BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2022 - 08:42   quote  deeplink  
Toe maar RB:

Feyenoord ziet weer mogelijkheden om Igor Paixão (22) van het Braziliaanse Coritiba Foot Ball Club in te lijven. In een telefoongesprek met 1908.nl verschaft zaakwaarnemer Everson Silva van Head Soccer Group meer duidelijkheid.

‘Er is een aanzienlijke kans dat Igor voor Feyenoord gaat tekenen. Feyenoord hoeft alleen nog wat details in de onderhandelingen te verbeteren, zoals de betaalwijze. Wij zijn er van overtuigd dat de deal gaat lukken.'

Tot een akkoord kwamen de Rotterdammers nog niet met Glorioso, maar de deal zou in een stroomversnelling kunnen komen. Coritiba daalde recentelijk al in de vraagprijs nadat deze Feyenoord afschrok. Het gevoel leeft op Zuid dat Paixão, die Feyenoord al volgt op social media, de gewenste versterking voor de linksbuitenpositie kan gaan worden. Mocht het niet lukken met de rechtspoot, komt Wilfried Gnonto of eventueel Largie Ramazani direct weer in aanmerking.
Nibke 7
 Nibke 7 - dinsdag 02 augustus 2022 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 06:48 schreef Stylzz het volgende:
Volgens Kery News op Twitter hebben de Rotterdammers net als Anderlecht interesse in de 20 jarige linksback van Santos Laguna. Feyenoord wil de linksbackpositie graag dubbel bezet hebben en Campos zou daar een van de twee spelers kunnen worden. Door transfermarkt.nl wordt de waarde van Campos op dit moment op vier miljoen euro geschat.
Deze lijkt mij beter dan "duikelaar" Lopez, maar goed dat is bord op school journalistiek...
Leuv
 Leuv - dinsdag 02 augustus 2022 - 12:04   quote  deeplink  
8M€ voor die Zerrouki ? Die ponyclub is werkelijk gestoord geworden. Ik zou overigens eerder die Smal en Rots daar weghalen. Dat zijn veel grotere talenten. Waarom trekken we trouwens niet gewoon Schouten aan van Bologna wanneer Aursnes vertrekt. Dan denk ik dat we echt stappen kunnen maken. Zerrouki is echt geen verbetering maar slechts aanvulling.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2022 - 12:08   quote  deeplink  
Zerrouki hebben slechts geïnformeerd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2022 door Stylzz --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 augustus 2022 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 08:42 schreef Stylzz het volgende:
Toe maar RB:

Feyenoord ziet weer mogelijkheden om Igor Paixão (22) van het Braziliaanse Coritiba Foot Ball Club in te lijven. In een telefoongesprek met 1908.nl verschaft zaakwaarnemer Everson Silva van Head Soccer Group meer duidelijkheid.

‘Er is een aanzienlijke kans dat Igor voor Feyenoord gaat tekenen. Feyenoord hoeft alleen nog wat details in de onderhandelingen te verbeteren, zoals de betaalwijze. Wij zijn er van overtuigd dat de deal gaat lukken.'

Tot een akkoord kwamen de Rotterdammers nog niet met Glorioso, maar de deal zou in een stroomversnelling kunnen komen. Coritiba daalde recentelijk al in de vraagprijs nadat deze Feyenoord afschrok. Het gevoel leeft op Zuid dat Paixão, die Feyenoord al volgt op social media, de gewenste versterking voor de linksbuitenpositie kan gaan worden. Mocht het niet lukken met de rechtspoot, komt Wilfried Gnonto of eventueel Largie Ramazani direct weer in aanmerking.
Jaaaaaa, hier word ik zenuwachtig van..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 augustus 2022 - 12:57   quote  deeplink  

https://youtu.be/tFZmj93vVKg
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2022 - 13:09   quote  deeplink  
Deze mag ook RB ;)

Feyenoord is in onderhandeling met San Jose Earthquakes voor Marcos López (22). De linksback moet overkomen vanuit de Amerikaanse Major League Soccer.

López is een actueel international van Peru, waar hij oud-Feyenoorder Renato Tapia van kent. De Rotterdammers denken goede kaarten te hebben om de Peruviaan over te nemen: Hij loopt 31 december uit contract. Ook ligt er een uitgestippeld traject klaar om de back(up) klaar te stomen voor een glansrijke toekomst in de Havenstad.

