|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2022 - 10:58 schreef melrdam010 het volgende:De druk neemt wel wat toe als je ziet wat er bij de clubs om ons heen gebeurt. Ik ben bang dat er vandaag wel een transfer bevestigd moet gaan worden. Ook zie ik er niets in om Kokcu te verlengen. Dienheeft een topseizoen gehad vorig jaar en kan met dikke winst verkocht worden. Ik geloof nooit dat we nog zo’n seizoen van hem terug zullen zien. Lekker bouwen aan een fris nieuw elftal en zorgen dat we eindelijk een keer uit de schulden zijn. ik denk dat kokcu en senesi ook nog vertrekken , je raakt dan wel 8 basis spelers kwijt , dat zou een huzaren stukje voor Slot worden om er wat van te maken , aankopen zijn hard nodig
ik denk dat feyenoord veel geld nodig heeft om uit de schulden te komen en weer gezond te worden anders kan ik het niet begrijpen waarom er bijvoorbeeld geen linksback is , je weet bijna het hele jaar dat Malacia wil vertrekken en dat je hendrix nog niet goed genoeg vind , dan moet de scouting toch lijstjes klaar hebben om die positie weer in te vullen ? ik vind het vreemd |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2022 - 11:22 schreef kenny het volgende:[..] ik denk dat kokcu en senesi ook nog vertrekken , je raakt dan wel 8 basis spelers kwijt , dat zou een huzaren stukje voor Slot worden om er wat van te maken , aankopen zijn hard nodig ik denk dat feyenoord veel geld nodig heeft om uit de schulden te komen en weer gezond te worden anders kan ik het niet begrijpen waarom er bijvoorbeeld geen linksback is , je weet bijna het hele jaar dat Malacia wil vertrekken en dat je hendrix nog niet goed genoeg vind , dan moet de scouting toch lijstjes klaar hebben om die positie weer in te vullen ? ik vind het vreemd Mocht Kokcu niet echt ziek zijn dan zal die snel vertrekken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2022 - 11:22 schreef kenny het volgende:[..] ik denk dat kokcu en senesi ook nog vertrekken , je raakt dan wel 8 basis spelers kwijt , dat zou een huzaren stukje voor Slot worden om er wat van te maken , aankopen zijn hard nodig ik denk dat feyenoord veel geld nodig heeft om uit de schulden te komen en weer gezond te worden anders kan ik het niet begrijpen waarom er bijvoorbeeld geen linksback is , je weet bijna het hele jaar dat Malacia wil vertrekken en dat je hendrix nog niet goed genoeg vind , dan moet de scouting toch lijstjes klaar hebben om die positie weer in te vullen ? ik vind het vreemd Waaruit bestaat en hoeveel is de schuld eigenlijk . Ik lees vaak dat men investeerders willen ,ik zou zeggen zorg dat je er vanaf komt .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2022 - 11:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Waaruit bestaat en hoeveel is de schuld eigenlijk . Ik lees vaak dat men investeerders willen ,ik zou zeggen zorg dat je er vanaf komt . Is ook iets wat in stand gehouden wordt door er zo veel nadruk op te leggen. Ook vanuit Feyenoord.
Maar wat we weten, is niets. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
we weten wel dat er gaten gedicht moeten worden , dat heeft feyenoord wel laten blijken , dat er maar 40% beschikbaar is voor aankopen zegt ook genoeg , de corona heeft ons na jaren ellende met v Geel weer aardig onder gedompeld maar inderdaad weten we eigenlijk niet veel , waarom er geen inkomende transfers zijn ook niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2022 - 11:55 schreef Stylzz het volgende:[..] Is ook iets wat in stand gehouden wordt door er zo veel nadruk op te leggen. Ook vanuit Feyenoord. Maar wat we weten, is niets. Ja zo kijk ik er ook ongeveer tegen aan . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2022 - 12:17 schreef kenny het volgende:we weten wel dat er gaten gedicht moeten worden , dat heeft feyenoord wel laten blijken , dat er maar 40% beschikbaar is voor aankopen zegt ook genoeg , de corona heeft ons na jaren ellende met v Geel weer aardig onder gedompeld maar inderdaad weten we eigenlijk niet veel , waarom er geen inkomende transfers zijn ook niet Met europees voetbal en 2 transfers zit je toch op zo'n 60 miljoen. Misschien gaat er nog wel iemand weg voor 15 miljoen . Hoeveel geld heeft de club nodig want dit krijg je niet elk seizoen voor elkaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2022 - 12:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Met europees voetbal en 2 transfers zit je toch op zo'n 60 miljoen. Misschien gaat er nog wel iemand weg voor 15 miljoen . Hoeveel geld heeft de club nodig want dit krijg je niet elk seizoen voor elkaar. Nou de kunst is dus dat we daar wel naartoe moeten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar Feyenoord is als die enne goede vriend die je door de jaren heen altijd weer ziet terugvallen in zijn oude fouten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2022 - 12:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar Feyenoord is als die enne goede vriend die je door de jaren heen altijd weer ziet terugvallen in zijn oude fouten. Komt omdat er altijd weer een of ander lekker wijf langs komt waardoor ze de schulden ingaan. Stadion wijf Champion’s League wijf Etc |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2022 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:[..] Komt omdat er altijd weer een of ander lekker wijf langs komt waardoor ze de schulden ingaan. Stadion wijf Champion’s League wijf Etc Hahaha ja precies. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2022 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:[..] Komt omdat er altijd weer een of ander lekker wijf langs komt waardoor ze de schulden ingaan. Stadion wijf Champion’s League wijf Etc vrij vertaald , knoeiers in het maasgebouw , koeman riep het als trainer bij ons ook al er heerst geen topsport klimaat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2022 - 12:45 schreef kenny het volgende:[..] vrij vertaald , knoeiers in het maasgebouw , koeman riep het als trainer bij ons ook al er heerst geen topsport klimaat Inmiddels is er een hoop veranderd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Di Marzio meldt: Quagliata |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Een linksback van Heracles.
