|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 - 13:50 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord is geïnteresseerd in de diensten van Largie Ramazani, meldt 1908.nl. De 21-jarige aanvaller speelt op dit moment bij het Spaanse UD Almería. De Belgisch jeugdinternational heeft nog een contract tot 2025 in Spanje. De Rotterdammers zijn de onderhandelingen met Almería gestart en hebben er goede hoop op dat de transfer rond zal komen. De speler schijnt zelf graag te willen komen en financieel lijkt zijn komst eveneens haalbaar. De interesse in Ramazani betekent dat de komst van gedroomde aanwinst Wilfried Gnonto op een lager pitje staat voor Feyenoord, aldus 1908.nl. Donders snel en behendig. Een actie op YouTube gezien met een aanname en daaruit een goal, dat is echt de tyfus |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zijn club houdt aan m vast Gnonto
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 juli 2022 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: is wel een goede back |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Al een paar jaar het plan, kunnen nu voorbereiden en hopelijk daadwerkelijk afronden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
FC Utrecht in gesprek met Carel Eiting, vertrek Quinten Timber aanstaande. Zou zo maar kunnen |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Prima back, met mooie goals! |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wellicht als laatste strohalm |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Giménez Is binnen. Deze week komt nog een linksback en een buitenspeler. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Was toch nog niet helemaal rond.......ging om doorverkoop percentage of is dat van jou een update |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2022 - 10:24 schreef piet de paler het volgende:[..] Was toch nog niet helemaal rond.......ging om doorverkoop percentage of is dat van jou een update Alle seinen groen |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: De nieuwe julio ricardo cruz |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Hoogste tijd voor 1 of 2 verdedigers. Die Hancko lijkt me prima, duurt echter veel te lang dus zal wel niet doorgaan. In de jeugd loopt volgens mij nog niet veel die het echt zouden aankunnen, misschien Hokke???? Voorlopig zit je met een Hendrix opgescheept,dat gaat ons punten kosten. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Zeker nog nodig: 2x linksback 1x linksbuiten |
|
|
|
|
Joboo47
|
|
|
Het team gaat nog vorm krijgen... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Gimenez maakte na zijn 2e doelpunt al een F teken , deze jongen is erg gretig om naar feyenoord te komen en kan wel eens de nieuwe publiekslieveling worden |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2022 - 12:02 schreef kenny het volgende:Gimenez maakte na zijn 2e doelpunt al een F teken , deze jongen is erg gretig om naar feyenoord te komen en kan wel eens de nieuwe publiekslieveling worden F = Feyenoord maar F is ook van z'n vrouw/vriendin die Fer heet! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: oh dat wist ik niet |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee, F= Fries paard, dat bij Fer op het balkon staat |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
F = Forum. Hier dus. Daar doet ie aan mee.
Of voor Fuck 020. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Excuses voor de veroorzaakte verwarring. Als goedmakertje een foto van de desbetreffende dame in kwestie. Het schijnt een Zuid Amerikaanse beroemdheid te zijn, dus ik betwijfel of ze mee komt.
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Blijft waarschijnlijk prima drijven |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
*** Zie ook Santiago Giménez Topic. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
beste deal de transfer zomer is dat Slot 1 jaar heeft verlengt , top geregeld het bied rust om de komende jaren verder te gaan bouwen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2022 - 14:10 schreef windoweyes het volgende:Excuses voor de veroorzaakte verwarring. Als goedmakertje een foto van de desbetreffende dame in kwestie. Het schijnt een Zuid Amerikaanse beroemdheid te zijn, dus ik betwijfel of ze mee komt. [ afbeelding ] Vind deze foto met lang haar mooier dan die opgeschoren op insta? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2022 - 14:10 schreef windoweyes het volgende:Excuses voor de veroorzaakte verwarring. Als goedmakertje een foto van de desbetreffende dame in kwestie. Het schijnt een Zuid Amerikaanse beroemdheid te zijn, dus ik betwijfel of ze mee komt. [ afbeelding ] We zitten hier aan het strand van Giardini Naxos in Sicilië,maar er paraderen er hier hele groepen van dit soort meisjes. Sommige plaatsen in de wereld zijn beter bedeeld . