BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - vrijdag 24 juni 2022 - 20:00   quote  deeplink  
Zou mooi zijn :)
Malacia heeft wel voor de grootste stinkstad van Frankrijk gekozen.
Rare keuze.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 20:01   quote  deeplink  
Goed perspectief wel
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 20:00 schreef van geil het volgende:
Zou mooi zijn :)
Malacia heeft wel voor de grootste stinkstad van Frankrijk gekozen.
Rare keuze.
Ik snap de keuze eigenlijk ook niet
van geil
 van geil - vrijdag 24 juni 2022 - 20:02   quote  deeplink  
Wat bedoel je?
Herstel, ik lees het al

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2022 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 juni 2022 - 20:02   quote  deeplink  
Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer ik vrees dat dit gewoon een marktconform bedrag is. Ik hoopte/verwachte ook op meer, maar misschien moeten we realistischer zijn.
van geil
 van geil - vrijdag 24 juni 2022 - 20:03   quote  deeplink  
Stoppen met kijken T.
Straks moeten we bijleggen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 juni 2022 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 19:50 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Nou en.. Vorig seizoen telt niet meer. Malacia is de beste Nederlandse linksback en die is meer waar dan 15. We moeten eens wat meer de arrogantie van die neuzen over nemen. Niet verkopen omdat de voorbereiding eraan komt en we in paniek raken dat er niet direct een volwaardig elftal staat in de eerste vriendschappelijke wedstrijd. Plots tief houden en dan komt er vanzelf wel een over de brug.
Das leuk, maar we hebben de centen nodig. We kunnen ons ook geen tweede Jorgensen veroorloven. Je moet daar wel een balans in zien te vinden. Bovendien we hebben zelden een volwaardig elftal met de voorbereiding. En Ajax/PSV krijgen trouwens ook niet gigantisch veel voor hun backs. Dest wat meer ja, dat is het wel. Tagliafico krijgen ze ook al jaren niet echt verkocht voor het bedrag dat ze ervoor willen hebben. En die is al jaren Argentijns international.

En de 'beste linksback van Nederland' staat niet vast in de basis bij Oranje. Daar kijken clubs ook naar. Ik vind overigens Wijndal van hetzelfde niveau. En Blind misschien ook wel. Die is heel traag en kan niet verdedigen, maar kan wel een stuk meer met de bal.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 juni 2022 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 20:03 schreef van geil het volgende:
Stoppen met kijken T.
Straks moeten we bijleggen.
hahaha, ik kan wel stoppen met kijken, maar clubs doen dat niet. Het is wat het is, natuurlijk kan je proberen wat hoger in de boom te gaan zitten. Maar das makkelijker als je niet hoeft te verkopen. Verwacht overigens wel dat onze meer aanvallend ingestelde spelers meer opleveren. Aanvallers zijn sowieso duurder en als we er eenmaal 1 verkocht hebben is de noodzaak er minder natuurlijk. Dus Sini/Kokcu moeten we ruim clubrecords op gaan leveren als ze deze zomer vertrekken. Voor Senesi/Geert geldt denk ik een vergelijkbaar bedrag met Malacia, misschien iets meer.
neliz
 neliz - vrijdag 24 juni 2022 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 18:53 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Gebaseerd op wat? Op andere spelers van dit niveau. Dit is een international die vrijwel de meeste wedstrijden heeft gespeeld van alle eredivisie spelers. Daarbij met zijn club de finale heeft gehaald. Jong is en nog lang vast ligt. Hij is beter dan Wijndal en ik weet zeker dat die voor meer weg gaat.
Malacia legt qua cijfers echt weinig overtuigends op tafel
van geil
 van geil - vrijdag 24 juni 2022 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 20:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, ik kan wel stoppen met kijken, maar clubs doen dat niet. Het is wat het is, natuurlijk kan je proberen wat hoger in de boom te gaan zitten. Maar das makkelijker als je niet hoeft te verkopen. Verwacht overigens wel dat onze meer aanvallend ingestelde spelers meer opleveren. Aanvallers zijn sowieso duurder en als we er eenmaal 1 verkocht hebben is de noodzaak er minder natuurlijk. Dus Sini/Kokcu moeten we ruim clubrecords op gaan leveren als ze deze zomer vertrekken. Voor Senesi/Geert geldt denk ik een vergelijkbaar bedrag met Malacia, misschien iets meer.
Laten we t t hopen.
van geil
 van geil - vrijdag 24 juni 2022 - 20:39   quote  deeplink  
Ga ervan stotteren zie ik.
kenny
 kenny - vrijdag 24 juni 2022 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 18:37 schreef Stylzz het volgende:
We zitten niet in die luxe positie.
We hebben geld nodig en spelers om meerdere posities in te vullen of te verbeteren.
Feyenoord kan ook niet te lang wachten want dan zijn hun targets weg.
Ik vind t ook weinig, maar kan genoeg argumenten bedenken waarom t zo is
vind ik ook , zoals ik al eerder hier riep feyenoord staat met de rug tegen de muur , feit blijft wel dat hij simpelweg veel te goedkoop is weggegaan
kenny
 kenny - vrijdag 24 juni 2022 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 19:02 schreef Stylzz het volgende:
Straks kopen ze Dessers nog van dit geld …
mag het niet hopen
kenny
 kenny - vrijdag 24 juni 2022 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 19:17 schreef FR-Henk het volgende:
Inkomsten om snel verder door te pakken, spelers die nu nog haalbaar zijn. Deels de toenemende transfergekte voor zijn, wanneer prijzen omhoog schieten.
Die verwachte bedragen die hier voorbij schieten....Alsof wij Europese top zijn?
eens , dat zal een rede van feyenoord hebben kunnen wezen , seizoen begint maandag weer en er moeten een hoop plaatsen ingevuld worden , Slot moet wel materiaal hebben om te kunnen werken anders is hij gouw klaar bij ons
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 24 juni 2022 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 20:43 schreef kenny het volgende:

