BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 juli 2022 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 22:16 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Bron?
Zijn moeder
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 05 juli 2022 - 22:20   quote  deeplink  
Dat sowieso.
neliz
 neliz - dinsdag 05 juli 2022 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 22:05 schreef kenny het volgende:
ik vind het allemaal lang duren , je hebt 8 spelers nodig (wat Slot zegt ) de voorbereiding is in volle gang en er komt niks , dan komt de naam seuntjes nog voorbij pffff

kom op feyenoord , ga eens spijkers met koppen slaan en ga voor kwaliteit , danilo , wieffers en taabouni is leuk voor de breedte maar deze selectie snakt naar goede spelers die het niveau opkrikken
Het seizoen is 4 dagen oud maat....
R()b
 R()b - dinsdag 05 juli 2022 - 22:29   quote  deeplink  
Paniekaanval
R()b
 R()b - dinsdag 05 juli 2022 - 22:31   quote  deeplink  
Btw zit Gnonto nog in de kantine aan een broodje kroket?
kenny
 kenny - dinsdag 05 juli 2022 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 22:25 schreef neliz het volgende:

[..]

Het seizoen is 4 dagen oud maat....
9 dagen zitten we in de voorbereiding , en we missen 8 spelers , als Slot zelf al lichtelijk zorgen maakt mogen wij dat toch zeker ook zijn
R()b
 R()b - dinsdag 05 juli 2022 - 22:54   quote  deeplink  
Voor Maandag nog 2 a 3 spelers :)
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 05 juli 2022 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 22:14 schreef Stylzz het volgende:
Lang. We zijn net onderweg haha
Die is te duur. En een enorme engnek.
kenny
 kenny - dinsdag 05 juli 2022 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 22:54 schreef R()b het volgende:
Voor Maandag nog 2 a 3 spelers :)
zijn hard nodig , stel dat kokcu en senesi ook nog vertrekken heb je 10 spelers nodig , spelers die de je de komende weken gaat aantrekken is het altijd maar weer de vraag hoe fit ze zijn , kijk naar jahanbaks en nelson , die hadden echt weken nodig om fit te worden , je kan het niet maken om Slot een paar dagen voor de start pas aan versterkingen te helpen
hij zegt het zelf al netjes en beheerst dat het wel een zorg is
ras
 ras - dinsdag 05 juli 2022 - 23:36   quote  deeplink  
Wel vreemd dat het zo lang duurt om de selectie te versterken terwijl de concurrentie volop bezig is. Of spelen er andere belangen een rol! Veel kapitaal binnenhalen met uitgaande transfers om schuldenvrij te zijn en dat er dan misschien investeerders komen. Het hoeft natuurlijk niet het geval te zijn, maar het is op transfergebied zo rustig.
R()b
 R()b - dinsdag 05 juli 2022 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 23:04 schreef kenny het volgende:

[..]

zijn hard nodig , stel dat kokcu en senesi ook nog vertrekken heb je 10 spelers nodig , spelers die de je de komende weken gaat aantrekken is het altijd maar weer de vraag hoe fit ze zijn , kijk naar jahanbaks en nelson , die hadden echt weken nodig om fit te worden , je kan het niet maken om Slot een paar dagen voor de start pas aan versterkingen te helpen
hij zegt het zelf al netjes en beheerst dat het wel een zorg is
Nou heb ik bij Slot altijd een tactische opvatting.
Die kon ik hier inderdaad niet echt in vinden.
Buitenom dat gaat Slot met Te Kloese nu zelf over de transfers.
Dus hij kan zelf wat zorgen weg nemen denk ik dan...
Om te beginnen nog wat spelers lozen en snel (doelend op Bozenik, Diemers, Bannis).

Als het grote blik met onnodige transfervrije spelers maar niet open gaat.
Dat kan onprettig worden.

Ik zou een poging doen voor Nelson, maar niet meer betalen als 3,5 a 4 mil.
Die kan je over 2 jaar weer kwijt voor een mooie som geld.
Hij zal alleen wat salaris aan de kant moeten gooien.
En Gnonto even een pen geven.
neliz
 neliz - dinsdag 05 juli 2022 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 22:16 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Bron?
snikkelpedia https://en.wikipedia.org/wiki/Mats_Seuntjens
R()b
 R()b - dinsdag 05 juli 2022 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 23:51 schreef neliz het volgende:

[..]

