BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - maandag 27 juni 2022 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 13:51 schreef neliz het volgende:
Alle PSV fans die niet genoeg Copium konden snuiven vanwege Gnonto zijn nu maar overgestapt op het verhaal dat James Rodriguez vandaag medisch gekeurd zou worden.
Hahaha ja vast
MMM
 MMM - maandag 27 juni 2022 - 15:04   quote  deeplink  
Als ik Slot zo hoor over Til heb ik het idee dat Guus zelf verder wil kijken.
neliz
 neliz - maandag 27 juni 2022 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 15:04 schreef MMM het volgende:
Als ik Slot zo hoor over Til heb ik het idee dat Guus zelf verder wil kijken.
Guus heeft lekker gebald vorig jaar, zit weer tegen Oranje aan, dus die heeft op dit moment de clubs voor het uitkiezen, die hoeft echt niet voor een beperkt salaris in Rotterdam te voetballen als hij een jaar lang voor alleen zijn gewenste salaris beschikbaar is in Engeland, Spanje, of Duitsland. Hij gaat liever op de bank zitten in Dortmund dan bij ons aangezien hij z'n speelgarantie niet meer heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2022 door neliz --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 27 juni 2022 - 15:17   quote  deeplink  
Ik weet niet waarom, maar ik heb zo'n voorgevoel dat hij dadelijk naar onze concurrent gaat. Pisvee bedoel ik.
neliz
 neliz - maandag 27 juni 2022 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 15:17 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik heb zo'n voorgevoel dat hij dadelijk naar onze concurrent gaat. Pisvee bedoel ik.
Dat zou mij ook niet verbazen
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2022 - 15:29   quote  deeplink  
Guus? Prima toch. Er zijn er veel als Guus
neliz
 neliz - maandag 27 juni 2022 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 15:29 schreef Stylzz het volgende:
Guus? Prima toch. Er zijn er veel als Guus
Die hebben we al in huis, ik in Bassett gewoon dezelfde speler als til, alleen voor een kwart van de prijs (en salaris waarschijnlijk) Laat die jongen maar een paar leuke ballen erin schieten tijdens de voorbereiding en wat zelfvertrouwen bouwen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 27 juni 2022 - 15:52   quote  deeplink  
Til is meer ervaren en weet goed hie hij moet lopen. Dat moet ik bij Bassett nog zien. Weet ik nog niet van.
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 27 juni 2022 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 15:52 schreef Arie.Klooster het volgende:
Til is meer ervaren en weet goed hie hij moet lopen. Dat moet ik bij Bassett nog zien. Weet ik nog niet van.
En zolang huurling Guus hier voetbalt krijg je Basset niet op het veld te zien, dus weg met Guus en weg met al die andere huurlingen. Ik wil Feyenoorders zien, spelers die een band met onze club hebben!!
neliz
 neliz - maandag 27 juni 2022 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 15:56 schreef Frobin1974 het volgende:

[..]

En zolang huurling Guus hier voetbalt krijg je Basset niet op het veld te zien, dus weg met Guus en weg met al die andere huurlingen. Ik wil Feyenoorders zien, spelers die een band met onze club hebben!!
Helemaal. Het is mooi als je een speler uit de buitencategorie kunt huren, maar is Nelson bijvoorbeeld echt zoveel beter dan Jahanbaks/Walemark?
MightyAce
 MightyAce - maandag 27 juni 2022 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 15:58 schreef neliz het volgende:

[..]

