BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
SCF Leiden
 SCF Leiden - maandag 18 juli 2022 - 19:24   quote  deeplink  
'Spits Giménez toptarget voor Feyenoord'

 vandaag, 19:10 169 reacties  1908.nl

Feyenoord wil zich versterken met de 21-jarige spits Santiago Giménez. De Mexicaan staat op de radar om de ploeg van trainer Arne Slot te versterken, zo meldt 1908.nl. De doelpuntenmaker staat bij zijn huidige club Cruz Azul nog onder contract tot medio 2023.

Giménez werd geboren in het Argentijnse Buenos Aires, maar speelt al van jongs af aan voor het Mexicaanse Cruz Azul. Daar is het nieuwe seizoen net van start, en scoorde hij liefst vier keer in de eerste vier wedstrijden. In oktober 2021 maakte hij zijn debuut in de Mexicaanse nationale ploeg. Daar speelde hij tot dusver 7 interlands, waarna de teller op 2 goals en 1 assist staat.
SCF Leiden
 SCF Leiden - maandag 18 juli 2022 - 19:25   quote  deeplink  
https://youtu.be/iZKjApQcKKc
SCF Leiden
 SCF Leiden - maandag 18 juli 2022 - 19:25   quote  deeplink  
https://youtu.be/iZKjApQcKKc
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 juli 2022 - 19:36   quote  deeplink  
Weer een verrassende naam
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 juli 2022 - 19:43   quote  deeplink  
Mocht het waar zijn , zou die Mexicaan wel eens uit de koker van teKloese kunnen komen.
Ik denk ook dat Feyenoord door het kleine team wat daar mee bezig is , veel geruchten door de pers gegokt worden omdat ze het gewoon niet weten....en helaas wij ook niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2022 door piet de paler --
ar
 ar - maandag 18 juli 2022 - 19:57   quote  deeplink  
Dit is ook weer nieuw met berichtgevingen over nieuwe namen.
"De gehele organisatie is overtuigd van de kwaliteiten van...."
kriebel70
 kriebel70 - maandag 18 juli 2022 - 20:02   quote  deeplink  
valt wel op dat des te kleiner het groepje , er bar weinig uitlekt ...
ar
 ar - maandag 18 juli 2022 - 20:06   quote  deeplink  
Geen Castellanos.
MMM
 MMM - maandag 18 juli 2022 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2022 - 20:06 schreef ar het volgende:
Geen Castellanos.
Die City Groep is echt niet goed voor het voetbal.
ar
 ar - maandag 18 juli 2022 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2022 - 20:08 schreef MMM het volgende:

[..]

Die City Groep is echt niet goed voor het voetbal.
Vind ik ook.
Nu iets van 11 clubs in beheer?
MMM
 MMM - maandag 18 juli 2022 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2022 - 19:24 schreef SCF Leiden het volgende:
'Spits Giménez toptarget voor Feyenoord'

 vandaag, 19:10 169 reacties  1908.nl

Feyenoord wil zich versterken met de 21-jarige spits Santiago Giménez. De Mexicaan staat op de radar om de ploeg van trainer Arne Slot te versterken, zo meldt 1908.nl. De doelpuntenmaker staat bij zijn huidige club Cruz Azul nog onder contract tot medio 2023.