snikkelpedia https://en.wikipedia.org/wiki/Mats_Seuntjens
Sorry hoor maar hij wordt 31 jaar.
Die kan amper lopen.
har
 har - woensdag 06 juli 2022 - 00:50   quote  deeplink  
Ik heb zo'n vermoeden dat Jens het eerste deel van de competitie gewoon weer in de basis staat totdat er wat beters is...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 juli 2022 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 23:36 schreef ras het volgende:
Wel vreemd dat het zo lang duurt om de selectie te versterken terwijl de concurrentie volop bezig is. Of spelen er andere belangen een rol! Veel kapitaal binnenhalen met uitgaande transfers om schuldenvrij te zijn en dat er dan misschien investeerders komen. Het hoeft natuurlijk niet het geval te zijn, maar het is op transfergebied zo rustig.
De transfers van ons zijn blijkbaar lastiger.
Voor de open dag moet de helikopter vol.
Er zitten er nu drie in …
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 06 juli 2022 - 07:50   quote  deeplink  
Nog 4.5 week dan begint de competitie. Ik heb een hele hoge pet op van Slot maar als je zo kort voor start nog zo veel spelers wordt gaat dit een hele lastige start worden vrees ik..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 juli 2022 - 07:57   quote  deeplink  
Welnee. Ze zitten toch allemaal op voetballen?
Er moet de komende 1,5 week wel wat gebeuren maar een representatief team is nu al mogelijk.
T is alleen niet breed genoeg en kan nog veel beter.
Maak maar eens een opstelling met de huidige selectie
MMM
 MMM - woensdag 06 juli 2022 - 08:05   quote  deeplink  
Bijlow, Geertruida, Trauner, Senesi, Hall; Aursnes, Kokcu, Bassett; Wålemark, Danilo, Jahanbakhsh

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2022 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 juli 2022 - 08:06   quote  deeplink  
Bijvoorbeeld.
Hall
Basset
Walemark zijn de drie waar je echt nog kan verbeteren
Danilo ook maar hoeft niet per se direct

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2022 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 juli 2022 - 08:23   quote  deeplink  
Ik lees net dat Dilrosun vertrekt bij Hertha.

Typische Feyenoord link?
Leuv
 Leuv - woensdag 06 juli 2022 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 08:05 schreef MMM het volgende:
Bijlow, Geertruida, Trauner, Senesi, Hall; Aursnes, Kokcu, Bassett; Wålemark, Danilo, Jahanbakhsh
Hiermee speel je degradatievoetbal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 juli 2022 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 08:30 schreef Leuv het volgende:

[..]

Hiermee speel je degradatievoetbal.
En als ik de naam Seuntjes toevoegd ?
kriebel70
 kriebel70 - woensdag 06 juli 2022 - 08:44   quote  deeplink  
ne geef dan de jeugd maar een kans , niet de ene kneus wisselen voor een oudere kneus ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 juli 2022 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 08:44 schreef kriebel70 het volgende:
ne geef dan de jeugd maar een kans , niet de ene kneus wisselen voor een oudere kneus ...
Tuurlijk ,was ook een dolletje
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 juli 2022 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 08:30 schreef Leuv het volgende:

[..]

Hiermee speel je degradatievoetbal.
Citroen citroen citroen Feyenoord kampioen
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 06 juli 2022 - 09:39   quote  deeplink  
De geruchten rond die Castellanos.. Dat zou fanatsich zijn, maar dat is toch zeker niet realistisch... 14,5 miljoen hoopt zijn club te vangen. Zelfs als we hem voor 10 kunnen krijgen gaan we dat niet doen. OF zouden er zich op de achtergornd misschien toch wat investeerders hebben gemeld?
Leuv
 Leuv - woensdag 06 juli 2022 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 08:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En als ik de naam Seuntjes toevoegd ?
Nou nee daar krijg ik geen harde plassert van.
MMM
 MMM - woensdag 06 juli 2022 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 09:39 schreef yoghurt17 het volgende:
De geruchten rond die Castellanos.. Dat zou fanatsich zijn, maar dat is toch zeker niet realistisch... 14,5 miljoen hoopt zijn club te vangen. Zelfs als we hem voor 10 kunnen krijgen gaan we dat niet doen. OF zouden er zich op de achtergornd misschien toch wat investeerders hebben gemeld?
Lijkt me onzin
Leuv
 Leuv - woensdag 06 juli 2022 - 10:14   quote  deeplink  
Ik vond die Thiago Borbas wel een aardige spelert (op Youtube) maar daar horen we niets meer van.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 juli 2022 - 10:24   quote  deeplink  
We horen sowieso niet zo veel
Xapter
 Xapter - woensdag 06 juli 2022 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 09:39 schreef yoghurt17 het volgende:
De geruchten rond die Castellanos.. Dat zou fanatsich zijn, maar dat is toch zeker niet realistisch... 14,5 miljoen hoopt zijn club te vangen. Zelfs als we hem voor 10 kunnen krijgen gaan we dat niet doen. OF zouden er zich op de achtergornd misschien toch wat investeerders hebben gemeld?
Deze man kan naar elke middenmoter in Spanje/Italië waar hij zeker het veelvoudige gaat verdienen. En ook daar kans op een basisplaats gok ik, onhaalbaar.
Nibke 7
 Nibke 7 - woensdag 06 juli 2022 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 10:24 schreef Stylzz het volgende:
We horen sowieso niet zo veel
Stilte voor de storm??
Eerst misschien nog 1 uitgaande transfers(Senesi)?
Leuv
 Leuv - woensdag 06 juli 2022 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 11:27 schreef Nibke 7 het volgende:

[..]