Helemaal. Het is mooi als je een speler uit de buitencategorie kunt huren, maar is Nelson bijvoorbeeld echt zoveel beter dan Jahanbaks/Walemark?
Ik ben bang dat ie dat idd was/is.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2022 - 16:11   quote  deeplink  
Denk marginaal
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2022 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 16:09 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ie dat idd was/is.
Denk ik ook voor het spel dat er gespeeld moest worden.
Technisch zeker niet beter maar wel veel meer de benodigde snelheid .
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 27 juni 2022 - 18:24   quote  deeplink  
Snelheid us zeker een sterk punt van die jongen maar hij deed er eigenlijk niet veel mee. Moet ik wel bij zeggen dat ik hem kangzaam aan wel beter in het team groeide. Mooi voorbeeld van een speler due de kans krijgt, de kans over een langere periode. Ben ook wel benieuwd hoe Walemark het gaat doen. Nu neemt hij soms nog wel eens verkeerde beslissingen, maar dat komt denk ik mede doordat hij ook eens wat kanker zou moeten spelen. Zodat hij anderen beter begrijpt en andersom. En ik vind hem soms te egoïstisch. Alsof hij dan alleen nog maar de gial ziet en daarom geen gebruik maakt van de combinatie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2022 door Arie.Klooster --
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 27 juni 2022 - 19:17   quote  deeplink  
Nelson viel bij mij voornamelijk op door zijn vrij slechte traptechniek, zeker met schoten op doel gericht. Leek wel of hij dan geen kracht in zijn been had. Verder werd hij naarmate het seizoen verstreek wel wat beter (fitter), maar om daar nou weer zoveel geld aan huur aan uit te geven is enorm zonde. Zonde van de centen en zonde van de stilstand van onze eigen spelers die daardoor veel op de bank zaten en zich dus niet aan het ontwikkelen waren.
Zeker met het oog op onder21 en het niveau waarop die spelen, is een huurspeler een zeer slechte zaak. Als onder21 nou in de kkd had gevoetbald dan kan je het overwegen, maar nu is het een pijnlijke zaak voor de jongens die door een huurspeler niet aan voetballen op een normaal niveau toe komen en dus niet beter worden.
Dus ze staan stil in de ontwikkeling, vertegenwoordigen geen transferwaarde en raak je vervolgens niet aan de straatstenen kwijt.
Dus ophouden en heel snel met die huurspelers, eigen spelers de kans geven, spelers die dan nog niet aan spelen gaan toekomen, zo snel mogelijk verhuren!

Ben trouwens benieuwd, hoe lang het gaat duren alvorens we de vandaag genoemde huurspelrs van Feyenoord gaan kwijtraken! Ben benieuwd of we in totaal meer dan €4 miljoen gaan pakken op die 7 man. Ze zijn allemaal echt zo matig, totaal niet ontwikkeld in voetbal en ook fysiek bijna niet. Wat dat betreft complimenten aan bijvoorbeeld Malacia, klein maar zo sterk, fantastisch.
neliz
 neliz - maandag 27 juni 2022 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Feyenoord en FC Zürich lijken snel tot een akkoord te komen over een transfer van Wilfried Gnonto. De Rotterdammers gaan volgens Goal.com vier miljoen euro overmaken voor de 18-jarige spits en dat bedrag kan met bonussen oplopen naar zeven miljoen euro.

De 1,70 meter lange Gnonto, die ook op de flanken uit de voeten kan, heeft al een persoonlijk akkoord bereikt met Feyenoord. Technisch directeur Frank Arnesen weet hiermee onder meer Ajax, PSV en clubs uit Duitsland en Italië af te troeven.
enige steggelpunt lijkt het doorverkooppercentage te zijn.

Let wel, Zurich heeft vorig jaar slechts 1 ton aan opleidingsvergoeding betaald aan Inter

quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 19:17 schreef Frobin1974 het volgende:

Ben trouwens benieuwd, hoe lang het gaat duren alvorens we de vandaag genoemde huurspelrs van Feyenoord gaan kwijtraken! Ben benieuwd of we in totaal meer dan €4 miljoen gaan pakken op die 7 man. Ze zijn allemaal echt zo matig, totaal niet ontwikkeld in voetbal en ook fysiek bijna niet. Wat dat betreft complimenten aan bijvoorbeeld Malacia, klein maar zo sterk, fantastisch.
Voor Bozenik vangen ze nog 1-1,5 miljoen en Azarkan, Balde, Conteh en Bannis gaan waarschijnlijk gewoon in de eredivisie spelen maar dat zou deze week bekend worden gemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2022 door neliz --
MMM
 MMM - maandag 27 juni 2022 - 19:57   quote  deeplink  
Dus omdat Feyenoord weer eens een begrotingstekort heeft, moet Malacia voor 1 juli worden getransfereerd. Waar @FabrizioRomano aangaf dat de transfer rond zou zijn , lijkt #Feyenoord nu toch niet akkoord te gaan met 12 miljoen , wie pakt hier ineens de handschoen op. Tiktiktik