Waar zijn ze verdomme mee bezig man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Speelt wel Italië onder 21. Weet niet of t wat is, maar we hebben daar toch scouts voor? |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Scouting......., ziet meer dan ons. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Scouting......., ziet meer dan ons. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij is mij totaal niet opgevallen bij Heracles. En nee wekelijks heb ik Heracles niet zien spelen maar wel de wedstrijden tegen de wat grotere clubs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2022 - 14:42 schreef MMM het volgende:Hij is mij totaal niet opgevallen bij Heracles. En nee wekelijks heb ik Heracles niet zien spelen maar wel de wedstrijden tegen de wat grotere clubs. nou ja feitelijk hebben we twee lb's nodig. Dus dit kan talent voor de toekomst zijn? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Cagliari en Cremonese hopen eveneens op zijn handtekening.
Nou dan weet je genoeg. Cagliari gedegradeerd naar Serie B, Cremonese gepromoveerd naar Serie A. Degradatievoetbal dus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je bent wel heel negatief voor iemand die m nauwelijks heeft zien spelen. Maar is wel een beetje tendens deze tijd: eerst mauwen dan kijken ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2022 - 14:52 schreef Stylzz het volgende:Je bent wel heel negatief voor iemand die m nauwelijks heeft zien spelen. Maar is wel een beetje tendens deze tijd: eerst mauwen dan kijken ;) Hij is mij niet opgevallen bij Heracles in de wedstrijden die ik gezien heb. Samenvattingen ook niet, al is dat misschien wat lastiger voor een linksback.
Er komt bakken met geld binnen en we kijken naar dit soort spelers.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan gewoon breedte aankoop zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu graag de komende dagen alleen inkomend nieuws |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan moeten we dit ook ff vasthouden, zelfs nog redelijk tot goed gepresteerd. Verder goed blijven kijken en stijgende lijn zien vast te houden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veel te snel dit verhaal. Ik word ook altijd een beetje moe van ‘ik hoorde dat’…. Van horen zeggen is zelden betrouwbaar en altijd gekleurd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We weten gewoon niks. We weten alleen wat gelekt wordt en dat blijkt dit jaar vaker niet dan wel betrouwbaar. Wat gelekt wordt dient vaak ook een doel. Zaakwaarnemers doen aan namedropping om prijzen op te drijven. En wij reageren op elk gerucht en vinden t allemaal maar gedoe of wanbeleid. Er zijn er nu twee verkocht voor 40 miljoen bij elkaar. Als er de komende dagen niets gebeurt dan ga ik me ook zorgen maken. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Zo moeilijk is het niet. Ik kan er zo 7 noemen die van toegevoegde waarde zijn en ruim binnen het budget passen. Ik heb er geen vertrouwen meer in gezien de namen die ik hoor en de tijd die er verstrijkt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2022 - 20:14 schreef Leuv het volgende:Zo moeilijk is het niet. Ik kan er zo 7 noemen die van toegevoegde waarde zijn en ruim binnen het budget passen. Ik heb er geen vertrouwen meer in gezien de namen die ik hoor en de tijd die er verstrijkt. Als jij ze kan noemen dan Feyenoord ook.