Te Kloese volgt m op de socials ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2022 door Stylzz --
Robert Voskuijl
 Robert Voskuijl - dinsdag 02 augustus 2022 - 13:16   quote  deeplink  
Als Lopez komt, zou ik direct ook Tapia terughalen. Goed voor de sfeer, twee Peruanen. Er komen veel vleugelspelers/ aanvallers, zijn die allemaal voor de bank gehaald? Dat wordt een lange dugout…. Zou ook fijn zijn, wanneer talenten meer kans krijgen. Of zegt dit dat de huidige jonge spelers niet voldoen? Welke jeugdspeler gaat het redden?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2022 - 13:20   quote  deeplink  
We hebben nul vleugelaanvallers die er aan toe zijn.
Slory over twee jaar?
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 02 augustus 2022 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 13:09 schreef Stylzz het volgende:
Deze mag ook RB ;)

Feyenoord is in onderhandeling met San Jose Earthquakes voor Marcos López (22). De linksback moet overkomen vanuit de Amerikaanse Major League Soccer.

López is een actueel international van Peru, waar hij oud-Feyenoorder Renato Tapia van kent. De Rotterdammers denken goede kaarten te hebben om de Peruviaan over te nemen: Hij loopt 31 december uit contract. Ook ligt er een uitgestippeld traject klaar om de back(up) klaar te stomen voor een glansrijke toekomst in de Havenstad.

Te Kloese volgt m op de socials ;)
Is de eerste panfluit grap alweer gemaakt?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2022 - 13:23   quote  deeplink  
Eerst cavia eten
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 augustus 2022 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 13:09 schreef Stylzz het volgende:
Deze mag ook RB ;)

Feyenoord is in onderhandeling met San Jose Earthquakes voor Marcos López (22). De linksback moet overkomen vanuit de Amerikaanse Major League Soccer.

López is een actueel international van Peru, waar hij oud-Feyenoorder Renato Tapia van kent. De Rotterdammers denken goede kaarten te hebben om de Peruviaan over te nemen: Hij loopt 31 december uit contract. Ook ligt er een uitgestippeld traject klaar om de back(up) klaar te stomen voor een glansrijke toekomst in de Havenstad.

Te Kloese volgt m op de socials ;)
Yooooo, maar die had ik gisteren al aangemaakt..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 augustus 2022 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 13:20 schreef Stylzz het volgende:
We hebben nul vleugelaanvallers die er aan toe zijn.
Slory over twee jaar?
Zal ik hem alvast aanmaken...?d:-)
neliz
 neliz - dinsdag 02 augustus 2022 - 15:55   quote  deeplink  
Wat ik mij trouwens afvraag, wat zou Lijdensweg hier van vinden...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 augustus 2022 - 16:32   quote  deeplink  
Die zie je pas weer als Mulder onder de lat staat..
neliz
 neliz - dinsdag 02 augustus 2022 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 16:32 schreef RenatoBos het volgende:
Die zie je pas weer als Mulder onder de lat staat..
Onder de lat by de Eagles..
ar
 ar - dinsdag 02 augustus 2022 - 16:35   quote  deeplink  
Hebben we ooit zo'n hete transferzomer meegemaakt?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 augustus 2022 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 16:34 schreef neliz het volgende:

[..]

