BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - donderdag 04 augustus 2022 - 21:04   quote  deeplink  
Ennn de volgende die vertrekt.. hoppetee.
MMM
 MMM - donderdag 04 augustus 2022 - 21:05   quote  deeplink  
Geen Zerrouki aub
MMM
 MMM - donderdag 04 augustus 2022 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2022 - 21:05 schreef MMM het volgende:
Geen Zerrouki aub
Bah.

FTM: Wordt er doorgeen gedrukt voor veel te veel geld.

Dit zou weer een knap staaltje wanbeleid zijn.
van geil
 van geil - donderdag 04 augustus 2022 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2022 - 22:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Herinvesteren in spelers is beter dan in bouwstenen of bouwtekeningen .
Zekers, maar ik zie weer hoge bedragen voor bedenkelijke spelers.
Net als na het kampioensjaar.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 augustus 2022 - 21:20   quote  deeplink  
Ramiz Zerrouki is nog altijd een belangrijk transfertarget voor Feyenoord. De Rotterdammers hebben een eerste bod gedaan op de 24-jarige middenvelder van FC Twente. De Tukkers en Feyenoord gaan vrijdag weer met elkaar in gesprek.

''We hebben nog wat nieuws over Zerrouki'', begint sportverslaggever Marcel Maijer in de rust van de wedstrijd tussen Cukaricki en FC Twente op RTL7. ''Ik begrijp dat de clubs Twente en Feyenoord morgen contact gaan hebben. Twente heeft een bod ontvangen van Feyenoord. Vijf miljoen plus bonussen.''

Analist Theo Janssen zou het logisch vinden wanneer Zerrouki naar Feyenoord vertrekt. ''Uiteindeljk is het zo: als je bij FC Twente speelt, dan is dat leuk. Als je naar de absolute top kan, dus een topclub. Ze zullen dan gaan zeggen dat Twente en Feyenoord redelijk dicht bij elkaar liggen, maar uiteindelijk kom je wel bij een topclub te spelen.''

''De druk is daar anders'', vervolgt de oud-voetballer. ''Het Legioen is daar anders. Ik kan me voorstellen dat hij die stap wil maken. Ik heb hem zelf ook gemaakt natuurlijk in 2010. Van Twente naar Ajax. Toen vroeg iedereen aan mij 'waarom doe je dat?'. Je speelt al bij een topclub op dat moment. Dat is iets anders dan bij een super grote club die in het land veel bekender is.''

Financieel gaat Zerrouki er ook op vooruit. ''Het is een jongen die uit de eigen jeugd komt. Hij zal bij Twente ook niet het hoogste contract hebben. Hij zal nu rond de twee ton verdienen, wat natuurlijk nog steeds heel veel geld is. Als je naar Feyenoord gaat, dan ga je zeker drie keer zoveel verdienen." En de transferkosten dan? "Tien miljoen? Dat vind ik heel veel. Vijf miljoen is te weinig. Als je in het midden gaat zitten, dan is dat een fantastisch bod.''
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 augustus 2022 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2022 - 21:15 schreef van geil het volgende:

[..]

Zekers, maar ik zie weer hoge bedragen voor bedenkelijke spelers.
Net als na het kampioensjaar.
Het valt nog mee vind ik ,alleen Timber vind ik te hoog.
En die zerrouki niet halen lijkt mij wel fijn
van geil
 van geil - donderdag 04 augustus 2022 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2022 - 21:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het valt nog mee vind ik ,alleen Timber vind ik te hoog.
En die zerrouki niet halen lijkt mij wel fijn
Nou dat zijn er al 2, toch.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 augustus 2022 - 21:35   quote  deeplink  
Nou en. Als alles goed gaat is dit forum in no time dood.
van geil
 van geil - donderdag 04 augustus 2022 - 21:37   quote  deeplink  
Ik ga vast oliebollenmix inslaan voor de reddingsactie.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 augustus 2022 - 21:41   quote  deeplink  
Is echt t defaitisme van een Feyenoord supporter hoor ;)

Bij voorbaat zal t wel mis gaan
van geil
 van geil - donderdag 04 augustus 2022 - 21:48   quote  deeplink  
Zekers, indekken is beter voor ons hart.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 augustus 2022 - 21:50   quote  deeplink  
Ik zat vanochtend toevallig te denken wat de meeste supporters zouden vinden wanneer we elk jaar verzorgd aanvallend voetbal spelen.
Geen mouwen opstropen en hard werken, maar hoge intensiteit, samenspel en de tegenstander je wil op leggen.

