|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @KuipTalk San Lorenzo will accept a 2.6 million euros (NOT PESO) bid on Villalba if Feyenoord makes one, chairman Matias Lammens has confirmed to us. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
oe oe tricky question..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 - 20:19 schreef Bosifyable het volgende:RT @KuipTalk San Lorenzo will accept a 2.6 million euros (NOT PESO) bid on Villalba if Feyenoord makes one, chairman Matias Lammens has confirmed to us. A je had het hier al gepost Bosi, pagina gemist.. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Als ik al die geruchten, gekkigheid en onzin uit dit topic zo eens naast elkaar leg, bestudeer en analyseer kom ik tot de volgende gevolgtrekking: Feyenoord heeft een hoop geld en niemand zal blij zijn tegen ons te spelen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Duurt ff maar dan heb je wat! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 - 23:28 schreef sportdwaas het volgende:Als ik al die geruchten, gekkigheid en onzin uit dit topic zo eens naast elkaar leg, bestudeer en analyseer kom ik tot de volgende gevolgtrekking: Feyenoord heeft een hoop geld en niemand zal blij zijn tegen ons te spelen. En je gaat dat ook geloven. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nieuwtwittert (van fan(s)?) (@PielCuerva) van San Lorenzo meldt trouwens dat Feyenoord 3,2 miljoen dollar geboden zou hebben (clausule is 3,5). Gezien de reactie daarop is 'men' niet blij dat ie mogelijk voor zo weinig zal vertrekken. Blijkbaar staat ie er daar goed op.
Overigens wordt verder ook gemeld dat die spelert meerdere opties heeft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bla bla bla..........Geen woorden maar daden |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Boetius - Dost - Villalba Clasie - Immers - Vilhena Kongolo - Mathijssen - de Vrij - Boulahrouz Mulder
Bank: Hahn, van Beek, Nelom, Woudenberg, Vormer, Karsdorp, Schaken, Manu.
Ik geloof dat er zo wel weer een team staat dat overal in Nederland om mee kan doen, mocht de Vrij nog vertrekken dan mag van mij Rasmus Bengtsson van FC Twente over komen, zeer bruikbare verdediger, beetje uit de gratie in Enschede omdat hij zijn contract niet wil verlengen en zal dus goedkoop aan te trekken zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo ziet het elftal er goed uit inderdaad.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, als je het bla bla bla wegneemt, dan maak je het hele forum overbodig! ;) |
|
|
|
|
Advies
|
|
|
Dan moeten ze wel allemaal fit zijn ( mathijsen en boula) zijn trouwens ook op leeftijd. Die Bengtson is niet verkeerd, of Bottghin van Groningen? Verder ziet er goed uit als iedereen blijft! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2014 - 09:19 schreef moa het volgende:Boetius - Dost - Villalba Clasie - Immers - Vilhena Kongolo - Mathijssen - de Vrij - Boulahrouz Mulder Bank: Hahn, van Beek, Nelom, Woudenberg, Vormer, Karsdorp, Schaken, Manu. Ik geloof dat er zo wel weer een team staat dat overal in Nederland om mee kan doen, mocht de Vrij nog vertrekken dan mag van mij Rasmus Bengtsson van FC Twente over komen, zeer bruikbare verdediger, beetje uit de gratie in Enschede omdat hij zijn contract niet wil verlengen en zal dus goedkoop aan te trekken zijn. Ziet er goed uit, al missen we eigenlijk nog een speler voor het middenveld..
Clasie, Vilhena en vooruit ook Immers en Vormer. Maar daar achter is het wel een groot vraagteken met Karsdorp en Sleegers. En misschien Goossens. Maar goed, er zijn er maar 4 die je enigszins risicoloos kan inzetten. En dat voor 3 posities. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verwacht toch ook wel wat van Sleegers in de eredivisie. Rutten liet zich erg lovend uit over deze jongen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2014 - 09:31 schreef RenatoBos het volgende:Verwacht toch ook wel wat van Sleegers in de eredivisie. Rutten liet zich erg lovend uit over deze jongen.. Koeman was ook wel enthousiast en ze hebben hem niet voor niets een contract tot 2016 gegeven. Maar goed, voorlopig moet ie zijn debuut nog maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt, denk dat we hem wel in actie gaan zien dit seizoen.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2014 - 09:27 schreef Advies het volgende:Dan moeten ze wel allemaal fit zijn ( mathijsen en boula) zijn trouwens ook op leeftijd. Die Bengtson is niet verkeerd, of Bottghin van Groningen? Verder ziet er goed uit als iedereen blijft! Ja dat is helaas wel een risico met de wat oudere spelers, gelukkig hebben we voor deze posities wel al genoeg talent klaar staan, ik heb veel vertrouwen in bijvoorbeeld van Beek en Woudenberg. Daarnaast heb je met o.a. Nelom en Cabral ook nog extra opties. Botteghin zou ik ook wel een kans willen geven hoewel ik zelf niet 100% overtuigd ben van zijn kunnen staat hij wel al lang bekend als een groot talent.
