steeds met zijn rollator naast hem rechtsbuiten. en ga ik toch nog steeds kijken. Zo'n trouwe supporter ben en blijf ik wel met heel heel veel pijn in het hart.
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:44 schreef moa het volgende:

[..]

Versterkt? Laten we niet op de zaken vooruit lopen, van Zivkovic, Viergever en Milik wordt Ajax volgens mij vooralsnog niet veel wijzer. Staat een vertrek van de Jong, Hoesen, Poulsen, Krkic en mogelijk nog Blind en Sigthorsson tegen over.
Wie of wat maakt mij niet zo heel veel uit. Het begint er gewoon wéér op te lijken dat we komend seizoen wéér voor Jan Tat mogen gaan juichen.
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

De technische staf heeft laten blijken de afgelopen jaren met niets toch prima resultaten te boeken, waarom zou dat nu ineens anders zijn. Snap je ongeduld, heb ik ook, je zoon vraagt je om ieder half uur te kijken, ik loop verdomme met mijn iPad in mijn hadden elke minuut te kijken..
Dan ben je toch ook niet zo zeker van dit team!!!!!!!!
moa
 moa - vrijdag 25 juli 2014 - 16:48   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik denk dat iedereen hetzelfde voelt,

Dat geld KAN ook geïnvesteerd worden, maar dat betekend niet dat we het dan ook maar meteen moeten doen, de huidige aanpak bevalt mij eigenlijk wel. Dat het wachten lang duurt is een understatement, en dat we de versterkingen liever vandaag dan morgen zien is ook logisch, toch is het voor de club het beste als er gewoon geduldig gehandeld wordt en er pas spijkers met koppen worden geslagen als de tijd en de prijs goed is.
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:45 schreef JanM het volgende:
M.i. is het vrij eenvoudig allemaal: eerst moeten de centjes van BMI, Janmaat en Pellè binnen zijn en moet de deal met De Vrij rond zijn en pas dan kan er zaken gedaan worden. Natuurlijk is dat klote en had iedereen liever al eind juni de complete selectie rond gehad, maar dat ligt meer aan het transferwindow dan aan de directie van Feyenoord volgens mij. Iedereen wil toch ook dat de centjes zorgvuldig worden besteed en niet aan paniekaankopen?

Alleen Drenthe had wat mij betreft al wel aangetrokken mogen worden, maar blijkbaar ziet men dat bij Feyenoord niet zitten. El Hamdaoui is een ander verhaal: die heeft nog een contract en niemand weet of het gerucht dat Feyenoord geïnteresseerd zou zijn klopt ... Ik denk dat men nog steeds met Dost bezig is!

En die is niet fit, dus al hadden we die 3 weken geleden al gekocht, hadden we daar nu ook nog niets aan gehad!
Dost gaat volgens mij ook komen...Drenthe moet maar lekker bij de Rotterdamse Punnikclub gaan als hij zo graag terug wil komen. Die gast hebben we niks aan.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:43 schreef Barabas het volgende:

[..]

We hunkeren gewoon allemaal naar succes!
Nee ik begrijp er geen reet van maar dat komt misschien door het verschil van mening. Tuurlijk zie ik ook wel dat we ons niet versterkt hebben en dat we geld hebben om te investeren maar dat dat vooralsnog niet gebeurt. Wat ik tot aan op heden gezien is dat we flink progressie hebben geboekt met de club, een paar jaar geleden stonden we aan de afgrond en kijk waar we nu staan. Daar ben ik met recht trots op en geeft mij het vertrouwen dat we met een aantal (lees 3-4 jaar) jaren weer bij de top van Europa gaan behoren..
Ik trek overigens geen woorden uit de context. Ik reageer op wat jij post..en dat je zegt dat we in 45-46 kampioen gaan worden slaat werkelijk nergens op toch..
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:48 schreef moa het volgende:

[..]

Dat geld KAN ook geïnvesteerd worden, maar dat betekend niet dat we het dan ook maar meteen moeten doen, de huidige aanpak bevalt mij eigenlijk wel. Dat het wachten lang duurt is een understatement, en dat we de versterkingen liever vandaag dan morgen zien is ook logisch, toch is het voor de club het beste als er gewoon geduldig gehandeld wordt en er pas spijkers met koppen worden geslagen als de tijd en de prijs goed is.
Gedeeltelijk eens maar als het te lang duurt heb je tegen Besiktas en de volgende ronde niets te zoeken. Lig je uit Europa en heb je wederom zo'n competitiestart als vorig jaar met 3 nederlagen uit de eerste 4 wedstrijden. Dan hoeven die aankopen niet meer. Houdt het geld dan maar lekker in je zak.
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:48 schreef moa het volgende:

[..]

Denk je dat we ons met wachten voor een Europees toernooi gaan plaatsen?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:47 schreef legrande het volgende:

[..]