Zit de gemiddelde Feyenoord supporter daar op te wachten?
kenny
 kenny - donderdag 04 augustus 2022 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2022 - 21:50 schreef Stylzz het volgende:
Ik zat vanochtend toevallig te denken wat de meeste supporters zouden vinden wanneer we elk jaar verzorgd aanvallend voetbal spelen.
Geen mouwen opstropen en hard werken, maar hoge intensiteit, samenspel en de tegenstander je wil op leggen.

Zit de gemiddelde Feyenoord supporter daar op te wachten?
ik in ieder geval wel , hersenloos voetbal met alleen hard werken , inzet en werken voor je geld geloof ik onderhand wel
eind jaren 60 speelden wij het beste en mooiste voetbal in nederland in de jaren 90 kwamen de termen feyenoord supporters houden van werkvoetbal , wat een gelul , wij houden van goed en mooi voetbal waar inzet hebben er gewoon bij hoort
Nibke 7
 Nibke 7 - donderdag 04 augustus 2022 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2022 - 21:50 schreef Stylzz het volgende:
Ik zat vanochtend toevallig te denken wat de meeste supporters zouden vinden wanneer we elk jaar verzorgd aanvallend voetbal spelen.
Geen mouwen opstropen en hard werken, maar hoge intensiteit, samenspel en de tegenstander je wil op leggen.

Zit de gemiddelde Feyenoord supporter daar op te wachten?
Dit zit niet in de cultuur van de club dus zal dat ook nooit gebeuren met de supporters die je langs het veld gek zitten te maken.
Je kunt je spelers er ook op selecteren.
Slot wil ws Zerouki er heel graag bij hebben, wie zijn wij dan om te zeggen doe maar niet.
R()b
 R()b - donderdag 04 augustus 2022 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2022 - 21:50 schreef Stylzz het volgende:
Ik zat vanochtend toevallig te denken wat de meeste supporters zouden vinden wanneer we elk jaar verzorgd aanvallend voetbal spelen.
Geen mouwen opstropen en hard werken, maar hoge intensiteit, samenspel en de tegenstander je wil op leggen.

Zit de gemiddelde Feyenoord supporter daar op te wachten?
Geen probleem, als men maar de mouwen op stroopt wanneer het moet!
MMM
 MMM - donderdag 04 augustus 2022 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2022 - 21:50 schreef Stylzz het volgende:
Ik zat vanochtend toevallig te denken wat de meeste supporters zouden vinden wanneer we elk jaar verzorgd aanvallend voetbal spelen.
Geen mouwen opstropen en hard werken, maar hoge intensiteit, samenspel en de tegenstander je wil op leggen.

Zit de gemiddelde Feyenoord supporter daar op te wachten?
Ja. Smullen.
van geil
 van geil - donderdag 04 augustus 2022 - 22:03   quote  deeplink  
Geen idee, maar ik zie dat graag dat eerste.(aanvallend verzorgd met honger en beleving)
Pas t 2de als t moet.( kleunen en hard werken)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2022 door van geil --
kenny
 kenny - donderdag 04 augustus 2022 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2022 - 21:05 schreef MMM het volgende:
Geen Zerrouki aub
mee eens , ik zie liever die noorse jongen komen , is misschien nog te onervaren maar heeft veel meer potentie dan die hele zerrouki , daarbij is hij nog goedkoper ook
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 augustus 2022 - 22:05   quote  deeplink  
Ik denk dat een groot deel van de Noord zijde daar helemaal niet op zit te wachten namelijk.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 04 augustus 2022 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2022 - 22:05 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat een groot deel van de Noord zijde daar helemaal niet op zit te wachten namelijk.
Ik wel
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 augustus 2022 - 22:09   quote  deeplink  
Zerrouki: "Feyenoord sportieve verbetering", " iedereen heeft ambities", "Hoop dat Twente meedenkt"

