BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 25 juli 2022 - 15:54   quote  deeplink  
Dat zou een betere deal zijn. 50% moet je niet willen, ook al is er nog een optie op meer.
Xapter
 Xapter - maandag 25 juli 2022 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2022 - 14:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Merendeel geeft aan 6 a 6,5 voor 90%
Dat is een hoop geld als je het mij vraagt.
neliz
 neliz - maandag 25 juli 2022 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2022 - 16:25 schreef Xapter het volgende:

[..]

Dat is een hoop geld als je het mij vraagt.
Als harry ze bij ons er net zo makkelijk in kopt is het een koopje
kenny
 kenny - maandag 25 juli 2022 - 17:01   quote  deeplink  
ik mag het hier door sommigen niet zeggen maar ik vind de hele situatie zorgelijk , 1,5 week voor de competitie en je mist een half elftal ,
nu 3 oefenwedstrijden gezien maar dat was niet best , dit elftal ontbreekt kwaliteit is nog niet ingespeeld (gaat ook nog niet als je nog spelers moet gaan halen) ,
Arnesen is ziek thuis en Kloese gaat vrolijk op vakantie , komt mij nogal amateuristich over terwijl je weet dat er werk aan de winkel is
nu maar hopen dat ze kokcu ausners en senesi binnen houden anders wordt het echt zorgelijk
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 juli 2022 - 17:31   quote  deeplink  
Tissues bij de voordeur
piet de paler
 piet de paler - maandag 25 juli 2022 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2022 - 17:01 schreef kenny het volgende:
ik mag het hier door sommigen niet zeggen maar ik vind de hele situatie zorgelijk , 1,5 week voor de competitie en je mist een half elftal ,
nu 3 oefenwedstrijden gezien maar dat was niet best , dit elftal ontbreekt kwaliteit is nog niet ingespeeld (gaat ook nog niet als je nog spelers moet gaan halen) ,
Arnesen is ziek thuis en Kloese gaat vrolijk op vakantie , komt mij nogal amateuristich over terwijl je weet dat er werk aan de winkel is
nu maar hopen dat ze kokcu ausners en senesi binnen houden anders wordt het echt zorgelijk
Kenny idd geen paniek en die aankopen komen er.
Maar ja de eerste wedstrijden ga je ( hooelijk niet) punten verliezen.
En denk wel met Trauner, Geertruida en Senesi en Bijlow. Heb je een redelijk stabiele verdediging.
En daar zal je even op moeten vertrouwen .....
ed pouwelse
 ed pouwelse - maandag 25 juli 2022 - 17:42   quote  deeplink  
Ja onze mexicaan zou al meer dan een week rond zijn en we spreken al met heel veel anderen maar verdomme er gebeurt geen ene jota. Hak nu toch eens snel knopen door niet dat halfbakke gedoe anders staan we straks echt met een keukendivisie elftal.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 juli 2022 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2022 - 20:08 schreef Stylzz het volgende:
We zijn druk bezig en ik kijk de laatste dagen een aantal keren zeer geïnteresseerd naar mijn telefoon, omdat ik het gevoel heb dat we bij een aantal transfers erg dichtbij zijn", benadrukt Slot.
quote:
Op maandag 25 juli 2022 - 08:27 schreef Stylzz het volgende:
"Een nieuwe linksback is hetgeen waarnaar we het meest op zoek zijn. We zijn daar heel hard mee bezig. Dat het soms wat langer duurt, heb je niet altijd in eigen hand. Dat zou je in eigen hand kunnen hebben als je met geld gaat strooien. Maar als je marktconforme prijzen wil betalen, en dat moeten wij, dan heb je soms iets meer geduld nodig. Of ik dat geduld nog kan opbrengen? Oh, jazeker."
YugoBosna
 YugoBosna - maandag 25 juli 2022 - 17:56   quote  deeplink  
Ik zeg niet dat er niks afgerond kan worden, maat met de 2 grote bazen weg gaat het toch wel lastig worden om snel en doortastend te handelen. Verwacht helaas niet teveel tot Kloese weer terug is.
piet de paler
 piet de paler - maandag 25 juli 2022 - 17:58   quote  deeplink  
Welke spits e ook koopt, heb maar weinig gevangen ede voozzetten gezien.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 juli 2022 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2022 - 17:56 schreef YugoBosna het volgende:
Ik zeg niet dat er niks afgerond kan worden, maat met de 2 grote bazen weg gaat het toch wel lastig worden om snel en doortastend te handelen. Verwacht helaas niet teveel tot Kloese weer terug is.
Vind t weer zo’n mooi lekker opgeklopt Rijnmond verhaal
YugoBosna
 YugoBosna - maandag 25 juli 2022 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2022 - 18:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vind t weer zo’n mooi lekker opgeklopt Rijnmond verhaal
Dat zou natuurlijk kunnen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 juli 2022 - 18:13   quote  deeplink  
Het idee dat zonder te Kloese alles stilstaat...
Echt, Te Kloese en Arnesen zijn gewoon bereikbaar. Vakantie of niet.
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 25 juli 2022 - 18:15   quote  deeplink  
Laat je niks wijsmaken
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 25 juli 2022 - 18:20   quote  deeplink  
Met internet ben je nooit weg.
VVout
 VVout - maandag 25 juli 2022 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2022 - 18:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vind t weer zo’n mooi lekker opgeklopt Rijnmond verhaal
Gewoon deels een stelletje Spermanen als het er op aankomt.
piet de paler
 piet de paler - maandag 25 juli 2022 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2022 - 18:27 schreef VVout het volgende:

[..]

Gewoon deels een stelletje Spermanen als het er op aankomt.
Volmondig mee eens, vooral die enge schedel
van geil
 van geil - maandag 25 juli 2022 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2022 - 18:13 schreef FR-Henk het volgende:
Het idee dat zonder te Kloese alles stilstaat...
Echt, Te Kloese en Arnesen zijn gewoon bereikbaar. Vakantie of niet.
Zou wel een verklaring zijn voor decennia geld door het putje.
Miljoenendeals regel je niet met een telefoontje.
piet de paler
 piet de paler - maandag 25 juli 2022 - 19:43   quote  deeplink  
Volgens diverse fora, Gimenez voor 4 jaar getekend....
VVout
 VVout - maandag 25 juli 2022 - 19:47   quote  deeplink  
Zeker op vakantie in Mexico geweest.
piet de paler
 piet de paler - maandag 25 juli 2022 - 19:51   quote  deeplink  
Fc update
E-zine
Euro soccer
FrFans
Zaakwaarnemer Gimenez
Lijst wordt langer

Nu nog wachten op de echte sites

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2022 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 juli 2022 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2022 - 19:51 schreef piet de paler het volgende:
Fc update
E-zine
Euro soccer
FrFans
Zaakwaarnemer Gimenez
Lijst wordt langer

Nu nog wachten op de echte sites
Zaakwaarnemer nog niet officieel
De rest gebruikt allemaal hetzelfde Twitter bericht als bron
Joeyyy
 Joeyyy - maandag 25 juli 2022 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2022 - 20:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zaakwaarnemer nog niet officieel
De rest gebruikt allemaal hetzelfde Twitter bericht als bron
Inmiddels nieuws vanuit ESPN Mexico. Ingewikkelde deal: 4 miljoen bedrag nu en 50/50 doorkoop voor beide clubs. Hiervan kan Feyenoord nog 40% afkopen binnen 1 jaar na ondertekening. Totaal zou dat dan iets meer dan 7 miljoen betekenen en 90% transferrechten. Voordeel is dat je op dit moment 'slechts' 4 miljoen uitgeeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2022 door Joeyyy --
R()b
 R()b - dinsdag 26 juli 2022 - 01:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2022 - 17:01 schreef kenny het volgende:
ik mag het hier door sommigen niet zeggen maar ik vind de hele situatie zorgelijk , 1,5 week voor de competitie en je mist een half elftal ,
nu 3 oefenwedstrijden gezien maar dat was niet best , dit elftal ontbreekt kwaliteit is nog niet ingespeeld (gaat ook nog niet als je nog spelers moet gaan halen) ,
Arnesen is ziek thuis en Kloese gaat vrolijk op vakantie , komt mij nogal amateuristich over terwijl je weet dat er werk aan de winkel is
nu maar hopen dat ze kokcu ausners en senesi binnen houden anders wordt het echt zorgelijk
Begrijp wat je zegt en zo komt het inderdaad ook over.
Feyenoord heeft wat geld in de la, en de prijs gaat gelijk omhoog als wij ons melden.
Bij de andere 2 clubs is dat geld geen probleem, dat wordt lachend overgemaakt.

