BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 09 augustus 2022 - 12:16   quote  deeplink  
Ben het effe kwijt , hoeveel geld hebben wa na inkoop en verkoop nog over voor investeringen anders dan spelers aankoop?
Is daar ergens een lijstje van ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2022 door piet de paler --
neliz
 neliz - dinsdag 09 augustus 2022 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 12:16 schreef piet de paler het volgende:
Ben het effe kwijt , hoeveel geld hebben wa na inkoop en verkoop nog over voor investeringen anders dan spelers aankoop?
Is daar ergens een lijstje vam ?
wij weten dat niet precies omdat de eerste 30 miljoen zijn gebruikt om schulden af te lossen. Maar onze inkomsten liggen op de 60-75 miljoen nu dacht ik, en zoveel is er bij lange na niet uitgegeven.
neliz
 neliz - dinsdag 09 augustus 2022 - 12:31   quote  deeplink  
Ik weet nu al niet meer wat ik gezegd en gedacht heb aan het begin van de transferperiode, natuurlijk angstvallig de spelers willen behouden, maar ik denk dat de hele technische staf en directie een dikke pluim verdient voor de manier waarop in no-time de club financieel weer gezond gemaakt is, zonder dat ik bang ben dat dit jaar al meteen naar de kloten is.

Ja we hebben een aantal spelers verloren, maar als ik Szymanski zie voetballen ten opzichte van Til is dat echt een verschil tussen CL niveau en iemand die het leuk doet in Nederland.

En 5 goals, 2 ballen op het hout tegen Vitesse dat godverdomme geld aan het infuus heeft via de city groep. Met nog 1 of 2 spelers erbij heb je gewoon een topselectie die denk ik ook in Europa het gewoon heel ver gaat schoppen terwijl wij in Nederland op dit moment echt voor niemand bang hoeven te zijn. En volgend jaar, of in de winterstop Hilgers goedkoop oppikken om verder door te bouwen aan het elftal nu het eindelijk kan, en dan zie je pas wat echt het verschil is tussen Gudde "hij doet het goed met z'n vriendjes" of een echte voetbal-man als te Kloese die gewoon doorpakt en echt die vies lekker pittige Jalapño peper is op de internationale voetbaltaco die Feyenoord is (met een hooop Goudse kaas erop.)

De manier waarop de scouting ook weer durft om spelers te halen, met echt een mix van kwaliteiten, of dit nu onopvallende scandinaviërs zijn, of zuid-amerikanen die na de wedstrijd ook de vrouw van de tegenstander nog gaan ballen gewoon omdat ze het kunnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2022 door neliz --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 augustus 2022 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 12:23 schreef neliz het volgende:

[..]

wij weten dat niet precies omdat de eerste 30 miljoen zijn gebruikt om schulden af te lossen. Maar onze inkomsten liggen op de 60-75 miljoen nu dacht ik, en zoveel is er bij lange na niet uitgegeven.
Zelfs dat is onbekend omdat er geen enkele cijfers zijn vrijgegeven
neliz
 neliz - dinsdag 09 augustus 2022 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 12:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zelfs dat is onbekend omdat er geen enkele cijfers zijn vrijgegeven
jaarcijfers pas in Oktober ofzo
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 augustus 2022 - 12:38   quote  deeplink  
Over vorig boekjaar
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 09 augustus 2022 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 12:31 schreef neliz het volgende:
Ik weet nu al niet meer wat ik gezegd en gedacht heb aan het begin van de transferperiode, natuurlijk angstvallig de spelers willen behouden, maar ik denk dat de hele technische staf en directie een dikke pluim verdient voor de manier waarop in no-time de club financieel weer gezond gemaakt is, zonder dat ik bang ben dat dit jaar al meteen naar de kloten is.

Ja we hebben een aantal spelers verloren, maar als ik Szymanski zie voetballen ten opzichte van Til is dat echt een verschil tussen CL niveau en iemand die het leuk doet in Nederland.

En 5 goals, 2 ballen op het hout tegen Vitesse dat godverdomme geld aan het infuus heeft via de city groep. Met nog 1 of 2 spelers erbij heb je gewoon een topselectie die denk ik ook in Europa het gewoon heel ver gaat schoppen terwijl wij in Nederland op dit moment echt voor niemand bang hoeven te zijn. En volgend jaar, of in de winterstop Hilgers goedkoop oppikken om verder door te bouwen aan het elftal nu het eindelijk kan, en dan zie je pas wat echt het verschil is tussen Gudde "hij doet het goed met z'n vriendjes" of een echte voetbal-man als te Kloese die gewoon doorpakt en echt die vies lekker pittige Jalapño peper is op de internationale voetbaltaco die Feyenoord is (met een hooop Goudse kaas erop.)

