BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 26 juli 2022 - 11:09   quote  deeplink  
Nog even ter aanvulling: Feyenoord had 2 transfers gepland. Na de verkoop van Sinistera en Malacia was er precies voldoende geld om de hele schuld aan de Lehman bank (23m) af te kopen. 25+15m=40m x 60%= 24m. Dat bedrag is dus geen toeval, maar dat was gewoon nodig om de schuld aan Lehamn bank helemaal af te handelen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2022 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 10:55 schreef Nick4F het volgende:
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar waarschijnlijk gaat de club (Te Kloese?) een totaal andere koers varen. We hebben nu bijna 50m binnen gehengeld met Malacia, Sinistera en Linsen. De club is bereid naar ieder goed bod te luisteren (bv de geruchten rond Pedersen), en het zou me niet verbazen wanneer Kökcü, Aursnes en Senesi gewoon worden verkocht. Dan is een totaalopbrengst van 110m gewoon realistisch, en heb je het Europese seizoen helemaal uitgebuit met transferbedragen waar we voorheen alleen maar van konden dromen. De Conf.L. bracht meer dan 20m in het laadje. De plannen zouden zijn: het stadion kopen van de nv Stadion, en het uitkopen van de VvF verder op te pakken. Het stadion zou dan de hoogste prioriteit hebben: de totale schuld zou ca. 35m(?) zijn, waarvan 22m aan de Lehman bank. Met die investering zit de club qua overwaarde wel safe, en kan de begroting omhoog met het huurbedrag dat de club jaarlijks betaalt aan de nv. Natuurlijk waren er tekorten vanwege Corona, maar met een budget van 100m x 60% kom je uit op 60m. Heb je nog 25m over om de VvF verder uit te kopen, - en een totaal transferbudget van 40m. Ik kan me voorstellen dat Arne Slot zich helemaal kan vinden in een dergelijke beleid. Hij heeft nog nooit 40m kunnen uitgeven om een totaal nieuwe selectie samen te stellen met allemaal spelers die hij helemaal ziet zitten met oog op zijn systeem. Ik zie een dergelijke weg helemaal zitten, maar ik realiseer me ook dat dit hele betoog gebaseerd is op wat ik zoal over het stadion gelezen heb, en het hardnekkige beleid dat slechts 40% vd transferinkomsten kan worden geherinvesteerd. Weet iemand meer over dit totaal veranderde beleid? Ik weet dat dit of topic is, maar het heeft natuurlijk wel met ons transferbeleid te maken.
Sluit me bij deze analyse en mogelijk clubbeleid aan.
Het huidige transferbeleid is ook geld op termijn binnenhalen. In 2013 meen ik, met Koeman, werd ook geld gemaakt.
Wel 1 essentiële opmerking. Je maakt pas echt geld als je sportief potten breekt. Dat wordt heel lastig als je bijkans je hele basis overboord gooit.
In 2013 was het credo: je as, lees ervaring, overeind houden.
Dat is het hellend vlak nu.
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2022 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 11:09 schreef Nick4F het volgende:
Nog even ter aanvulling: Feyenoord had 2 transfers gepland. Na de verkoop van Sinistera en Malacia was er precies voldoende geld om de hele schuld aan de Lehman bank (23m) af te kopen. 25+15m=40m x 60%= 24m. Dat bedrag is dus geen toeval, maar dat was gewoon nodig om de schuld aan Lehamn bank helemaal af te handelen.
KUT GUDDE MET ZIJN KUTPLANNEN

Ben je je talentvolle linkerflank kwijt omdat die speknek zo nodig weer lekker moest eten met andere vadsige gasten met stropdas. En je houdt 0 over onderdaan de streep.
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 26 juli 2022 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 11:05 schreef neliz het volgende:

[..]

Dit is hier ook al langsgekomen, en die 40% is gewoon het resultaat van de slechte financiele status van de club, schulden moeten betaald worden.

Ik las op het internet dat door Covid de Europese omzet van het betaalde voetbal met 13% is gedaald.
Voor Feyenoord zou dat in dit geval een begrotingstekort van 8.5m betekenen. De club zat volgens mij gewoon in risicogroep 3 van de KNVB (= goede begroting).
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 26 juli 2022 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 11:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Het huidige transferbeleid is ook geld op termijn binnenhalen. In 2013 meen ik, met Koeman, werd ook geld gemaakt.
Wel 1 essentiële opmerking. Je maakt pas echt geld als je sportief potten breekt. Dat wordt heel lastig als je bijkans je hele basis overboord gooit.
In 2013 was het credo: je as, lees ervaring, overeind houden.
Dat is het hellend vlak nu.
Helemaal met je eens. Ik heb me iets teveel laten meeslepen in mijn eigen gedachten. Blijft wel overeind dat Aursnes en Senesi na dit jaar nog maar 1 jaar onder contract staan. Maakt het verkopen volgend jaar er niet gemakkelijker op. Kökcü zegt zelf dat hij 'nog niets gehoord heeft, dus dat zijn focus nu nog helemaal bij Feyenoord ligt'. Is ook geen zekerheidje. Ik zou ze alle drie het allerliefst houden met nieuwe verlengde contracten!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 juli 2022 - 11:37   quote  deeplink  
@KuipTalk