Stilte voor de storm??
Eerst misschien nog 1 uitgaande transfers(Senesi)?
Hendrix kan beter wieberen.
VVout
 VVout - woensdag 06 juli 2022 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 08:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En als ik de naam Seuntjes toevoegd ?
:) degraderen we het jaar erop nog een keer.

Wat een onrust ook allemaal, er staat al een gemiddeld elftal en aan de rest wordt naar mogelijkheid gewerkt. Geduld is een schone zaak en je kan natuurlijk ook als een blind paard een Bergwijn aanschaffen, maar of je daar vrolijk van wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2022 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 juli 2022 - 12:29   quote  deeplink  
Zonder aankopen, die nog wel komen, formeert Slot z’n opstelling in Saalfelden vooralsnog zo: Bijlow; Geertruida, Trauner, Senesi, Pedersen; Aursnes, Toornstra, Kökcü; Jahanbakhsh, Danilo, Walemark. Maar zoals gezegd: er komen nog zeker zeven spelers bij
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 juli 2022 - 12:36   quote  deeplink  
Rustig afwachten, beter meer tijd voor een betere speler dan weer piet paniek spelen. Zekerder investering.
En zelfs naar augustus komen spelers vrij wanneer club een concurrende aankoop heeft gedaan.
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 06 juli 2022 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 12:36 schreef FR-Henk het volgende:
Rustig afwachten, beter meer tijd voor een betere speler dan weer piet paniek spelen. Zekerder investering.
En zelfs naar augustus komen spelers vrij wanneer club een concurrende aankoop heeft gedaan.
Ja maar kom nou. We doen net of we heel verbaasd zijn dat deze spelers vertrekken. Ik mag toch hopen dat er al een half jaar geleden al is nagedacht over vervangers en we daar niet nu nog ff mee gaan beginnen
VVout
 VVout - woensdag 06 juli 2022 - 13:45   quote  deeplink  
Gaat er toch niet om wat je al aan zag komen. Je moet nu alert zijn en dingen er uit pikken die anderen niet zo snel zien aankomen en je wijzer van wordt. Een geijkt lijstje hebben diverse clubs, maar kost je veel geld en levert minimaal rendement.
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 06 juli 2022 - 14:28   quote  deeplink  
Ben ik niet met je eens. Scouts zijn er om spelers intensief te volgen. Als je nu aanklopt bij een random Ghanese speler uit Bulgarije en dat net bedacht heb dan heb ik daar geen vertrouwrn in.
MMM
 MMM - woensdag 06 juli 2022 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 14:28 schreef yoghurt17 het volgende:
Ben ik niet met je eens. Scouts zijn er om spelers intensief te volgen. Als je nu aanklopt bij een random Ghanese speler uit Bulgarije en dat net bedacht heb dan heb ik daar geen vertrouwrn in.
Wie zegt dat dit zo is?
VVout
 VVout - woensdag 06 juli 2022 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 14:28 schreef yoghurt17 het volgende:
Ben ik niet met je eens. Scouts zijn er om spelers intensief te volgen. Als je nu aanklopt bij een random Ghanese speler uit Bulgarije en dat net bedacht heb dan heb ik daar geen vertrouwrn in.
Dus alert zijn en daar je moment op afwachten. Weten wat je wilt is makkelijk maar net zo als vissen doe je dat met het juiste aas en een flinke dosis geduld.
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 06 juli 2022 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 14:39 schreef MMM het volgende:

[..]