Onder de lat by de Eagles..
Tis niet te hopen voor de eagles fans dat ze een forum hebben dan..
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 02 augustus 2022 - 16:38   quote  deeplink  
Eagles hebben een buurtapp
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2022 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 16:35 schreef ar het volgende:
Hebben we ooit zo'n hete transferzomer meegemaakt?
Toen met Makaay en Gio enzo
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 02 augustus 2022 - 17:07   quote  deeplink  
Financieel gezien nooit meegemaakt, en we hebben nog een maand te gaan. Slot is nu do or die. Hij heeft zo'n beetje een vinger gehad in het samenstellen van heel de selectie. Dit jaar word zo goed mogelijk presteren maar volgend jaar mag je wel verwachten dat we meedoen. Dan is het uiteindelijk de vraag of hij alleen goed is in een team laten presteren of ook in 1 samenstellen. Ik ben benieuwd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2022 door YugoBosna --
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 02 augustus 2022 - 17:11   quote  deeplink  
En dan verwacht ik eerlijk gezegd nog Senesi Kokcu Aursnes en misschien Pedersen en Geert kwijt te raken. Transfermarkt duurt nog wel ff dus. Maar goed dan gaan we ruim over 100M heen en dan mag je voor volgend seizoen prestaties verwachten, anders gefaald
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 02 augustus 2022 - 17:15   quote  deeplink  
Ik heb alle vertrouwen begrijp me niet verkeerd, ondanks dat Koeman en Gio geweldig gepresenteerd hebben verwacht ik eerlijk gezegd meer van Slot. Dus ik ben echt heel heel erg benieuwd hoe het geheel speelt na de winterstop, dat zal meer duidelijkheid geven over de toekomst. Niet dat we volledig kansloos zijn dit jaar overigens, maar dan is wel mazzel + topprestatie nodig. Ik hoop maar droom nog niet kameraden
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2022 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 17:11 schreef YugoBosna het volgende:
En dan verwacht ik eerlijk gezegd nog Senesi Kokcu Aursnes en misschien Pedersen en Geert kwijt te raken. Transfermarkt duurt nog wel ff dus. Maar goed dan gaan we ruim over 100M heen en dan mag je voor volgend seizoen prestaties verwachten, anders gefaald
Wij kunnen ook zeggen, er gaat niemand meer
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 02 augustus 2022 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 17:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wij kunnen ook zeggen, er gaat niemand meer
Klopt maar dat gevoel krijgen ik niet momenteel
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 02 augustus 2022 - 17:46   quote  deeplink  
Maar dan heeft Senesi volgend jaar nog maar een 1 jarig contract. Aursnes weet nu wat hij bij Benfica kan verdienen, - die krijg je niet meer gelukkig met een verdriedubbeling van zijn niet al te vette contract; dat contract wilde de club nl. al in november vorig jaar openbreken en verlengen. Aursnes zag er toen al niet het nut van in: "Ik ben hier net. Dat heeft geen haast." Eerder dit jaar weigerde hij ook een nieuwe aanbieding. Die zijn we kwijt vrees ik. De serieuze biedingen op Kökcü en Senesi verwacht ik ook wat later in het seizoen, wanneer clubs in paniek raken. Of wanneer de hele markt explodeert. Het wordt dan steeds moeilijker om lang in de competitie aan te haken, maar aan de andere kant: ik denk dat we nog volop kunnen profiteren van ons CL-succes, en gewoon het uiterste eruit moeten zien te slepen. Dan is er waarschijnlijk voldoende kapitaal om nog wat parels binnen te slepen. Aan de andere kant ben ik het met Stylzz eens: met een totaal nieuw elftal, is het afwachten of we nog extra kapitaal kunnen creëren. Als we nu niemand meer verkopen, is de kans veel groter dat het systeem er eerder in geslepen kan worden, zodat je mogelijk nog potentie kunt laten zien in Europa.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 02 augustus 2022 - 18:19   quote  deeplink  
Feitelijk hebben we nu voor 20M middelmaat aangekocht. Ik denk dat Timber ms een uitzondering is en Taabouni kan verrassen. Dat hoeft niet slecht te zijn als deze spelers goed in het profiel en spelstijl van Slot passen. We hebben dan ook meer breedte. Ik heb de hoop nog op een kanjer. Ik ben benieuwd.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2022 - 18:27   quote  deeplink  
20 miljoen aan middelmaat.
Oké :D
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 02 augustus 2022 - 18:30   quote  deeplink  
Bij Twente zijn ze niet helemaal 100% denk ik. Lekker 10M+ vragen, ja want Zerrouki is basis speler bij Algerije en wij betalen 8.5 voor een Nederlands jeugdinternational. Misschien ff die waslijst doorsturen met spelers die een andere keus maakte vanwegen geen kans bij het Nederlands elftal. Zerrouki 1 goed jaar gehad en al 24, zeker hoger inschatten dan Timber.

Over 5 jaar weer gegokt en verloren daar en weer degraderen.