Big week for Feyenoord. Besides Gimenez, it looks like multiple players will be signed.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2022 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 11:09 schreef Nick4F het volgende:
Nog even ter aanvulling: Feyenoord had 2 transfers gepland. Na de verkoop van Sinistera en Malacia was er precies voldoende geld om de hele schuld aan de Lehman bank (23m) af te kopen. 25+15m=40m x 60%= 24m. Dat bedrag is dus geen toeval, maar dat was gewoon nodig om de schuld aan Lehamn bank helemaal af te handelen.
Volgens mij bedoel je GS. Daarvan was 5 miljoen van Feyenoord de rest van stadion.
Stond toen in t bericht wat de witte Chinees gebracht had.
Ook iets van tien miljoen belasting schuld.

ergens november 2021?
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2022 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 11:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
@KuipTalk

Big week for Feyenoord. Besides Gimenez, it looks like multiple players will be signed.
Vergeet niet dat we ook nog een nieuwe grasmeester nodig hebben.
ar
 ar - dinsdag 26 juli 2022 - 11:45   quote  deeplink  
Idrissi....
Zucht
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 26 juli 2022 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 11:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je GS. Daarvan was 5 miljoen van Feyenoord de rest van stadion.
Stond toen in t bericht wat de witte Chinees gebracht had.
Ook iets van tien miljoen belasting schuld.

ergens november 2021?
Ja, nu begint mij ook iets te dagen over 5m, maar ik doel op de 23m schuld van de nv Stadion bij de Lehman bank om de ontwikkeling van het nieuwe stadionproject door te kunnen zetten. Wanneer het nieuwe stadion niet door zou gaan, was het stadion onderpand van die lening. Technisch is het stadion nu dus eigenlijk van Lehman. Vandaar de nieuwe plannen en het reserveren van 60% van de inkomende transfers. Die belastingschuld is nieuw voor mij. Meestal wordt daar een langer lopende regeling voor getroffen. Maar als het zo is, dan is dat natuurlijk ook een schuld. Kun jij iets meer vertellen over die belastingschuld?
Nibke 7
 Nibke 7 - dinsdag 26 juli 2022 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 11:45 schreef ar het volgende:
Idrissi....
Zucht
Niets mis mee, Slot kent hem goed.
Waar blijven de verdedigers......????
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2022 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 11:47 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Ja, nu begint mij ook iets te dagen over 5m, maar ik doel op de 23m schuld van de nv Stadion bij de Lehman bank om de ontwikkeling van het nieuwe stadionproject door te kunnen zetten. Wanneer het nieuwe stadion niet door zou gaan, was het stadion onderpand van die lening. Technisch is het stadion nu dus eigenlijk van Lehman. Vandaar de nieuwe plannen en het reserveren van 60% van de inkomende transfers. Die belastingschuld is nieuw voor mij. Meestal wordt daar een langer lopende regeling voor getroffen. Maar als het zo is, dan is dat natuurlijk ook een schuld. Kun jij iets meer vertellen over die belastingschuld?
Maar t stadion staat los van de BVO he, die lening hoeft de BVO niet op te hoesten (wel die 5 milj).
Wat ik wel begreep is dat Feyenoord van plan was t stadion te kopen, dat zou dan inclusief schulden zijn.

Denk dat die belastingschuld toen was vanwege de 'regeling bijzonder uitstel van betaling', die liep tot april dit jaar dus kan verder opgelopen zijn.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2022 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 11:45 schreef ar het volgende:
Idrissi....
Zucht
Laat t dan wel met optie zijn, want als ie wel de pannen van t dak balt zitten wij weer straks met niks
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2022 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 12:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Laat t dan wel met optie zijn, want als ie wel de pannen van t dak balt zitten wij weer straks met niks
Dat zal wel want Idrissi zit niet lang meer vast aan z'n contract daar, einde van het seizoen met 10 goals en 17 assist voor 2 miljoen overnemen lijkt me een goed plan.
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 26 juli 2022 - 12:23   quote  deeplink  
Helaas huur, met talent Hendrix erbij zijn dat er 2, meer dan genoeg.
Opzich wel blij met Idrissi zelf, dat half jaar in de poel des verderfs vergeef ik hem.
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 26 juli 2022 - 12:25   quote  deeplink  
Optie tot koop zou mooi zijn, als vrees ik dat dat niet het geval is. Ik laat mij verassen.
R()b
 R()b - dinsdag 26 juli 2022 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 11:45 schreef ar het volgende:
Idrissi....
Zucht
Mertens nog voor een jaartje :D
Grapje.
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2022 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 12:23 schreef Frobin1974 het volgende:
Helaas huur, met talent Hendrix erbij zijn dat er 2, meer dan genoeg.
Opzich wel blij met Idrissi zelf, dat half jaar in de poel des verderfs vergeef ik hem.
Hij wilde spelen en Feyenoord heeft hem toen zelf laten vertrekken omdat hij niet goed genoeg was.

