BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zaterdag 06 augustus 2022 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2022 - 22:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Met lemon?

Nee jongen ik lees het anders dan jou ,wil niet zeggen dat ik
het bij t rechte end heb hoor .
toevallig ja, de citroenen waren op(geen grap)
Geen probleem.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 augustus 2022 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2022 - 22:13 schreef van geil het volgende:

[..]

toevallig ja, de citroenen waren op(geen grap)
Geen probleem.
Hahaha maak niet uit maar moet een schuifje in ;)
van geil
 van geil - zaterdag 06 augustus 2022 - 22:30   quote  deeplink  
In tonic wel, heerlijk .
Ik doe r altijd n halve citroen of lemon in.
Goed voor de dorst bij deze warmte.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 augustus 2022 - 22:41   quote  deeplink  
Wordt t bijna bitter lemon
van geil
 van geil - zaterdag 06 augustus 2022 - 22:45   quote  deeplink  
Dat vind ik soms ook lekker.
T verschil is de bittere bite, bitter lemon vind ik zoeter.
van geil
 van geil - zaterdag 06 augustus 2022 - 22:46   quote  deeplink  
Maar beide prima frisdrank ( wel zonder suiker hier)
Leuv
 Leuv - zondag 07 augustus 2022 - 07:58   quote  deeplink  
Doe mij maar een aantal speciaalbiertjes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2022 door Leuv --
VVout
 VVout - zondag 07 augustus 2022 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2022 - 22:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hahaha maak niet uit maar moet een schuifje in ;)
2 vingers gin natuurlijk, lekker hoor.
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 augustus 2022 - 10:21   quote  deeplink  
Ik drink tegenwoordig volwassenen siroop, met drank smaakjes maar geen alcohol.
Wat is nu de positie qua verkoop van Aursnes.........hij is vandaag opgestellt dus die verkoop is nog niet in een afrondende fase.
kriebel70
 kriebel70 - zondag 07 augustus 2022 - 10:25   quote  deeplink  
ik denk na dit weekend de verkoop rond .
moa
 moa - zondag 07 augustus 2022 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2022 - 21:28 schreef SCF Leiden het volgende:
Lijn der verwachting: Feyenoord gaat zich wederom melden bij Tomáš Rosický voor Dávid Hancko

 19 minuten geleden

34 reacties

Na het aanstaande vertrek van Marcos Senesi moet Feyenoord op zoek naar vervanging voor de Argentijns-international. Intern verwacht men dat Feyenoord wederom uitkomt bij linkspoot Dávid Hancko van Sparta Praag.

Feyenoord heeft warme banden met Tomáš Rosický, de sportief directeur van Sparta Praag. Het is volgens bronnen onvermijdelijk dat Feyenoord zich op zeer korte termijn weer in Tsjechië gaat melden voor Dávid Hancko. 

Eerder deze zomer zat Železná Sparta zeer hoog in de boom: Mede doordat de groepfase van de UEFA Conference League het streven was. Inmiddels zijn de Tsjechen uitgeschakeld in het Europese verband. Ook doorgingen de Tsjechen een valse start in de competitie. Dit alles drukt ongetwijfeld de prijs, waardoor Hancko voor Feyenoord steeds realistischer zou kunnen worden.

Supporters mogen er vanuitgaan dat er hooguit 25% herinvesteerd kan worden van de inkomende transfersom (naar verluidt een vaste fee van €15.000.000) van Senesi. De Argentijn werd in een technisch gezien vrij onstabiele periode van de Rotterdammers binnengesleept. Waar de aankoop in 2019 ongeveer €6.500.000 aan een vaste fee kostte, moet er nu 10% van de doorverkoop (dus: 10% van de €8.500.000 'winst') afgestaan worden aan El Ciclón. Dat komt neer op circa €850.000. De vaste fee uit 2019 + het doorverkooppercentage aan San Lorenzo én het salaris van drie seizoenen komen al neer op dik 10 miljoen aan kosten. Daarin zijn de gelden aan derden, zoals agency World Soccer Consult, nog niet eens meegenomen. 

 
Die fee is in 2019 al betaald, zijn salaris is in de afgelopen en afgesloten boekjaren gewoon al betaald. Welke gek denkt dat er met de transfersom van nu die salarissen nog verrekend moeten worden?

