BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 juli 2022 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 15:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja heel pessimistisch
Je ziet het gewoon gebeuren. Pisvee haalt maar en haalt maar en bij ons gebeurt niets omdat we niets kunnen, terwijl zij toch ook niet veel uit te geven hebben?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2022 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 juli 2022 - 16:38   quote  deeplink  
Dit haar moet het gebeuren. We morten CL halen. Dit is onze kans, naar zoal het er nu uitziet, mag je blij zijn als we niet degraderen. Oké, dit is wat dramatisch wellicht, omdat er echt wel wat gebeuren gaat, maar eerst zien, dan pas geloven. Tot die tijd us het dramatisch.

Masrbook met goede aankopen heb ik er een ontzettend hard hoofd in.
Leuv
 Leuv - maandag 04 juli 2022 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 16:38 schreef Arie.Klooster het volgende:
Dit haar moet het gebeuren. We morten CL halen. Dit is onze kans, naar zoal het er nu uitziet, mag je blij zijn als we niet degraderen. Oké, dit is wat dramatisch wellicht, omdat er echt wel wat gebeuren gaat, maar eerst zien, dan pas geloven. Tot die tijd us het dramatisch.

Masrbook met goede aankopen heb ik er een ontzettend hard hoofd in.
Nou zie Twente, AZ en Utrecht maar eens bij te benen met deze selectie. Dat gaat je absoluut problemen opleveren.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 juli 2022 - 16:43   quote  deeplink  
Wat velen al zeggen, tis de eerste helft van juli nu wel zaak spijkers met koppen te slaan. Er is heel veel weg. We moeten bijna twee handen vol spelers aantrekken. Uitgaande van het definitieve vertrek van Malacia en Sini, zijn we al 5 basisspelers kwijt (naast Dessers, Nelson en Til) Linssen en Hendriks moeten ook nog vervangen worden. En daarnaast waarschijnlijk nog 1-2 om de selectie echt volledig rond te krijgen. En dan mag er niets meer vertrekken, wat nog allerminst zeker is. Zeker ook met recente geruchten rondom Senesi, Kokcu en Pedersen.

We lijken we aardig te gaan cashen (wat noodzaak was tot op zekere hoogte), maar een zo'n leegloop van een elftal heeft zelden positieve gevolgen voor het eerstvolgende seizoen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 juli 2022 - 16:49   quote  deeplink  
Is Benita er klaar voor. Wat vinden jullie?

