BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
moa
 moa - zaterdag 26 juli 2014 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 00:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Deze speler lijkt - mits hij echt in de belangstelling van Feyenoord staat - ons vooral meer opties te moeten verschaffen. Laten we zeggen de opvolger van Armenteros (hopelijk wel een betere speler). Met zijn type erbij is Rutten veel rijker in zijn opties qua spelwijze. Het type speler wat Villalba is, zou wat mij betreft ideaal zijn om erbij te hebben. Stel dat daarnaast Dost zou komen dan is onze voorhoede in ieder geval op niveau.
Ik ben helemaal voor :)
Met Boetius, Manu, Schaken en evt. deze aankoop hebben we uitstekende opties op de flanken. Met een echte afmaker er bij, te Vrede als Pinchhitter en Achabar inzetbaar op diverse posities lijkt mij de voorhoede wel weer op oorlogssterkte.

Alleen Verhoek nog zien kwijt te raken, desnoods verhuren of afkopen.
Barabas
 Barabas - zaterdag 26 juli 2014 - 01:22   quote  deeplink  
Ook nog een linksback... en wellicht een middenvelder...
RdamStyle
 RdamStyle - zaterdag 26 juli 2014 - 01:50   quote  deeplink  
http://www.transfermarkt.co.uk/hector-villalba/profil/spieler/237061
http://www.transfermarkt.co.uk/hector-villalba/leistungsdaten/spieler/237061
Alles wat je wilt weten over Villalba ;)
Hij kost zo'n €3,5m en is bij voorkeur centrum spits, maar kan ook op beide flanken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 26 juli 2014 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 01:03 schreef moa het volgende:

[..]

Ik ben helemaal voor :)
Met Boetius, Manu, Schaken en evt. deze aankoop hebben we uitstekende opties op de flanken. Met een echte afmaker er bij, te Vrede als Pinchhitter en Achabar inzetbaar op diverse posities lijkt mij de voorhoede wel weer op oorlogssterkte.

Alleen Verhoek nog zien kwijt te raken, desnoods verhuren of afkopen.
Verhoek is overbodig inderdaad. Dan heb ik liever dat we de oplossing bij onze eigen jeugd zoeken. We hebben voldoende spelers die daar eventueel hangend moeten kunnen spelen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 26 juli 2014 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 01:50 schreef RdamStyle het volgende:
http://www.transfermarkt.co.uk/hector-villalba/profil/spieler/237061
http://www.transfermarkt.co.uk/hector-villalba/leistungsdaten/spieler/237061
Alles wat je wilt weten over Villalba ;)
Hij kost zo'n €3,5m en is bij voorkeur centrum spits, maar kan ook op beide flanken.
Dat bedrag dat daar staat is zijn ingeschatte marktwaarde (niet per se wat hij moet kosten). Blijkbaar staat er in zijn contract een clausule van 3,5 miljoen dollar, oftewel zo'n 2,6 miljoen euro.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 02:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 00:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Deze speler lijkt - mits hij echt in de belangstelling van Feyenoord staat - ons vooral meer opties te moeten verschaffen. Laten we zeggen de opvolger van Armenteros (hopelijk wel een betere speler). Met zijn type erbij is Rutten veel rijker in zijn opties qua spelwijze. Het type speler wat Villalba is, zou wat mij betreft ideaal zijn om erbij te hebben. Stel dat daarnaast Dost zou komen dan is onze voorhoede in ieder geval op niveau.
+1908..
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 26 juli 2014 - 07:49   quote  deeplink  
'Feyenoord biedt 2,4 miljoen voor 80% van de rechten op Villalba'

Feyenoord heeft San Lorenzo inmiddels laten weten 2,4 miljoen euro over te hebben voor Héctor Villalba. Dat bedrag zou gelden voor 80% van de transferrechten, Lorenzo behoudt dan 20% bij een doorverkoop. Dat melden meerdere Argentijnse journalisten inmiddels. Feyenoord zou daarbij geaccepteerd hebben dat de spits tot het einde van de Copa Libertadores bij San Lorenzo mag blijven, een belangrijke wens van de club en de speler zelf. De Argentijnse club speelt in een tweestrijd tegen Nacional op 6 en 13 augustus om de finale van de Copa Libertadores.