Bron: Jan de Knecht
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2022 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 19:57 schreef MMM het volgende:
Dus omdat Feyenoord weer eens een begrotingstekort heeft, moet Malacia voor 1 juli worden getransfereerd. Waar @FabrizioRomano aangaf dat de transfer rond zou zijn , lijkt #Feyenoord nu toch niet akkoord te gaan met 12 miljoen , wie pakt hier ineens de handschoen op. Tiktiktik

Bron: Jan de Knecht
Ik hoop zo dat dit voor 1 juli niet gebeurt omdat t helemaal hoeft en dat al die zure gasten eens op hun neus kijken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2022 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 20:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik hoop zo dat dit voor 1 juli niet gebeurt omdat t helemaal hoeft en dat al die zure gasten eens op hun neus kijken.
Ik weet niet hoe het precies werkt maar als je een speler verkoopt voor
bv 3 miljoen minder om het begrotings te kort op peil te halen ,dan
kan je dus beter verkopen na 1 juli voor 3 miljoen meer omdat je dan dat jaar gelijk in
de goede cijfers begint?
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2022 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 20:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het precies werkt maar als je een speler verkoopt voor
bv 3 miljoen minder om het begrotings te kort op peil te halen ,dan
kan je dus beter verkopen na 1 juli voor 3 miljoen meer omdat je dan dat jaar gelijk in
de goede cijfers begint?
Ik heb geen idee wat de gevolgen zijn voor een min op de begroting.
Maar t papegaait elkaar allemaal maar na. Ergens is er 1 journalist geweest die dit geroepen heeft en nu is t waar.
En daarom alleen al hoop ik dat t niet waar is omdat de hardste roepers van dit feit zelf een keiharde dubbele agenda hebben om onvrede te zaaien en de boel op te hitsen tegen t bestuur. Want zelfs Arnesen moet oprotten. En t zijn allemaal prutser die t allemaal helemaal verkeerd doen.

Ik word langzaam spuugzat van die ouwe zure garde die continu prakken of zij het per supporter zijn hebben uitgevonden en de rest zijn allemaal maar dorps idioten.

Maar dit geheel terzijde :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2022 door Stylzz --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2022 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 20:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat de gevolgen zijn voor een min op de begroting.
Maar t papegaait elkaar allemaal maar na. Ergens is er 1 journalist geweest die dit geroepen heeft en nu is t waar.
En daarom alleen al hoop ik dat t waar is omdat de hardste roepers van dit feit zelf een keiharde dubbele agenda hebben om onvrede te zaaien en de boel op te hitsen tegen t bestuur. Want zelfs Arnesen moet oprotten. En t zijn allemaal prutser die t allemaal helemaal verkeerd doen.

Ik word langzaam spuugzat van die ouwe zure garde die continu prakken of zij het per supporter zijn hebben uitgevonden en de rest zijn allemaal maar dorps idioten.

Maar dit geheel terzijde :)
Oke nou hierin ga ik geheel met jou mee.
Begrijp er ook helemaal niks van na zo'n mooi en onverwacbt seizoen.
Geduld hebben is een schone zaak en voetbaltechnisch gezien zien we toch dat
we in de lift zitten.
neliz
 neliz - maandag 27 juni 2022 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 20:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat de gevolgen zijn voor een min op de begroting.
Je komt onder KNVB toezicht na 2 seizoenen rode cijfers,maar volgens mij had Feyenoord afgelopen seizoen nog steeds een positief eigen vermogen, vergelijkbaar met dat van PSV, dus je kunt niet van KNVB categorie gezond in één keer naar "bijna dood" gaan, dus die druk is er absoluut niet.