Bovenstaand overzichtje neemt ook niet mee wat Senesi voor ons verdient heeft, tv geld, Europees geld, kaartverkoop, horeca. Als je alle kosten wilt rekenen moet je ook alle baten rekenen. (De Kuip zit nu eenmaal niet vol zonder spelers)

De veiligste weg is uitgaan van wat Feyenoord zelf gecommuniceerd heeft, dat Feyenoord 40% van de transfersom weer kan investeren. Bij 15 in kan er dus weer 6 uitgegeven worden. Dit is ook de meest logische situatie naar aanleiding van wat te Kloese heeft meegedeeld, duidelijke cijfers die voor iedereen te begrijpen zijn.
CobusIII
 CobusIII - zondag 07 augustus 2022 - 13:59   quote  deeplink  
Hancko lijkt mij een hele mooie aanwinst..
moa
 moa - zondag 07 augustus 2022 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 10:21 schreef piet de paler het volgende:
Ik drink tegenwoordig volwassenen siroop, met drank smaakjes maar geen alcohol.
Wat is nu de positie qua verkoop van Aursnes.........hij is vandaag opgestellt dus die verkoop is nog niet in een afrondende fase.
Voor Senesi is al een vervanger en men is blij met die 17 miljoen dus die laten ze snel gaan. Met Aursnes zijn ze nog niet rond over de transfersom dus speelt hij.
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 augustus 2022 - 14:15   quote  deeplink  
Net vertelt Slot voor Aursnes niets concreet.
moa
 moa - zondag 07 augustus 2022 - 14:18   quote  deeplink  
Zit op de camping dus geen idee, maar neem aan met alle geruchten dat er in ieder geval een bod is gedaan door Benfica?

Hoe dan ook als je hem kwijt raakt en ook als je hem niet kwijt raakt blijft Bazoer een enorme gemiste kans. Die loopt nu gratis bij AZ rond, veel slechter dan Aursnes is die niet en op meerdere posities inzetbaar.
ar
 ar - zondag 07 augustus 2022 - 14:26   quote  deeplink  
Bazoer eigen keus, dus fuk it.
CobusIII
 CobusIII - zondag 07 augustus 2022 - 16:57   quote  deeplink  
bazoer past niet bij Feyenoord
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 augustus 2022 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 14:18 schreef moa het volgende:
Zit op de camping dus geen idee, maar neem aan met alle geruchten dat er in ieder geval een bod is gedaan door Benfica?

Hoe dan ook als je hem kwijt raakt en ook als je hem niet kwijt raakt blijft Bazoer een enorme gemiste kans. Die loopt nu gratis bij AZ rond, veel slechter dan Aursnes is die niet en op meerdere posities inzetbaar.
Autsnes s belangrijk voor Feyenoord ( Been zegt hetzelde) maar ja als je niet gekeken hebt ?
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 augustus 2022 - 17:32   quote  deeplink  
Aursnes is vervangbaar
CobusIII
 CobusIII - zondag 07 augustus 2022 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 17:32 schreef Stylzz het volgende:
Aursnes is vervangbaar
Maar niet door Zerrouki..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 augustus 2022 - 17:40   quote  deeplink  
Feyenoord lijkt niet meer te hoeven rekenen op de komst van Ramiz Zerrouki. Nadat zijn club FC Twente het eerste bod van de Rotterdammers heeft afgewezen, is de club niet met een tegenvoorstel gekomen. Dat schreef RTV Oost-verslaggever Tijmen van Wissing.

Eerder deze week werd duidelijk dat Feyenoord een officieel bod had uitgebracht van zo'n vijf miljoen euro. FC Twente had al aangegeven de middenvelder meer waard te vinden, maar volgens RTL 7 zouden beide clubs nog wel in gesprek gaan. Technisch directeur Jan Streuer zou daar echter niet op zitten te wachten en heeft tegenover Van Wissing aangegeven geen contact meer met Feyenoord te hebben.

Het nieuws zal vooral een klap zijn voor Zerrouki zelf. De middenvelder gaf eerder deze week een interview aan RTL 7 waarin hij duidelijk maakte erg graag de stap naar Feyenoord te willen zetten. Hij riep Twente zelfs op om met hem mee te denken, maar daar geeft de club dus geen gehoor aan.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 augustus 2022 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 17:39 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Maar niet door Zerrouki..
Is ook niet eenzelfde speler
ar
 ar - zondag 07 augustus 2022 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 17:40 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord lijkt niet meer te hoeven rekenen op de komst van Ramiz Zerrouki. Nadat zijn club FC Twente het eerste bod van de Rotterdammers heeft afgewezen, is de club niet met een tegenvoorstel gekomen. Dat schreef RTV Oost-verslaggever Tijmen van Wissing.

Eerder deze week werd duidelijk dat Feyenoord een officieel bod had uitgebracht van zo'n vijf miljoen euro. FC Twente had al aangegeven de middenvelder meer waard te vinden, maar volgens RTL 7 zouden beide clubs nog wel in gesprek gaan. Technisch directeur Jan Streuer zou daar echter niet op zitten te wachten en heeft tegenover Van Wissing aangegeven geen contact meer met Feyenoord te hebben.

