BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 29 juni 2022 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2022 - 22:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Nah. Je hebt Wålemark en Jahanbakhsh toch al voor rechts. Waarom dan nog zo’n speler erbij die eigenlijk nooit wat gepresteerd heeft, los van de jeugd.

Ik zou hem niet nemen.
Hij is wel op meerdere posities inzetbaar. Rechtsbuiten, linksbuiten, 10 evt. En ik weet niet of we na vorig seizoen nog op een wederopstanding van Ali kunnen hopen. Walemark moet ook nog stappen maken. Maar tis wel iets om rekening mee te houden inderdaad. Vanuit de jeugd komt ook nog een en ander. Maar goed, voorin waren we niet ruim bezet vorig jaar. En op Sini na is alles wat nog enigszins leverde vertrokken (Nelson, Dessers, Linssen). Voorlopig is alleen Danilo daarvoor terug, dus er is misschien wel wat ruimte. Nogmaals, afhankelijk van hoe wat we al hebben er voor staat.
MMM
 MMM - woensdag 29 juni 2022 - 22:31   quote  deeplink  
Of ze halen hem voor links? Voor achter Sini.

Talent heeft hij wel maar t komt er blijkbaar nergens uit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 29 juni 2022 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2022 - 22:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Voor een zacht prijsje evt. Inmiddels 22, dus dan ben je de status van talent wel voorbij. En het valt niet mee wat hij gespeeld heeft afgelopen jaren. En zijn productie is al helemaal mininiem.

Maar het was een groot talent. Dus als hij mentaal er goed voor staat en de prijs is in orde, kan je het overwegen. Maar dan hebben we het misschien over 1-2 miljoen oid. Veel meer zou ik niet aan hem uitgeven.
Heeft bij 3 clubs de bank warm gehouden waaronder Birmingham Brugge en Werder
en bij Man United sowieso weinig speeltijd gehad .
Hij had de kans eerder gehad maar kan er nu ook niet meer zo blij van worden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 29 juni 2022 - 22:33   quote  deeplink  
Ben ook niet heel enthousiast, maar als je een goede deal kan sluiten, snap ik het wel. Risicootje, dus de financiële voorwaarden moeten goed zijn. Wellicht dankzij Malacia.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 29 juni 2022 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2022 - 22:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ben ook niet heel enthousiast, maar als je een goede deal kan sluiten, snap ik het wel. Risicootje, dus de financiële voorwaarden moeten goed zijn. Wellicht dankzij Malacia.
Misschien maar hij moet wel eerst naar de kapper .
Die bos haar van 10 kilo word hij niet sneller van haha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 29 juni 2022 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2022 - 22:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Heeft bij 3 clubs de bank warm gehouden waaronder Birmingham Brugge en Werder
en bij Man United sowieso weinig speeltijd gehad .
Hij had de kans eerder gehad maar kan er nu ook niet meer zo blij van worden.
Zonder meer een risico. En eigenlijk al een paar seizoenen te laat. Maar wie weet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2022 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 29 juni 2022 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2022 - 22:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Misschien maar hij moet wel eerst naar de kapper .
Die bos haar van 10 kilo word hij niet sneller van haha
hahaha, Malacia had ook zo'n kop vol haar een tijdje terug, das ook goed gekomen. ;)
MMM
 MMM - woensdag 29 juni 2022 - 22:39   quote  deeplink  
Ali naar links kan ook nog trouwens. Speelt hij bij Iran.

Mag van mij ook weg maar zal wel niet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 29 juni 2022 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2022 - 22:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, Malacia had ook zo'n kop vol haar een tijdje terug, das ook goed gekomen. ;)
Hahaha ja sterk punt !
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 29 juni 2022 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2022 - 22:39 schreef MMM het volgende:
Ali naar links kan ook nog trouwens. Speelt hij bij Iran.

Mag van mij ook weg maar zal wel niet
Zou misschien beter naar bv AZ terug kunnen gaan idd. Maar goed, verwacht dat Feyenoord het nog een jaar met hem aankijkt. In ieder geval de voorbereiding. Tis wel een positieve jongen voor de groep denk ik. Wellicht dat er wat gebeurd als hij tegen het einde van de transferperiode buiten de boot dreigt te vallen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 29 juni 2022 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2022 - 22:39 schreef MMM het volgende:
Ali naar links kan ook nog trouwens. Speelt hij bij Iran.