Haha lekker voor die arrogante küt Tukkers
Leuv
 Leuv - donderdag 04 augustus 2022 - 22:11   quote  deeplink  
Die Zerrouki heeft echt onvoldoende niveau. Verder zoeken ….
Hartjes is echt beter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2022 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 augustus 2022 - 22:12   quote  deeplink  
Maakt me niks uit. Feit dat ie dit zegt zet alle kut paarden weer terug in de stal.
En hartjes is (nog) niet beter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2022 door Stylzz --
Nibke 7
 Nibke 7 - donderdag 04 augustus 2022 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2022 - 22:09 schreef Stylzz het volgende:
Zerrouki: "Feyenoord sportieve verbetering", " iedereen heeft ambities", "Hoop dat Twente meedenkt"

Haha lekker voor die arrogante küt Tukkers
Die gaat naar Feyenoord
Leuv
 Leuv - donderdag 04 augustus 2022 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2022 - 22:12 schreef Stylzz het volgende:
Maakt me niks uit. Feit dat ie dit zegt zet alle kut paarden weer terug in de stal.
En hartjes is (nog) niet beter
Zeker wel. Die Zerrouki is echt niet meer dan 3 M€ waard. Dus of echt iets halen wat beter is of gewoon de jeugd de kans geven.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 augustus 2022 - 22:33   quote  deeplink  
Een speler die openlijk zegt dolgraag naar ons toe wil terwijl Twente nog met ons moet onderhandelen krijgt van mij alle steun.
Held. Lekker voor die kut Duitsers
ar
 ar - donderdag 04 augustus 2022 - 23:26   quote  deeplink  
Het lijkt er op dat hij naar ons komt indeed.
Hij zet eigenlijk fc pony wel voor het blok haha
Goed voor de prijs!
kenny
 kenny - donderdag 04 augustus 2022 - 23:44   quote  deeplink  
het lijkt er inderdaad op dat hij wel gaat komen , mag alleen hopen dat ze niet de hoofdprijs gaan betalen , 5milj met een paar bonussen vind ik al meer dan genoeg
ik vind wel dat twente groot gelijk hebben om er zoveel mogelijk uit te halen , dat zouden wij zelf ook doen
YugoBosna
 YugoBosna - vrijdag 05 augustus 2022 - 00:20   quote  deeplink  
Ik gok op 7M+ max 2M bonus + 15/20% doorverkoop.
Veel te veel.
YugoBosna
 YugoBosna - vrijdag 05 augustus 2022 - 03:13   quote  deeplink  
Uiteindelijk is Szymanski de goedkoopste als we die kopen op het middenveld, mits Kokcu nog vertrekt. Best wel gek hij kwam er als eerst bij en die optie leek extreem hoog, zie nu

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2022 door YugoBosna --
YugoBosna
 YugoBosna - vrijdag 05 augustus 2022 - 03:17   quote  deeplink  
Ach ja 1 verkopen voor 30M en we spelen kiet.

Ik ben wel heel benieuwd hoeveel Befica nou gaat betalen. Want 10M plus klinkt niet veelbelovend en dan hoog aftikken voor Zerrouki lijkt krankzinnig
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 augustus 2022 - 07:59   quote  deeplink  
C18-E998-C-5506-4-D7-C-89-AD-A614-F9-FB85-C3.jpg

Feyenoord heeft ook linksback Omar Campos op het lijstje staan. De Rotterdammers hebben de afgelopen weken volop gescout om de verdediging te versterken en ook de 20-jarige Mexicaan is een optie om de overstap te maken naar De Kuip.

Dit meldt journalist Luis Herra. Het is niet duidelijk hoe concreet Feyenoord op dit moment is. Campos staat onder contract bij de Mexicaanse voetbalclub Santos Laguna. De linkspoot heeft daar nog een contract tot medio 2025 en een marktwaarde van rond de vier miljoen euro. Ook Anderlecht wordt genoemd als mogelijke bestemming.

