BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 17:01   quote  deeplink  
Ik las net dat Pascal Bosschaart naar Feyenoord kwam als trainer. Hij kan met zijn 34 jaar zo met het huidige team meedoen als rechtsbuiten voor mijn vriend Verhoek. Echt als ik Verhoek zie lopen moet ik aan mijn oma denken van vroeger. Niet om aan te zien.
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:56 schreef legrande het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk. De laatste jaren hebben wij ons sterk verbeterd flinke progressie maar op deze manier staan we snel weer aan de afgrond met 3 zakken met geld in onze handen. Je bent toch niet serieus met dat we bij de top van Europa gaan behoren met deze handelswijze. Natuurlijk weet ik dat ze geen geld moeten weggooien maar weten jullie nog datt ze zeiden dat als er spelers weggaan hebben we gelijk een lijstje achter de hand om adequaat direct vervangers te halen en wat gebeurt er geen kl.te.
Juist! 3-4 jaar wachten levert geen klo*e op!
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:00 schreef moa het volgende:

[..]

[..]

Nee dat is zo, ik verwacht niet dat we met deze selectie ons zullen plaatsen voor een groepsfase Champions League, voor de groepsfase Europa League schat ik onze kansen op 75%. (We zullen dit jaar gunstiger loten dan voorheen.)

Ik leg me er bij neer dat het wellicht weer een jaar is zonder Europees voetbal, als dat de prijs is die we moeten betalen voor de definitieve gezond wording en uiteindelijke terugkeer aan de top dan is dat zo.

Liever heb ik dat we bijvoorbeeld Bas Dost half Augustus voor 5 miljoen binnen halen, dan dat van Geel persé deze week een B of C keus spits neemt omdat die wel voor 30 Juli speelklaar te krijgen is. Met dat soort paniek aankopen maak je jezelf ook niet beter.
75%... we ZULLEN gunsiger loten... verlaar u nader svp ....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:56 schreef Barabas het volgende:

[..]

Het ging om eerdere woorden, maar goed.

Vorig jaar hebben we het kampioenschap laten liggen, zo zie ik het. Op de manier zoals het nu gaat wordt het niet beter. Hoe lang moeten we wachten voor we weer eens wat te vieren hebben? Jij wil toch ook geen 3-4 jaar wachten? Het duurt al een eeuwigheid!
Begrijp me niet verkeerd he, ik snap je grieven en deel ze ook ten delen maar moa verwoorde het prima met rust te behouden. Zo zie ik het ook.
Vorig jaar hebben we het thuis tegen Ajaks verspeeld, als we die hadden gewonnen waren we kampioen geweest, zo dichtbij waren we dus. En natuurlijk wil ik graag zien dat we weer eens kampioen worden..
Ik heb het al eerder gezegd, Feyenoord moet van mij niet kampioen worden ze moeten er wel voor gaan dat is mijn motto..
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 17:06   quote  deeplink  
Beiden...
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mwah, had bij vorig seizoen absoluut een beter gevoel aan het begin dan nu. Maar dat is omdat er nog niets is aangetrokken en omdat we weten dat van geel bezig is om nog iets aan te trekken..
Ja die hoop heb ik ook maar er loopt toch nog zat rond bijv die Bottigin of hoe schrijf je het. Heel goede speler als de vrij weggaat. Nee we moeten echt wachten tot de Vrij weggaat. Als je weer te lang wacht met de Vrij weg te laten gaan ben je zelf te laat met aankopen of als de Vrij onverhoopt niet zou gaan kost je dat later nog veel meer. Krijg je in de winterstop misschien nog 4 miljoen.
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 17:09   quote  deeplink  
We kunnen verstandig investeren in onze selectie én ons plaatsen voor een toernooi én titelkandidaat zijn, maar dan moet je wel willen. 3-4 jaar wachten is tijdsverspilling.
moa
 moa - vrijdag 25 juli 2014 - 17:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ja je hebt gelijk. De laatste jaren hebben wij ons sterk verbeterd flinke progressie maar op deze manier staan we snel weer aan de afgrond met 3 zakken met geld in onze handen. Je bent toch niet serieus met dat we bij de top van Europa gaan behoren met deze handelswijze. Natuurlijk weet ik dat ze geen geld moeten weggooien maar weten jullie nog datt ze zeiden dat als er spelers weggaan hebben we gelijk een lijstje achter de hand om adequaat direct vervangers te halen en wat gebeurt er geen kl.te.
De absolute top is volstrekt onhaalbaar en ver uit het zicht, met een nieuw stadion, onze jeugd opleiding en een gedegen beleid is een begroting van 100-150 miljoen euro wel mogelijk met Feyenoord. Dan kan je je meten met ploegen zoals Schalke04, Newcastle United e.d.
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:05 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd he, ik snap je grieven en deel ze ook ten delen maar moa verwoorde het prima met rust te behouden. Zo zie ik het ook.
Vorig jaar hebben we het thuis tegen Ajaks verspeeld, als we die hadden gewonnen waren we kampioen geweest, zo dichtbij waren we dus. En natuurlijk wil ik graag zien dat we weer eens kampioen worden..
Ik heb het al eerder gezegd, Feyenoord moet van mij niet kampioen worden ze moeten er wel voor gaan dat is mijn motto..
Nee Renato. Tegen Ajax hebben we het niet verspeeld maar in de eerste 4 wedstrijden stonden we 8 punten achter en we eindigden geloof ik 5 punten achter en ik ben bang dat hetzelfde zich nu gaat herhalen. Nog 1.5 week en de competitie start weer he. Weet het bestuur dat ook. Kunnen zij zich de competitiestart vorig jaar nog herinneren.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 17:10   quote  deeplink  
quote:

[..]

Vooralsnog geen kl.te he..

We doen het nog steeds op dezelfde manier als de voorgaande jaren, ook toen vertrokken er diverse sterkhouders en kwamen de 'grote' aankopen pas nadat de competitie was begonnen. Ik denk dat de directie wel gelijk krijgt toen ze zeiden dat we weer bij de Europese top gaan horen met het nieuwe stadion en de financiële situatie zoals die er steeds beter gaat uitzien. Ik denk eerder dat jij niet serieus bent toch als je zegt dat we weer snel naar de afgrond gaan toch..
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:09 schreef legrande het volgende:

[..]

Nee Renato. Tegen Ajax hebben we het niet verspeeld maar in de eerste 4 wedstrijden stonden we 8 punten achter en we eindigden geloof ik 5 punten achter en ik ben bang dat hetzelfde zich nu gaat herhalen. Nog 1.5 week en de competitie start weer he. Weet het bestuur dat ook. Kunnen zij zich de competitiestart vorig jaar nog herinneren.
Het weggooien voor je begonnen bent noemen ze dat. Volledig op het konto van Koeman en Mulder te schrijven als je het mij vraagt...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:01 schreef legrande het volgende:
Ik las net dat Pascal Bosschaart naar Feyenoord kwam als trainer. Hij kan met zijn 34 jaar zo met het huidige team meedoen als rechtsbuiten voor mijn vriend Verhoek. Echt als ik Verhoek zie lopen moet ik aan mijn oma denken van vroeger. Niet om aan te zien.
Hey we zijn het eens d:-)
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 25 juli 2014 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 16:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja daar word ik vrolijk van als ik naar Feyenoord kijkt/gaat, mijn hart gaat elke keer weer sneller kloppen als ik het woord Feyenoord hoort. Niemand heeft jouw ooit verteld dat het leven van een Feyenoord supporter alleen maar successen zijn, daarvoor hebben we samen al te veel dalen meegemaakt schat ik in. En eerlijk gezegd heb ik nog alle vertrouwen in de technische staf en kan (wil) ik me er geen voorstelling bij maken dat we een slechte seizoensstart maken. Ik zal altijd positief blijven richting Feyenoord, en af en toe ook wel eens flink vloeken natuurlijk maar dat alleen als ze een kut wedstrijd hebben gespeeld..
Je haalt de woorden uit mijn mond. Ik ervaar het precies zo.
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vooralsnog geen kl.te he..

We doen het nog steeds op dezelfde manier als de voorgaande jaren, ook toen vertrokken er diverse sterkhouders en kwamen de 'grote' aankopen pas nadat de competitie was begonnen. Ik denk dat de directie wel gelijk krijgt toen ze zeiden dat we weer bij de Europese top gaan horen met het nieuwe stadion en de financiële situatie zoals die er steeds beter gaat uitzien. Ik denk eerder dat jij niet serieus bent toch als je zegt dat we weer snel naar de afgrond gaan toch..
Met afgrond bedoel ik terug bij 4 a 5 jaar geleden dat we speelden rond plek 10. Als we nu pas weer spelers aantrekken nadat de competitie 4 wedstrijden oud is zitten wij gelijk weer tegen een onoverbrugbare achterstand te kijken en dan is de uitslag Fey ajax niet meer van belang. Uiteraard hoop ik zo dat ik ongelijk heb.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:09 schreef legrande het volgende:

[..]