Wat mij opvalt en ik weet niet hoe het met jullie zit.
Dat de aankopen die worden gedaan, gewoon weinig geld kost en gelijk kwaliteit moet zijn.
En dat is inderdaad en vooral nu een beetje onmogelijk.
Ik heb niet het idee dat wij met miljoenen kunnen gaan smijten, of 10 miljoen neer gaan leggen voor een spits of linksbuiten.
Taabouni, Danilo, zelfs Dilrosun zijn hier voorbeeld van, jong, talentvol, en zeker te verkopen voor veel winst.
Laag of gratis halen, duur verkopen.
Aursnes 5 ton, nu al verhalen van 15 miljoen.

Ik zou het wat meer benauwd krijgen als Senesi, Kokcu en Aursnes nog weg gaan.
Feyenoord kan wel zeggen nee, maar met 15, 25 en 15 miljoen op de tafel voor die spelers, dan wil ik nog wel eens zien hoe snel nee.. een ja wordt.
Aangezien wij volgens mij daarmee over de 100 miljoen in transfersommen gaan.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2022 - 06:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2022 - 22:58 schreef Joeyyy het volgende:

[..]

Inmiddels nieuws vanuit ESPN Mexico. Ingewikkelde deal: 4 miljoen bedrag nu en 50/50 doorkoop voor beide clubs. Hiervan kan Feyenoord nog 40% afkopen binnen 1 jaar na ondertekening. Totaal zou dat dan iets meer dan 7 miljoen betekenen en 90% transferrechten. Voordeel is dat je op dit moment 'slechts' 4 miljoen uitgeeft.
Hele bijzondere constructie. Maar gezien t budget wat Feyenoord nu heeft en alle aankopen die nog moeten gebeuren, prima denk ik.

Al zijn de Mexicaanse media wel met een kilo zout te nemen vaak. De eerste bron was overigens ook iemand ESPN
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2022 - 07:02   quote  deeplink  
Boeit ook niet. Spits nodig, aankondigen die taco.
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2022 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 06:58 schreef Stylzz het volgende:

Al zijn de Mexicaanse media wel met een kilo zout te nemen vaak. De eerste bron was overigens ook iemand ESPN
quote:
Op maandag 25 juli 2022 - 14:50 schreef Stylzz het volgende:

quote:
Op maandag 25 juli 2022 - 14:06 schreef neliz het volgende:
Mexicaanse twitteraars melden dat de deal voor Giminez rond is.

Feyenoord koopt eerst een deel (50%) van de transferrechten met een optie om in een later stadium dit aandeel te verhogen.

Giminez zelf verwacht zich sneller in de kijker te spelen voor het WK bij Feyenoord dan in de Mexicaanse competitie.
Merendeel geeft aan 6 a 6,5 voor 90%
Dat, en de zaakwaarnemer van Giminez zelf. Dat van die 50/90 wisten wij gisteren ook al.

quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 07:02 schreef Stylzz het volgende:
Boeit ook niet. Spits nodig, aankondigen die taco.
Ik heb het idee dat Giminez een beetje een Pellè wordt, iemand die lekker balt en ook nog eens een stoet dames het stadion in trekt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2022 door neliz --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2022 - 08:36   quote  deeplink  
Als we t een beetje samenvatten zal t ca 4 miljoen nu zijn, voor 50%, dan nog 2,5 na dit jaar voor de overige 40%?
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2022 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 08:36 schreef Stylzz het volgende:
Als we t een beetje samenvatten zal t ca 4 miljoen nu zijn, voor 50%, dan nog 2,5 na dit jaar voor de overige 40%?
Persoonlijk vind ik het geen slechte deal, ik snap dat Cruz Azul er niet al te happig op is omdat ook zij niet direct het volle pond krijgen, maar aan de andere kant wel weer lekker voor hun als Giminez er 23 in schopt en op het WK en hij voor 40-60 miljoen naar Engeland vertrekt in de winterstop.