Villalba weigert om zijn contract bij San Lorenzo te verlengen en de Argentijnse club moet de populaire aanvaller daarom eigenlijk wel verkopen deze zomer.
ar
 ar - zaterdag 26 juli 2014 - 08:15   quote  deeplink  
Voor de rechterkant lijkt het me wel een aanwinst.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 26 juli 2014 - 08:25   quote  deeplink  
Feyenoord zou een bedrag van 2,4 miljoen euro over hebben voor tachtig procent van de transferrechten van Héctor Villalba. Dat laten Argentijnse journalisten weten op Twitter. Vrijdagavond werd de twintigjarige aanvaller (zaterdag is hij jarig) gelinkt aan de Eredivisionist. Daarbij werd een bedrag genoemd van 3,5 miljoen, maar onduidelijk was of het daarbij ging om Amerikaanse dollars of Argentijnse pesos.

/

In het eerste geval gaat het omgerekend om 2,6 miljoen euro en in het laatste geval om slechts 320.000 euro. Als de nieuwe informatie van de Argentijnse journalisten klopt wil Feyenoord de transferclausule in Villalbas contract nu dus activeren. De rechtsbuiten annex spits staat nog een jaar onder contract bij San Lorenzo in zijn vaderland en heeft aangegeven niet meer bij te willen tekenen.

Feyenoord zou maandag een officieel bod gaan neerleggen bij San Lorenzo, maar mogelijk is dat al gedaan. De Rotterdammers lijken te mikken op tachtig procent van de transferrechten van Villalba: twintig procent blijft in handen van San Lorenzo. Die club zou overigens ook bedongen hebben dat de jonge buitenspeler tot en met de finalewedstrijden van de Copa Libertadores (6 en 13 augustus) mag blijven. San Lorenzo won de eerste halve finale-wedstrijd met 5-0 van Bolívar en lijkt zeker van een finaleplek.
moa
 moa - zaterdag 26 juli 2014 - 08:37   quote  deeplink  
quote:

Lazio Roma verhoogt zijn bod op Stefan de Vrij naar acht miljoen euro, zo meldt de Italiaanse krant Il Messaggero. De Romeinen wilden tot dusver niet meer dan zeven miljoen euro bieden op de Feyenoorder, maar doen nu toch water bij de wijn. De Rotterdammers verlangen echter negen miljoen euro.

Feyenoord heeft van Lazio tot 31 juli de tijd gekregen om te reageren op het bod. Daags na het treffen met Besiktas in de voorronde van de Champions League.

De Vrij staat al sinds mei in de belangstelling van de Italiaanse club. Maar ook na een sterk optreden op het voorbije wereldkampioenschap in Brazilië van de verdediger, zijn beide clubs nog altijd niet tot een overeenstemming gekomen over de transfersom.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 09:37   quote  deeplink  
Gauw ff Lowietje bellen of tie nog interesse heeft voor die 12 miljoen..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 09:41   quote  deeplink  
Premier League-clubs azen op komst Feyenoord-talent'

600x400-boetius1.JPG

Nadat Feyenoord eerder deze zomerse transferperiode al afscheid heeft genomen van Daryl Janmaat, Graziano Pellè en Bruno Martins Indi, moet de club wellicht ook rekening houden met een transfer van Jean-Paul Boëtius. Meerdere clubs zijn namelijk geïnteresseerd in de aanvaller, zo meldt Kick Off. Onder andere Tottenham Hotspur wordt genoemd. (Kick Off/Soccernews.nl)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2014 door RenatoBos --
moa
 moa - zaterdag 26 juli 2014 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 09:37 schreef RenatoBos het volgende:
Gauw ff Lowietje bellen of tie nog interesse heeft voor die 12 miljoen..
Nou idd. maar het mag wat mij betreft wel even klaar zijn met de uitverkoop, contracten van de Vrij, Kongolo, Boetius, Vilhena, Clasie, van Beek, Manu e.d. opwaarderen tot 2017 of langer en een spits en een rechts buiten er bij.
legrande
 legrande - zaterdag 26 juli 2014 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 23:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Euhm kun jij wel begrijpend lezen..d:-)
Een dan had ik wel Renate geheten man..
Mijn welgemeende excuses Renato. Ik haalde het er zo niet gelijk uit. Pr weekeind met veel feyenoord aankopen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 10:23   quote  deeplink  
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 09:50 schreef moa het volgende:

[..]