En welke andere jonkies zouden nu best een kans mogen krijgen?
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2022 - 16:51   quote  deeplink  
Geen enkele
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2022 - 16:52   quote  deeplink  
Weinig geruchten vandaag inkomend
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 juli 2022 - 16:55   quote  deeplink  
Hall/Benita misschien, maar vooral ook als reserve (evt als opvolger van Hendriks). Dermane ben ik nog wel optimistisch over, maar tis voor de rest wat Stylzz zegt. Bij de anderen heb ik nog niet het idee dat ze in de buurt komen van een acceptabel niveau voor Feyenoord 1. Ook Milambo en Hartjes niet.
kriebel70
 kriebel70 - maandag 04 juli 2022 - 16:57   quote  deeplink  
buiten de 5 van het lijstje , waar het enorm stil over blijft , niemand laten gaan , maar als ik zag wat er van de week in stond , dan moet je alles wat weg moet niet meer met selectie en jeugd mee laten doen , dat moet nu sneller en meer met elkaar trainen .. aankopen zijn geen garantie .
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 juli 2022 - 17:59   quote  deeplink  
AD meldt nu ook dat Maatsen van de baan is. Gaat meedoen bij de voorbereiding van Chelsea. Als die komt, zal het eind van de transferperiode zijn, zodra het duidelijk wordt dat hij dit jaar daar niet gaat spelen. Dus het lijkt erop dat we verder moeten kijken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2022 - 18:00   quote  deeplink  
Is toch ook gewoon t spel. En we hebben sowieso 2x lb nodig.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 juli 2022 - 18:09   quote  deeplink  
Misschien. En we hebben er sowieso twee nodig ja. Maar Maatsen was duidelijk niet in beeld voor de bank. Dus ga je wachten en hoop je dat hij later alsnog komt, met het risico dat hij of pas over 2 maanden er is of helemaal niet komt. Of pak je een ander.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 juli 2022 - 18:10   quote  deeplink  
Tis wel zo dat je je nauwelijks kan voorstellen dat hij serieus denkt te gaan spelen bij Chelsea. Dus misschien is het inderdaad gewoon t spel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2022 - 18:13   quote  deeplink  
Ze hebben er naast hem nog vier
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 juli 2022 - 18:16   quote  deeplink  
Minstens.
piet de paler
 piet de paler - maandag 04 juli 2022 - 18:25   quote  deeplink  
Je verkoopt je auto voor een goede prijs, en wat de nieuwe eigenaar er mee doet....boeien
Misschien een vreemde vergelijking, er werd keti koti gevierd maar sommige mense verdienen er aan, en het hsndels object vindt het prima
Dus dag Sini, welkom aankoop
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 juli 2022 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 18:25 schreef piet de paler het volgende:
Je verkoopt je auto voor een goede prijs, en wat de nieuwe eigenaar er mee doet....boeien
Misschien een vreemde vergelijking, er werd keti koti gevierd maar sommige mense verdienen er aan, en het hsndels object vindt het prima
Dus dag Sini, welkom aankoop
Veel augurken gegeten vandaag Piet?
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2022 - 18:32   quote  deeplink  
Wijnazijn
R()b
 R()b - maandag 04 juli 2022 - 18:43   quote  deeplink  
Diemers next!
melrdam010
 melrdam010 - maandag 04 juli 2022 - 18:44   quote  deeplink  
Schijnt zelf afgebeld te hebben die Maatsen dus dat is wel zuur. Haps terughalen uit Italie? Venezia is gedegradeerd.
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 04 juli 2022 - 19:07   quote  deeplink  
Zou die vervelende Olayinka van Slavia Praag iets voor onze linksbuiten positie kunnen zijn?
piet de paler
 piet de paler - maandag 04 juli 2022 - 19:10   quote  deeplink  
Geld binnen .........en nu wachten, luisteren naar forum geruchten, rtv rijnmond met onzin
Het spel is op de wagen ........
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 juli 2022 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 18:32 schreef Stylzz het volgende:
Wijnazijn
Hahaha
piet de paler
 piet de paler - maandag 04 juli 2022 - 19:21   quote  deeplink  
Hahahaha Nederlandse zure rolmopsjes van me