Iedereen heeft punten laten liggen tegen de 'mindere' clubs. Thuis hadden we moeten winnen van Ajaks. Trek bij hun punten totaal er eens drie af en bij ons er drie op en we hadden op de Coolsingel gestaan toch..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juli 2014 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:09 schreef moa het volgende:

[..]

De absolute top is volstrekt onhaalbaar en ver uit het zicht, met een nieuw stadion, onze jeugd opleiding en een gedegen beleid is een begroting van 100-150 miljoen euro wel mogelijk met Feyenoord. Dan kan je je meten met ploegen zoals Schalke04, Newcastle United e.d.
Helemaal mee eens. Zou al erg mooi zijn. Bij een goede generatie is de halve finale CL dan het hoogst haalbare... Lijkt mij geweldig om bij te mogen zijn.
moa
 moa - vrijdag 25 juli 2014 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:04 schreef Barabas het volgende:

[..]

75%... we ZULLEN gunsiger loten... verlaar u nader svp ....
In de vorige jaren hebben we ontzettend pech gehad met de lotingen voor de Europa League, twee jaar terug waren we nog ongeplaatst en afgelopen jaar lootte we de zwaarst denkbare tegenstander. In geval van waarschijnlijk geplaatste status komen we tegen 1 van onderstaande ploegen te spelen, waarbij ik ons minimaal een kans van 75% toedicht.

Esbjerg fB ** Den 13.260
AS Saint-Étienne Fra 12.800
Rio Ave *3 Por 12.459
Dinamo Moscow *3 Rus 12.399
Zulte Waregem ** Bel 12.260
Rosenborg BK * Nor 11.355
IF Elfsborg ** Swe 11.265
DVSC Debrecen @3 Hun 10.325 - 33.725
Omonia Nicosia ** Cyp 10.150
Hajduk Split ** Cro 9.925
Atromitos FC *3 Gre 9.720
Grasshoppers Zürich @3 Sui 9.645 - 45.300
FK Rostov Rus 9.399
FK Krasnodar ** Rus 9.399
Molde FK ** Nor 9.355
NK Rijeka ** Cro 8.925
PEC Zwolle Ned 8.862
KSC Lokeren Bel 8.760
Slovan Bratislava @3 Svk 8.700 - 17.075
Apollon Limassol Cyp 8.650
FK Aktobe @3 Kaz 8.150 - 39.451
AEL Limassol @3 Cyp 7.650 - 73.899
Garabag Agdam @3 Azb 7.575 - 46.185
HJK Helsinki @3 Fin 7.435 - 37.650
FC Midtjylland Den 6.760
Malmö FF @3 Swe 6.265 - 28.870
AaB Aalborg @3 Den 5.260 - 23.925
St. Johnstone ** Sco 4.813 - 5.200
Zimbru Chisinau * Mol 3.075 - 6.185
Chikhura Sachkhere * Geo 2.475 - 7.075
FK Astana * Kaz 1.900 - 7.765
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:14 schreef legrande het volgende:

[..]

Met afgrond bedoel ik terug bij 4 a 5 jaar geleden dat we speelden rond plek 10. Als we nu pas weer spelers aantrekken nadat de competitie 4 wedstrijden oud is zitten wij gelijk weer tegen een onoverbrugbare achterstand te kijken en dan is de uitslag Fey ajax niet meer van belang. Uiteraard hoop ik zo dat ik ongelijk heb.
Ik ook..d:-)))
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hey we zijn het eens d:-)
Dat is mooi. Discussiëren kan geen kwaad meedenken is altijd goed. Ik hoop uiteraard ook zo dat er nog wat versterkingen komen(hopelijk niet te laat) en dat we echt mee kunnen draaien. Maar de tijd dringt en voor Europa nu al ben ik bang te laat. Ik zou het superknap vinden wanneer het huidige team van besiktas zou winnen. Ik geef ze echter 15% kans op overleven maar ja dat is wel 1 op de 7 keer. Misschien met heel heel veel mazzel.
moa
 moa - vrijdag 25 juli 2014 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:06 schreef legrande het volgende:

[..]