Nou idd. maar het mag wat mij betreft wel even klaar zijn met de uitverkoop, contracten van de Vrij, Kongolo, Boetius, Vilhena, Clasie, van Beek, Manu e.d. opwaarderen tot 2017 of langer en een spits en een rechts buiten er bij.
Eens, van Stefan gaan we er toch wel vanuit dat die weggaat. Denk je dat Clasie zijn contract nog laat opwaarderen..?
moa
 moa - zaterdag 26 juli 2014 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 10:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eens, van Stefan gaan we er toch wel vanuit dat die weggaat. Denk je dat Clasie zijn contract nog laat opwaarderen..?
Ik denk het wel, en Stefan indien hij deze zomer buiten de schuld van Feyenoord om niet vertrekt ook, weet niet precies wat die jongens nu verdienen? 5/6/7 ton?

De Vrij en Clasie zijn iig. erg belangrijke pionnen die eigenlijk nog niet gemist kunnen worden, wat mij betreft mag van Geel het salaris plafond voor deze 2 heren even vergeten.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 11:33 schreef moa het volgende:

[..]

Ik denk het wel, en Stefan indien hij deze zomer buiten de schuld van Feyenoord om niet vertrekt ook, weet niet precies wat die jongens nu verdienen? 5/6/7 ton?

De Vrij en Clasie zijn iig. erg belangrijke pionnen die eigenlijk nog niet gemist kunnen worden, wat mij betreft mag van Geel het salaris plafond voor deze 2 heren even vergeten.
Salarisplafond vergeten word een moeilijk verhaal naar de rest van je selectie vrees ik, dan moet je het voor iedereen doen als zij dit verdienen natuurlijk.
Bij Stefan heb ik het idee dat ie wel degelijk zelf weg wilt om de volgende stap te maken, gezien zijn prestaties op het WK is de eredivisie een te laag niveau geworden.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 26 juli 2014 - 12:21   quote  deeplink  
Stel ze kopen Vilalba.
Waarom dan voor 80%?
Daar heb ik nog nooit van gehoord?
Hoe.moet ik dit zien?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 26 juli 2014 - 12:23   quote  deeplink  
Salarisplafond minimaal nog seizoen aanhouden.
Voetballers zijn geldboertjes geworden.
Stabiele grootmacht worden vereist stabiel beleid aanhouden.
Meer garantie tot succes op termijn.

Geen De cler, Makaay aanpak meer.
Nibke
 Nibke - zaterdag 26 juli 2014 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 12:21 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Stel ze kopen Vilalba.
Waarom dan voor 80%?
Daar heb ik nog nooit van gehoord?
Hoe.moet ik dit zien?
Er wordt dan wat minder voor hem betaald, maar ze behouden wel 20% van de tranferrechten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2014 door Nibke --
moa
 moa - zaterdag 26 juli 2014 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 12:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Salarisplafond vergeten word een moeilijk verhaal naar de rest van je selectie vrees ik, dan moet je het voor iedereen doen als zij dit verdienen natuurlijk.
Bij Stefan heb ik het idee dat ie wel degelijk zelf weg wilt om de volgende stap te maken, gezien zijn prestaties op het WK is de eredivisie een te laag niveau geworden.
Vergeten is misschien te veel, maar ik vind dat er voor onze internationals en andere spelers die er voldoende aanspraak op maken best wat meer salaris betaald kan worden. Helemaal als je al zeker bent dat je zo'n speler toch in de toekomst goed kan verkopen en dat al op het veld bewezen is. Ik heb het dan alleen over spelers zoals Janmaat, de Vrij, Clasie, Pelle e.d.

Met de Spaanse en Engelse salarissen concurreren is natuurlijk niet mogelijk en niet verstandig, maar hoe vaak hebben wij "de beste verdediger van een WK" ? Zulke spelers moet je denk ik koesteren, er zullen weinigen onbegrip hebben voor een substantiële verbetering in het contract van de Vrij. Bovendien heb je op de Vrij een behoorlijke zekerheid dat als je hem nu niet verkoopt dat je hem dan volgend jaar wel voor meer verkoopt. (Mits hij zijn contract verlengd) Hij is pas 22, zal de komende jaren wel international blijven, en wordt sowieso de komende 6-7 jaar normaal gesproken alleen maar beter. Een hoger salaris en een langer contract betekend bovendien een hogere afkoopsom.