De manier waarop de scouting ook weer durft om spelers te halen, met echt een mix van kwaliteiten, of dit nu onopvallende scandinaviërs zijn, of zuid-amerikanen die na de wedstrijd ook de vrouw van de tegenstander nog gaan ballen gewoon omdat ze het kunnen.
Helemaal mee eens! En vergeet niet dat kokcu er nog bij komt, een echte Linksback met Lopez, Gimenez als optie in de spits en die Paixao waarschijnlijk. Als Aursnes dan blijft zou dat helemaal geweldig zijn
VVout
 VVout - dinsdag 09 augustus 2022 - 12:51   quote  deeplink  
Als je dan kijkt naar de gedeeltelijk zure tendens en zowat 30 pagina's transfergeruchten in een maand tijd, verdient de staf idd. een dikke pluim. Ik zie hier heel veel potentie in.

http://forum.headliner.nl/topic-27543/p944/
Leuv
 Leuv - dinsdag 09 augustus 2022 - 13:04   quote  deeplink  
Een kinderhand is snel gevuld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 augustus 2022 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 12:31 schreef neliz het volgende:
Ik weet nu al niet meer wat ik gezegd en gedacht heb aan het begin van de transferperiode, natuurlijk angstvallig de spelers willen behouden, maar ik denk dat de hele technische staf en directie een dikke pluim verdient voor de manier waarop in no-time de club financieel weer gezond gemaakt is, zonder dat ik bang ben dat dit jaar al meteen naar de kloten is.

Ja we hebben een aantal spelers verloren, maar als ik Szymanski zie voetballen ten opzichte van Til is dat echt een verschil tussen CL niveau en iemand die het leuk doet in Nederland.

En 5 goals, 2 ballen op het hout tegen Vitesse dat godverdomme geld aan het infuus heeft via de city groep. Met nog 1 of 2 spelers erbij heb je gewoon een topselectie die denk ik ook in Europa het gewoon heel ver gaat schoppen terwijl wij in Nederland op dit moment echt voor niemand bang hoeven te zijn. En volgend jaar, of in de winterstop Hilgers goedkoop oppikken om verder door te bouwen aan het elftal nu het eindelijk kan, en dan zie je pas wat echt het verschil is tussen Gudde "hij doet het goed met z'n vriendjes" of een echte voetbal-man als te Kloese die gewoon doorpakt en echt die vies lekker pittige Jalapño peper is op de internationale voetbaltaco die Feyenoord is (met een hooop Goudse kaas erop.)

De manier waarop de scouting ook weer durft om spelers te halen, met echt een mix van kwaliteiten, of dit nu onopvallende scandinaviërs zijn, of zuid-amerikanen die na de wedstrijd ook de vrouw van de tegenstander nog gaan ballen gewoon omdat ze het kunnen.
Helemaal mee eens.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 augustus 2022 - 13:52   quote  deeplink  
Scouts of Dutch Eredivisie side Feyenoord Rotterdam will be in Zagreb this evening to watch Ghanaian winger Bernard Tekpetey.
The 2021/2022 Europa Conference league finalists are bent on signing the Ghanaian and they have sent their scouts to Croatia to watch him in the Europa league.

Tekpetey netted in the first leg in Bulgaria despite his side losing 2-1 and he will be the key man today if they are to overturn the deficit.
If a good report about him is sent to the Netherlands, he could leave Ludogorets for a fee around 3 Million Euros before the transfer window ends.
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 09 augustus 2022 - 13:54   quote  deeplink  
Wat vinden jullie van de geruchten 8M voor 80% voor Paixao?
Vind dat toch wel heel veel.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 augustus 2022 - 13:57   quote  deeplink  
Ik geloof nooit zo in die meldingen
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 09 augustus 2022 - 14:00   quote  deeplink  
Ik hoop het.
Zou teveel zijn voor 1 jaar hoogste niveau op 22 jarige leeftijd.
Ik geloof best dat hij zeer talentvol is maar 4-5M lijkt me een redelijk bedrag.
VVout
 VVout - dinsdag 09 augustus 2022 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 13:04 schreef Leuv het volgende:
Een kinderhand is snel gevuld.
Noem dit maar een kinderhand, als dit slaag mocht je dromen dat je het geld op je rekening had.

quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 11:28 schreef Stylzz het volgende:
Deze selectie kan zo veel gaan opleveren, die leeftijden:
Danilo (23)
Szymanski (23)
Pedersen (22)
Lopez (22)
Geertruida (22)
Wieffer (22)
Bassett (21)
Gimenez (21)
Kokcu (21)
Timber (21)
Hartman (21)
Walemark (20)
Taabouni (20)
Jansen (20)
Valk (20)
Naujoks (20)
Benita (18)
Kleijn (17)
Leuv
 Leuv - dinsdag 09 augustus 2022 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 14:41 schreef VVout het volgende:

[..]