Nogmaals t is geen voetbal manager spelletje |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ik denk dat Feyenoord met heel andere namen bezig is dan nu overal in het geruchtencircuit gedropt worden. Net als de transfers naar United en Leeds ook pas redelijk laat bekend werden. Goede zaak! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat we de komende dagen beweging zien. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Dat moet ook wel, ook trainingskamp is bijna voorbij en het is nog steeds totaal stil. Zijn bezig met verlenging Kokcu en Geertruida, maar dat proces had ik maar eind vorig seizoen opgestart. Maar het kan nog steeds dat we straks verblijd worden met een letterlijk helicoptervol groep aankopen met daarin zeer verrassende en ook grote namen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2022 - 20:45 schreef Cruzcontrol het volgende:Ik denk dat Feyenoord met heel andere namen bezig is dan nu overal in het geruchtencircuit gedropt worden. Net als de transfers naar United en Leeds ook pas redelijk laat bekend werden. Goede zaak! Precies. De Prato’s, Hendrixen, Wieffers en ik wil Walemark hier ook wel aan toevoegen. Geen vertrouwen in. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2022 - 20:29 schreef Stylzz het volgende:[..] Als jij ze kan noemen dan Feyenoord ook. Nogmaals t is geen voetbal manager spelletje En nog 10 andere clubs, dan wordt het onbetaalbaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En misschien hebben spelers zelf ook nog een mening. Maar das een detail |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zullen weer onverwachte namen komen zoals vorig jaar Trauner, Aursness....
En zullen ook niet direct toe happen, maar eerst de prijzen wat laten zakken. We gaan het verdiende geld ook niet ineens over de balk smijten. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het gaat iin principe niet om of wij ongeduldig zijn of worden , het gaat erom dat je 6 basis spelers kwijt bent , de voorbereiding is in volle gang met een afgeroomd elftal , deze weken zijn er wel voor om een elftal te smeden , het schiet niet op om op het laatste moment nog ff een paar afdankertjes voor te schotelen , dat kan je niet maken tegen over Slot |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2022 - 21:06 schreef Cruzcontrol het volgende:Zullen weer onverwachte namen komen zoals vorig jaar Trauner, Aursness.... En zullen ook niet direct toe happen, maar eerst de prijzen wat laten zakken. We gaan het verdiende geld ook niet ineens over de balk smijten. Inderdaad Scandinaviërs of Nederlanders/Nederlands sprekend, althans dat was de voorkeur. Sepp van den Berg, kan zijn draai ook niet vinden bij Liverpool. Haakje en wat aas. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2022 - 22:22 schreef kenny het volgende:het gaat iin principe niet om of wij ongeduldig zijn of worden , het gaat erom dat je 6 basis spelers kwijt bent , de voorbereiding is in volle gang met een afgeroomd elftal , deze weken zijn er wel voor om een elftal te smeden , het schiet niet op om op het laatste moment nog ff een paar afdankertjes voor te schotelen , dat kan je niet maken tegen over Slot Wat interesseert mij Slot nou ? Het gaat om de supporters die hun zuur verdiende geld in de club stoppen en klotevoetbal te zien krijgen of nietsnutten als Hendrix. Slot zorgt wel goed voor zichzelf daar hoef je echt geen medelijden voor te krijgen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2022 - 23:22 schreef Leuv het volgende:[..] Wat interesseert mij Slot nou ? Het gaat om de supporters die hun zuur verdiende geld in de club stoppen en klotevoetbal te zien krijgen of nietsnutten als Hendrix. Slot zorgt wel goed voor zichzelf daar hoef je echt geen medelijden voor te krijgen. ben het vaak met je eens maar nu ff niet , heeft Slot er niet voor gezorgd dat we een mooi seizoen hebben gehad ?? we hebben na jaar en dag eindelijk een goede trainer die ons goed voetbal voorschotelt en spelers beter maakt , sini , malacia kokcu senesi en geertruida hebben aardige stappen gezet met meer waarde , laten we blij en zuinig op Slot zijn , medelijden zeker niet maar die man moet goed materiaal krijgen , anders krijg je net als afgelopen zaterdag weer een paar deksels op je kop en dan breekt de pleuris weer uit niemand is groter dan feyenoord maar laten we voorlopig blij zijn met deze trainer hij helpt feyenoord vooruit en dat willen we toch allemaal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2022 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Benieuwd wie er vandaag de keuring gaat doen |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
quote: Dat zal toch langzamerhand tijd worden anders verliezen we nog veel oefenwedsrijden met 7-0 |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: ...Ben je er al achter? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
en het kabbelt maar door met niks , of er is ondanks de verkopen nog steeds geen geld of ze hebben hun huiswerk en scoutings lijstjes niet op orde , anders is deze situatie natuurlijk heel vreemd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vreemd niet. Zorgvuldig denk ik. Ik ken geen spelers die niet losgeweekt moeten worden en waarvan de club ze lachend laat gaan.
Is er over een week, of eigenlijk na dit weekend, nog geen progressie dan wordt t zorgelijk |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2022 - 12:44 schreef Stylzz het volgende:Is er over een week, of eigenlijk na dit weekend, nog geen progressie dan wordt t zorgelijk Same. En er zijn al serieuze pogingen geweest bij Maatsen en Brenet. Anders hadden we al een keertje beet gehad. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wanneer gaat er eens een keer wat gebeuren op de transfermarkt. Het blijft heel erg stil momenteel terwijl de concurrentie al volop bezig is met het versterken van de selectie. |
|
|
|