quote:Op zondag 27 juli 2014 - 09:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ziet er goed uit, al missen we eigenlijk nog een speler voor het middenveld.. Clasie, Vilhena en vooruit ook Immers en Vormer. Maar daar achter is het wel een groot vraagteken met Karsdorp en Sleegers. En misschien Goossens. Maar goed, er zijn er maar 4 die je enigszins risicoloos kan inzetten. En dat voor 3 posities. Ben ik wel met je eens, in principe vind ik dat alle posities dubbel bezet moeten zijn met Feyenoord waardige spelers. Clasie, Vilhena en Immers voldoen daar naar mijn mening aan, Vormer vind ik ook zeer bruikbaar hoewel ik blijf twijfelen of hij ooit goed genoeg zal zijn voor de bases. Met Sleegers, Karsdorp en Steenvoorden heb je in principe een voldoende aantal middenvelders, ik weet alleen zelf niet hoe ver Karsdrop en Steenvoorden zijn, Sleegers vond ik een fijne indruk maken tijdens oefenwedstrijden. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ik vergeet Goossens, die mag van mij transfervrij weg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En Verzoek Maar die willen we allemaal wel vergeten d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juli 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2014 - 09:55 schreef moa het volgende:[..] Ja dat is helaas wel een risico met de wat oudere spelers, gelukkig hebben we voor deze posities wel al genoeg talent klaar staan, ik heb veel vertrouwen in bijvoorbeeld van Beek en Woudenberg. Daarnaast heb je met o.a. Nelom en Cabral ook nog extra opties. Botteghin zou ik ook wel een kans willen geven hoewel ik zelf niet 100% overtuigd ben van zijn kunnen staat hij wel al lang bekend als een groot talent. [..] Ben ik wel met je eens, in principe vind ik dat alle posities dubbel bezet moeten zijn met Feyenoord waardige spelers. Clasie, Vilhena en Immers voldoen daar naar mijn mening aan, Vormer vind ik ook zeer bruikbaar hoewel ik blijf twijfelen of hij ooit goed genoeg zal zijn voor de bases. Met Sleegers, Karsdorp en Steenvoorden heb je in principe een voldoende aantal middenvelders, ik weet alleen zelf niet hoe ver Karsdrop en Steenvoorden zijn, Sleegers vond ik een fijne indruk maken tijdens oefenwedstrijden. Feyenoord heeft dan al het probleem dat ze de financiele middelen NOG niet hebben om voor een positie meerdere goede spelers aan te trekken. Twee, een speler die net zo goed is als Clasie of net zo goed als Pelle, en dus goed genoeg is voor Feyenoord 1, die gaat bij Feyenoord niet het hele seizoen op de bank zitten terwijl hij ergens anders vast in de basis staat. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2014 - 11:34 schreef T.Montana het volgende:[..] Feyenoord heeft dan al het probleem dat ze de financiele middelen NOG niet hebben om voor een positie meerdere goede spelers aan te trekken. Twee, een speler die net zo goed is als Clasie of net zo goed als Pelle, en dus goed genoeg is voor Feyenoord 1, die gaat bij Feyenoord niet het hele seizoen op de bank zitten terwijl hij ergens anders vast in de basis staat. Dat is niet precies wat ik bedoel, de voorbeelden die je noemt zijn spelers die bij Feyenoord altijd een basisplaats zullen hebben en idd. "te goed" zijn voor de bank. Met spelers die goed genoeg zijn voor Feyenoord bedoel ik ook spelers als van Beek, Woudenberg, Manu, te Vrede, Vormer, Immers.