Ja die hoop heb ik ook maar er loopt toch nog zat rond bijv die Bottigin of hoe schrijf je het. Heel goede speler als de vrij weggaat. Nee we moeten echt wachten tot de Vrij weggaat. Als je weer te lang wacht met de Vrij weg te laten gaan ben je zelf te laat met aankopen of als de Vrij onverhoopt niet zou gaan kost je dat later nog veel meer. Krijg je in de winterstop misschien nog 4 miljoen.
De Vrij een contract voor 1.500.000 per jaar laten tekenen voor minimaal 3 jaar, dat zou een stunt zijn, als hij zeker is van zichzelf weet hij ook dat hij volgend jaar de transfer ook nog wel kan maken.
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:15 schreef moa het volgende:

[..]

In de vorige jaren hebben we ontzettend pech gehad met de lotingen voor de Europa League, twee jaar terug waren we nog ongeplaatst en afgelopen jaar lootte we de zwaarst denkbare tegenstander. In geval van waarschijnlijk geplaatste status komen we tegen 1 van onderstaande ploegen te spelen, waarbij ik ons minimaal een kans van 75% toedicht.

Esbjerg fB ** Den 13.260
AS Saint-Étienne Fra 12.800
Rio Ave *3 Por 12.459
Dinamo Moscow *3 Rus 12.399
Zulte Waregem ** Bel 12.260
Rosenborg BK * Nor 11.355
IF Elfsborg ** Swe 11.265
DVSC Debrecen @3 Hun 10.325 - 33.725
Omonia Nicosia ** Cyp 10.150
Hajduk Split ** Cro 9.925
Atromitos FC *3 Gre 9.720
Grasshoppers Zürich @3 Sui 9.645 - 45.300
FK Rostov Rus 9.399
FK Krasnodar ** Rus 9.399
Molde FK ** Nor 9.355
NK Rijeka ** Cro 8.925
PEC Zwolle Ned 8.862
KSC Lokeren Bel 8.760
Slovan Bratislava @3 Svk 8.700 - 17.075
Apollon Limassol Cyp 8.650
FK Aktobe @3 Kaz 8.150 - 39.451
AEL Limassol @3 Cyp 7.650 - 73.899
Garabag Agdam @3 Azb 7.575 - 46.185
HJK Helsinki @3 Fin 7.435 - 37.650
FC Midtjylland Den 6.760
Malmö FF @3 Swe 6.265 - 28.870
AaB Aalborg @3 Den 5.260 - 23.925
St. Johnstone ** Sco 4.813 - 5.200
Zimbru Chisinau * Mol 3.075 - 6.185
Chikhura Sachkhere * Geo 2.475 - 7.075
FK Astana * Kaz 1.900 - 7.765
Dat ziet er inderdaad beter uit, maar garanties geeft dit lijstje niet. Hajduk Split, Saint Etienne, Kuban Krasnodar en Dinamo Moskou... Pfff... Sterk spul.
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 17:19   quote  deeplink  
Is het eigenlijk al bekend wie we zouden kunnen treffen mochten we van Besiktas verliezen?
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 17:19   quote  deeplink  
Stom he terwijl ik het vraag zie ik pas het lijstje bedankt daarvoor.
Barabas
 Barabas - vrijdag 25 juli 2014 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:18 schreef moa het volgende:

[..]

De Vrij een contract voor 1.500.000 per jaar laten tekenen voor minimaal 3 jaar, dat zou een stunt zijn, als hij zeker is van zichzelf weet hij ook dat hij volgend jaar de transfer ook nog wel kan maken.
Zou een stunt zijn, maar gaat niet gebeuren. Volgende week is hij weg, denk ik. En anders is ie weg na Besiktas.
moa
 moa - vrijdag 25 juli 2014 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:19 schreef legrande het volgende:
Stom he terwijl ik het vraag zie ik pas het lijstje bedankt daarvoor.
Bedank Jomanda maar :')
moa
 moa - vrijdag 25 juli 2014 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:18 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dat ziet er inderdaad beter uit, maar garanties geeft dit lijstje niet. Hajduk Split, Saint Etienne, Kuban Krasnodar en Dinamo Moskou... Pfff... Sterk spul.
Idd. tegen die ploegen zijn de kansen aanzienlijk minder, maar de kans dat je een mindere ploeg treft is in ieder geval vrij groot. Kuban in het lijstje is trouwens niet Kuban Krasnodar van de vorige keer maar een andere (slechtere) ploeg uit dezelfde regio.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:18 schreef Barabas het volgende:

[..]