[..]

mag het niet hopen
@Frank wel doen hoor!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 juni 2022 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 20:16 schreef neliz het volgende:

[..]

Malacia legt qua cijfers echt weinig overtuigends op tafel
Kutvoetballer kan er niets van. Snap niet dat hij nog voetbalt....

Dûhûh, als je niet ziet dat hij de beste back is die we op links hebben gehad sinds jaaaaren.... Snap je er geen biet van. Voor zulke spelers ga je naar her stadion. Rots in de branding! Heb het neemt van hem genoten, vanaf dat hij opgesteld werd al.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2022 door Arie.Klooster --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 24 juni 2022 - 22:02   quote  deeplink  
Arie daar gaat het toch niet over!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 22:15   quote  deeplink  
Lyon has managed to reach an agreement to sign Malancia in a transfer of 15m fixed + 3m in variables, contract on request for signature and 5-year contract
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 juni 2022 - 22:15   quote  deeplink  
Oh, ik vond Neluz' bijdrage anders wel erg negatief. Maar dan zal ik het verkeerd opgevat hebben. Excuzi!
MMM
 MMM - vrijdag 24 juni 2022 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 22:15 schreef Stylzz het volgende:
Lyon has managed to reach an agreement to sign Malancia in a transfer of 15m fixed + 3m in variables, contract on request for signature and 5-year contract
Daar zou ik meer mee kunnen leven.

Bron?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2022 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 22:42 schreef MMM het volgende:

[..]

Daar zou ik meer mee kunnen leven.

Bron?
Twitter account van een van Mercato
neliz
 neliz - vrijdag 24 juni 2022 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 22:15 schreef Arie.Klooster het volgende:
Oh, ik vond Neluz' bijdrage anders wel erg negatief. Maar dan zal ik het verkeerd opgevat hebben. Excuzi!
Ik zeg nergens dat Malacia een kutvoetballer is, ik zou graag zien dat er 23 miljoen voor hem neergelegd wordt, maar als ik z'n statistieken erbij pak kan ik clubs geen ongelijk geven als ze daar ver onder gaan zitten, nogmaals, we hebben ook spelers die niet alleen op het veld leuk draven maar ook aan het eindresultaat bijdragen, en onder de streep is malacia maar bij 2 of 3 goals betrokken geweest.