Zijn spelers die misschien niet allemaal direct het gewenste ( EL&CL ) niveau hebben maar die wel goed genoeg zijn om minuten te maken, Immers is zelfs een belangrijke pion ondanks dat hij op bepaalde vlakken beperkt is. Dubbel bezetten kan dus prima met goede talenten zoals van Beek en Manu die misschien wel even goed zijn als de basis maar zich nog moeten bewijzen. Of spelers die de selectie vooral in de breedte sterker maken en waarbij je je hart niet hoeft vast te houden als ze ingebracht worden. (Vormer, Nelom of te Vrede) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
En weer up to date:
quote:
Laatste Update: 27-07-2014
=========================================================== Huidige Selectie ( Naam (Contract) Transferwaarde ) =========================================================== DOELMANNEN
Erwin Mulder ____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000 Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2017) € 500.000 (NIEUW) Ronald Graafland ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 50.000
VERDEDIGING
Stefan de Vrij __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 6.000.000 Joris Mathijsen _________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000 Miguel Nelom ____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.000.000 Khalid Boulahrouz________ ( Contract tot 30.06.3015 ) € 600.000 (NIEUW) Terence Kongolo _________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 Sven van Beek ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 500.000 Lucas Woudenberg ________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 150.000 (NIEUW) Matthew Steenvoorden ____ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 100.000 (NIEUW) Rodney Lopes Cabral _____ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000 (NIEUW)
MIDDENVELD
Jordy Clasie ____________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 7.000.000 Tonny Vilhena ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 3.500.000 Lex Immers ______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 2.500.000 Ruud Vormer _____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.000.000 Joey Sleegers ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 50.000 (NIEUW) Rick Karsdorp ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000 (NIEUW)
AANVAL
Jean-Paul Boëtius _______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 3.500.000 Ruben Schaken ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.000.000 John Goossens ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.250.000 Wesley Verhoek __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.000.000 Mitchell te Vrede _______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 750.000 Anass Achahbar __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 (NIEUW) Elvis Manu ______________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 400.000 (NIEUW) Wessel Dammers __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000 (NIEUW)
=========================================================== VERHUURD: ===========================================================
Kostas Lamprou __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 // WillemII
=========================================================== Mogelijk Vertrekkende Spelers (Geruchten) ===========================================================
Wesley Verhoek __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.000.000 // Mag vertrekken. Ruben Schaken ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.000.000 // Transfer in de maak? Stefan de Vrij __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 6.000.000 // Man. UTD ? Lazio ?
=========================================================== Mogelijk Vertrekkende Spelers (Aflopende Contracten) ===========================================================
--------- :)
=========================================================== Mogelijke Nieuwe Spelers (Geruchten) ===========================================================
John Guidetti ____________ >> Manchester City, Gerucht. € 6.000.000 Hakim Ziyech _____________ >> SC Heerenveen, Gerucht. € 2.500.000 Bas Dost _________________ >> Wolfsburg, opvolger Pelle? € 5.000.000 Hector Villalba __________ >> San Lorenzo, Gerucht. € 3.600.000
=========================================================== Definitief Vertrekkende Spelers ===========================================================
Graziano Pelle __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 6.500.000 // voor € 10.000.000 verkocht >> Southamton Bruno Martins Indi ______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 6.000.000 // voor € 7.700.000 verkcht >> FC Porto Daryl Janmaat ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 5.000.000 // voor € 7.500.000 verkocht >> Newcastle United
Guyon Fernandez _________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 600.000 ( Niet verlengd ) Jordy van Deelen ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 150.000 ( Niet verlengd ) Otman Bakkal ____________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 750.000 ( Niet verlengd ) Samuel Armenteros _______ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 1.800.000 (Was Gehuurd)
=========================================================== Definitief Nieuwe Spelers ===========================================================
Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2017) € 500.000 // Transfervrij Khalid Boulahrouz________ ( Contract tot 30.06.3015 ) € 600.000 // Transfervrij
***Warner Hahn toegevoegd aan selectie. ***Graziano Pelle verwijdert uit selectie. ***Khalid Boulahrouz toegevoegd aan selectie. ***Bruno Martins Indi verwijdert uit selectie. ***Daryl Janmaat verwijdert uit selectie.