Overigens helemaal niet ontevreden als hij niet komt
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 02 augustus 2022 - 18:31   quote  deeplink  
60M binnen, 20M uitgegeven misschien nog ruimte om 1 of 2 goede aankopen te doen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2022 - 18:47   quote  deeplink  
Volgens Voetbal International is Fortuna Sittard in gesprek met Mark Diemers voor een terugkeer, zo meldt Voetbal International op de website. De middenvelder lijkt dit seizoen bij Feyenoord niet te hoeven rekenen op veel speelminuten.

Sjors Ultee, trainer van Fortuna Sittard, zou de komst van Diemers wel zien zitten. Diemers is ook nog in beeld bij clubs in Duitsland en Denemarken. Ook Vitesse zou nog steeds interesse hebben in de 28-jarige middenvelder.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 02 augustus 2022 - 18:52   quote  deeplink  
10M
kenny
 kenny - dinsdag 02 augustus 2022 - 19:19   quote  deeplink  
ik hoop dat ze hendrix , diemers , basset en jahanbaks nog vlug kunnen slijten , scheelt weer op loon kosten en misschien is er dan wat geld om een goede versterking te huren
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2022 - 19:42   quote  deeplink  
Cole Bassett is zo goed als rond met Fortuna Sittard! Handtekening moet alleen nog gezet worden en presentatie volgt nog.
MMM
 MMM - dinsdag 02 augustus 2022 - 21:45   quote  deeplink  
5 miljoen geboden door Feyenoord op Zerrouki.

Schei toch uit. Op naar de volgende op de lijst. 5 is al teveel en die Duitsers willen 10.. Knettergek.

Als Feyenoord maar niet zo gek is om nog meer te bieden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2022 door MMM --
ar
 ar - dinsdag 02 augustus 2022 - 22:01   quote  deeplink  
Aangezien ik nooit paardensport volg..is die Zerrouki nu zo geweldig?
Dit is echt overhyped.
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 02 augustus 2022 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 19:19 schreef kenny het volgende:
ik hoop dat ze hendrix , diemers , basset en jahanbaks nog vlug kunnen slijten , scheelt weer op loon kosten en misschien is er dan wat geld om een goede versterking te huren
Alleen met optie tot koop dan, anders kan je volgend seizoen weer iemand halen/huren/kopen, schiet niet op.
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 02 augustus 2022 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 22:01 schreef ar het volgende:
Aangezien ik nooit paardensport volg..is die Zerrouki nu zo geweldig?
Dit is echt overhyped.
Kan wel aardig ballen hoor, 1 van de betere van die Duitsers.
Prima leeftijd, ik snap het wel.
Maar hoeveel ga je ervoor betalen? Max 6,5 miljoen?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2022 - 22:12   quote  deeplink  
Is te veel. Ook 1 leuk seizoen en al wat ouder.
ar
 ar - dinsdag 02 augustus 2022 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 22:09 schreef Frobin1974 het volgende:

[..]

Kan wel aardig ballen hoor, 1 van de betere van die Duitsers.
Prima leeftijd, ik snap het wel.
Maar hoeveel ga je ervoor betalen? Max 6,5 miljoen?
Elke euro aan die paardenclub is er echt 1 teveel.
ar
 ar - dinsdag 02 augustus 2022 - 22:14   quote  deeplink  
Gewoon geen zaken doen met die gasten, óf een gigantische loer draaien.
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 02 augustus 2022 - 22:21   quote  deeplink  
Ar, je heb helemaal gelijk, ik zou er ook geen zaken mee doen. Maar Feyenoord is er wel mee bezig.
Hoppa dat het op niks uitdraait en dat die Duitsers met een gedemotiveerde speler zitten.
Nibke 7
 Nibke 7 - dinsdag 02 augustus 2022 - 22:24   quote  deeplink  
Vind het ook een prima voetballer en als Slot hem denkt nodig te hebben dan moet je hem halen, daar kun je Slot dan weer op afrekenen. International en een van de betere spelers van Twente.(dus die maak je zwakker)
Leuv
 Leuv - dinsdag 02 augustus 2022 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 22:21 schreef Frobin1974 het volgende:
Ar, je heb helemaal gelijk, ik zou er ook geen zaken mee doen. Maar Feyenoord is er wel mee bezig.
Hoppa dat het op niks uitdraait en dat die Duitsers met een gedemotiveerde speler zitten.
Eens. Weg met die ponyclub.
R()b
 R()b - dinsdag 02 augustus 2022 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 21:45 schreef MMM het volgende:
5 miljoen geboden door Feyenoord op Zerrouki.