Op dit moment zou ik het toejuichen als Feyenoord er alles aan zou doen om spelers als de Vrij te behouden, ook als dat betekend dat er voor onze sterspelers salarissen van 1-2 miljoen euro per jaar moeten betaald worden. Dit kan echter maar bij enkele spelers het geval zijn en alleen bij absolute toppers welke nog verkoopbaar zijn.
moa
 moa - zaterdag 26 juli 2014 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 12:23 schreef FR-Henk het volgende:
Salarisplafond minimaal nog seizoen aanhouden.
Voetballers zijn geldboertjes geworden.
Stabiele grootmacht worden vereist stabiel beleid aanhouden.
Meer garantie tot succes op termijn.

Geen De cler, Makaay aanpak meer.
Probleem is dat we dan spelers als Boetius, Vilhena, Kongolo etc.. allemaal ook kwijt zullen zijn na 1 goed seizoen. Dat soort spelers zul je op een gegeven moment naar hun prestaties moeten betalen, dat is de enige manier om ze tot bijv. 23-24-25 jaar aan de club te binden. Dan plukken we méér dan nu de vruchten van onze jeugdopleiding en bovendien kunnen we ze beter verkopen dan wanneer ze 19-20 jaar zijn.

Toestanden met uitgerangeerde internationals die op hun 30e of ouder komen "afbouwen" voor meer dan een miljoen per jaar is idd. weg gegooid geld.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 26 juli 2014 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 12:27 schreef Nibke het volgende:

[..]

Er wordt dan wat minder voor hem betaald, maar ze behouden wel 20% van de tranferrechten.
Ok! Op die manier.
Ik kon het ff niet plaatsen.
Thanks!
T.Montana
 T.Montana - zaterdag 26 juli 2014 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 12:44 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Ok! Op die manier.
Ik kon het ff niet plaatsen.
Thanks!
Dikke kans dat die 20% niet eens van die club is waar hij nu speelt maar van een externe investeerder. En probeer dan die 20% ook maar eens over te nemen.
Nibke
 Nibke - zaterdag 26 juli 2014 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 12:41 schreef moa het volgende:

[..]

Probleem is dat we dan spelers als Boetius, Vilhena, Kongolo etc.. allemaal ook kwijt zullen zijn na 1 goed seizoen. Dat soort spelers zul je op een gegeven moment naar hun prestaties moeten betalen, dat is de enige manier om ze tot bijv. 23-24-25 jaar aan de club te binden. Dan plukken we méér dan nu de vruchten van onze jeugdopleiding en bovendien kunnen we ze beter verkopen dan wanneer ze 19-20 jaar zijn.

Toestanden met uitgerangeerde internationals die op hun 30e of ouder komen "afbouwen" voor meer dan een miljoen per jaar is idd. weg gegooid geld.
Kan dus alleen met een stabiele hogere begroting!
Hoe krijgen we die? .......Juist, met het stadion.
Paar jaar wachten dus nog!
moa
 moa - zaterdag 26 juli 2014 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 12:48 schreef Nibke het volgende:

[..]

Kan dus alleen met een stabiele hogere begroting!
Hoe krijgen we die? .......Juist, met het stadion.
Paar jaar wachten dus nog!
Volgens mij is er door het wegvallen van de schuldlast en de extra transferinkomsten al behoorlijk wat meer mogelijk, bovendien zijn er al een flink aantal spelers vertrokken wat ook ruimte geeft. (Pelle Janmaat Indi Cisse Armenteros Bakkal Singh Fernandez)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 26 juli 2014 - 14:25   quote  deeplink  
En toch kopen we maar niets.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 26 juli 2014 - 14:27   quote  deeplink  
RT @Markla94 Zojuist bevestigd gekregen: itt wat sommige media schrijven, heeft Feyenoord zich nog niet gemeld bij San Lorenzo voor spits Villalba.
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 26 juli 2014 - 14:57   quote  deeplink  
Beste Martin van Geel 1 miljoen er bij is nog steeds veel te weinig hoor
niet beneden de 10 miljoen weg doen
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 26 juli 2014 - 14:59   quote  deeplink  
Geduld is een schone zaak ....
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 26 juli 2014 - 15:10   quote  deeplink  
Wie moet a.s. woensdag de doelpunten maken om de volgende ronde te halen
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 26 juli 2014 - 16:00   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/265243/Komst_spits_naar_Feyenoord_lijkt_dichterbij_door_transfer_Lukaku?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord

26 Juli 2014 om 15:44 - De mogelijke komst van Bas Dost naar Feyenoord is weer een stukje dichterbij gekomen. De begeerde spits mag pas vertrekken bij VfL Wolfsburg, als de Duitse club een vervanger heeft aangetrokken. Dat moment lijkt nu aanstaande.