***Hector Villalba toegevoegd aan geruchten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juli 2014 door moa -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2014 - 09:19 schreef moa het volgende:Boetius - Dost - Villalba Clasie - Immers - Vilhena Kongolo - Mathijssen - de Vrij - Boulahrouz Mulder Bank: Hahn, van Beek, Nelom, Woudenberg, Vormer, Karsdorp, Schaken, Manu. Ik geloof dat er zo wel weer een team staat dat overal in Nederland om mee kan doen, mocht de Vrij nog vertrekken dan mag van mij Rasmus Bengtsson van FC Twente over komen, zeer bruikbare verdediger, beetje uit de gratie in Enschede omdat hij zijn contract niet wil verlengen en zal dus goedkoop aan te trekken zijn. Waardloos !! Gaan we weer voor de plekken 2 t/m 8 ?? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Feyenoord speelt altijd voor het kampioenschap! Wat wil je anders in die opstelling? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord schijnt verlaagd bod op die Zuid-Amerikaanse uit te brengen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ik zou er blij van worden als hij voor de rechts voor positie wordt gehaald. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Vandaag van een kennis gehoord dat Bengtsson niet bij de selectie training was en ook niet op het trainingscomplex in Hengelo gezien is dus Martin werk aan de winkel |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ja hoog tijd nu Stefan de Vrij zo goed als zeker weg is |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2014 - 12:13 schreef moa het volgende:[..] Feyenoord speelt altijd voor het kampioenschap! Wat wil je anders in die opstelling? Haha wat een stomme vraag ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja jammer maar helaas is het niet anders |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2014 - 11:58 schreef moa het volgende:[..] Dat is niet precies wat ik bedoel, de voorbeelden die je noemt zijn spelers die bij Feyenoord altijd een basisplaats zullen hebben en idd. "te goed" zijn voor de bank. Met spelers die goed genoeg zijn voor Feyenoord bedoel ik ook spelers als van Beek, Woudenberg, Manu, te Vrede, Vormer, Immers. Zijn spelers die misschien niet allemaal direct het gewenste ( EL&CL ) niveau hebben maar die wel goed genoeg zijn om minuten te maken, Immers is zelfs een belangrijke pion ondanks dat hij op bepaalde vlakken beperkt is. Dubbel bezetten kan dus prima met goede talenten zoals van Beek en Manu die misschien wel even goed zijn als de basis maar zich nog moeten bewijzen. Of spelers die de selectie vooral in de breedte sterker maken en waarbij je je hart niet hoeft vast te houden als ze ingebracht worden. (Vormer, Nelom of te Vrede) Daar heb je wel gelijk in. Maar dan kan je dat inderdaad zoals jij zegt beter doen met eigen jeugd. De spelers die je koopt moeten aantoonbaar beter zijn dan je eigen jeugd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juli 2014 door T.Montana -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik zal het anders proberen, wat wil je naast Mulder anders in die opstelling? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Spelersmakelaar: 'FC Porto geeft strijd om Clasie niet op'
FC Porto probeert Jordy Clasie bij Feyenoord los te kunnen weken. De Rotterdammers hebben in de persoon van technisch directeur Martin van Geel al aangegeven niet mee te willen werken aan een transfer, tenzij er een exorbitant bedrag geboden wordt.
Van die woorden is de Portugese club niet geschrokken. 'Het wordt moeilijk', vertelt spelersmakelaar Wessel Weezenberg aan O Jogo. 'Hij is de aanvoerder van Feyenoord en de club heeft het geld niet meer nodig met de andere uitgaande transfers. Maar de onderhandelingen zijn nog niet gestopt. FC Porto geeft niet op en zal blijven strijden voor hem', verzekert hij.