Schei toch uit. Op naar de volgende op de lijst. 5 is al teveel en die Duitsers willen 10.. Knettergek.

Als Feyenoord maar niet zo gek is om nog meer te bieden.
10 miljoen is natuurlijk even de grens heel hoog leggen.
Die hebben gewoon poen nodig, en toevallig hebben wij dat.
Er is alleen geen club ter wereld die 10 miljoen neer gaat leggen voor Zerrouki.
5 miljoen is al fors zonder enige prestatie als 24 jarige.
Hier zou ik het ook bij laten.
YugoBosna
 YugoBosna - woensdag 03 augustus 2022 - 00:59   quote  deeplink  
Ik ben bang dat ze teveel gaan betalen voor die jongen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 03 augustus 2022 - 02:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2022 - 00:59 schreef YugoBosna het volgende:
Ik ben bang dat ze teveel gaan betalen voor die jongen.
Gaat niet gebeuren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 augustus 2022 - 10:00   quote  deeplink  
Feyenoord ziet in Sivert Mannsverk (20) mogelijke opvolger Aursnes

 

Bij Feyenoord is er alles aan gelegen om snel vervanging voor Fredrik Aursnes te zoeken. De Noor, die vorige zomer over kwam van Molde FK, zal zoals alles nu staat spoedig een transfer gaan maken naar SL Benfica. Niet voor niets komt Feyenoord ook nu weer in Noorwergen uit.

Sivert Mannsverk (20) is de naam die momenteel in het Maasgebouw valt. Ook deze middenvelder speelt, net als Aursnes tot vorige zomer, bij Molde FK. De Rotterdammers zijn overtuigd van de kwaliteiten van Mannsverk en hebben niet voor niets warme banden overgehouden met Molde. Mannsverk is voor enkele miljoenen op te halen in Noorwegen.

Feyenoord denkt daarnaast ook aan Ramiz Zerrouki, maar FC Twente zit (vooralsnog te) hoog in de boom. De Tukkers willen liever geen afstand doen van de middenvelder. Feyenoord weet dat het de absolute hoofdprijs neer zou moeten leggen voor Zerrouki, die medio 2024 uit contract loopt. Naar verluidt loopt deze vraagprijs al snel op tot dik €6.500.000.

Het alternatief is dus Mannsverk, waar 1908.nl in dit artikel al naar hintte. De '6' maakt een ijzersterke ontwikkeling door in Noorwegen. Definitieve beslissingen zijn nog niet gemaakt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2022 door Leon FR1908 --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 03 augustus 2022 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2022 - 10:00 schreef Leon FR1908 het volgende:
Feyenoord ziet in Sivert Mannsverk (20) mogelijke opvolger Aursnes

 

Bij Feyenoord is er alles aan gelegen om snel vervanging voor Fredrik Aursnes te zoeken. De Noor, die vorige zomer over kwam van Molde FK, zal zoals alles nu staat spoedig een transfer gaan maken naar SL Benfica. Niet voor niets komt Feyenoord ook nu weer in Noorwergen uit.

Sivert Mannsverk (20) is de naam die momenteel in het Maasgebouw valt. Ook deze middenvelder speelt, net als Aursnes tot vorige zomer, bij Molde FK. De Rotterdammers zijn overtuigd van de kwaliteiten van Mannsverk en hebben niet voor niets warme banden overgehouden met Molde. Mannsverk is voor enkele miljoenen op te halen in Noorwegen.

Feyenoord denkt daarnaast ook aan Ramiz Zerrouki, maar FC Twente zit (vooralsnog te) hoog in de boom. De Tukkers willen liever geen afstand doen van de middenvelder. Feyenoord weet dat het de absolute hoofdprijs neer zou moeten leggen voor Zerrouki, die medio 2024 uit contract loopt. Naar verluidt loopt deze vraagprijs al snel op tot dik €6.500.000.

Het alternatief is dus Mannsverk, waar 1908.nl in dit artikel al naar hintte. De '6' maakt een ijzersterke ontwikkeling door in Noorwegen. Definitieve beslissingen zijn nog niet gemaakt
Dit klinkt veeeeeel verstandiger.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 augustus 2022 - 10:20   quote  deeplink  
Yep

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5871570