Klopt, maar de kans op een mindere club is groter..
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 17:26   quote  deeplink  
Het is nu al zo lang stil. Zelfs onze Feyenoordwatcher heeft geen nieuws. Zijn er momenteel helemaal geen geruchten gaande wie eventueel als versterking zou kunnen komen?????
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 25 juli 2014 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:00 schreef moa het volgende:

[..]

[..]

Nee dat is zo, ik verwacht niet dat we met deze selectie ons zullen plaatsen voor een groepsfase Champions League, voor de groepsfase Europa League schat ik onze kansen op 75%. (We zullen dit jaar gunstiger loten dan voorheen.)

Ik leg me er bij neer dat het wellicht weer een jaar is zonder Europees voetbal, als dat de prijs is die we moeten betalen voor de definitieve gezond wording en uiteindelijke terugkeer aan de top dan is dat zo.

Liever heb ik dat we bijvoorbeeld Bas Dost half Augustus voor 5 miljoen binnen halen, dan dat van Geel persé deze week een B of C keus spits neemt omdat die wel voor 30 Juli speelklaar te krijgen is. Met dat soort paniek aankopen maak je jezelf ook niet beter.
Ik denk er ook zo over.
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:25 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt, maar de kans op een mindere club is groter..
Ja maar wel jammer dat de meeste er toch van uitgaan dat we verliezen van Besiktas. Erg jammer Championsleagegeld is erg veel. Maar ja ons verkoopbeleid is beter dan ons aankoopbeleid.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:26 schreef legrande het volgende:
Het is nu al zo lang stil. Zelfs onze Feyenoordwatcher heeft geen nieuws. Zijn er momenteel helemaal geen geruchten gaande wie eventueel als versterking zou kunnen komen?????
Ik hoorde van Barabas ene Jan Tat, maar of dat nou een versterking is..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:28 schreef legrande het volgende:

[..]

Ja maar wel jammer dat de meeste er toch van uitgaan dat we verliezen van Besiktas. Erg jammer Championsleagegeld is erg veel. Maar ja ons verkoopbeleid is beter dan ons aankoopbeleid.
At the moment YES..
moa
 moa - vrijdag 25 juli 2014 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:28 schreef legrande het volgende:

[..]

Ik denk dat we tegen Besiktas wel een goede kans hebben (50/50%) ik denk alleen dat we in de ronde daarna gewoon te weinig kwaliteit en ervaring hebben.

(We moeten na Besiktas nog een kwalificatie ronde door)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 17:37   quote  deeplink  
I HAVE A DREAM

10333340_702384476500752_4550503851769729050_o.jpg
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 25 juli 2014 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

At the moment YES..
Dat kun je pas na sluiting van de transferperiode concluderen. Als je maar een bepaald percentage kan herinvesteren, dan is het slim om dat te doen nadat alle verkopen, waarvan je weet dat die zo goed als zeker gaan gebeuren, daadwerkelijk hebben plaatsgevonden. Dan benut je het maximale uit het beschikbaar budget.

Het is de kracht van Van Geel dat hij het juiste moment durft af te wachten. Het maakt bijvoorbeeld nogal wat uit of je de transfer van De Vrij meetelt of niet. Zoals het ook uitmaakt of De vrij verkocht wordt tegen 8 of 12 miljoen. We hebben sinds jaren weer een TD met ballen.
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 17:41   quote  deeplink  
Ik heb hem nog in mijn handen gehad toen we hem wonnen in 69/70. Op de Coolsingel in een kioskje daar kon je er mee op de foto. Ik was een bonestaak van 14 50 kilo en nu weeg ik 120 hahahaha. Ik hoop het ooit nog een keer mee te mogen maken..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 17:45   quote  deeplink  
Een bonenstaak van 1450 kilo d:-)))))

Maar gaaf man (dat je zoveel bent afgevallen ghehe) ik ben van 70 dus heb dat niet bewust mee mogen maken maar zou dat natuurlijk ook willen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:41 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Dat kun je pas na sluiting van de transferperiode concluderen. Als je maar een bepaald percentage kan herinvesteren, dan is het slim om dat te doen nadat alle verkopen, waarvan je weet dat die zo goed als zeker gaan gebeuren, daadwerkelijk hebben plaatsgevonden. Dan benut je het maximale uit het beschikbaar budget.