Bij PSV zitten ze trouwens ook op geld te wachten want Brain Port heeft op dit moment iets van €66M aan leningen uitstaan bij PSV, daar vallen onze €30M bij Goldman Sachs/ING nog in het niets bij.

quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 20:23 schreef Leon FR1908 het volgende:
Oke nou hierin ga ik geheel met jou mee.
Begrijp er ook helemaal niks van na zo'n mooi en onverwacbt seizoen.
Geduld hebben is een schone zaak en voetbaltechnisch gezien zien we toch dat
we in de lift zitten.
Het afkappen van Feyenoord Shitty heeft het geinvesteerde geld van Goldmann Sachs omgezet in een Lening, dus daar krijg je bij het opmaken van het boekjaar in één keer mee te maken, zijn toch best wel wat euri die getapt moeten worden.

En vergeet Corona niet, we hebben wel mooi 10 miljoen bij elkaar gevoetbald in Europa, maar een half jaar zonder supporters kost ook 10 miljoen (ik schat de recettes per seizoen op ~20 miljoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2022 door neliz --
van geil
 van geil - maandag 27 juni 2022 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 20:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat de gevolgen zijn voor een min op de begroting.
Maar t papegaait elkaar allemaal maar na. Ergens is er 1 journalist geweest die dit geroepen heeft en nu is t waar.
En daarom alleen al hoop ik dat t niet waar is omdat de hardste roepers van dit feit zelf een keiharde dubbele agenda hebben om onvrede te zaaien en de boel op te hitsen tegen t bestuur. Want zelfs Arnesen moet oprotten. En t zijn allemaal prutser die t allemaal helemaal verkeerd doen.

Ik word langzaam spuugzat van die ouwe zure garde die continu prakken of zij het per supporter zijn hebben uitgevonden en de rest zijn allemaal maar dorps idioten.

Maar dit geheel terzijde :)
Heb er geen mening over, weet te weinig van de cijfers van Feyenoord.
Maar een min op de begroting kan wel behoorlijke gevolgen hebben voor eventuele rente afspraken over leningen.
En tja, daar heeft Feyenoord er velen van.dus je praat al snel over miljoenen.
En meer dan steeds werd aangegeven, dat blijkt x op x.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2022 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 20:36 schreef neliz het volgende:

[..]

Je komt onder KNVB toezicht na 2 seizoenen rode cijfers,maar volgens mij had Feyenoord afgelopen seizoen nog steeds een positief eigen vermogen, vergelijkbaar met dat van PSV, dus je kunt niet van KNVB categorie gezond in één keer naar "bijna dood" gaan, dus die druk is er absoluut niet.

Bij PSV zitten ze trouwens ook op geld te wachten want Brain Port heeft op dit moment iets van €66M aan leningen uitstaan bij PSV, daar vallen onze €30M bij Goldman Sachs/ING nog in het niets bij.

[..]

Het afkappen van Feyenoord Shitty heeft het geinvesteede geld van Goldmann Sachs omgezet in een Lening, dus daar krijg je bij het opmaken van het boekjaar in één keer mee te maken, zijn toch best wel wat euri die getapt moeten worden.

En vergeet Corona niet, we hebben wel mooi 10 miljoen bij elkaar gevoetbald in Europa, maar een half jaar zonder supporters kost ook 10 miljoen (ik schat de recettes per seizoen op ~20 miljoen
Jup dat is ook weer zo indd
kriebel70
 kriebel70 - maandag 27 juni 2022 - 23:05   quote  deeplink  
Neliz , bedankt voor het uiteen zetten .. ben het zelf wel eens dat een keer geen plus geschreven wordt 1 jaartje niet zo erg zijn .

afgelopen seizoen zou een seizoen zijn om te bouwen , door gebrek aan inkomsten werd investeren moeilijk , rode cijfers schrijven 1 seizoen omdat een verkoop op details nog niet rond is. niks mis mee .. zat ondernemers schrijven rood in dit jaar .. het is te hopen dat we 6 man kunnen lozen, en sportief mee doen in de top 3 en europa .. het is niet allemaal negatief .. maar investeerders zou alle processen wel kunnen versnellen .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2022 door kriebel70 --
neliz
 neliz - dinsdag 28 juni 2022 - 08:33   quote  deeplink  
Ik denk dat de meesten hier al lang vergeten zijn hoe Feyenoord hun laatste echte investeerders heeft behandeld.