Giménez werd geboren in het Argentijnse Buenos Aires, maar speelt al van jongs af aan voor het Mexicaanse Cruz Azul. Daar is het nieuwe seizoen net van start, en scoorde hij liefst vier keer in de eerste vier wedstrijden. In oktober 2021 maakte hij zijn debuut in de Mexicaanse nationale ploeg. Daar speelde hij tot dusver 7 interlands, waarna de teller op 2 goals en 1 assist staat.
Nog geen bod uitgebracht..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2022 - 22:28   quote  deeplink  
Dooie mus
MMM
 MMM - dinsdag 19 juli 2022 - 05:39   quote  deeplink  
Veel namen maar verder nog weinig actie
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 juli 2022 - 05:45   quote  deeplink  
Volgens David Faitelson (ESPN) heeft Santiago Giménez een aanbieding gehad
Dus er beweegt iets..
ed pouwelse
 ed pouwelse - dinsdag 19 juli 2022 - 17:57   quote  deeplink  
dat wordt tijd lijk wel dat feyenoord alles voor appel en een ei wil hebben. Of goedkoop huren. Nu we hebben 15 miljoen voor 3 of 4 spelers handel nu eens concreet niet steeds die slappe hap. Iedereen om ons heet doen goede zaken. Starten we straks met zo'n prut elftal
ed pouwelse
 ed pouwelse - dinsdag 19 juli 2022 - 18:00   quote  deeplink  
die neuzen doen 3 nieuwe spelers kopen zonder gezeur. Tuurlijk hebben die meer te besteden maar hakken wel door
Leuv
 Leuv - dinsdag 19 juli 2022 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 18:00 schreef ed pouwelse het volgende:
die neuzen doen 3 nieuwe spelers kopen zonder gezeur. Tuurlijk hebben die meer te besteden maar hakken wel door
Volledig mee eens, het is werkelijk te droevig voor woorden. Veel namen die voorbij kwamen zijn echt niet zo prijzig. Ze pakken gewoon niet door.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 juli 2022 - 18:19   quote  deeplink  
Hoe kun je dat nu vergelijken ?
ras
 ras - dinsdag 19 juli 2022 - 18:27   quote  deeplink  
Het is gerucht hier, gerucht daar maar pak eens een keer door zou je zeggen. De concurrentie is zich volop aan het versterken en met deze selectie kun je niet de competitie en Europa League in want dan word je finaal afgedroogd.
kenny
 kenny - dinsdag 19 juli 2022 - 18:29   quote  deeplink  
het begint inderdaad zorgelijk te worden , feyenoord heeft interesse in diverse spelers zonder echt serieus concreet te worden , het hoort dan wel bij het spel tussen vraag en aanbod maar voorlopig begint het seizoen over een goede 2 weken en je mist een half elftal
kenny
 kenny - dinsdag 19 juli 2022 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 18:27 schreef ras het volgende:
Het is gerucht hier, gerucht daar maar pak eens een keer door zou je zeggen. De concurrentie is zich volop aan het versterken en met deze selectie kun je niet de competitie en Europa League in want dan word je finaal afgedroogd.
eens , kopenhagen en die belgen tonen dit ook aan
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 juli 2022 - 18:31   quote  deeplink  
PANIEK…
kenny
 kenny - dinsdag 19 juli 2022 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 18:31 schreef Stylzz het volgende:
PANIEK…
geen paniek wel zorgelijk , of heb je de oefenwedstrijden niet gezien
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 juli 2022 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 18:41 schreef kenny het volgende:

[..]

geen paniek wel zorgelijk , of heb je de oefenwedstrijden niet gezien
Zeker. Zondag ga ik t weer zien. Maar kijk even hoe laat vorig jaar t elftal op orde was.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 juli 2022 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 18:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zeker. Zondag ga ik t weer zien. Maar kijk even hoe laat vorig jaar t elftal op orde was.
Idd niet leuk maar helaas
kenny
 kenny - dinsdag 19 juli 2022 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 18:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zeker. Zondag ga ik t weer zien. Maar kijk even hoe laat vorig jaar t elftal op orde was.
dat riep jij al eerder hier op het forum , maar dit is geen maatstaf om weer te beginnen zoals vorig jaar , toen was het noodgedwongen omdat er niks te besteden viel , en nu ? weer geen geld ondanks dat je je beste spelers verkoopt ? ,
alle clubs hebben zich redelijk naar hun maatstaven versterkt en wij ? je wilt toch ook dat Slot tijd heeft om het elftal te kneden ? zoals normaal is in een voorbereiding
je bent 5 basis spelers kwijt dat vang je niet op zoals we gezien hebben
ar
 ar - dinsdag 19 juli 2022 - 19:08   quote  deeplink  
Totaal geen paniek.
Gewoon geduld. Beter zorgvuldig en goed op orde, dan blind aankopen en misperen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 juli 2022 - 19:09   quote  deeplink  
Nou reken sommetje dan
Je kan 15 milj spanderen je wik 6 spelers, hoeveel blijft er dan over per speler.....
Of je koopt 2 spelers voor 7,5 milj ............
En dan gaanwe weer roepen geen visie .....
ar
 ar - dinsdag 19 juli 2022 - 19:11   quote  deeplink  
Gewoon afwachten.
De markt is tot EIND augustus geopend.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 juli 2022 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 19:11 schreef ar het volgende:
Gewoon afwachten.
De markt is tot EIND augustus geopend.
Precies.
kenny
 kenny - dinsdag 19 juli 2022 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 19:09 schreef piet de paler het volgende:
Nou reken sommetje dan
Je kan 15 milj spanderen je wik 6 spelers, hoeveel blijft er dan over per speler.....
Of je koopt 2 spelers voor 7,5 milj ............
En dan gaanwe weer roepen geen visie .....
die 15milj is nergens door feyenoord mede gedeeld , dat sommetje rekende krabbekut , ik denk dat de visie met Slot wel erg goed is en blijft , ik vind dat hij nog erg netjes blijft in de media , terwijl hij tussen de regels ook wel zegt dat het niet te lang moet gaan duren
kenny
 kenny - dinsdag 19 juli 2022 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 19:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies.
riep jij niet 2 weken geleden dat komende week aankopen moesten komen ? anders zou jij het zorgelijk gaan vinden , nou zijn we 2 weken verder en nu vind je weer dat we tijd genoeg hebben , wat is het nou ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2022 door kenny --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 juli 2022 - 19:21   quote  deeplink  
T is een markt.
In een markt zijn drie partijen:
Een verkoper (die meestal niet per se wil verkopen)
Een speler (die of wel wil maar meer opties heeft, of graag wil, of niet wil en bijbehorende eisen heeft)
Een koper (met een specifiek budget)