Het nieuws zal vooral een klap zijn voor Zerrouki zelf. De middenvelder gaf eerder deze week een interview aan RTL 7 waarin hij duidelijk maakte erg graag de stap naar Feyenoord te willen zetten. Hij riep Twente zelfs op om met hem mee te denken, maar daar geeft de club dus geen gehoor aan.
Heerlijk!
Zometeen een etterende speler in de selectie.. . arrogant provincie clubje.
Met hun mini begrotingkje.. hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2022 door ar --
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 augustus 2022 - 17:56   quote  deeplink  
Er is geen speler beter gaan spelen, als je hem niet laat gaan.
De meeste Algerijnen die ik ken pikken dit niet, en gaan gun kont tegen devkrio gooien
ar
 ar - zondag 07 augustus 2022 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 17:56 schreef piet de paler het volgende:
Er is geen speler beter gaan spelen, als je hem niet laat gaan.
De meeste Algerijnen die ik ken pikken dit niet, en gaan gun kont tegen devkrio gooien
Kan niet wachten
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 augustus 2022 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 17:57 schreef ar het volgende:

[..]

Kan niet wachten
Ghehe..
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 augustus 2022 - 17:58   quote  deeplink  
Wat zou jij doen ar ........?
moa
 moa - zondag 07 augustus 2022 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 17:10 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Autsnes s belangrijk voor Feyenoord ( Been zegt hetzelde) maar ja als je niet gekeken hebt ?
De doelpunten net even terug gekeken, wifi is hier niet voldoende om de hele wedstrijd te zien.
ar
 ar - zondag 07 augustus 2022 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 17:58 schreef piet de paler het volgende:
Wat zou jij doen ar ........?
In dit geval: Als ik de mogelijkheid zou krijgen om naar een droomclub te kunnen, en ik ben mij redelijk bewust van m'n prijskaartje. Maar dat vervolgens mijn werkgever niet meer wenst te communiceren met de betreffende partij na een plausibel bod, zou ik toch even het kantoor instappen.. :)
Leuv
 Leuv - zondag 07 augustus 2022 - 18:25   quote  deeplink  
Wees blij als hij niet komt. Het zou een overbetaalde bankzitter worden. Hij heeft de kwaliteiten niet om zich bij ons in de basis te spelen.
Next…

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2022 door Leuv --
van geil
 van geil - zondag 07 augustus 2022 - 19:17   quote  deeplink  
Wie gaan er nog komen?
MMM
 MMM - zondag 07 augustus 2022 - 19:20   quote  deeplink  
2 linksbacks
Linksbuiten
Vervanger Senesi en eventueel Aursnes
Leuv
 Leuv - zondag 07 augustus 2022 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 19:20 schreef MMM het volgende:
2 linksbacks
Linksbuiten
Vervanger Senesi en eventueel Aursnes
Buitenspelers hebben we voldoende.
MMM
 MMM - zondag 07 augustus 2022 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 19:27 schreef Leuv het volgende:

[..]

Buitenspelers hebben we voldoende.
Paixão gaat komen
Leuv
 Leuv - zondag 07 augustus 2022 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 19:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Paixão gaat komen
Dat snap ik maar eigenlijk hebben we er voldoende.
Het moet dan wel een uitzonderlijk talent zijn.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 augustus 2022 - 19:47   quote  deeplink  
Ali kan je nauwelijks een buitenspeler noemen.
Dus dan komen we op Dilrosun, Wålemark, Idrissi die er meteen kunnen staan?
Paixão als aanstormend talent. Dus dan valt t mee toch?
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 augustus 2022 - 19:51   quote  deeplink  
Net bij ESPN gaven ze ook aan dat je mag juichen voor 2x 15+ miljoen voor Aursnes en Senesi.
Daar ben ik t mee eens.
van geil
 van geil - zondag 07 augustus 2022 - 19:54   quote  deeplink  
Dat is gewoon t voordeel als je Europees n beetje meedoet.
Leuv
 Leuv - zondag 07 augustus 2022 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 19:47 schreef Stylzz het volgende:
Ali kan je nauwelijks een buitenspeler noemen.
Dus dan komen we op Dilrosun, Wålemark, Idrissi die er meteen kunnen staan?
Paixão als aanstormend talent. Dus dan valt t mee toch?
Ali dus ook en Tabouni. 5 in totaal. Wie moeten er dan banken ? Dilrosun of Walemark? Ik zou het toch een vreemde zet vinden.
Ik zou eerder voor die Aouchiche gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2022 door Leuv --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 augustus 2022 - 20:22   quote  deeplink  
Taabouni is een middenvelder
van geil
 van geil - zondag 07 augustus 2022 - 20:22   quote  deeplink  
Beter goede verdedigers erbij.
En wat hebben we aan keepers?
Frobin1974
 Frobin1974 - zondag 07 augustus 2022 - 20:35   quote  deeplink  
Paixao gaat deze week tekenen naar men zegt.
Een linksback gaat naar horen zeggen ook tekenen (deze week?).
Een 2e linksback, die er meteen kan staan zou ook nog komen, volgens mij had Slot het daar ook over.
Marciano en die Janssen hebben we als keepers achter Bijlow, is er dan nog een keeper nodig? Ik hoop dat Marciano weg gaat, die is vrij makkelijk te vervangen. Janssen deed het goed in de voorbereiding.