Noem dit maar een kinderhand, als dit slaag mocht je dromen dat je het geld op je rekening had.

[..]

Als wat slaagt ? Waar heb je het nou over ?
Ik zie veelal dat we spelers hebben aangetrokken waarvan we hopen dat het een succes wordt.
Ik zie veelel veel super entousiast worden van een Youtube filmpje van een Braziliaanse flankspeler..
Ik moet het allemaal nog maar zien.

Ik zie nu vooral:
10 middenvelders voor 3 posities
6 aanvallers voor 3 posities
5 verdedigers voor 4 posities
3 Keepers voor 1 positie

Ik moet het allemaal nog maar zien en had veel liever,en dat is dan misschien persooonlijk, wat meer nederlanders in de selectie gezien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2022 door Leuv --
Nibke 7
 Nibke 7 - dinsdag 09 augustus 2022 - 15:03   quote  deeplink  
Je moet er niet gek van opkijken wanneer de spelers die zo meteen op de bank zitten meer waarde vertegenwoordigen dan het elftal dat er een paar jaar geleden in het veld stond.(Als je tenminste mag geloven wat er allemaal nog bij gaat komen?!) Arne Slot en co. en ook de scouting en directie zijn van grote waarde hierin.
Maar nu zijn we na één wedstrijd allemaal optimistisch, echter één zwaluw...........
De potentie lijkt me echter enorm en laat die Slot maar een poosje schaken, wie weet wat er dan allemaal kan gaan gebeuren.
Het zou fantastisch zijn dat Feyenoord zich zou kunnen plaatsen voor de Champions League
VVout
 VVout - dinsdag 09 augustus 2022 - 15:03   quote  deeplink  
Ik zie het niet zo zwart hoor, als je de groep bekijkt en hoort dat er aan de laatste linie hard word gewerkt, heb ik er vertrouwen in dat dit wel gaat lukken tot het einde van de window.

Snap echt niet dat er nu al zo gemopperd moet worden. Hebt een prima start, ook daar al dachten er veel dat we onderuit zouden gaan.

Pluk de dag en tik een eitje, zie toch alles niet zo zwart.
kuipje
 kuipje - dinsdag 09 augustus 2022 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 15:03 schreef VVout het volgende:
Ik zie het niet zo zwart hoor, als je de groep bekijkt en hoort dat er aan de laatste linie hard word gewerkt, heb ik er vertrouwen in dat dit wel gaat lukken tot het einde van de window.

Snap echt niet dat er nu al zo gemopperd moet worden. Hebt een prima start, ook daar al dachten er veel dat we onderuit zouden gaan.

Pluk de dag en tik een eitje, zie toch alles niet zo zwart.
ben ik helemaal met je eens, zie het ook positief in. vond overigens de naam van jetro willems door robert maaskant ook geen slechte. 28 jaar oud, wil wat bewijzen, rotterdammer. Best het gokje waard.
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 09 augustus 2022 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 14:52 schreef Leuv het volgende:

[..]

Als wat slaagt ? Waar heb je het nou over ?
Ik zie veelal dat we spelers hebben aangetrokken waarvan we hopen dat het een succes wordt.
Ik zie veelel veel super entousiast worden van een Youtube filmpje van een Braziliaanse flankspeler..
Ik moet het allemaal nog maar zien.

Ik zie nu vooral:
10 middenvelders voor 3 posities
6 aanvallers voor 3 posities
5 verdedigers voor 4 posities
3 Keepers voor 1 positie