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2022 - 16:32 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] We zitten hier aan het strand van Giardini Naxos in Sicilië,maar er paraderen er hier hele groepen van dit soort meisjes. Sommige plaatsen in de wereld zijn beter bedeeld . Sommige mannen ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zijn druk bezig en ik kijk de laatste dagen een aantal keren zeer geïnteresseerd naar mijn telefoon, omdat ik het gevoel heb dat we bij een aantal transfers erg dichtbij zijn", benadrukt Slot. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Das eigenlijk n mooie nette omschrijving, dat t hoog tijd wordt dat er echt kwaliteit wordt binnengehaald. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2022 - 20:08 schreef Stylzz het volgende:We zijn druk bezig en ik kijk de laatste dagen een aantal keren zeer geïnteresseerd naar mijn telefoon, omdat ik het gevoel heb dat we bij een aantal transfers erg dichtbij zijn", benadrukt Slot. Waarmee hij maar weer eens verduidelijkt dat de club met groot benul spelers haalt, ipv duur of overbodig paniekvoetbal te spelen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2022 - 20:08 schreef Stylzz het volgende:We zijn druk bezig en ik kijk de laatste dagen een aantal keren zeer geïnteresseerd naar mijn telefoon, omdat ik het gevoel heb dat we bij een aantal transfers erg dichtbij zijn", benadrukt Slot. Aap uit de mouw. Slot kijkt met ons mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
"Een nieuwe linksback is hetgeen waarnaar we het meest op zoek zijn. We zijn daar heel hard mee bezig. Dat het soms wat langer duurt, heb je niet altijd in eigen hand. Dat zou je in eigen hand kunnen hebben als je met geld gaat strooien. Maar als je marktconforme prijzen wil betalen, en dat moeten wij, dan heb je soms iets meer geduld nodig. Of ik dat geduld nog kan opbrengen? Oh, jazeker." |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
neliz
|
|
|
quote: Mensen klagen over Dessers, en dan zijn er nog steeds gasten die Jordan bij het team willen hebben. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2022 - 12:23 schreef neliz het volgende:[..] Mensen klagen over Dessers, en dan zijn er nog steeds gasten die Jordan bij het team willen hebben. Ik snap dat het Maandag is mate. En dat je humor nog niet op het gewenste niveau is ;)
Buitenom dat, 'het bord op schoot scouting' is hoog, dus ik dacht even een naam droppen ;) |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2022 - 12:26 schreef R()b het volgende:[..] Ik snap dat het Maandag is mate. En dat je humor nog niet op het gewenste niveau is ;) Buitenom dat, 'het bord op schoot scouting' is hoog, dus ik dacht even een naam droppen ;) Het is een kutdag omdat ik al 3 uur met een kutadvertentie bezig was van 4.4 bij 3.2 die in de kutpijp in die kutstad moet hangen en m'n pc crashed, ook kan blijkbaar m'n herstelbestand niet gebruikt kan worden.
Ik hoop dat die vriendin van Giminez de spaanstalige versie van Feyenoord TV gaat presenteren trouwens.. Is wat leuker dan Rob Geus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2022 door neliz -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2022 - 12:42 schreef neliz het volgende:[..] Het is een kutdag omdat ik al 3 uur met een kutadvertentie bezig was van 4.4 bij 3.2 die in de kutpijp in die kutstad moet hangen en m'n pc crashed, ook kan blijkbaar m'n herstelbestand niet gebruikt kan worden. Ik hoop dat die vriendin van Giminez de spaanstalige versie van Feyenoord TV gaat presenteren trouwens.. Is wat leuker dan Rob Geus. :D |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
Mexicaanse twitteraars melden dat de deal voor Giminez rond is.
Feyenoord koopt eerst een deel (50%) van de transferrechten met een optie om in een later stadium dit aandeel te verhogen.
Giminez zelf verwacht zich sneller in de kijker te spelen voor het WK bij Feyenoord dan in de Mexicaanse competitie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2022 door neliz -- |
|
|
|
|
Joboo47
|
|
|
Valt me trouwens wel op dat Feyenoord vaak spelers koopt of huurt die tijdje niet opgesteld kan worden kijk naar die Pool... Kan voorlopig niet ingezet worden.. |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2022 - 14:06 schreef Joboo47 het volgende:Valt me trouwens wel op dat Feyenoord vaak spelers koopt of huurt die tijdje niet opgesteld kan worden kijk naar die Pool... Kan voorlopig niet ingezet worden.. Dat zijn de buitenkansjes, spelers die al een tijdje niet trainen, of gewoon op het 2e spoor zijn belandt. Het zijn niet allemaal Aursnessen en Pedersens die zo kunnen meedraven. |
|
|
|
|
Joboo47
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Onze Poolse vriend mag ook gelijk naar die sportschool waar Malacia heenging inclusief dieet om aan te komen. Vast een hele goeie voetballer maar mag wel een stuk meer fysiek krijgen zeker als hij ooit richting Engeland wil. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2022 - 14:06 schreef neliz het volgende:Mexicaanse twitteraars melden dat de deal voor Giminez rond is. Feyenoord koopt eerst een deel (50%) van de transferrechten met een optie om in een later stadium dit aandeel te verhogen. Giminez zelf verwacht zich sneller in de kijker te spelen voor het WK bij Feyenoord dan in de Mexicaanse competitie. Merendeel geeft aan 6 a 6,5 voor 90% |
|
|
|