Ze zijn er nog steeds, mannen als Dennis de Roo die geld stopt in al het Rotterdamse voetbal, zelf Feyenoord fan is, maar ik kan met niet voorstellen dat zo iemand als hij meer geld in Feyenoord zou willen stoppen zonder een gezonde directie met een gezonde visie (en dat is niet 30 miljoen lenen voor een stadion waar niemand achter staat.)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2022 door neliz --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 28 juni 2022 - 09:47   quote  deeplink  
Maar leg mij eens uit
Eindhoven is economisch kleiner dan Rotterdam
De shirt sponser Brainpark is niet zo groot als het haven gebied en industrie in Rotterdam
Phillips zijn betrokkenheid is niet heel groot meer ( lees maar na)
Aantal supporters zijn kleiner , fan artikelen verkoop vele malen kleiner

Hun plusjes zijn
Gemeente heeft de grond van het stadion gekocht
Stadion is van bvo PSV
Kleiner bestuur

Maar wat is nu de reden dat ze het zakelijk ( langere termijn ) het beter doen ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2022 door piet de paler --
neliz
 neliz - dinsdag 28 juni 2022 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2022 - 09:47 schreef piet de paler het volgende:
Maar leg mij eens uit
Eindhoven is economisch kleiner dan Rotterdam
De shirt sponser Brainpark is niet zo groot als het haven gebied en industrie in Rotterdam
Phillips zijn betrokkenheid is niet heel groot meer ( lees maar na)
Aantal supporters zijn kleiner , fan artikelen verkoop vele malen kleiner

Hun plusjes zijn
Gemeente heeft de grond van het stadion gekocht
Stadion is van bvo PSV
Kleiner bestuur

Maar wat is nu de reden dat ze het zakelijk ( langere termijn ) het beter doen ?
PSV is eigenaar van het stadion, Feyenoord huurt voor 4,5 miljoen per jaar
PSV haalt dus meer omzet uit verkocht pis en broodjes kroket
PSV heeft in 2011 een enorme boost gekregen door de grond onder het stadion te verkopen en dat om te zetten in een lening, dus zij kregen 50 miljoen, en betalen 2 miljoen per jaar af voor die lening.
Brainpark is niet alleen een shirtsponsor, het is ook een investeerder in de club, de huidige schuld bij Brainpark voor PSV was in het vorige boekjaar al 66 Miljoen.

Qua Merchandising doen wij het wel een stuk beter dan psv natuurlijk (was iets van 15 miljoen tegenover 5 miljoen voor PSV) maar PSV hoeft maar 1 speler te verkopen om dat allemaal teniet te doen, en dat is voornamelijk door het "Europees" aspect.

De laatste keer dat wij een Rotterdamse havenbaas hadden (van den Herik) werd hij de stad uitgejaagd omdat hij 2 miljoen aan Feyenoord had geleend waar de club geen rente over betaalde, en het nieuwe bestuur per sé het conflict wilde opzoeken.

Toen van den Herik in 94 bij de opening van het seizoen moest verdedigen waarom Feyenoord geen nieuwe spelers had gehaald, merkte hij ook op dat hij niet wist waar PSV het geld vandaan haalde
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 28 juni 2022 - 10:20   quote  deeplink  
Bedankt voor de uiteenzetting
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2022 - 10:25   quote  deeplink  
Vraag blijft wel hangen of van den Herik toentertijd niet teveel een autocratische werkwijze toonde. Met dus het risico dat andere belangen gaan zagen aan zijn stoelpoten.
neliz
 neliz - dinsdag 28 juni 2022 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2022 - 10:20 schreef piet de paler het volgende:
Bedankt voor de uiteenzetting
Het is gewoon zonde dat er zoveel onduidelijkheid is rond de club, ik ben persoonlijk heel blij dat Te Kloese de stekker uit Feynoord shitty heeft getrokken, maar wat is het plan voor de toekomst? gaan we blijven eikelen over een nieuw stadion? Het laatste onderzoek liet zien dat 75% van de supporters tegen zijn vanwege dit financiële gegoochel.