Ik moet het allemaal nog maar zien en had veel liever,en dat is dan misschien persooonlijk, wat meer nederlanders in de selectie gezien.
Best wel mee eens.
Als ik zie dat 6.5 eerder afgewezen was en we dan misschien 7-7.5 neerleggen met of Onder doorverkoop. Dan is dat heel veel geld. Eerlijk gezegd als je als supporter niet wilt dat Feyenoord 7M neerlegt voor Zerrouki dan is het raar dat iedereen om zijn komst schreeuwt.
Die video's zien er zeker leuk uit. Maar als ik dan dit verhaal op rijnmond lees https://www.rijnmond.nl/nieuws/1535378/igor-paixao-van-de-serie-c-in-brazilie-naar-de-vervanger-van-sinisterra-bij-feyenoord
Dan vraag ik me toch af of zo'n hoog bedrag wel rechtvaardig is
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 augustus 2022 - 16:21   quote  deeplink  
Alsof wij er verstand van hebben. En we zemelen over bedragen die nooit bekend gemaakt zijn of worden
Leuv
 Leuv - dinsdag 09 augustus 2022 - 16:49   quote  deeplink  
Verleden jaar bedelde Koevermans nog of we wilden afzien van onze teruggave wat velen ook gedaan hebben en dan nu zoveel voor een Zerrouki willen betalen die echt volledig overbodig is kan er bij mij niet in.
Doe dan de supporters een middagje gratis eten en drinken tijdens een wedstrijd uit coulance. Daar scoor je wmb meer punten mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2022 door Leuv --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 augustus 2022 - 17:07   quote  deeplink  
Een kindermaag is snel gevuld.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 augustus 2022 - 17:07   quote  deeplink  
Dat is iets heel anders.
Ik ga ervan uit dat de club een goede koers ingezet heeft, tot blijkt dat t niet zo is.
Vooralsnog slaat de naald positief uit.
VVout
 VVout - dinsdag 09 augustus 2022 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 17:07 schreef FR-Henk het volgende:
Een kindermaag is snel gevuld.
Ga die tackel lekker narren joh.
kriebel70
 kriebel70 - dinsdag 09 augustus 2022 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 17:07 schreef Stylzz het volgende:
Dat is iets heel anders.
Ik ga ervan uit dat de club een goede koers ingezet heeft, tot blijkt dat t niet zo is.
Vooralsnog slaat de naald positief uit.
Eens
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 09 augustus 2022 - 17:24   quote  deeplink  
Ik denk dat (een type als) Zerrouki wordt gehaald met oog op een vertrek van Kökcü. Slot heeft gezegd dat Timber als opvolger van Til is gehaald, en ik denk dus dat Szymanski is gehaald voor Kökcü. Ik hoop niet dat Orkan nog vertrekt. Hij samen met Szymanski en Timber op één middenveld zou wel eens een sensatie kunnen worden! Buiten die 3 heb je dan nog minstens 1 volwaardige middenvelder nodig. En misschien zou dan (een type) Zerrouki de ideale man zijn, voor als we terug worden gedrongen en een resultaat moeten verdedigen.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 09 augustus 2022 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 17:24 schreef Nick4F het volgende:
Ik denk dat (een type als) Zerrouki wordt gehaald met oog op een vertrek van Kökcü. Slot heeft gezegd dat Timber als opvolger van Til is gehaald, en ik denk dus dat Szymanski is gehaald voor Kökcü. Ik hoop niet dat Orkan nog vertrekt. Hij samen met Szymanski en Timber op één middenveld zou wel eens een sensatie kunnen worden! Buiten die 3 heb je dan nog minstens 1 volwaardige middenvelder nodig. En misschien zou dan (een type) Zerrouki de ideale man zijn, voor als we terug worden gedrongen en een resultaat moeten verdedigen.
Die moeten we alleen niet uit de eredivisie willen halen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 augustus 2022 - 17:30   quote  deeplink  
El Ahmadi haalde we ook weg bij Twante
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 augustus 2022 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 17:11 schreef VVout het volgende:

[..]

Ga die tackel lekker narren joh.
Moest um ff plaatsen, VV.
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 09 augustus 2022 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2022 - 21:36 schreef Leuv het volgende:

[..]

Klopt. Maar schrijf dat maar op je buik. Directe versterkingen gaan er niet komen. Daarvoor zijn de vertrokken spelers te goed. Potentiële versterkingen zijn het wel.
Bericht van een pagina of wat terug..
En zo zijn er nog vele.
Geduld is een schone zaak en geloof niet alles (bijna alles) van wat er geschreven wordt!

Al met al zijn we een bredere en betere selectie aan het krijgen. Eerst wedstrijd in competitie gewonnen, het begin is goed, rest moet nog wel blijken.
Denk dat we alleen nog maar sterker worden tot aan het einde van Augustus.