Dat is de moeilijkheid. Feyenoord zou bijvoorbeeld er 1 best kunnen kopen als ze een flinke smak geld neerleggen.
En kunnen vervolgens elders niets meer.
Een club die niet per se wil verkopen gaat ook niet echt makkelijk met je mee
Enz enz enz
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 juli 2022 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 19:20 schreef kenny het volgende:

[..]

riep jij niet 2 weken geleden dat komende week aankopen moesten komen ? anders zou jij het zorgelijk gaan vinden , nou zijn we 2 weken verder en nu vind je weer dat we tijd genoeg hebben , wat is het nou ?
Dat antwoord heb ik al eerder gegeven. T een sluit t ander niet uit.
T is zorgelijk omdat de competitie wel al over 1,5 week start.
Maar ik ben me ook bewust dat de markt tot eind augustus loopt en dat de meeste verkopende partijen geen enkele haast hebben

En ik denk dat van de huidige selectie een prima basis neer te zetten is tegen de clubjes waar we eerst tegen moeten.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 juli 2022 - 19:36   quote  deeplink  
En…..Wat gaat er bij ons nog weg? En wanneer? Het is zelfs met huidige transferinkomsten zorgvuldig omspringen.
kenny
 kenny - dinsdag 19 juli 2022 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 19:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat antwoord heb ik al eerder gegeven. T een sluit t ander niet uit.
T is zorgelijk omdat de competitie wel al over 1,5 week start.
Maar ik ben me ook bewust dat de markt tot eind augustus loopt en dat de meeste verkopende partijen geen enkele haast hebben

En ik denk dat van de huidige selectie een prima basis neer te zetten is tegen de clubjes waar we eerst tegen moeten.
ben al blij dat je toegeeft dat het zorgelijk is ,
je moet 5 spelers in gaan passen , het lijkt mij beter om de voorbereiding daarvoor te gebruiken ipv van het seizoen
er staat nu duidelijk geen prima basis , of hebben de oefen wedstrijden jou anders doen denken ?
kenny
 kenny - dinsdag 19 juli 2022 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 19:36 schreef FR-Henk het volgende:
En…..Wat gaat er bij ons nog weg? En wanneer? Het is zelfs met huidige transferinkomsten zorgvuldig omspringen.
eens , natuurlijk moet er goed en zorgvuldig ingekocht worden , maar ik vind het langzamerhand wel tijd worden om je elftal te formeren , dan denk ik niet dat er deze week 5 spelers moeten komen maar een nummer 10 en linksback zou wel fijn zijn
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 juli 2022 - 19:45   quote  deeplink  
Zullen we zaterdag weten. Dan speel je hele wedstrijd beoogde basis denk ik
ed pouwelse
 ed pouwelse - dinsdag 19 juli 2022 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 19:11 schreef ar het volgende:
Gewoon afwachten.
De markt is tot EIND augustus geopend.
Ja dan staan we al 5 punten achter
ed pouwelse
 ed pouwelse - dinsdag 19 juli 2022 - 19:57   quote  deeplink  
Wij worden aan alle kanten uitgelachen om de bedragen die wij bieden. Nee wij huren liever spelers als Hendriks lachertje
ed pouwelse
 ed pouwelse - dinsdag 19 juli 2022 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 19:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat antwoord heb ik al eerder gegeven. T een sluit t ander niet uit.
T is zorgelijk omdat de competitie wel al over 1,5 week start.
Maar ik ben me ook bewust dat de markt tot eind augustus loopt en dat de meeste verkopende partijen geen enkele haast hebben

