BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 augustus 2022 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 22:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
#Feyenoord maakt werk van Argentijn Ezequiel Bullaude

https://1908.nl/artikelen/feyenoord-maakt-werk-van-argentijn-ezequiel-bullaude
Grote gozer ,ik heb niet een filmpje gezien en nu gaat Leuv zich
zorgen maken maar halen die jongen.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 09 augustus 2022 - 22:42   quote  deeplink  
Denk dat ik ook ff t spoor bijster ben dan als dit echt klopt en wat die gozer mo kosten, dan is hij echt tegen basis materiaal waar hij voor gehaald wordt, maar voor wie wordt hij nu echt voor zon bedrag gehaald, toch kokcu of is er nog meer poen beschikbaar dat wij niet weten
bijft007
 bijft007 - dinsdag 09 augustus 2022 - 22:45   quote  deeplink  
Voor til dan wss en met szymanski uitvechten of hem linie naar achter, of ze zijn achter de schermen nog benfica aant uitlnijpen om weer n extra speler eruit te kunne persen haha
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 augustus 2022 - 22:51   quote  deeplink  
Kökcü of Aursnes gaan misschien
Leuv
 Leuv - woensdag 10 augustus 2022 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 22:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Grote gozer ,ik heb niet een filmpje gezien en nu gaat Leuv zich
zorgen maken maar halen die jongen.
Ernstige zorgen ;-).
Nee hoor voegt een speler iets toe dan altijd halen. Ik kan alleen niet op een youtube filmpje constateren of een speler kwaliteiten bezit want er komt zoveel meer bij kijken dan wat circus trucjes.
Alleen riep ik hetzelfde bij Pratto, Hendrix, Basset en anderen. Daar zag je direct al dat deze geen toegevoegde waarden zouden hebben en dat het inpassen van een jeugdspeler beter was geweest.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 augustus 2022 - 09:50   quote  deeplink  
Jansen verhuren is TOP.
Die moet vlieguren maken
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 10 augustus 2022 - 09:52   quote  deeplink  
Dan zou je verwachten dat er ook nog gebeurd met de keepers? Qua inkomende transfers?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 10 augustus 2022 - 09:55   quote  deeplink  
Misschien ook niet, aangezien er ook nog een aantal keepers bij O21 zit. Maar Bijlow is blessure gevoelig, Marciano is meh en je meest talentvolle keeper daarachter verhuur je? Lijkt nog ruimte te zijn voor een keeper. Al dan niet ipv bijvoorbeeld Marciano.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 10 augustus 2022 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 22:45 schreef bijft007 het volgende:
Voor til dan wss en met szymanski uitvechten of hem linie naar achter, of ze zijn achter de schermen nog benfica aant uitlnijpen om weer n extra speler eruit te kunne persen haha
Ik denk dan Argentijn voor til en Szymanski voor kokcu.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 augustus 2022 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 08:55 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ernstige zorgen ;-).
Nee hoor voegt een speler iets toe dan altijd halen. Ik kan alleen niet op een youtube filmpje constateren of een speler kwaliteiten bezit want er komt zoveel meer bij kijken dan wat circus trucjes.
Alleen riep ik hetzelfde bij Pratto, Hendrix, Basset en anderen. Daar zag je direct al dat deze geen toegevoegde waarden zouden hebben en dat het inpassen van een jeugdspeler beter was geweest.
Ben het wel gedeeltelijk met jou eens .
Als je de statistieken van Pratto erbij had gepakt van
dat seizoen ,dan had niemand hem gehaald.
Hendrix was bij Psv al geen hoogvlieger.
Basset mwah ,zit wel voetbal in die jongen..
Maar het is vaak zo dat een filmpje geen beeld geeft van
een totale wedstrijd.
Vaak zitten er leuke momenten vanuit een heel seizoen in 10 minuten beeld matriaal.
Xapter
 Xapter - woensdag 10 augustus 2022 - 10:18   quote  deeplink  
Begin toch een beetje zorgen te maken over hoe we ons geld uitgeven. Kantoona heeft een tweet geplaatst met zijn beoogde 11 starters, daar kan ik mij goed in vinden.