Mag van mij ook weg maar zal wel niet
Wat T schrijft

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2022 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2022 - 06:41   quote  deeplink  
Nou Malacia vandaag weg plus alle andere voor dit boekjaar en dan zullen morgen de aanwinsten wel langzaam gaan komen.
Zaterdag t nieuwe tenue.

Althans als je alles moet geloven ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2022 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2022 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2022 - 22:31 schreef MMM het volgende:
Of ze halen hem voor links? Voor achter Sini.

Talent heeft hij wel maar t komt er blijkbaar nergens uit.
Kijk maar wat YT beelden. Zit nog steeds op voetbal.
Als hij in een voetballend team wekelijks speelt komt t er uit.
Is bij ons snel een van de betere denk ik.

Max één miljoen voor uitgeven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2022 door Stylzz --
MMM
 MMM - donderdag 30 juni 2022 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 07:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kijk maar wat YT beelden. Zit nog steeds op voetbal.
Als hij in een voetballend team wekelijks speelt komt t er uit.
Is bij ons snel een van de betere denk ik.

Max één miljoen voor uitgeven
Voetballen kan hij absoluut maar er komt meer bij kijken. Verhuurperiodes aan Werder en Club Brugge niet handig gekozen en liepen dus ook niet uit op een succes. Birmingham begon hij schijnbaar goed maar flinke blessure gehad en er vooral uit gelegen.

Ik weet het niet. Misschien als het transferbedrag en salaris klopt dat je een gokje kan wagen.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 juni 2022 - 08:32   quote  deeplink  
Alles beter dan Ali..
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 juni 2022 - 08:39   quote  deeplink  
Bij Chong is het een fysieke kwestie. Hij is te licht voor de PL...Onder Slot kan hij daarin groeien.
VVout
 VVout - donderdag 30 juni 2022 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2022 - 22:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Nah. Je hebt Wålemark en Jahanbakhsh toch al voor rechts. Waarom dan nog zo’n speler erbij die eigenlijk nooit wat gepresteerd heeft, los van de jeugd.

Ik zou hem nu niet nemen. 3 jaar terug wel.
Met Jahanbakhsh heb ik het wel gehad anders, wat heeft hij gepresteerd. Met een speler als Chong onder Slot kan je misschien hopen dat de ontwikkeling weer op gang komt. Moet je natuurlijk niet gaan huren, want dan houd je er geen cent aan over.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 30 juni 2022 - 09:39   quote  deeplink  
De klasse die Jahanbaksh heeft , kan niet verdwenen zijn.
En van kritiek ga je niet beter voetballen. Heb ondanks een slecht seizoen dat hij weer beter gaat voetballen
Waarop gebaseerd? Het verleden en een voorgevoel
VVout
 VVout - donderdag 30 juni 2022 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 09:39 schreef piet de paler het volgende:
De klasse die Jahanbaksh heeft , kan niet verdwenen zijn.
En van kritiek ga je niet beter voetballen. Heb ondanks een slecht seizoen dat hij weer beter gaat voetballen
Waarop gebaseerd? Het verleden en een voorgevoel
Zou beter zijn natuurlijk, maar heb hem zo ongelofelijk zien prutsen aan de bal de laatste tijd. Het lijkt wel of ie over de bal struikelt en dan hebben we het nog geen eens over de schoten richting het doel.
neliz
 neliz - donderdag 30 juni 2022 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 09:39 schreef piet de paler het volgende:
De klasse die Jahanbaksh heeft , kan niet verdwenen zijn.
En van kritiek ga je niet beter voetballen. Heb ondanks een slecht seizoen dat hij weer beter gaat voetballen
Waarop gebaseerd? Het verleden en een voorgevoel
Hij was stroef aan het begin, en op het moment dat hij begon te draaien stond Nelson er opeens.