Grote vraag: wanneer is Diemers nou een keer definitief pleite?
van geil
 van geil - zondag 07 augustus 2022 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 20:35 schreef Frobin1974 het volgende:
Paixao gaat deze week tekenen naar men zegt.
Een linksback gaat naar horen zeggen ook tekenen (deze week?).
Een 2e linksback, die er meteen kan staan zou ook nog komen, volgens mij had Slot het daar ook over.
Marciano en die Janssen hebben we als keepers achter Bijlow, is er dan nog een keeper nodig? Ik hoop dat Marciano weg gaat, die is vrij makkelijk te vervangen. Janssen deed het goed in de voorbereiding.

Grote vraag: wanneer is Diemers nou een keer definitief pleite?
Diemers en Jorrit.

Keeper voor Marciano lijkt me prettig.
En de cv posities zijn erg mager in kwaliteit
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 augustus 2022 - 20:46   quote  deeplink  
Linksback Marcos López heeft zijn werkvergunning al op zak. Dat melden bronnen aan 1908.

Afgelopen week werd duidelijk dat de Peruaans-international Feyenoord komt versterken. Hij overnacht al enkele dagen in het Van der Valk hotel te Ridderkerk.

Feyenoord tilde de presentatie over het weekend heen. Na de officiële presentatie (begin werkweek 32) kan de linksback mogelijk meteen vlieguren maken in het besloten oefenduel tegen FC Volendam.
Leuv
 Leuv - zondag 07 augustus 2022 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 20:22 schreef RenatoBos het volgende:
Taabouni is een middenvelder
Linksbuiten maar kan ook op 10

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2022 door Leuv --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 augustus 2022 - 20:49   quote  deeplink  
Mooi ,al vond ik Pedersen sterk vandaag op links
Leuv
 Leuv - zondag 07 augustus 2022 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 20:49 schreef Leon FR1908 het volgende:
Mooi ,al vond ik Pedersen sterk vandaag op links
Op rechts is hij nog beter. Geertruida was wel weer droevig vandaag. Dat ongeïnteresseerde gaat er maar niet bij hem af.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 augustus 2022 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 20:49 schreef Leuv het volgende:

[..]

Linksbuiten maar kan ook op 10
Ja dan ken je Jens ook meerekenen als linksbuiten..
Taabouni is gehaald voor het middenveld..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 07 augustus 2022 - 21:52   quote  deeplink  
Misschien haalt Slot Timber naar het centrum achterin als Kökcü er weer is? Graag Geert rechtsback houden daar vond ik hem vorig seizoen ijzersterk. Dat hij bij balbezit naar het middenveld trekt, zie ik juist als een wapen. Hij duwt daarmee de middenvelder naar voren. En dan kun je er kort op doelen, oftewel pressie spelen. Linkerkant dubbel bezet zien te krijgen. Dan kun je het seizoen prima door komen. Centrale verdediger met echt toegrvorgde waarde erbij, misschien nog een aanvaller en dan is het oké. Keeper hoeft niet perse. Marciano is prima stand in. Ieder zo zijn mening. Dit is de mijne.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2022 door Arie.Klooster --
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 augustus 2022 - 08:59   quote  deeplink  
Roda JC heeft Feyenoord-talent Lennard Hartjes (19) in het vizier als mogelijke versterking voor het defensieve middenveld. Dat blijkt uit informatie waar ZO-NWS over beschikt. Technische baas Jurgen Streppel laat desgevraagd weten hierover "niks te willen zeggen".

De Kerkraadse club is geruime tijd op zoek naar een middenvelder voor de zogenoemde 6-positie na het vertrek van Robert Klaasen. Lennard Hartjes wordt gezien als een groot talent bij Feyenoord, waar hij eerder dit jaar zijn contract verlengde tot medio 2025.

Een verhuur aan Roda JC om hier ervaring op te doen, wordt gezien als optie. Streppel ontkent de interesse voor Hartjes vanuit Kerkrade op zijn beurt niet, maar houdt voor de rest de kaken stijf op elkaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5990221