Want laten we wel wezen, deze gast heeft z'n focus op Engeland dus die vertrekt over 2 jaar zeker weten naar een Engelse middenmoter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2022 door neliz --
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 26 juli 2022 - 08:48   quote  deeplink  
Kom op hoor.. We moeten nu heel snel met een linksback gaan komen. Haal Haps desnoods terug. Kent de club (wat niet obelangrijk is met zoveel spelers die zijn vertrokken)en is vorig jaar een volledig seizoen fit gebleven. Voeg Bazoer transfervrij toe of trek geld uit voor timber. Dan nog een linksbuiten en een verdediger die zowel cv als lb kan spelen. We beginnen bijna.. dit kan je niet maken richting Slot.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 juli 2022 - 09:07   quote  deeplink  
Het is. wel mooi
Dat er weinig van mogelijke aankopen naar buiten komt.
Niet leuk voor ons, maar wel beter om in de luwte te opereren
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 juli 2022 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 08:48 schreef yoghurt17 het volgende:
Kom op hoor.. We moeten nu heel snel met een linksback gaan komen. Haal Haps desnoods terug. Kent de club (wat niet obelangrijk is met zoveel spelers die zijn vertrokken)en is vorig jaar een volledig seizoen fit gebleven. Voeg Bazoer transfervrij toe of trek geld uit voor timber. Dan nog een linksbuiten en een verdediger die zowel cv als lb kan spelen. We beginnen bijna.. dit kan je niet maken richting Slot.
Alsjeblieft, niet dat domme renpaard. Graag wel een back met inzicht.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2022 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 08:48 schreef yoghurt17 het volgende:
Kom op hoor.. We moeten nu heel snel met een linksback gaan komen. Haal Haps desnoods terug. Kent de club (wat niet obelangrijk is met zoveel spelers die zijn vertrokken)en is vorig jaar een volledig seizoen fit gebleven. Voeg Bazoer transfervrij toe of trek geld uit voor timber. Dan nog een linksbuiten en een verdediger die zowel cv als lb kan spelen. We beginnen bijna.. dit kan je niet maken richting Slot.
Als dit je oplossing is zou ik zonder lb gaan spelen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2022 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 08:46 schreef neliz het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het geen slechte deal, ik snap dat Cruz Azul er niet al te happig op is omdat ook zij niet direct het volle pond krijgen, maar aan de andere kant wel weer lekker voor hun als Giminez er 23 in schopt en op het WK en hij voor 40-60 miljoen naar Engeland vertrekt in de winterstop.

Want laten we wel wezen, deze gast heeft z'n focus op Engeland dus die vertrekt over 2 jaar zeker weten naar een Engelse middenmoter.
Dat gaat niet gebeuren, want Feyenoord zal dan eerst altijd de optie lichten. Dus dan pakken ze nog wel een leuk bedragje, maar niet zo veel.
kriebel70
 kriebel70 - dinsdag 26 juli 2022 - 09:20   quote  deeplink  
beter gewoon aftikken wat je moet aftikken , dit is problemen verschuiven naar andere seizoenen .. wat is 3 miljoen kom op zeg .
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2022 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 09:20 schreef kriebel70 het volgende:
beter gewoon aftikken wat je moet aftikken , dit is problemen verschuiven naar andere seizoenen .. wat is 3 miljoen kom op zeg .
3 Miljoen dat is een linksbuiten of een linksback voor Feyenoord.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 26 juli 2022 - 09:29   quote  deeplink  
Het is nooit goed. Verleden jaar had iedereen je voor gek verklaard als we zoveel miljoenen naar binnen zouden hengelen. Nu het gebeurt, is het weer niet goed. Ik denk dat Feyenoord in een goede fase zit om structureel stappen te gaan zetten om een gezonde club te worden. We hoeven ons ook nog niet te fixeren op CL vanwege het geld. Verleden jaar heeft bewezen dat als we Europees goed voor de dag komen (welke competitie dan ook), we dat ook kunnen omzetten in geld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2022 door CobusIII --
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2022 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 09:29 schreef CobusIII het volgende: We hoeven ons ook nog niet te fixeren op CL vanwege het geld. Verleden jaar heeft bewezen dat als we Europees goed voor de dag komen (welke competitie dan ook), we dat ook kunnen omzetten in geld.
We hebben ons een seizoen lang kapot moeten voetballen voor 10 miljoen de startpremie CL is 15,6 miljoen.