Ik had persoonlijk het gevoel dat onze rechterkant veel beter liep met Pedersen/Jahanbaks dan met Geertruida Nelson. En dan heb ik het puur over snelheid in het spel houden, openingen zoeken etc. Nelson nam de bal aan en dan gebeurder er vrij weinig over het algemeen, daarom presteerde Geertruida ook niet zo goed met Nelson als dat hij deed met berghius voor hem.
MMM
 MMM - donderdag 30 juni 2022 - 10:10   quote  deeplink  
Ancillo Canepa, president FC Zürich, houdt voet bij stuk. Wilfried Gnonto naar #Feyenoord? De Zwitser noemt €4m ‘een belachelijk bedrag’ en wil dubbele cijfers zien voor de spits. ‘Willy’ mag media niet te woord staan - maar wordt hoe dan ook deze zomer verkocht.

Bron: 1908nl

Nou kansloos verhaal dus als ze dubbele cijfers willen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2022 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 30 juni 2022 - 10:11   quote  deeplink  
Misschien kan Jahan het laten zien op het WK
( ik dacht dat Iran zich ook geplaatst had
MMM
 MMM - donderdag 30 juni 2022 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 10:10 schreef MMM het volgende:
Ancillo Canepa, president FC Zürich, houdt voet bij stuk. Wilfried Gnonto naar #Feyenoord? De Zwitser noemt €4m ‘een belachelijk bedrag’ en wil dubbele cijfers zien voor de spits. ‘Willy’ mag media niet te woord staan - maar wordt hoe dan ook deze zomer verkocht.

Bron: 1908nl

Nou kansloos verhaal dus als ze dubbele cijfers willen..
Gelukkig hebben #Feyenoord en Wilfried Gnonto zelf óók wat te willen. De onrealistische houding van de president van FC Zürich kan snel opzij worden gezet, want het akkoord met de speler ligt er al. Cruciale dagen in deze deal.

1908nl

Aparte opmerking toch? Club mag vragen wat het wil..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2022 door MMM --
neliz
 neliz - donderdag 30 juni 2022 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 10:15 schreef MMM het volgende:

Aparte opmerking toch? Club mag vragen wat het wil..
in de jaren 80 en 90 wel, tegenwoordig zijn we Europa en werkt dat niet meer zo. Je hebt als werknemer veel meer rechten en je baas bepaalt dus niet meer wanneer jij kunt vertrekken (bij positieverbetering). Spoedarbitragezaakje en je bent na 2 dagen van je contract af. helemaal als Gnonto kan aantonen (vrij makkelijk) dat hij een verbeterde positie heeft (clubs van hoger Europees niveau) en nog maar 1 jaar op z'n contract.

Zurich kan 25 miljoen vragen, maar gezien het feit dat hij Transfervrij gehaald is, en hij sowieso maar een 2-jarig contract had kun je in een arbitragezaak ook hard maken dat Zurich niet van plan was Gnonto voor lange tijd onder contract te hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2022 door neliz --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2022 - 10:51   quote  deeplink  
Dit is toch gewoon t spel.
VVout
 VVout - donderdag 30 juni 2022 - 11:16   quote  deeplink  
Als het maar geen Lyonneke wordt, zulke risico's komen dan ook om de hoek kijken.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 juni 2022 - 12:10   quote  deeplink  
Ik zou voor Gnonto wel ver gaan, alles onder de 10M doen als het kan..
kenny
 kenny - donderdag 30 juni 2022 - 17:06   quote  deeplink  
voorlopig blijft het stil , gaaaaaap
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2022 - 17:38   quote  deeplink  
Voor 1 juli verkopen was dus ook weer broodje aap.
van geil
 van geil - donderdag 30 juni 2022 - 17:57   quote  deeplink  
Aanname
neliz
 neliz - donderdag 30 juni 2022 - 18:02   quote  deeplink  
moeten we vrezen zonder Arnesen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2022 door neliz --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 30 juni 2022 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 10:35 schreef neliz het volgende:

[..]

in de jaren 80 en 90 wel, tegenwoordig zijn we Europa en werkt dat niet meer zo. Je hebt als werknemer veel meer rechten en je baas bepaalt dus niet meer wanneer jij kunt vertrekken (bij positieverbetering). Spoedarbitragezaakje en je bent na 2 dagen van je contract af. helemaal als Gnonto kan aantonen (vrij makkelijk) dat hij een verbeterde positie heeft (clubs van hoger Europees niveau) en nog maar 1 jaar op z'n contract.