De zaakwaarnemer durft dan ook niet te vertellen hoe de toekomst op korte termijn eruit ziet voor zijn cliënt. 'Dat is iets voor Feyenoord. Ik kan alleen zeggen dat de onderhandelingen nog bezig zijn, want FC Porto wil Clasie graag hebben. Maar een deal is niet gemakkelijk', besluit hij. Bron:FR12 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2014 - 15:32 schreef moa het volgende:[..] Ik zal het anders proberen, wat wil je naast Mulder anders in die opstelling? Vermoed zomaar dat ie Drenthe op de linkerkant wilt zien.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2014 - 09:19 schreef moa het volgende:Boetius - Dost - Villalba Clasie - Immers - Vilhena Kongolo - Mathijssen - de Vrij - Boulahrouz Mulder Bank: Hahn, van Beek, Nelom, Woudenberg, Vormer, Karsdorp, Schaken, Manu. Ik geloof dat er zo wel weer een team staat dat overal in Nederland om mee kan doen, mocht de Vrij nog vertrekken dan mag van mij Rasmus Bengtsson van FC Twente over komen, zeer bruikbare verdediger, beetje uit de gratie in Enschede omdat hij zijn contract niet wil verlengen en zal dus goedkoop aan te trekken zijn. Dost en Villalba zijn er niet en het is nog maar de vraag of doe ooit komen ... de Vrij is maar de vraag of die er dan nog is! Maar met de spelers die wel beschikbaar zijn zou ik met de volgende elf starten:
Hahn
van Beek ---- Boulahrouz ---- Mathijsen ---- Kongolo
Karsdorp ---- Clasie ---- Immers ---- Vilhena
------------- Dammers ----Boëtius ------------------ |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
De supporters van SS Lazio hebben een duidelijk signaal afgegeven aan directeur Igli Tare. Zij hopen dat de Serie A-club zo snel mogelijk Stefan de Vrij overneemt van Feyenoord. Daarom besloten de fans een vliegticket naar Rotterdam te boeken voor de directeur.
Het telefoonnummer van Tare was uitgelekt op internet, waardoor de supporters er in slaagden om een vliegticket te boeken voor het bestuurslid. Eerder deze week moest Tare enkele fans tot rust brengen. Zij waren boos omdat rivaal AS Roma met transfertarget Davide Astori aan de haal was gegaan. "Na die nacht zijn de problemen pas echt begonnen", vertelt Tare aan Il Tempo.
"Iemand moet mijn telefoonnummer te pakken hebben gekregen, omdat ik die tegenkwam op het internet. De gebruikelijke bedreigingen bleven binnenkomen, maar dat was niet het enige", gaat de bestuurder verder. "Ik kreeg vreemde telefoontjes van een vliegtuigmaatschappij. Iemand had namelijk op mijn naam een ticket naar Rotterdam geboekt. Het heeft me twee uur gekost om de reservering ongedaan te maken."
Uiteindelijk is Tare er in geslaagd om zijn telefoonnummer te veranderen. De bestuurder maakt zich het meest zorgen om de bedreigingen aan het adres van zijn familie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juli 2014 door Sensi -- |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Wat een mafkezen die Italianen zeg.. Brengt me wel op een idee, iemand een sponsorpotje om v Geel op de trein naar Duitsland te zetten? ;p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Staat bij Voetbalprimeur dat dit met een korreltje zout gelezen moet worden, maar ik vond het wel een strakke actie van die fans d:-) |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Bedreigingen zijn wat minder maar die ticket is wel geniaal ja haha |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2014 - 16:01 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dost en Villalba zijn er niet en het is nog maar de vraag of doe ooit komen ... de Vrij is maar de vraag of die er dan nog is! Maar met de spelers die wel beschikbaar zijn zou ik met de volgende elf starten: Hahn van Beek ---- Boulahrouz ---- Mathijsen ---- Kongolo Karsdorp ---- Clasie ---- Immers ---- Vilhena ------------- Dammers ----Boëtius ------------------ Kan me wel vinden in die opstelling, ik had idd de evt. aankopen en de Vrij nog opgesteld. Maar ben je niet bang dat je snelheid mist in het centrum met Mathijsen en Boulahrouz? Denk je dat Dammers en Karsdorp klaar zijn om vanaf wedstrijd 1 basis te spelen? Zelf heb ik weinig van deze jongens gezien. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2014 - 16:30 schreef moa het volgende:[..] Kan me wel vinden in die opstelling, ik had idd de evt. aankopen en de Vrij nog opgesteld. Maar ben je niet bang dat je snelheid mist in het centrum met Mathijsen en Boulahrouz? Denk je dat Dammers en Karsdorp klaar zijn om vanaf wedstrijd 1 basis te spelen? Zelf heb ik weinig van deze jongens gezien. Nou, volgens mij is Boulahrouz niet de traagste en Karsdorp en Dammers heb ik genoeg van gezien in de jeugd en aan de hand daarvan vind ik wel dat ze de kans moeten krijgen. Ook al omdat ik vind dat Dammers meer potentie heeft dan te Vrede. En je heb gelijk, het is altijd afwachten. Maar ipv te Vrede en Verhoek zou ik eerder de jeugd de kans geven omdat ik van Verhoek en te Vrede niet zoveel verwacht ... van jeugdspelers ook niet maar die mogen de tijd nemen om te groeien en dat zie ik bij te Vrede en Verhoek niet meer gebeuren. Vandaar dat ik ook weinig vertrouwen heb in meer spelers zoals: Goossens, Mulder, Nelom en Schaken. Die mogen samen met te Vrede en Verhoek wat mij betreft zo snel mogelijk afgevoerd worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mulder gaat nergens naar toe iig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En Te Vrede scoort bijna altijd.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2014 - 17:00 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nou, volgens mij is Boulahrouz niet de traagste en Karsdorp en Dammers heb ik genoeg van gezien in de jeugd en aan de hand daarvan vind ik wel dat ze de kans moeten krijgen. Ook al omdat ik vind dat Dammers meer potentie heeft dan te Vrede. En je heb gelijk, het is altijd afwachten. Maar ipv te Vrede en Verhoek zou ik eerder de jeugd de kans geven omdat ik van Verhoek en te Vrede niet zoveel verwacht ... van jeugdspelers ook niet maar die mogen de tijd nemen om te groeien en dat zie ik bij te Vrede en Verhoek niet meer gebeuren. Vandaar dat ik ook weinig vertrouwen heb in meer spelers zoals: Goossens, Mulder, Nelom en Schaken. Die mogen samen met te Vrede en Verhoek wat mij betreft zo snel mogelijk afgevoerd worden. Repeat..repeat..repeat..je lijkt wel een joodse papegaai.. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2014 - 16:01 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dost en Villalba zijn er niet en het is nog maar de vraag of doe ooit komen ... de Vrij is maar de vraag of die er dan nog is! Maar met de spelers die wel beschikbaar zijn zou ik met de volgende elf starten: Hahn van Beek ---- Boulahrouz ---- Mathijsen ---- Kongolo Karsdorp ---- Clasie ---- Immers ---- Vilhena ------------- Dammers ----Boëtius ------------------ Denk dat het hier (begin competitie) ongeveer op uit komt:
-----------------Mulder (sorry)
v. Beek-----Boulah-----Mathijssen---Kongolo
----Clasie----Ziyech----Vilhena
---- Manu------Dost-----Boetius
Op de Bank: Hahn, Nelom, Botteghin, Vormer, Immers, Te Vrede, Schaken.
Backup: Graafland, Woudenberg, Cabral, Sleegers, Karsdorp, Anass, Dammers.
Goossens, Verhoek en Steenvoorden ergens anders onderbrengen of verkopen.
Dost, Ziyech en Botteghin dus halen. De Vrij zal nog vertrekken. Er word denk ik geen buitenspeler gehaald omdat we er al 4 hebben, mits er daarvan vertrekken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juli 2014 door De Pater -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik zou Willem van Hanegem altijd opstellen naast Ziyech.
De Pater gelooft in sprookjes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik denk dat we dan een zeer ontevreden bank gaan krijgen, denk je ook niet. Basisspelers (Vormer gedeeltelijk dan) van vorig seizoen zitten op de bank, Mitchell die een kans denkt te gaan krijgen word het ook niet. Bottegin verwacht niet voor de bank te zijn gehaald. Hahn wacht zijn kans wel af want die kent Mulder ook inmiddels.. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2014 - 18:11 schreef Barabas het volgende:Ik zou Willem van Hanegem altijd opstellen naast Ziyech. De Pater gelooft in sprookjes. We hebben heel de maand augustus nog en een buideltje met centjes, jij ziet teveel beren op de weg. Ik ben er van overtuigt dat er bij het begin van de competitie een kampioensrijpe ploeg het veld op gaat. Zoniet, dan is van Geel niet geslaagd voor de test en dat wilt hij niet dus ik heb er heeel veeel vertrouwen in. Het zijn tenslotte maar 3 spelers toch.. |
|
|
|