En ik denk dat 18 miljoen netjes is gezien de vraagprijs van 20 miljoen, dan heeft Arnessen z'n poot aardig stijf gehouden gezien ze begonnen onder de 10 miljoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2022 door neliz --
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 24 juni 2022 - 23:32   quote  deeplink  
Geloof nou gewoon niet wat er allemaal in de pers wordt geschreven. Zelf had ik ook een iets hoger bedrag gehoopt. Maar voor een linksback van Feyenoord, pas net international is het denk ik zeker wel marktconform.
6 á 7 miljoen kan ervan geïnvesteerd worden in versterkingen. Dat is een enorme weelde voor Feyenoord. Verwacht dat Senesi ook nog weg gaat, waar we ook nog een paar miljoen aan verdienen. Ook daar zal weer 40% van mogen worden geïnvesteerd. Al met al, na één seizoen doet Feyenoord het gewoon fantastisch. Benieuwd wat er voor terug gekocht gaat worden!
Hup Feyenoord!!
neliz
 neliz - vrijdag 24 juni 2022 - 23:55   quote  deeplink  
Als Senessi vertrekt krijgven we die CV van Twente, en met Maatsen als vervanging van Malacia ben ik ook best blij, spelers van begin twintig met toekomst, dat is toch echt 100 keer beter dan Fer terughalen en hem achterin zetten.
yoghurt17
 yoghurt17 - zaterdag 25 juni 2022 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 23:17 schreef neliz het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat Malacia een kutvoetballer is, ik zou graag zien dat er 23 miljoen voor hem neergelegd wordt, maar als ik z'n statistieken erbij pak kan ik clubs geen ongelijk geven als ze daar ver onder gaan zitten, nogmaals, we hebben ook spelers die niet alleen op het veld leuk draven maar ook aan het eindresultaat bijdragen, en onder de streep is malacia maar bij 2 of 3 goals betrokken geweest.

En ik denk dat 18 miljoen netjes is gezien de vraagprijs van 20 miljoen, dan heeft Arnessen z'n poot aardig stijf gehouden gezien ze begonnen onder de 10 miljoen.
Als Arnesen ervaring heeft dan weet die dat t niet gaat om waar ze beginnen maar waar ze eindigen. Voor de duidelijkheid, feyenoord was niet afhankelijk van Lyon, maar Lyon van Feyenoord..
neliz
 neliz - zaterdag 25 juni 2022 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2022 - 00:07 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Als Arnesen ervaring heeft dan weet die dat t niet gaat om waar ze beginnen maar waar ze eindigen. Voor de duidelijkheid, feyenoord was niet afhankelijk van Lyon, maar Lyon van Feyenoord..
Het is niet zo dat de club zonder probleem kan zorgen dat een speler niet mag vertrekken , die tijd is al lang voorbij.

Als Malacia geen topsalaris heeft, zeg slechts €250.000/jaar en OL biedt hem €1M/jaar dan mag Feyenoord geen nee zeggen tegen een transfer, dus het is aan Arnessen om een bedrag te vinden waarmee een partij niet naar de rechter stapt.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2022 - 07:06   quote  deeplink  
Het helpt ook niet dat Lyon eerst met Malacia besproken heeft.
Die is daar zelfs al geweest.
neliz
 neliz - zaterdag 25 juni 2022 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2022 - 07:06 schreef Stylzz het volgende:
Het helpt ook niet dat Lyon eerst met Malacia besproken heeft.
Die is daar zelfs al geweest.
Hetzelfde hebben wij met Hilgers, daar hebben we in Maart al mee gesproken, die jongen komt tenzij Feyenoord geen fatsoenlijk salaris kan bieden
van geil
 van geil - zaterdag 25 juni 2022 - 08:27   quote  deeplink  
Sale
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 juni 2022 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2022 - 07:21 schreef neliz het volgende:

[..]

Hetzelfde hebben wij met Hilgers, daar hebben we in Maart al mee gesproken, die jongen komt tenzij Feyenoord geen fatsoenlijk salaris kan bieden
Ik denk ook dat zoiets gebruikelijk is
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 juni 2022 - 09:36   quote  deeplink  
Geloven we nu alles wat de media schrijft en dan vooral de bedenkeljke sites.
Verkoop en inkoop prijzen hou je redelijk geheim.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2022 - 09:40   quote  deeplink  
Feyenoord zegt er publiekelijk eigenlijk nooit iets over. Dus echt weten gaan we t niet
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 juni 2022 - 09:55   quote  deeplink  
Het zou and ook dom zijn , als de verkoper weet wat de koper in kas heeft.
En dat salaris ....als die Hilgers echt heel veel salaris wil, blijf dan lekker in Wereldstad Enschede bij die natte bovenlip