Wolfsburg-clubwatcher Philip Harmeling brengt namelijk naar buiten dat Romelu Lukaku op het punt staat om de overstap te maken naar de Duitse club. De Belgische spits werd de afgelopen twee seizoenen door Chelsea verhuurd aan West Bromwich Albion en Everton.

Bij Chelsea is er voor hem geen plaats, mede door de terugkeer van Didier Drogba en het aantrekken van Diego Costa. Everton wil hem graag terughalen, maar nu zou Lukaku op het punt staan om voor 25 miljoen euro te vertrekken naar Duitsland. Wanneer de deal afgerond is zou ook Dost mogen vertrekken. Dan staat Feyenoord direct voor de deur om toe te slaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2014 door PieterBos --
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 26 juli 2014 - 16:01   quote  deeplink  
Opschieten dan !
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 26 juli 2014 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 15:10 schreef de bluffer het volgende:
Wie moet a.s. woensdag de doelpunten maken om de volgende ronde te halen
Maakt niet uit met Erwin Mulder in de goal, dan is het sowieso een kansloze missie ...
tomson
 tomson - zaterdag 26 juli 2014 - 17:36   quote  deeplink  
@legrande : leuk om die herinneringen uit de ouwe doos te lezen ;)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 26 juli 2014 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 17:36 schreef tomson het volgende:
@legrande : leuk om die herinneringen uit de ouwe doos te lezen ;)
Zal voorlopig wel zo blijven met ene LUL in de goal ...
freduc
 freduc - zaterdag 26 juli 2014 - 17:54   quote  deeplink  
of v geel speelt het transferspel verdomt goed of hij heeft zijn huiswerk niet goed gedaan , het lijkt mij onderhand toch wel eens tijd worden voor versterkingen , het wordt langzamerhand een situatie waar fredje de dupe van gaat worden
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 26 juli 2014 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 17:54 schreef freduc het volgende:
of v geel speelt het transferspel verdomt goed of hij heeft zijn huiswerk niet goed gedaan , het lijkt mij onderhand toch wel eens tijd worden voor versterkingen , het wordt langzamerhand een situatie waar fredje de dupe van gaat worden
Voor wat betreft Bas Dost wacht hij de ontwikkelingen bij Wolfsburg zelf af.Die zijn zelf bezig met het aantrekken van een vervanger. Dan pas mag Bas officieel weg.

Voor wat betreft De Vrij laat hij partijen tegen elkaar opbieden. Lazio en Manchester United zijn in beeld en gezien het recente nieuws uit Southampton hoeven we niet vreemd op te kijken als ook Koeman zich in die strijd gaat mengen. Ondertussen kan De Vrij nog mooi een wedstrijd (of twee) meedoen tegen Besitas.

Met Kongolo is hij in onderhandeling over contractverlenging. Dat komt dik in orde. Zeker als hij De Vrij nog voor een aardig bedrag weet te slijten. Dan is er wat meer speelruimte. Hangt ook een beetje van de onderhandelingen over Bas Dost af. Kan Feyenoord hem huren met een koopoptie, of wordt het direct een aankoop? Dat soort zaken.

Voor andere spelers, zoals Clasie, Vilhena en Boeitius, speeld hij "hard to get". Deze jongens hoeven niet weg, maar veronderstel dat er voor één van de drie mede daarom een fors bedrag geboden gaat worden, kan er alsnog een mooie strik om.

Het antwoord is dus: Ja, Van Geel speelt het spel verdomd goed. Maar hij neemt daarbij uiteraard een zeker risico. Maar dat hoort bij het spel. Anders kan je het onmogelijk goed spelen. Bluffen is hierbij een must.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 26 juli 2014 - 18:32   quote  deeplink  
Wanneer moet de definieve spelers worden ingeleverd?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 26 juli 2014 - 18:33   quote  deeplink  
Hopen dat Bassie er voor die tijd is
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 26 juli 2014 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 18:32 schreef Beempjerotterdam het volgende:
De lijst is al ingediend en Stefan de Vrij staat daar bij.

quote:
25 juli 2014

De UEFA heeft de spelerslijst van Feyenoord voor de derde voorronde van de Champions League bekendgemaakt. In totaal heeft Feyenoord 27 namen ingediend, waarvan 15 op de A-lijst.