Ik vertrouw erop dat Slot en Idrissi samen duidelijke doelen hebben wat een eventueel vervolg makkelijker maakt
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2022 - 12:49   quote  deeplink  
#Feyenoord bezig met linksback Derry John Murkin (22)

aldus 1908

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2022 door neliz --
kriebel70
 kriebel70 - dinsdag 26 juli 2022 - 12:52   quote  deeplink  
idrissi is prima , huur is kut ..
kriebel70
 kriebel70 - dinsdag 26 juli 2022 - 12:54   quote  deeplink  
murkin kan pareltje zijn .. deed het destijds best goed
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 juli 2022 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 12:54 schreef kriebel70 het volgende:
murkin kan pareltje zijn .. deed het destijds best goed
Vorig seizoen drie wedstrijden in de basis..
kriebel70
 kriebel70 - dinsdag 26 juli 2022 - 12:59   quote  deeplink  
ja , maar daarvoor was hij best goed .. ik zei ook destijds .
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 juli 2022 - 13:01   quote  deeplink  
Hij zegt me werkelijk niks..
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2022 - 13:03   quote  deeplink  
Vandaag medische keuring Idrissi, presentatie vanmiddag of morgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2022 door neliz --
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2022 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 13:01 schreef RenatoBos het volgende:
Hij zegt me werkelijk niks..
https://www.youtube.com/watch?v=TA22dX9y27A

Hij gaat de balletjes op de pan van Giminez leggen

PS, wie is die grapjas die "welcome to Sparta" bij dat filmpje post?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2022 door neliz --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2022 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 13:01 schreef RenatoBos het volgende:
Hij zegt me werkelijk niks..
kan zo maar Derrie zijn
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2022 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 13:05 schreef neliz het volgende:

[..]

https://www.youtube.com/watch?v=TA22dX9y27A

Hij gaat de balletjes op de pan van Giminez leggen

PS, wie is die grapjas die "welcome to Sparta" bij dat filmpje post?
Gewoon twee keer middenvoetsbeentje gebroken.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 juli 2022 - 13:10   quote  deeplink  
Ghehe
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 26 juli 2022 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 10:42 schreef neliz het volgende:

[..]

Kun je nagaan wat diezelfde selectie waard is na 6, of 12 CL wedstrijden.
Dezelfde selectie had helemaal niks te zoeken in de CL, dus ook niet realistisch. We hebben uit vorig seizoen het maximale gehaald. Als we in de EL de groepsfase doorkomen is het een mooi resultaat voor komend seizoen.
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2022 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 13:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Gewoon twee keer middenvoetsbeentje gebroken.
Ik twee keer in één wedstrijd, daarna nooit meer gespeeld, die gast stond 3 maanden geleden gewoon weer op het trainingsveld.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2022 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 13:15 schreef neliz het volgende:

[..]

Ik twee keer in één wedstrijd, daarna nooit meer gespeeld, die gast stond 3 maanden geleden gewoon weer op het trainingsveld.
Klopt, maar hoeveel pech heb je dan.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 juli 2022 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 13:13 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Dezelfde selectie had helemaal niks te zoeken in de CL, dus ook niet realistisch. We hebben uit vorig seizoen het maximale gehaald. Als we in de EL de groepsfase doorkomen is het een mooi resultaat voor komend seizoen.
Idd realistische kijk.
Ik denk zelf dat we pas goed gaan draaien ( met de ingepaste aankopen) als de competitie al een tijdje bezig is.
En dat we dan op Twente, AZ, en Vitesse al puntjes achter staan.
Maar je weet niet hoe snel een ploeg gaat draaien
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 juli 2022 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 13:05 schreef neliz het volgende:

[..]

https://www.youtube.com/watch?v=TA22dX9y27A

Hij gaat de balletjes op de pan van Giminez leggen

PS, wie is die grapjas die "welcome to Sparta" bij dat filmpje post?
Leg ze wel goed neer inderdaad..
Leuv
 Leuv - dinsdag 26 juli 2022 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 12:52 schreef kriebel70 het volgende:
idrissi is prima , huur is kut ..
Huur is prima. Is toch aanvulling gezien Dilro in de basis staat. Overigens is 26 niet meer echt jong om aan te trekken middels koop. Huur daarom is prima.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2022 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 13:22 schreef Leuv het volgende:

[..]