Zo jij wil ook gewoon wachten tot het nieuwe stadion klaar is voordat we eindelijk versterkingen gaan halen. Op deze manier zoals het nu gaat zal het niet veel eerder zijn. Dan staat Verhoek in 2018 nog steeds met zijn rollator naast hem rechtsbuiten. en ga ik toch nog steeds kijken. Zo'n trouwe supporter ben en blijf ik wel met heel heel veel pijn in het hart.
Nee hoor daar wil ik absoluut niet op wachten, ik hoor het liever gisteren dan morgen.
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee ik begrijp er geen reet van maar dat komt misschien door het verschil van mening. Tuurlijk zie ik ook wel dat we ons niet versterkt hebben en dat we geld hebben om te investeren maar dat dat vooralsnog niet gebeurt. Wat ik tot aan op heden gezien is dat we flink progressie hebben geboekt met de club, een paar jaar geleden stonden we aan de afgrond en kijk waar we nu staan. Daar ben ik met recht trots op en geeft mij het vertrouwen dat we met een aantal (lees 3-4 jaar) jaren weer bij de top van Europa gaan behoren..
Ik trek overigens geen woorden uit de context. Ik reageer op wat jij post..en dat je zegt dat we in 45-46 kampioen gaan worden slaat werkelijk nergens op toch..
Het ging om eerdere woorden, maar goed.

Vorig jaar hebben we het kampioenschap laten liggen, zo zie ik het. Op de manier zoals het nu gaat wordt het niet beter. Hoe lang moeten we wachten voor we weer eens wat te vieren hebben? Jij wil toch ook geen 3-4 jaar wachten? Het duurt al een eeuwigheid!
moa
 moa - vrijdag 25 juli 2014 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:47 schreef Barabas het volgende:

[..]

Wie of wat maakt mij niet zo heel veel uit. Het begint er gewoon wéér op te lijken dat we komend seizoen wéér voor Jan Tat mogen gaan juichen.
Ik denk dat we met Hahn, Konholo, van Beek, Manu, Achabar, Sleegers, Woudenberg, Steenvoorden, Dammers, Cabral, Karsdorp al flink wat extra mogelijkheden hebben, deze spelers zijn dan wel geen aankopen maar wel degelijk een aanvulling voor de selectie.

Zelf heb ik de verwachting dat een groot aantal van deze spelers veel sneller hun mannetje zullen staan dan in de tijd dat spelers als Clasie, Fer, Wijnaldum, Castaignos, Indi, de Vrij etc.. moesten debuteren. Alle nieuwe of teruggekeerde jongens zijn al 19-20 jaar en hebben al ervaring kunnen opdoen in de Jupiler League, Eredivisie en soms zelfs in buitenland of Feyenoord 1. In tegenstelling tot enkele jaren geleden toen spelers soms zonder ervaring op 16 jarige leeftijd voor de leeuwen werden gegooid uit noodzaak.
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk. De laatste jaren hebben wij ons sterk verbeterd flinke progressie maar op deze manier staan we snel weer aan de afgrond met 3 zakken met geld in onze handen. Je bent toch niet serieus met dat we bij de top van Europa gaan behoren met deze handelswijze. Natuurlijk weet ik dat ze geen geld moeten weggooien maar weten jullie nog datt ze zeiden dat als er spelers weggaan hebben we gelijk een lijstje achter de hand om adequaat direct vervangers te halen en wat gebeurt er geen kl.te.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:48 schreef legrande het volgende:

[..]

Dan ben je toch ook niet zo zeker van dit team!!!!!!!!
Mwah, had bij vorig seizoen absoluut een beter gevoel aan het begin dan nu. Maar dat is omdat er nog niets is aangetrokken en omdat we weten dat van geel bezig is om nog iets aan te trekken..
moa
 moa - vrijdag 25 juli 2014 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:52 schreef legrande het volgende:

[..]

Gedeeltelijk eens maar als het te lang duurt heb je tegen Besiktas en de volgende ronde niets te zoeken. Lig je uit Europa en heb je wederom zo'n competitiestart als vorig jaar met 3 nederlagen uit de eerste 4 wedstrijden. Dan hoeven die aankopen niet meer. Houdt het geld dan maar lekker in je zak.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:52 schreef Barabas het volgende:

[..]

Denk je dat we ons met wachten voor een Europees toernooi gaan plaatsen?
Nee dat is zo, ik verwacht niet dat we met deze selectie ons zullen plaatsen voor een groepsfase Champions League, voor de groepsfase Europa League schat ik onze kansen op 75%. (We zullen dit jaar gunstiger loten dan voorheen.)

Ik leg me er bij neer dat het wellicht weer een jaar is zonder Europees voetbal, als dat de prijs is die we moeten betalen voor de definitieve gezond wording en uiteindelijke terugkeer aan de top dan is dat zo.

Liever heb ik dat we bijvoorbeeld Bas Dost half Augustus voor 5 miljoen binnen halen, dan dat van Geel persé deze week een B of C keus spits neemt omdat die wel voor 30 Juli speelklaar te krijgen is. Met dat soort paniek aankopen maak je jezelf ook niet beter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0643098