Op de A-lijst mogen 25 spelers geplaatst worden, maar daarvan moeten er acht spelers zijn die in eigen land zijn opgeleid (waarvan maximaal 4 niet in de eigen opleiding). Op de B-lijst mogen eigen opgeleide spelers gezet worden, die voldoen aan de criteria dat ze zij na 1 januari 1993 geboren zijn en vanaf hun 15e minimaal twee jaar achtereen voor de club zijn uitgekomen. De B-lijst mag tot een dag voor de wedstrijd nog aangevuld worden met jeugdspelers.

Feyenoord mag tot aan middernacht voorafgaand aan de eerste wedstrijd tegen Besiktas de selectie nog met maximaal één speler aanvullen.

Keepers:
1 Erwin Mulder
13 Ronald Graafland
16 Warner Hahn
35 Kamil Miazek

Verdediging:
3 Stefan de Vrij
4 Joris Mathijsen
5 Terence Kongolo (B-lijst)
18 Miguel Nelom
22 Sven Van Beek (B-lijst)
23 Khalid Boulahrouz
25 Lucas Woudenberg (B-lijst)
32 Rodny Lopes Cabral (B-lijst)

Middenveld:
6 Jordy Clasie
8 Ruud Vormer
10 Lex Immers
21 Tonny Trindade de Vilhena (B-lijst)
24 Matthew Steenvoorden (B-lijst)
26 Rick Karsdorp (B-lijst)
30 Joey Sleegers (B-lijst)

Aanval:
7 Jean-Paul Boëtius (B-lijst)
11 Wesley Verhoek
17 Elvis Manu (B-lijst)
19 Mitchell Te Vrede
20 John Goossens
27 Ruben Schaken
29 Anass Achahbar (B-lijst)
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 26 juli 2014 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 18:32 schreef Beempjerotterdam het volgende:
tot 24 uur van te voren kan ER nog 1 Worden toegevoegd.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 17:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

over-react-smiley.gif
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 18:12 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Voor wat betreft Bas Dost wacht hij de ontwikkelingen bij Wolfsburg zelf af.Die zijn zelf bezig met het aantrekken van een vervanger. Dan pas mag Bas officieel weg.

Voor wat betreft De Vrij laat hij partijen tegen elkaar opbieden. Lazio en Manchester United zijn in beeld en gezien het recente nieuws uit Southampton hoeven we niet vreemd op te kijken als ook Koeman zich in die strijd gaat mengen. Ondertussen kan De Vrij nog mooi een wedstrijd (of twee) meedoen tegen Besitas.

Met Kongolo is hij in onderhandeling over contractverlenging. Dat komt dik in orde. Zeker als hij De Vrij nog voor een aardig bedrag weet te slijten. Dan is er wat meer speelruimte. Hangt ook een beetje van de onderhandelingen over Bas Dost af. Kan Feyenoord hem huren met een koopoptie, of wordt het direct een aankoop? Dat soort zaken.

Voor andere spelers, zoals Clasie, Vilhena en Boeitius, speeld hij "hard to get". Deze jongens hoeven niet weg, maar veronderstel dat er voor één van de drie mede daarom een fors bedrag geboden gaat worden, kan er alsnog een mooie strik om.

Het antwoord is dus: Ja, Van Geel speelt het spel verdomd goed. Maar hij neemt daarbij uiteraard een zeker risico. Maar dat hoort bij het spel. Anders kan je het onmogelijk goed spelen. Bluffen is hierbij een must.
Helder..
tomson
 tomson - zaterdag 26 juli 2014 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 17:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heeft er geen zak mee te maken maar goed je bedoelt vast Mulder weer neem ik aan 😪
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 26 juli 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 19:25 schreef tomson het volgende:

[..]

Heeft er geen zak mee te maken maar goed je bedoelt vast Mulder weer neem ik aan 😪
Jij zeg het ...
stray
 stray - zaterdag 26 juli 2014 - 19:57   quote  deeplink  
Wat vond jij eigenlijk van dudek lijdensweg?
tomson
 tomson - zaterdag 26 juli 2014 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 19:57 schreef stray het volgende:
Wat vond jij eigenlijk van dudek lijdensweg?
Waarschijnlijk niet goed genoeg voor Liverpool en Real ? ;)
stray
 stray - zaterdag 26 juli 2014 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 20:02 schreef tomson het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet goed genoeg voor Liverpool en Real ? ;)
In zijn feyenoord tijd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0762009