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2022 door piet de paler --
kriebel70
 kriebel70 - maandag 04 juli 2022 - 19:22   quote  deeplink  
prima prijs verder voor Sini en Malacia , en dat na een jaartje wat een opbouwjaar zou zijn .. ik accepteer als dat nu dan komt ... zolang we maar stappen maken .
piet de paler
 piet de paler - maandag 04 juli 2022 - 19:38   quote  deeplink  
Nou kom maar op Gnoto
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2022 - 19:39   quote  deeplink  
T is tijden niet zo stil geweest.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2022 - 20:18   quote  deeplink  
Volgens Alredo Pedullà, journalist bij het Italiaanse TVdellosport, gaat Feyenoord vanavond nog de gesprekken met Zürich hervatten om tot een akkoord te komen. Dat meldt de journalist op Twitter. De president van de Zwitserse club zit met ruim tien miljoen euro hoog in de boom, maar zal de Italiaans international deze zomer moeten verkopen gezien het aflopende contract van de speler.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2022 - 20:59   quote  deeplink  
Wilfried Gnonto update. Speler wil alléén naar de eredivisie - ondanks concrete interesse uit Duitsland en Belgie. Heeft bij FC Zürich aangegeven te willen wachten op verdere toenadering van #Feyenoord, wat hij ziet als ideale vervolgstap voor zijn ontwikkeling en carrière.
R()b
 R()b - maandag 04 juli 2022 - 21:00   quote  deeplink  
Nou handje klappen 7 mil + bonus
MMM
 MMM - maandag 04 juli 2022 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 20:59 schreef Stylzz het volgende:
Wilfried Gnonto update. Speler wil alléén naar de eredivisie - ondanks concrete interesse uit Duitsland en Belgie. Heeft bij FC Zürich aangegeven te willen wachten op verdere toenadering van #Feyenoord, wat hij ziet als ideale vervolgstap voor zijn ontwikkeling en carrière.
Dat kan dus even gaan duren
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2022 - 21:07   quote  deeplink  
Of niet
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 juli 2022 - 21:10   quote  deeplink  
Misschien dat het snel gaat als de centen voor Malacia/Sini binnen zijn. Of dat Zurich juist nog hoger in de boom gaat zitten. We zullen het wel zien.
neliz
 neliz - maandag 04 juli 2022 - 21:56   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2022 door neliz --
neliz
 neliz - maandag 04 juli 2022 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 21:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Misschien dat het snel gaat als de centen voor Malacia/Sini binnen zijn. Of dat Zurich juist nog hoger in de boom gaat zitten. We zullen het wel zien.
het houdt op een gegeven moment op, helemaal met positieverbetering in het vooruitzicht.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2022 - 22:12   quote  deeplink  
Morgen weer een dag!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 juli 2022 - 22:13   quote  deeplink  
5 basisspelers vertrokken. Nou en.
Laatste wedstrijd seizoen 2020-2021 en start competitie 2021-2022 ook 5 andere basisspelers.

Het is 4 juli en -pak 'm beet- 25 miljoen besteedbaar aankoopgeld.
Meetpunt 3e week juli. Dan moeten er wel wat aankopen zijn gedaan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 juli 2022 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 22:13 schreef FR-Henk het volgende:
5 basisspelers vertrokken. Nou en.
Laatste wedstrijd seizoen 2020-2021 en start competitie 2021-2022 ook 5 andere basisspelers.

Het is 4 juli en -pak 'm beet- 25 miljoen besteedbaar aankoopgeld.
Meetpunt 3e week juli. Dan moeten er wel wat aankopen zijn gedaan.
Wat kort door de bocht denk ik.

We gingen van wat tweede seizoenshelft 2020-2021 de basis was:

Bijlow
Geertruida-Botteghin-Senesi-Malacia
Fer-Toornstra-Kokcu
Berghuis-Linssen-Sini

----------------------

naar afgelopen jaar de eerste echte basis (na het vertrek van Fer en de komst van Trauner):

Bijlow
Pedersen-Trauner-Senesi-Malacia
Toornstra-Til-Kokcu
Jahanbakhsh-Linssen-Sini

Dat is qua basis 4 andere spelers, verspreid over 3 de verschillende linies. Waarvan 2 vervangen werden omdat ze niet goed genoeg waren. En Geert was geblesseerd natuurlijk.

----------------------

Eind vorig seizoen was de basis:

Bijlow
Geertruida-Trauner-Senesi-Malacia
Aursnes-Til-Kokcu
Nelson-Dessers-Sini

Dat zijn met het vertrek van Malacia en Sini 5 vertrekkers, waaronder onze voorste 4. En geen van deze spelers is (vooralsnog) uit luxe vervangen. En dan is het ook nog afwachten of de overige 6 wel blijven natuurlijk. Met ook het vetrek van Linssen hebben we eigenlijk al onze doelpuntenmakers van vorig jaar ingeleverd (Sini 23, Til 21, Dessers 20, Linssen 17).

Dit heeft hoe dan ook consequenties voor vastigheden. En niet helemaal vergelijkbaar met vorig seizoen denk ik. Misschien valt het mee. Maar waarschijnlijker is dat het tijd nodig heeft. Slot kreeg vorig jaar redelijk snel een nieuwe speelstijl erin geslepen, dus dat stemt wel optimistisch.