Huur is prima. Is toch aanvulling gezien Dilro in de basis staat. Overigens is 26 niet meer echt jong om aan te trekken middels koop. Huur daarom is prima.
In dat licht wel, plus als nog een jonge beloftevolle speler aangetrokken wordt, die kan dan in de luwte rijpen.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 26 juli 2022 - 13:35   quote  deeplink  
Maar er is ook niet frustrerender dan een speler die goed gepresteerd heeft na een jaar de deur weer uitloopt en voor een pittig bedrag wordt verkocht. De tijd zal het leren.
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2022 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 13:35 schreef CobusIII het volgende:
Maar er is ook niet frustrerender dan een speler die goed gepresteerd heeft na een jaar de deur weer uitloopt en voor een pittig bedrag wordt verkocht. De tijd zal het leren.
Waarom is dat frustrerend? dat betekend gewoon dat je door kunt groeien, meer euris op de bank, doorselecteren.

Zodra Feyenoord zonder moeilijke constructies 10 miljoen neer kan leggen voor een speler maakt het niet uit als er iemand na een jaar verkocht wordt, dat betekend dat er dan genoeg aan verdient gaat worden.

De meeste spelers zijn pasanten he, vergeet dat niet.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 juli 2022 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 13:38 schreef neliz het volgende:

[..]

Waarom is dat frustrerend? dat betekend gewoon dat je door kunt groeien, meer euris op de bank, doorselecteren.

Zodra Feyenoord zonder moeilijke constructies 10 miljoen neer kan leggen voor een speler maakt het niet uit als er iemand na een jaar verkocht wordt, dat betekend dat er dan genoeg aan verdient gaat worden.

De meeste spelers zijn pasanten he, vergeet dat niet.
De club waarvan je hem gehuurd heeft hem voor flink geld doorverkoopt omdat ie bij ons goed gepresteerd heeft..
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 26 juli 2022 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 13:38 schreef neliz het volgende:

[..]

Waarom is dat frustrerend? dat betekend gewoon dat je door kunt groeien, meer euris op de bank, doorselecteren.

Zodra Feyenoord zonder moeilijke constructies 10 miljoen neer kan leggen voor een speler maakt het niet uit als er iemand na een jaar verkocht wordt, dat betekend dat er dan genoeg aan verdient gaat worden.

De meeste spelers zijn pasanten he, vergeet dat niet.
We hebben het hier over een gehuurde speler die na een jaar gewoon wegloopt. Daar verdienen we toch niets mee.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 26 juli 2022 - 13:45   quote  deeplink  
Ik vind huren alleen interessant als het voor back-up is en niet een speler voor de eerste 11. De positie van Idrissi is daar nog niet duidelijk in. Het kan wel goed zijn in combinatie met bijvoorbeeld een jonge gast als Gnonto.
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2022 - 13:50   quote  deeplink  
We weten niet eens of er een optie tot koop bedongen is,
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 26 juli 2022 - 13:52   quote  deeplink  
Dat was ook het begin van de discussie...
Leuv
 Leuv - dinsdag 26 juli 2022 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 12:49 schreef neliz het volgende:
#Feyenoord bezig met linksback Derry John Murkin (22)

aldus 1908
Waarom niet even bij Parma kijken ? Daar loopt ook een aardige betaalbare Nederlandse LB rond die tevens centraal kan spelen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2022 - 14:14   quote  deeplink  
Aursnes onderhandelingen gaan nu echt starten
ar
 ar - dinsdag 26 juli 2022 - 14:18   quote  deeplink  
Mooi.
Cashen
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2022 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 14:14 schreef Leuv het volgende:

[..]

Waarom niet even bij Parma kijken ? Daar loopt ook een aardige betaalbare Nederlandse LB rond die tevens centraal kan spelen.
Lijkt me raar dat Parma een speler die pas officieel per 1 juli in dienst is nu al gaat verkopen.
R()b
 R()b - dinsdag 26 juli 2022 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 14:14 schreef Stylzz het volgende:
Aursnes onderhandelingen gaan nu echt starten
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2022 - 14:49   quote  deeplink  
Woont er iemand in de buurt van Emmen? kan iemand Marciano daar het stadion aanwijzen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2022 door neliz --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 juli 2022 - 15:01   quote  deeplink  
Ofir ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6002
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5646510