Er moet een nieuw stadion komen, dat weet ik ook wel, maar bijt daar doorheen, plan dat ding voor over 20 jaar en verbouw voor 2025 gewoon de kuip, zodat louis ook 12 extra stoeltjes heeft in z'n kleedkamer, ja dit zijn kosten, maar die gaan altijd voor de baat, en we hebben de laatste 20-25 jaar echt alleen maar kosten gemaakt met Feyenoord shitty en er 0 euro aan verdiend.
neliz
 neliz - dinsdag 28 juni 2022 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2022 - 10:25 schreef FR-Henk het volgende:
Vraag blijft wel hangen of van den Herik toentertijd niet teveel een autocratische werkwijze toonde. Met dus het risico dat andere belangen gaan zagen aan zijn stoelpoten.
het feit dat hij afgezet is toont mij dat hij dus niet te autocratisch was.

Maar dat krijg je dus, hij investeerde zelf veel geld, en wij als supporters werden opgeruid door mensen die van hem af wilden.

Wie boeit het nu dat van den Herik de hele Feyenoord Feteh football Academy zelf heeft bekostigd? het enige wat gebeurde toen hij werd afgezet is dat al die investeringen dure leningen werden.

En als je als club iets wil bereiken moet je slagvast zijn, en dat zijn we de afgelopen 20 jaar niet meer geweest, ik wil te Kloese pas over een jaar of 2 beoordelen, maar voorlopig heeft hij gezonder verstand dan wat we hebben gezien van anderen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2022 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2022 - 10:35 schreef neliz het volgende:

[..]

het feit dat hij afgezet is toont mij dat hij dus niet te autocratisch was.

Maar dat krijg je dus, hij investeerde zelf veel geld, en wij als supporters werden opgeruid door mensen die van hem af wilden.

Wie boeit het nu dat van den Herik de hele Feyenoord Feteh football Academy zelf heeft bekostigd? het enige wat gebeurde toen hij werd afgezet is dat al die investeringen dure leningen werden.

En als je als club iets wil bereiken moet je slagvast zijn, en dat zijn we de afgelopen 20 jaar niet meer geweest, ik wil te Kloese pas over een jaar of 2 beoordelen, maar voorlopig heeft hij gezonder verstand dan wat we hebben gezien van anderen.
te Kloese zal die stabiliteit en heldere visie moeten voortstuwen.
Hij start rustig en werkt hopelijk van binnenuit naar een stabiel geheel.
Immers, mooi hoor al die rijke havenbaronnen, maar elk wil wel een (ego-)poot in het geheel.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juni 2022 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2022 - 10:35 schreef neliz het volgende:

[..]

het feit dat hij afgezet is toont mij dat hij dus niet te autocratisch was.

Maar dat krijg je dus, hij investeerde zelf veel geld, en wij als supporters werden opgeruid door mensen die van hem af wilden.

Wie boeit het nu dat van den Herik de hele Feyenoord Feteh football Academy zelf heeft bekostigd? het enige wat gebeurde toen hij werd afgezet is dat al die investeringen dure leningen werden.

En als je als club iets wil bereiken moet je slagvast zijn, en dat zijn we de afgelopen 20 jaar niet meer geweest, ik wil te Kloese pas over een jaar of 2 beoordelen, maar voorlopig heeft hij gezonder verstand dan wat we hebben gezien van anderen.
iets te mooie voorstelling van zaken. VdH leende wel degelijk toen al geld aan Feyenoord onder 12% rente via exotische constructies dochterondernemingen. Dat VdH later stelde dat Feyenoord dat nooit had hoeven betalen en t een fictieve rente was, is natuurlijk een nooit te achterhalen principe en misschien wel een mooi staaltje eigen straat schoonvegen.