We hebben wel ons best gedaan voor het Nederlandse coëfficient en ik zie graag dat Feyenoord daar in 23/24 gebruik van maakt met een CL ticket. Waaruit voort zou moeten stromen dat in 2025 de structurele herverbouwing van de Kuip begint met een plan om in 2030 de kuip en rondomliggende infrastructuur op een modern niveau te hebben zodat wij structureel CL spelen met bijbehorende entourage.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2022 door neliz --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2022 - 09:42   quote  deeplink  
Dan moeten we gewoon een hoop geluk hebben dit jaar, want ook al halen we de nodige versterkingen nog binnen de komende weken, wat gaat gebeuren, dan is onze selectie nog steeds vele malen dunner dan die van PSV en Ajax.

Voor vorig seizoen startte hadden we t over een proces van 4 a 5 jaar. We hebben er inmiddels 1 opzitten.
R()b
 R()b - dinsdag 26 juli 2022 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 09:39 schreef neliz het volgende:

[..]

We hebben ons een seizoen lang kapot moeten voetballen voor 10 miljoen de startpremie CL is 15,6 miljoen.

We hebben wel ons best gedaan voor het Nederlandse coëfficient en ik zie graag dat Feyenoord daar in 23/24 gebruik van maakt met een CL ticket. Waaruit voort zou moeten stromen dat in 2025 de structurele herverbouwing van de Kuip begint met een plan om in 2030 de kuip en rondomliggende infrastructuur op een modern niveau te hebben zodat wij structureel CL spelen met bijbehorende entourage.
Is gewoon mogelijk en de beste manier, zelf je problemen oplossen.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 26 juli 2022 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 09:39 schreef neliz het volgende:

[..]

We hebben ons een seizoen lang kapot moeten voetballen voor 10 miljoen de startpremie CL is 15,6 miljoen.