Op naar een mooi seizoen!!
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 09 augustus 2022 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2022 - 18:34 schreef Stylzz het volgende:
Zien t begin augustus wel waar we staan.
Bovenaan dus! :-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 augustus 2022 - 18:07   quote  deeplink  
Hahaha
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 augustus 2022 - 18:16   quote  deeplink  
Mij krijgen ze niet gek ;)
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 09 augustus 2022 - 19:15   quote  deeplink  
Mooi, die Skogen ook weg, ging hem ook niet worden.
Xapter
 Xapter - dinsdag 09 augustus 2022 - 19:50   quote  deeplink  
Basset alsnog naar Fortuna. Hele goede zet! Deze man moet vlieguren krijgen, want met de kwaliteit zit het volgens mij wel goed. Volgend jaar strijden voor een plek op het middenveld
MMM
 MMM - dinsdag 09 augustus 2022 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 19:50 schreef Xapter het volgende:
Basset alsnog naar Fortuna. Hele goede zet! Deze man moet vlieguren krijgen, want met de kwaliteit zit het volgens mij wel goed. Volgend jaar strijden voor een plek op het middenveld
FTM meld op 1908.nl ‘Vervanging (zandloper)’.

Gaan ze dus wel iemand voor halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2022 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 augustus 2022 - 20:45   quote  deeplink  
Stond ookbij dit bericht, Feyenoord oriënteert zich op vervanging
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 09 augustus 2022 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 14:52 schreef Leuv het volgende:

[..]

Als wat slaagt ? Waar heb je het nou over ?
Ik zie veelal dat we spelers hebben aangetrokken waarvan we hopen dat het een succes wordt.
Ik zie veelel veel super entousiast worden van een Youtube filmpje van een Braziliaanse flankspeler..
Ik moet het allemaal nog maar zien.

Ik zie nu vooral:
10 middenvelders voor 3 posities
6 aanvallers voor 3 posities
5 verdedigers voor 4 posities
3 Keepers voor 1 positie

Ik moet het allemaal nog maar zien en had veel liever,en dat is dan misschien persooonlijk, wat meer nederlanders in de selectie gezien.
Mooi verhaal maar gaat niet op. Slot heeft een duidelijk plan voor ogen voor de spelers die hij gaat inzetten bij de meerdere competities en er komt verdedigend zeker nog versterkingen bij. De rest valt af naar onder 21
van geil
 van geil - dinsdag 09 augustus 2022 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 12:16 schreef piet de paler het volgende:
Ben het effe kwijt , hoeveel geld hebben wa na inkoop en verkoop nog over voor investeringen anders dan spelers aankoop?
Is daar ergens een lijstje van ?
Mooi.
Ik ben ook de draad kwijt,en moet wennen aan al die nieuwe namen en posities.
Komt ook omdat ik er veel minder tijd aan besteed.
Maar volgens mij is de verdediging wat onderbezet.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 augustus 2022 - 21:58   quote  deeplink  
We hebben vier CV’s,drie RB’s en feitelijk 1 LB
van geil
 van geil - dinsdag 09 augustus 2022 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 21:58 schreef Stylzz het volgende:
We hebben vier CV’s,drie RB’s en feitelijk 1 LB
4 CV's Stylzz zonder Senesi, help me even.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 augustus 2022 - 22:08   quote  deeplink  
Drie inderdaad.
Geert
Trauner
Rasmussen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 09 augustus 2022 - 22:12   quote  deeplink  
#Feyenoord maakt werk van Argentijn Ezequiel Bullaude

https://1908.nl/artikelen/feyenoord-maakt-werk-van-argentijn-ezequiel-bullaude
Nibke 7
 Nibke 7 - dinsdag 09 augustus 2022 - 22:13   quote  deeplink  
.…..….…......Hancko komt er aan.
van geil
 van geil - dinsdag 09 augustus 2022 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 22:08 schreef Stylzz het volgende:
Drie inderdaad.
Geert
Trauner
Rasmussen
Dat is te weinig, maar zal aan gewerkt worden.
Nibke 7
 Nibke 7 - dinsdag 09 augustus 2022 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 22:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
#Feyenoord maakt werk van Argentijn Ezequiel Bullaude

https://1908.nl/artikelen/feyenoord-maakt-werk-van-argentijn-ezequiel-bullaude
IPV Aursnes neem ik aan dan?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 09 augustus 2022 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 22:19 schreef Nibke 7 het volgende:

[..]

IPV Aursnes neem ik aan dan?
Als opvolger van Bassett blijkbaar.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 augustus 2022 - 22:23   quote  deeplink  
Was een AZ target
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 augustus 2022 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 22:17 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat is te weinig, maar zal aan gewerkt worden.
Ja deze week.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6044700