Ook toen leek er sprake van structureel (bijna dictatoriaal) wanbeleid en ook toen moesten Kuyt en Kalou verkocht worden om aan financiële verplichtingen te voldoen. Dus ook toen hadden die misschien al meer konden opleveren net als t gaat om vandaag de dag. Feyenoord had toen een eigen vermogen van -16 miljoen. Terwijl vdH altijd geroepen had dat Feyenoord financieel gezond was.

De waarheid lig ergens in t midden.

Maar de grootste makke was eigenlijk toen en daar is de parallel met de laatste tien jaar te trekken: Feyenoord is niet transparant, leiders die Feyenoord uit het slop trokken worden jaren later verketterd en uitgekotst, verhalen worden gedraaid, keuzes die gemaakt worden en verkeerd uit pakken worden ze in de schoenen geschoven, de supporters denken nog steeds dat Feyenoord die grootmacht uit de jaren 70 weer ooit kan worden en men droomt nog steeds van investeerders die er nooit gaan komen.
kenny
 kenny - dinsdag 28 juni 2022 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2022 - 11:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

te Kloese zal die stabiliteit en heldere visie moeten voortstuwen.
Hij start rustig en werkt hopelijk van binnenuit naar een stabiel geheel.
Immers, mooi hoor al die rijke havenbaronnen, maar elk wil wel een (ego-)poot in het geheel.
mee eens , hopen dat Kloese geruisloos zijn taak goed uitvoerd en misschien nog een paar hielelikkers eruit gooit , mensen binnen feyenoord moeten op posities komen waar ze zeer capabel in zijn niet door gezellig slijmen en vriendjes ploitiek

die zogenaamde rotterdamse investeerders moeten zich kapot schamen , zij vinden zichzelf belangrijker dan feyenoord met een soort haantjes gedrag ipv de investeerders in eindhoven , die steken de koppen bij elkaar en stoppen gezamelijk geld in een investerings pot om psv te helpen

geen woorden maar daden , dat gaat voor onze investeerders niet op

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2022 door kenny --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 28 juni 2022 - 14:43   quote  deeplink  
Kenny"..........vreemde afweging, Koevermans deed ook alls geruisloos.........
En die werd afgeserveerd.".."."........
Ik zoek juist een voorzitter met visie n dit uitdraagt, een mening heeft over hooligans, het beleid van de gemeente aangaande nieuwe kuip
Vraagtekens zet bij de EUFA. straffen, het falen van onder 21
Maar ja als jij geruisloos prima vindt...

Veranderingen komen mt storm en niet in windstilte
neliz
 neliz - dinsdag 28 juni 2022 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2022 - 14:43 schreef piet de paler het volgende:
Veranderingen komen mt storm en niet in windstilte
Stille scheetjes kunnen ook stinken.
VVout
 VVout - dinsdag 28 juni 2022 - 14:48   quote  deeplink  
Ik neem aan dat er eerst in de luwte geïnventariseerd moet worden en dan opties afwegen die realistisch zijn.

Als dan die opties niet uit de verf komen laat je wat van je horen, maar daar heb je wel een voorloop van een seizoen of 2 voor nodig. Ook kijken er andere mensen mij over de schouders, als daar de zaag uit de kast wordt gehaald ben je snel klaar.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 28 juni 2022 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2022 - 14:47 schreef neliz het volgende:

[..]

Stille scheetjes kunnen ook stinken.
Je kan meten wat je wil...maar een olifant heeft de grootste
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 28 juni 2022 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2022 - 14:48 schreef VVout het volgende:
Ik neem aan dat er eerst in de luwte geïnventariseerd moet worden en dan opties afwegen die realistisch zijn.

Als dan die opties niet uit de verf komen laat je wat van je horen, maar daar heb je wel een voorloop van een seizoen of 2 voor nodig. Ook kijken er andere mensen mij over de schouders, als daar de zaag uit de kast wordt gehaald ben je snel klaar.
Niet overhaast beantwoorden,ik denk dat een vz die stelling neemt in de openbaarheid, over de straf maat van EUFA
De terughoudendheid van de gemeente aangaande participatie nieuwbouw, je best eens je vuist op tafel mag slaan
Al die softies hebben niets voor Feyenoord betekend,
Dus andere koers
neliz
 neliz - dinsdag 28 juni 2022 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2022 - 14:55 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Je kan meten wat je wil...maar een olifant heeft de grootste
Volgens mij is dat een walvis, maar ik kan m'n adem niet zo lang inhouden.
NickyTee
 NickyTee - dinsdag 28 juni 2022 - 15:34   quote  deeplink  
Vernam via via het gerucht dat Jordan (zoon van) Larsson open staat naar de plek waar hij geboren is (Rotterdam), is blijkbaar beschikbaar?