En ik denk dat van de huidige selectie een prima basis neer te zetten is tegen de clubjes waar we eerst tegen moeten.
tegen iedere club waar we in het begin tegen moeten verliezen we punten met het huidige povere team
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 juli 2022 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 19:55 schreef ed pouwelse het volgende:

[..]

Ja dan staan we al 5 punten achter
Tsja, dan hoef je dat al niet te kijken. Je weet het al.
ed pouwelse
 ed pouwelse - dinsdag 19 juli 2022 - 19:59   quote  deeplink  
we missen hierin arnesen heel erg
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 juli 2022 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 19:55 schreef ed pouwelse het volgende:

[..]

Ja dan staan we al 5 punten achter
Welnee.
ras
 ras - dinsdag 19 juli 2022 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 19:58 schreef ed pouwelse het volgende:

[..]

tegen iedere club waar we in het begin tegen moeten verliezen we punten met het huidige povere team
Helemaal mee eens. Je kan erop wachten want met deze selectie nu krijg je een pak slaag van clubs als o.a. Twente, Vitesse, Heerenveen, AZ. Ook is de strategie van Feyenoord niet handig want andere clubs kapen spelers voor de neus van Feyenoord weg en zo vis je achter het net en grijp je overal naast.
kenny
 kenny - dinsdag 19 juli 2022 - 21:34   quote  deeplink  
moraal van dit hele verhaal is dat het jammer is dat feyenoord nog steeds niet kapitaal krachtig is , we zijn aangewezen tot de koopjes , afvallers en bankzitters die grotere clubs nog ff vlug willen slijten voor het sluiten van de transfer markt

ik had gehoopt dat we na de mooie reeks in europa en de verkopen van malacia en sini wat verder waren in dit proces

ik blijf het zorgelijk vinden als je weer kijkt wat in 020 en bij psv gebeurd , die slaan een nog groter gat dan dat er al was
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 juli 2022 - 21:44   quote  deeplink  
Is ook niet zo verrassend?
Als je meer geld hebt, maak je meer geld. Heeft Feyenoord ook gedaan, maar wel een stevige level lager.
Dat grotere gat is in absolute zin waar.
Het is voor Feyenoord zaak om een 3e plaats te continueren en Europees goed mee te doen. Jaarlijks.
kenny
 kenny - dinsdag 19 juli 2022 - 21:51   quote  deeplink  
dat is duidelijk , meer inkomsten kan je meer uitgeven dat is simpel , ik hoop eigenlijk meer dat je eens 2e kan worden CL daar zit het grote geld
met dit elftal zal het al een huzaren stukje wezen om 3e te worden , je hoopt dat ze een paar goede spelers binnen weten te hengelen maar voorlopig vangen we bot
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 juli 2022 - 21:55   quote  deeplink  
Jullie overschatten de rest van de eredivisie echt
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 juli 2022 - 21:58   quote  deeplink  
Dat is wat we voorgeschoteld krijgen. Media geilen op 30% waarheden of beter: fake-shit.
Aan de oppervlakte lijkt de club dan steeds bot te vangen, maar dat wordt ook als beeld gevcreerd, door diezelfde media.

Ik geloof volkomen in voortgang op de achtergrond, waarin zelfs Arnesen z'n steen bijdraagt. We weten niets of bijna niets, in feite. En kunnen we dan wel roepen dat Feyenoord niets doet?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5723249