Zurich kan 25 miljoen vragen, maar gezien het feit dat hij Transfervrij gehaald is, en hij sowieso maar een 2-jarig contract had kun je in een arbitragezaak ook hard maken dat Zurich niet van plan was Gnonto voor lange tijd onder contract te hebben.
Als je met Europa de EU bedoelt, zit je verkeerd want Zwitserland is geen EU-land... (sorry)

Ik vraag me trouwens af of het normale arbeidsrecht ook zo zal werken in de voetballerij. De exorbitante bedragen zijn nl niet te vergelijken met het salaris van 'normale' werknemers
van geil
 van geil - donderdag 30 juni 2022 - 18:26   quote  deeplink  
En moet je wel zijn salaris verdubbelen.
Dat zal bij ons niet makkelijk zijn.
neliz
 neliz - donderdag 30 juni 2022 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 18:17 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Als je met Europa de EU bedoelt, zit je verkeerd want Zwitserland is geen EU-land... (sorry)

Ik vraag me trouwens af of het normale arbeidsrecht ook zo zal werken in de voetballerij. De exorbitante bedragen zijn nl niet te vergelijken met het salaris van 'normale' werknemers
Het is wel een Schengen land, dus je mag er gewoon werken (tenminste, ik wel 6 maanden vorig jaar)

Maar er zijn genoeg voorbeelden van spelers die weg willen en dit via een arbitragezaak regelen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2022 - 19:06   quote  deeplink  
Christian Conteh naar Dynamo Dresden. Huur met koopoptie.
Leuv
 Leuv - donderdag 30 juni 2022 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 18:02 schreef neliz het volgende:
moeten we vrezen zonder Arnesen?
Eerder met.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2022 - 22:02   quote  deeplink  
Southampton heeft aanbieding neergelegd bij Feyenoorder Pedersen
kriebel70
 kriebel70 - donderdag 30 juni 2022 - 22:10   quote  deeplink  
Die had ik er nog ff bij gehouden ..
R()b
 R()b - donderdag 30 juni 2022 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 22:02 schreef Stylzz het volgende:
Southampton heeft aanbieding neergelegd bij Feyenoorder Pedersen
Die kunnen wel wat missen.
Hoog in de boomhut gaan zitten.
neliz
 neliz - donderdag 30 juni 2022 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 22:11 schreef R()b het volgende:

[..]

Die kunnen wel wat missen.
Hoog in de boomhut gaan zitten.
inderdaad, hij hoeft niet weg, dus daar mag wel een kilo euros per pond tegenover staan.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2022 - 22:23   quote  deeplink  
Schijnt dat Slot meer vertrouwen in Benita heeft
kenny
 kenny - donderdag 30 juni 2022 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 22:23 schreef Stylzz het volgende:
Schijnt dat Slot meer vertrouwen in Benita heeft
je hebt denzil hall ook nog , ik lees 4,5 milj voor pedersen ik weet niet of dit waar is maar 8 a 9 milj lijkt mij een beter bedrag
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 juni 2022 - 23:08   quote  deeplink  
Goede speler voor de Engelse competitie denk ik. Hoeft zeker niet weg, maar voor een goed bedrag serieus overwegen inderdaad. Qua transfersom een halve Malacia denk ik. Maar als zij 5 miljoen bieden, kan je er voor een paar miljoen meer er wel uitkomen. Niet gek voor een speler die momenteel reserve is. Wel met potentieel, een prima eerste seizoenshelft, international, langlopend contract.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 juni 2022 - 23:09   quote  deeplink  
En we zijn zelfs bij zijn vertrek redelijk voorzien op die positie met Geert, Benita en Hall.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2022 door T-FeYeN00rD --
Nibke 7
 Nibke 7 - donderdag 30 juni 2022 - 23:09   quote  deeplink  
Lijkt me sterk dat hij zal vertrekken. Heeft net een NL vriendin en heeft zich in het nationale team gespeeld. In ieder geval niet onder de 10 miljoen ook laten gaan mocht hijzelf toch graag willen.
Southampton heeft geld zat en Feyenoord ook zat (te kort) dus idd dan maar hoog in de boom gaan zitten.
neliz
 neliz - donderdag 30 juni 2022 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 23:09 schreef Nibke 7 het volgende:
Lijkt me sterk dat hij zal vertrekken. Heeft net een NL vriendin en heeft zich in het nationale team gespeeld. In ieder geval niet onder de 10 miljoen ook laten gaan mocht hijzelf toch graag willen.
Southampton heeft geld zat en Feyenoord ook zat (te kort) dus idd dan maar hoog in de boom gaan zitten.
Pedersen hoeft niet weg, dus daar kun je gerust 20 miljoen voor vragen, niet minder.