https://www.vi.nl/nieuws/spartak-geeft-vertrokken-larsson-trap-na-met-venijnig-bericht
kenny
 kenny - dinsdag 28 juni 2022 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2022 - 14:43 schreef piet de paler het volgende:
Kenny"..........vreemde afweging, Koevermans deed ook alls geruisloos.........
En die werd afgeserveerd.".."."........
Ik zoek juist een voorzitter met visie n dit uitdraagt, een mening heeft over hooligans, het beleid van de gemeente aangaande nieuwe kuip
Vraagtekens zet bij de EUFA. straffen, het falen van onder 21
Maar ja als jij geruisloos prima vindt...

Veranderingen komen mt storm en niet in windstilte
wat loop je weer onzin te zwammen , je snapt er weinig van he ?
wat heb je liever een popie jopie die de directeur speelt of een directeur zijn werk goed doet en wat minder in de media populair doet
dan is mijn keuze vlug gemaakt , laat die te Kloese nou maar gewoon zijn werk doen hij zit er net en om hem alweer neer te sabelen omdat hijweinig in de media verschijnt gaat natuurlijk veel te ver
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juni 2022 - 15:47   quote  deeplink  
Feyenoord heeft naar verluidt haar oog laten vallen op Kelvin Yeboah, zo meldt het Ghanese Sportsworld Ghana. Na het vertrek van Dessers en Linssen en het aantrekken van Danilo wil Arne Slot graag nog een spits erbij. Ook spits Wilfried Gnonto zou al persoonlijk akkoord zijn met Feyenoord.

Zal wel onzin zijn.
neliz
 neliz - dinsdag 28 juni 2022 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2022 - 15:47 schreef Stylzz het volgende:

Zal wel onzin zijn.
Kuiptalk zegt ook dat hij afgelopen seizoenen wel op een lijstje heeft gestaan, maar dat Feyenoord niet meer in hem geïntereseerd is.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juni 2022 - 16:15   quote  deeplink  
Excl: Manchester United are trying to hijack Tyrell Malacia deal! After full verbal agreement with OL, Man Utd jumped into it before it was signed. #MUFC

Talks with Feyenoord to reach an agreement, Dutch sources confirm.

Detail: Malacia has same agents as Frenkie de Jong.
neliz
 neliz - dinsdag 28 juni 2022 - 16:18   quote  deeplink  
Mooi, fuck OL en hun dubbeltje waarvoor zij dachten op de eerste rij te kunnen zitten.

Martijn Krabbendam

#Feyenoord heeft gisteravond een akkoord bereikt met #Manchester United over Tyrell #Malacia. Nu is het aan de speler eruit te komen. Daarmee kapen ze de deal weg bij Olympique #Lyon

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2022 door neliz --
neliz
 neliz - dinsdag 28 juni 2022 - 16:23   quote  deeplink  
hoop niet dat Romano mijnheer dubbel gestikt als bron gebruikt.
MMM
 MMM - dinsdag 28 juni 2022 - 17:00   quote  deeplink  
Feyenoord dus al akkoord met United.

Heel benieuwd.
MMM
 MMM - dinsdag 28 juni 2022 - 17:03   quote  deeplink  
Feyenoord wacht op deal en afrekening met Manchester.
Dan doorschakelen naar Maatsen en Gnoto.
Er staat nog een nieuwe andere speler te wachten op groen licht.
Verwachting is eind vd week of het weekend.

Ook een betrouwbaar iemand op Twitter. Wie o wie zou de andere speler zijn?

Jordan Larsson? FTM gaf gisteren een ‘like’ dat hij transfervrij is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5755379