En ten slotte is het inderdaad ook van groot belang wanneer de aanwinsten binnen komen. Als het meerendeel er met een week of 2 is, dan is dat een stuk lekkerder dan wanneer we moeten wachten tot eind augustus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2022 door T-FeYeN00rD --
CobusIII
 CobusIII - maandag 04 juli 2022 - 23:56   quote  deeplink  
Ik vind het jammer dat ze Sandler zo makkelijk de laan hebben uitgestuurd. Vond hem wel uitstraling hebben. Met de juiste clausules was er wel een goed contract mogelijk geweest. Natuurlijk veel blessures gehad, maar toch.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 juli 2022 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 23:56 schreef CobusIII het volgende:
Ik vind het jammer dat ze Sandler zo makkelijk de laan hebben uitgestuurd. Vond hem wel uitstraling hebben. Met de juiste clausules was er wel een goed contract mogelijk geweest. Natuurlijk veel blessures gehad, maar toch.
Ik zie liever Sandler 2x per seizoen spelen dan 14x Hendrix .
Ze hadden hem gewoon kunnen houden wat mij betreft .
kenny
 kenny - dinsdag 05 juli 2022 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 00:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik zie liever Sandler 2x per seizoen spelen dan 14x Hendrix .
Ze hadden hem gewoon kunnen houden wat mij betreft .
nou he wat een drama is die gozer , zaterdag ook liep hij als een kip zonder kop in de rondte , exit die jongen kan er geen klote van
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 juli 2022 - 06:18   quote  deeplink  
Nelson Quiñones
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 juli 2022 - 06:46   quote  deeplink  
Joshua Brenet zal vandaag (5 juli) zijn contract gaan tekenen bij Feyenoord. Brenet heeft de aanbieding van Twente afgeslagen en kiest toch voor Feyenoord

Account lijkt niet heel betrouwbaar. Maar we gaan t zien.
MMM
 MMM - dinsdag 05 juli 2022 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 06:46 schreef Stylzz het volgende:
Joshua Brenet zal vandaag (5 juli) zijn contract gaan tekenen bij Feyenoord. Brenet heeft de aanbieding van Twente afgeslagen en kiest toch voor Feyenoord

Account lijkt niet heel betrouwbaar. Maar we gaan t zien.
Nieuw account. Kunnen gelijk zien hoe betrouwbaar.

Ik hoop onbetrouwbaar want die Brenet hoef ik hier niet
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 juli 2022 - 07:27   quote  deeplink  
Als backup prima denk ik hoor
MMM
 MMM - dinsdag 05 juli 2022 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 07:27 schreef Stylzz het volgende:
Als backup prima denk ik hoor
Idee dat Brenet dat zelf niet wil en echt wil spelen. Anders had hij al getekend, heb ik het idee.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 juli 2022 - 08:01   quote  deeplink  
Daar zijn kansen zat voor
Is lb en rb.
Bezetting achterin is dun en Slot ja niet over iedereen tevreden
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 juli 2022 - 12:35   quote  deeplink  
Feyenoord open preliminary talks over 4m euros Bernard Tekpetey deal
kenny
 kenny - dinsdag 05 juli 2022 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 08:01 schreef Stylzz het volgende:
Daar zijn kansen zat voor
Is lb en rb.
Bezetting achterin is dun en Slot ja niet over iedereen tevreden
RB is goed bezet , geertruida , pedersen , hall, en aanstormend talent Benita , ik zie liever een goede LB komen
kenny
 kenny - dinsdag 05 juli 2022 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 06:18 schreef Stylzz het volgende:
Nelson Quiñones
lijkt mij wel wat talentvol 19 jaar , kan deze jongen niet maar je hoopt op weer zo'n sinistera 2.0

en 4 ton , dat is ook te overzien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2022 door kenny --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5565180