Feyenoord wordt concreet voor Campos (update)
Omar Campos moet de volgende aanwinst van Feyenoord worden. De linksback staat nadrukkelijk in de belangstelling van de Rotterdammers en lijken nu concreet te worden, zo meldt ESPN Mexico. Volgens journalist Jorge Ramos is Campos hard op weg naar Nederland en is een definitief akkoord met Santos Laguna in de maak.



https://youtu.be/OdJey4mGEzo
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 augustus 2022 - 08:01   quote  deeplink  
Ole op t fietsie
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 augustus 2022 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2022 - 08:01 schreef Stylzz het volgende:
Ole op t fietsie
Groot Zuid-Amerikaans gehalte dit jaar, kan mij wel bekoren..
Leuv
 Leuv - vrijdag 05 augustus 2022 - 09:02   quote  deeplink  
Het is toch wel heel droevig dat we nu in de categorie Zerrouki zoeken. Die gaat bij ons niets klaarspelen omdat hij daar gewoon niet goed genoeg voor is. Ik mag toch hopen dat deze aankoop niet doorgaat en er een betere aangetrokken wordt. Ook is die Zerrouki na de winterstop veelal niet aanwezig door de Afrika-cup.
Er begint trouwens een aardig vreemdelingenlegioen te ontstaan, ik weet niet wat ik daar van moet denken. Zonde vind ik het wel dat er zo weinig visie is, of het moet de visie van een handelshuis zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2022 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 augustus 2022 - 09:15   quote  deeplink  
De visie is: waarde creëren.
Leuv
 Leuv - vrijdag 05 augustus 2022 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2022 - 09:15 schreef Stylzz het volgende:
De visie is: waarde creëren.
Ik heb liever de visie goed voetbal en eigen jeugd opleiden en inpassen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 augustus 2022 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2022 - 09:20 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik heb liever de visie goed voetbal en eigen jeugd opleiden en inpassen.
Dat komt later. Feyenoord moet nu waarde creëren en dit elk jaar doe .
Baas in eigen huis worden.
En de jeugd die jij nu al wil in passen is er simpelweg nog niet klaar voor.
Dat hebben de oefenwedstrijden Slot ook wel laten zien.

Benita is eigenlijk de enige die zich staande hield
Leuv
 Leuv - vrijdag 05 augustus 2022 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2022 - 09:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat komt later. Feyenoord moet nu waarde creëren en dit elk jaar doe .
Baas in eigen huis worden.
En de jeugd die jij nu al wil in passen is er simpelweg nog niet klaar voor.
Dat hebben de oefenwedstrijden Slot ook wel laten zien.

Benita is eigenlijk de enige die zich staande hield
Ik ben toch bang dat die te Kloese teveel speelruimte krijgt. Ik zou toch graag meer voetbalverstand zien.
Ik zie ook wel dat de jeugd er niet klaar voor is, maar Zerrouki ook niet.
Die ponyclub heeft 2 talenten en die willen we natuurlijk pas aantrekken wanneer ze onbetaalbaar zijn geworden.
Ik zeg het hier al vaker, onze scouting is werkelijk ruk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2022 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 augustus 2022 - 09:27   quote  deeplink  
Feyenoord hoopt ooit financieel aan te haken bij PSV en Ajax, maar dan moeten er de komende jaren nog flinke stappen worden gemaakt. ''Wij staan echt aan het begin van een langer durend proces. Ondertussen willen we zo mooi mogelijk voetballen en zoveel mogelijk winnen. Maar de club moet in bepaalde facetten echt opnieuw worden opgebouwd. De transfers van Malacia en Sinisterra zouden daarbij het effect van een vliegwiel moeten hebben. Er zijn nu ook mensen die roepen: geef gewoon eens tien miljoen uit aan een speler. Maar ons salarisplafond is niet toereikend voor een speler met een marktwaarde van tien miljoen.''