Wie zegt dat dit zo is?
Is een voorbeeld ik zeg niet dat dit zo is.
Leuv
 Leuv - woensdag 06 juli 2022 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 12:38 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Ja maar kom nou. We doen net of we heel verbaasd zijn dat deze spelers vertrekken. Ik mag toch hopen dat er al een half jaar geleden al is nagedacht over vervangers en we daar niet nu nog ff mee gaan beginnen
Nou euhm nee. Je slaat de spijker op zijn kop. Dat is nou precies het probleem. Er wordt nergens over nagedacht, men doet maar wat. Dat zag je bij Veerman, bij Til, en nu ook weer bij Maatsen en Brenet. Het is een grote puinhoop met geen enkel plan b, c of desnoods d.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 juli 2022 - 15:23   quote  deeplink  
Men doet maar wat....
Waar komt dat idee vandaan?
Zelfde mensen die selectie samenstelden die 3e werd en finale Conference L. haalde.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 juli 2022 - 15:23   quote  deeplink  
Men doet maar wat....
Waar komt dat idee vandaan?
Zelfde mensen die selectie samenstelden die 3e werd en finale Conference L. haalde.
Leuv
 Leuv - woensdag 06 juli 2022 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 15:23 schreef FR-Henk het volgende:
Men doet maar wat....
Waar komt dat idee vandaan?
Zelfde mensen die selectie samenstelden die 3e werd en finale Conference L. haalde.
Och ik kan zo verschrikkelijk veel argumenten opnoemen maar dat doen er hier al velen. Als je alles een beetje gevolgd hebt dan snap je het wel en reageer je niet op 1 enkele zin waar je over valt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2022 door Leuv --
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 06 juli 2022 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 15:23 schreef FR-Henk het volgende:
Men doet maar wat....
Waar komt dat idee vandaan?
Zelfde mensen die selectie samenstelden die 3e werd en finale Conference L. haalde.
Men doet maar wat is misschien wat extreem maar dat het een chaos is hier en daar is toch wel duidelijk. Hoe we er financieel voorstaan.. 40% van de transferwaarde van een speler gaat op aam schulden. Schulden voor een plan van een stadion dat er nooit komt. Een tweede elftal wat een drama is en op dramatisch niveau speelt. Een trainer die nu op trainingskamp is met een selectie waarvan normaal gesproken 50% niet gaat spelen aan het begin van de competitie.. Dat soort dingen. Slot, dat is de enige die niet maar wat doet als je het mij vraagt..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 06 juli 2022 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 15:35 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Men doet maar wat is misschien wat extreem maar dat het een chaos is hier en daar is toch wel duidelijk. Hoe we er financieel voorstaan.. 40% van de transferwaarde van een speler gaat op aam schulden. Schulden voor een plan van een stadion dat er nooit komt. Een tweede elftal wat een drama is en op dramatisch niveau speelt. Een trainer die nu op trainingskamp is met een selectie waarvan normaal gesproken 50% niet gaat spelen aan het begin van de competitie.. Dat soort dingen. Slot, dat is de enige die niet maar wat doet als je het mij vraagt..
Wat denk je nu zelf, dat Feyenoord geen schulden heeft na Covid?
Dat er nog wat open stond
Kunnen we nu nooit blij zijn wat er ne gebeurd na jaren weer eeens geld op zak ?
Als je een ploeg wil supporten, en niet steeds hetzelfde verhaal wil vertellen........kijk dan eens verder......
Of deal with it
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 06 juli 2022 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 15:43 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Wat denk je nu zelf, dat Feyenoord geen schulden heeft na Covid?
Dat er nog wat open stond
Kunnen we nu nooit blij zijn wat er ne gebeurd na jaren weer eeens geld op zak ?
Als je een ploeg wil supporten, en niet steeds hetzelfde verhaal wil vertellen........kijk dan eens verder......
Of deal with it
Dit gaat niet over Corona. Dit gaat over de plannen van een stadion waar miljoenen voor zijn neergelegd en wat er nooit is gekomen en nooit gaat komen. Dit samen met de vele andere financiele stomiteiten zorgen ervoor dat we nu 18 miljoen ipv 40 miljoen van de transferinkomsten kunnen herinvesteren. En het op Corona gooien is onzin, daar hebben andere clubs ook last van gehad..

Als je dan niet begrijpt dat je dat best als choas mag omschrijven dan moet je het vooral bij supporten houden..
Leuv
 Leuv - woensdag 06 juli 2022 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 15:35 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Men doet maar wat is misschien wat extreem maar dat het een chaos is hier en daar is toch wel duidelijk. Hoe we er financieel voorstaan.. 40% van de transferwaarde van een speler gaat op aam schulden. Schulden voor een plan van een stadion dat er nooit komt. Een tweede elftal wat een drama is en op dramatisch niveau speelt. Een trainer die nu op trainingskamp is met een selectie waarvan normaal gesproken 50% niet gaat spelen aan het begin van de competitie.. Dat soort dingen. Slot, dat is de enige die niet maar wat doet als je het mij vraagt..
60% gaat op aan schulden. Bovendien is het generen van geld eenvoudiger wanneer je een keer kampioen of desnoods tweede wordt. Deelname aan de CL genereert altijd nog meer inkomsten dan de verkoop van spelers. Ze doen maar wat. Het slaat werkelijk helemaal nergens op. Er is geen enkel groot bedrijf of multinational dat zo zijn bedrijfsvoering voert.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2022 door Leuv --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5469379