Maargoed, 5 miljoen voor Pedersen en 12,5 voor die piemelwaggelaar van 'm

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2022 door neliz --
MMM
 MMM - vrijdag 01 juli 2022 - 07:19   quote  deeplink  
Mensen binnen Feyenoord is een zorgwekkende ontwikkeling aan de gang, voor de andere een zege. Frank zit natuurlijk mede om zijn fysieke gesteldheid thuis, maar dit is maar een fractie van het hele verhaal . Frank wordt al een zeer lange tijd niet meer serieus genomen binnen Feyenoord. Niet alleen verkoopt hij slecht, ook contracten zitten zeer ingewikkeld in elkaar. Slot krijgt haalbare spelers niet die hij graag wilt toevoegen aan de selectie. De bom is afgelopen week geknapt. Slot en zijn broer hebben zonder medeweten van Frank Arnesen Taabouni binnen gehaald van AZ. Op het moment plegen ze een coupé. Transfers duren lang, er is complete chaos. Voor de één is dit een zege, maar wat een slecht moment.....

Ik kom deze verhalen meerdere keren tegen. Denken jullie? Even voor de duidelijkheid: niet door mij getypt maar copy-paste

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2022 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2022 - 07:31   quote  deeplink  
Las t ook. Maar wel uit specifiek kritische hoek. Dus gekleurd.
Wat me opvalt is dat bepaalde hoeken echt heel fel op Arnesen zijn, maar dat die ook bijvoorbeeld totaal geen kritiek op Troost hebben….

Eigenlijk raakt Feyenoord de laatste jaren steeds meer verdeeld. Binnen supporters op stadion dossier, directie steun en vuurwerk/rellen.
En die groepen brengen allemaal verschillende versies van nieuws, vaak gevoed door mensen die daar belang bij hebben.

Tja. Ik weet wel dat wat jij nu typt uit de hoek komt die vinden dat de hele directie weer moet oppleuren en de vorige moest dat ook en de volgende waarschijnlijk weer.
MMM
 MMM - vrijdag 01 juli 2022 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2022 - 07:31 schreef Stylzz het volgende:
Las t ook. Maar wel uit specifiek kritische hoek. Dus gekleurd.
Wat me opvalt is dat bepaalde hoeken echt heel fel op Arnesen zijn, maar dat die ook bijvoorbeeld totaal geen kritiek op Troost hebben….

Eigenlijk raakt Feyenoord de laatste jaren steeds meer verdeeld. Binnen supporters op stadion dossier, directie steun en vuurwerk/rellen.
En die groepen brengen allemaal verschillende versies van nieuws, vaak gevoed door mensen die daar belang bij hebben.

Tja. Ik weet wel dat wat jij nu typt uit de hoek komt die vinden dat de hele directie weer moet oppleuren en de vorige moest dat ook en de volgende waarschijnlijk weer.
Ik las het inderdaad bij Jan de Knecht gisterenavond ook al, bovenstaand stuk las ik vanmorgen bij Vluggejapie van FR12 die er ook erg dicht bovenop lijkt te zitten qua transfers ed.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2022 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2022 - 07:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik las het inderdaad bij Jan de Knecht gisterenavond ook al, bovenstaand stuk las ik vanmorgen bij Vluggejapie van FR12 die er ook erg dicht bovenop lijkt te zitten qua transfers ed.
De Knecht was t eerste waar ik t ook las.
Denk dat t ook een beetje hopen is.
Overigens wel een van de weinigen, veel vragen om bronnen. Komen natuurlijk niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2022 door Stylzz --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5523397