We hebben wel ons best gedaan voor het Nederlandse coëfficient en ik zie graag dat Feyenoord daar in 23/24 gebruik van maakt met een CL ticket. Waaruit voort zou moeten stromen dat in 2025 de structurele herverbouwing van de Kuip begint met een plan om in 2030 de kuip en rondomliggende infrastructuur op een modern niveau te hebben zodat wij structureel CL spelen met bijbehorende entourage.
Ik heb het niet over die 15M, maar over transferwaarde. Die is flink gestegen. met 5 spelers zitten we potentieel al boven de 100M, terwijl 2 jaar geleden we met de hele selectie blij zouden zijn met 50M.
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2022 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 09:45 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Ik heb het niet over die 15M, maar over transferwaarde. Die is flink gestegen. met 5 spelers zitten we potentieel al boven de 100M, terwijl 2 jaar geleden we met de hele selectie blij zouden zijn met 50M.
Kun je nagaan wat diezelfde selectie waard is na 6, of 12 CL wedstrijden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 juli 2022 - 10:44   quote  deeplink  
Idrissi.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 juli 2022 - 10:45   quote  deeplink  
Bert en Ernie
Zo zijn er nog heel veel namen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2022 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 10:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Idrissi.
Duurde nog lang voordat ie echt genoemd werd.
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2022 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 10:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Idrissi.
Jörgenssen komt weer terug naar Nederland, we kunnen hem kapen en 7 wedstrijden laten voetballen dit seizoen.
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 26 juli 2022 - 10:55   quote  deeplink  
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar waarschijnlijk gaat de club (Te Kloese?) een totaal andere koers varen. We hebben nu bijna 50m binnen gehengeld met Malacia, Sinistera en Linsen. De club is bereid naar ieder goed bod te luisteren (bv de geruchten rond Pedersen), en het zou me niet verbazen wanneer Kökcü, Aursnes en Senesi gewoon worden verkocht. Dan is een totaalopbrengst van 110m gewoon realistisch, en heb je het Europese seizoen helemaal uitgebuit met transferbedragen waar we voorheen alleen maar van konden dromen. De Conf.L. bracht meer dan 20m in het laadje. De plannen zouden zijn: het stadion kopen van de nv Stadion, en het uitkopen van de VvF verder op te pakken. Het stadion zou dan de hoogste prioriteit hebben: de totale schuld zou ca. 35m(?) zijn, waarvan 22m aan de Lehman bank. Met die investering zit de club qua overwaarde wel safe, en kan de begroting omhoog met het huurbedrag dat de club jaarlijks betaalt aan de nv. Natuurlijk waren er tekorten vanwege Corona, maar met een budget van 100m x 60% kom je uit op 60m. Heb je nog 25m over om de VvF verder uit te kopen, - en een totaal transferbudget van 40m. Ik kan me voorstellen dat Arne Slot zich helemaal kan vinden in een dergelijke beleid. Hij heeft nog nooit 40m kunnen uitgeven om een totaal nieuwe selectie samen te stellen met allemaal spelers die hij helemaal ziet zitten met oog op zijn systeem. Ik zie een dergelijke weg helemaal zitten, maar ik realiseer me ook dat dit hele betoog gebaseerd is op wat ik zoal over het stadion gelezen heb, en het hardnekkige beleid dat slechts 40% vd transferinkomsten kan worden geherinvesteerd. Weet iemand meer over dit totaal veranderde beleid? Ik weet dat dit of topic is, maar het heeft natuurlijk wel met ons transferbeleid te maken.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 juli 2022 - 10:55   quote  deeplink  
Guidetti nog niet genoemd?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 juli 2022 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 10:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Duurde nog lang voordat ie echt genoemd werd.
Inderdaad ja.
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2022 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 10:55 schreef Nick4F het volgende:
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar waarschijnlijk gaat de club (Te Kloese?) een totaal andere koers varen. We hebben nu bijna 50m binnen gehengeld met Malacia, Sinistera en Linsen. De club is bereid naar ieder goed bod te luisteren (bv de geruchten rond Pedersen), en het zou me niet verbazen wanneer Kökcü, Aursnes en Senesi gewoon worden verkocht. Dan is een totaalopbrengst van 110m gewoon realistisch, en heb je het Europese seizoen helemaal uitgebuit met transferbedragen waar we voorheen alleen maar van konden dromen. De Conf.L. bracht meer dan 20m in het laadje. De plannen zouden zijn: het stadion kopen van de nv Stadion, en het uitkopen van de VvF verder op te pakken. Het stadion zou dan de hoogste prioriteit hebben: de totale schuld zou ca. 35m(?) zijn, waarvan 22m aan de Lehman bank. Met die investering zit de club qua overwaarde wel safe, en kan de begroting omhoog met het huurbedrag dat de club jaarlijks betaalt aan de nv. Natuurlijk waren er tekorten vanwege Corona, maar met een budget van 100m x 60% kom je uit op 60m. Heb je nog 25m over om de VvF verder uit te kopen, - en een totaal transferbudget van 40m. Ik kan me voorstellen dat Arne Slot zich helemaal kan vinden in een dergelijke beleid. Hij heeft nog nooit 40m kunnen uitgeven om een totaal nieuwe selectie samen te stellen met allemaal spelers die hij helemaal ziet zitten met oog op zijn systeem. Ik zie een dergelijke weg helemaal zitten, maar ik realiseer me ook dat dit hele betoog gebaseerd is op wat ik zoal over het stadion gelezen heb, en het hardnekkige beleid dat slechts 40% vd transferinkomsten kan worden geherinvesteerd. Weet iemand meer over dit totaal veranderde beleid? Ik weet dat dit of topic is, maar het heeft natuurlijk wel met ons transferbeleid te maken.
Dit is hier ook al langsgekomen, en die 40% is gewoon het resultaat van de slechte financiele status van de club, schulden moeten betaald worden.

Het zou voor de club sowieso beter zijn als de drie-eenheid weer één wordt. Want zelfs als je het stadion probeert te kopen zit je nog steeds met het gouden aandeel van de amateurs, en uiteindelijk moet die situatie voorbij zijn.

Maar als dit de koers is die de club wil varen om er structureel weer bovenop te komen dan hebben ze mijn zegen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5507888