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2022 door piet de paler --
Leuv
 Leuv - zaterdag 25 juni 2022 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 23:55 schreef neliz het volgende:
Als Senessi vertrekt krijgven we die CV van Twente, en met Maatsen als vervanging van Malacia ben ik ook best blij, spelers van begin twintig met toekomst, dat is toch echt 100 keer beter dan Fer terughalen en hem achterin zetten.
Die van Twente is rechtsbenig. Ik denk dat Slot liever een linksbenige heeft en dat die van Twente als backup van Trauner is.
MMM
 MMM - zaterdag 25 juni 2022 - 13:28   quote  deeplink  
Feyenoord wil Tzolis huren
MMM
 MMM - zaterdag 25 juni 2022 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2022 - 13:28 schreef MMM het volgende:
Feyenoord wil Tzolis huren
Onzin volgens FTM
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 juni 2022 - 13:35   quote  deeplink  
Ik vindt dat in de eerste periode van de transfer en opbouw tijd, het niet dom , om een verkoop te doen.
Kun je, nu al versterkingen kopen.
Hoe vaak is het niet voorgekomen dat we paniek aankopen moesten doen.
Nu kun je nog wat en gericht bkopen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2022 - 14:48   quote  deeplink  
We hebben formeel nog geen moer verkocht
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 25 juni 2022 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 23:55 schreef neliz het volgende:
Als Senessi vertrekt krijgven we die CV van Twente, en met Maatsen als vervanging van Malacia ben ik ook best blij, spelers van begin twintig met toekomst, dat is toch echt 100 keer beter dan Fer terughalen en hem achterin zetten.
Precies, dat dus. Rustig bouwen (daar doe je afhankelijk van transfers minimaal een jaar of 5 over), uiteindelijk zal ergens gezonde organisatie staan met een fantastisch Feyenoord wat elk seizoen meedoet om de titel!!
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 25 juni 2022 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2022 - 00:07 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Als Arnesen ervaring heeft dan weet die dat t niet gaat om waar ze beginnen maar waar ze eindigen. Voor de duidelijkheid, feyenoord was niet afhankelijk van Lyon, maar Lyon van Feyenoord..
Nee, helaas was in deze toch Feyenoord afhankelijk van Lyon. Financieel sta je er beroerd voor, met dit wisselgeld kunnen we verder bouwen.
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 25 juni 2022 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2022 - 13:34 schreef MMM het volgende:

[..]

Onzin volgens FTM
Mag het hopen! Stoppen met huren!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2022 - 17:07   quote  deeplink  
Deal off. Joshua Brenet wordt géén nieuwe #Feyenoord aanwinst. De wingback wil zicht houden op een basisplaats en de Rotterdammers kunnen dat niet garanderen.
ar
 ar - zaterdag 25 juni 2022 - 17:13   quote  deeplink  
Wel wat raar.
Niemand krijgt ook maar enige garantie.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 25 juni 2022 - 18:09   quote  deeplink  
Vermakelijk topic dit, onzinnige speculaties met serieuze aandacht.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2022 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2022 - 17:07 schreef Stylzz het volgende:
Deal off. Joshua Brenet wordt géén nieuwe #Feyenoord aanwinst. De wingback wil zicht houden op een basisplaats en de Rotterdammers kunnen dat niet garanderen.
Info rond Brenet: Nog altijd een aanbieding op zak van Feyenoord, evenals aanbiedingen van andere clubs. Zijn eigen beslissing volgt in een later stadium.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 juni 2022 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2022 - 18:09 schreef Gerard_FR het volgende:
Vermakelijk topic dit, onzinnige speculaties met serieuze aandacht.
Ik kan interesse vinden van Lyon in Malacia maar geen bedragen of een accoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2022 door piet de paler --
VVout
 VVout - zaterdag 25 juni 2022 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2022 - 17:07 schreef Stylzz het volgende:
Deal off. Joshua Brenet wordt géén nieuwe #Feyenoord aanwinst. De wingback wil zicht houden op een basisplaats en de Rotterdammers kunnen dat niet garanderen.
Feyenoord wil ook graag zicht houden op vermijden van blessures, als je er allebei aan werkt kan er ook veel.
neliz
 neliz - zaterdag 25 juni 2022 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2022 - 17:13 schreef ar het volgende:
Wel wat raar.
Niemand krijgt ook maar enige garantie.
Ja zeker wel, vooral huurspelers, til had in zijn contract staan minstents 50% van de wedstrijden te spelen, in de jaren 90 hadden we ook een aantal spelers met gegarandeerde speeltijd (ik moet mijn hard gras er nog eens op nalezen)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2022 door neliz --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2022 - 19:52   quote  deeplink  
Dat is 30 jaar terug. Relevant hoor.
T is meer uitzondering dan regel, maar bij huur is t wel logisch op zich
MMM
 MMM - zaterdag 25 juni 2022 - 20:05   quote  deeplink  
Malacia weg, 15 miljoen.

Maatsen bijna binnen, Chelsea stuurt aan op permanente deal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5501019