https://www.fr12.nl/nieuws/slot-niet-mijn-stijl-om-dat-via-de-media-te-doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2022 door Stylzz --
Nibke 7
 Nibke 7 - vrijdag 05 augustus 2022 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2022 - 09:20 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik heb liever de visie goed voetbal en eigen jeugd opleiden en inpassen.
Slot vind waarschijnlijk onze eigen jeugd nog niet goed genoeg om al in te passen, dit gaat met een paar jaar heus wel gebeuren. Dit willen we natuurlijk het liefst allemaal, maar zover zijn we dus nog niet. Er zit hier dus wel degelijk een visie achter, alleen dit is iets voor de iets langere termijn.
Leuv
 Leuv - vrijdag 05 augustus 2022 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2022 - 09:27 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord hoopt ooit financieel aan te haken bij PSV en Ajax, maar dan moeten er de komende jaren nog flinke stappen worden gemaakt. ''Wij staan echt aan het begin van een langer durend proces. Ondertussen willen we zo mooi mogelijk voetballen en zoveel mogelijk winnen. Maar de club moet in bepaalde facetten echt opnieuw worden opgebouwd. De transfers van Malacia en Sinisterra zouden daarbij het effect van een vliegwiel moeten hebben. Er zijn nu ook mensen die roepen: geef gewoon eens tien miljoen uit aan een speler. Maar ons salarisplafond is niet toereikend voor een speler met een marktwaarde van tien miljoen.''

https://www.fr12.nl/nieuws/slot-niet-mijn-stijl-om-dat-via-de-media-te-doen
De begroting is nagenoeg gelijk aan die van PSV dus waar hebben we het over.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 augustus 2022 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2022 - 09:51 schreef Leuv het volgende:

[..]

De begroting is nagenoeg gelijk aan die van PSV dus waar hebben we het over.
Ja verschil is wat wij er voor moesten doen dit jaar. En zij hebben t gewoon.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 augustus 2022 - 10:35   quote  deeplink  
Diemers —> Emmen
Xapter
 Xapter - vrijdag 05 augustus 2022 - 10:48   quote  deeplink  
Wel huur, dus daar gaan we geen geld meer voor terug zien
MMM
 MMM - vrijdag 05 augustus 2022 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2022 - 10:35 schreef Stylzz het volgende:
Diemers —> Emmen
Huur. In laatste contractjaar.

Transfersom vroegen we al niet dus bovenstaand is een deel van het salaris blijven betalen komend seizoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2022 door MMM --
Leuv
 Leuv - vrijdag 05 augustus 2022 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2022 - 10:35 schreef Stylzz het volgende:
Diemers —> Emmen
Die zit meer op voetbal dan Zerrouki.
Robert Voskuijl
 Robert Voskuijl - vrijdag 05 augustus 2022 - 10:57   quote  deeplink  
In PSV wordt al jaren meer geld gestopt, ook door de gemeente. Die kochten de grond onder het stadion op voor miljoenen. Scouting is misschien niet goed genoeg, maar je raakt ook goede talenten kwijt, bv aan PSV, doordat zij trekken aan 15- jarige spelers. Gebeurt vaak, misschien moeten wij daar meer aan gaan meedoen. De combi Slot, te Kroese en Arnesen zorgde in korte tijd voor een enorme verbetering, vorig jaar was er niks, afgelopen seizoen tot nu rond de 80 miljoen binnengehaald. Met Europees voetbal en transfers. Met spelers als Zerrouki kun je de gok wagen, al moet ik wel een beetje lachen om Ron Jans. Die is meer dan 10 miljoen waard, zei deze provinciaal. Dat vond ie ook van Ryan Thomas. Na een veelbelovend begin bij Pec, een overstap naar E en een knieblessure weinig meer van vernomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2022 door Robert Voskuijl --
Nibke 7
 Nibke 7 - vrijdag 05 augustus 2022 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2022 - 10:56 schreef Leuv het volgende:

[..]

Die zit meer op voetbal dan Zerrouki.
Dit meen je niet....
Leuv
 Leuv - vrijdag 05 augustus 2022 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2022 - 10:58 schreef Nibke 7 het volgende:

[..]

Dit meen je niet....
Ik geloof dat je die Zerrouki nog nooit hebt zien voetballen. Diemers vanouds een 10 heeft absoluut meer techniek.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6038680