Het is de kracht van Van Geel dat hij het juiste moment durft af te wachten. Het maakt bijvoorbeeld nogal wat uit of je de transfer van De Vrij meetelt of niet. Zoals het ook uitmaakt of De vrij verkocht wordt tegen 8 of 12 miljoen. We hebben sinds jaren weer een TD met ballen.
Yep..
Het enigste wat mij bij van Geel is tegen gevallen is dat ie te lang wacht met Kongolo, die hadden er al uit moeten wezen met hem voor het WK..
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 17:46   quote  deeplink  
Ik was 14 en woog 50 en ja dat was gaaf misschien zijn er nog anderen die zich dat kunnen herinneren.
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 17:47   quote  deeplink  
TD met ballen in de verkoop maar in de aankoop pingpongballen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:46 schreef legrande het volgende:
Ik was 14 en woog 50 en ja dat was gaaf misschien zijn er nog anderen die zich dat kunnen herinneren.
Sorry maar het las net iets anders in die vorige post d:-)

Heb de beelden gezien van destijds, gruwelijk gaaf..!!!!
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 17:50   quote  deeplink  
Wel lastig woensdag. Wij mijn zoon en ik hebben nu seizoenskaart in vak E en moeten ons nu verplaatsen naar J. Die Turken moeten op onze plaatsen balen is dat.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 18:00   quote  deeplink  
Aha vak E dus, hoe,ik bij T kwam is me een raadsel..
moa
 moa - vrijdag 25 juli 2014 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 17:46 schreef legrande het volgende:
Ik ben inmiddels bijna 30 en kan me naast de UEFA Cup vrijwel geen enkele andere prijs herinneren. :(
broer van Ted
 broer van Ted - vrijdag 25 juli 2014 - 19:00   quote  deeplink  
57 en vanaf m,n 13e naar Feyenoord . M,n moeder bracht me bijv. naar Feyenoord barcelona . Die wedstrijd in de regen .mijn vlag paste niet in de auto . Was ik boos om . Moederliefde of ? M,n Pa voer de wereld over. Alles was 020 bij mij thuis hahahaha .
En ik ga nog steeds ! Naar de TV kan ik niet blijven kijken , stiknerveus loop te tieren en te schelden . De kuip is alles !
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 19:11   quote  deeplink  
Ja ik ben 59. Wij gingen met de tram vanaf de goudsesingel en stopten voor de kuip. We hingen echt met velen buiten aan de tram. Broer van ted de huldiging op de Coolsingel in 1970 nog meegemaakt? Leuke tijden he met Stef Meeder en Cor Steijn en de imitatie Coen Moulijn heb je die nog gezien. Liep altijd Coen te imiteren waar nu vak Z staat.
broer van Ted
 broer van Ted - vrijdag 25 juli 2014 - 19:24   quote  deeplink  
Ja zekers ik herken je mischien wel . Er zijn er zo veel dat is het mooie van Feyenoord. De Megga bussen . De treinreizen door heel nederland , Luik Brussel London . De nachten slapen op straat om de volgende ochtend een kaartje vakS te scoren bij de sigaren boer op de binnenweg hilarisch als ik er aan terug denk .
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 19:40   quote  deeplink  
Mooie verhalen bompa's..!!d:-)
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 19:24 schreef broer van Ted het volgende:
Ja zekers ik herken je mischien wel . Er zijn er zo veel dat is het mooie van Feyenoord. De Megga bussen . De treinreizen door heel nederland , Luik Brussel London . De nachten slapen op straat om de volgende ochtend een kaartje vakS te scoren bij de sigaren boer op de binnenweg hilarisch als ik er aan terug denk .
Ja inderdaad de Megga vanaf de 1e Middellandstraat. Wij lagen 's nachts bij het Oostplein voor de sigarenboer. Ja er is veel veranderd.
legrande
 legrande - vrijdag 25 juli 2014 - 19:43   quote  deeplink  
Seizoenkaarten waar je nog gaatjes in moest knippen hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0630590