Screenshot-20220810-100713.jpg

Er lijkt geen plaats te zijn voor Dilrosun, Walemark, Idrissi en nog een aantal aankopen van dit jaar. Daarbij komen er waarschijnlijk nog 4-5 spelers bij. Waarde creëren op het veld en op de bank is natuurlijk top, maar 4-7 miljoen (+bijkomstig salaris) spenderen aan spelers die geen gegarandeerde basisspelers zijn lijkt mij in onze situatie niet optimaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2022 door Xapter --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 augustus 2022 - 10:20   quote  deeplink  
Ik kon me niet vinden in de RB en de middenvelders.
Ik denk dat Timber, Kökcü, Szymanski het middenveld gaan vormen.
Voorin rouleren met de vleugels en de spitsen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 augustus 2022 - 10:22   quote  deeplink  
Maar waar wij Feyenoorders aan moeten gaan wennen is dat je niet 11 top spelers nodig hebt, maar misschien wel meer dan 18.
Er moeten veel wedstrijden gespeeld worden en een wissel moet geen (te grote) verzwakking zijn.
Xapter
 Xapter - woensdag 10 augustus 2022 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 10:20 schreef Stylzz het volgende:
Ik kon me niet vinden in de RB en de middenvelders.
Ik denk dat Timber, Kökcü, Szymanski het middenveld gaan vormen.
Voorin rouleren met de vleugels en de spitsen
Ben ik het mee eens. Szymanski sowieso op middenveld. Weinig plek voor Zerrouki dan die schijnbaar rond de 7 miljoen moet kosten. Zelfde geldt voor die gozer die we voor AZ weg willen kapen (ook rond de 5-6 miljoen). Ben onderhand wel benieuwd naar het salarishuis. Wanneer Kokcu en Toornstra worden verkocht heb ik meer geloof hierin.
SCF Leiden
 SCF Leiden - woensdag 10 augustus 2022 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 10:22 schreef Stylzz het volgende:
Maar waar wij Feyenoorders aan moeten gaan wennen is dat je niet 11 top spelers nodig hebt, maar misschien wel meer dan 18.
Er moeten veel wedstrijden gespeeld worden en een wissel moet geen (te grote) verzwakking zijn.
Juist
Leuv
 Leuv - woensdag 10 augustus 2022 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 10:18 schreef Xapter het volgende:
Begin toch een beetje zorgen te maken over hoe we ons geld uitgeven. Kantoona heeft een tweet geplaatst met zijn beoogde 11 starters, daar kan ik mij goed in vinden.

[ afbeelding ]

Er lijkt geen plaats te zijn voor Dilrosun, Walemark, Idrissi en nog een aantal aankopen van dit jaar. Daarbij komen er waarschijnlijk nog 4-5 spelers bij. Waarde creëren op het veld en op de bank is natuurlijk top, maar 4-7 miljoen (+bijkomstig salaris) spenderen aan spelers die geen gegarandeerde basisspelers zijn lijkt mij in onze situatie niet optimaal.
Idiote tweet en jij kan je er in vinden ?
Zo (442) gaan we dus echt nooit spelen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 augustus 2022 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 10:31 schreef Xapter het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens. Szymanski sowieso op middenveld. Weinig plek voor Zerrouki dan die schijnbaar rond de 7 miljoen moet kosten. Zelfde geldt voor die gozer die we voor AZ weg willen kapen (ook rond de 5-6 miljoen). Ben onderhand wel benieuwd naar het salarishuis. Wanneer Kokcu en Toornstra worden verkocht heb ik meer geloof hierin.
Ik hoop alleen dat ze wel 10 miljoen reseveren om Szymanski volgend seizoen over te nemen.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 10 augustus 2022 - 10:41   quote  deeplink  
volgens mij start Danilo de eerste wedstrijden gewoon in de basis en is het aan giminez om dat om te keren...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 augustus 2022 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 10:41 schreef CobusIII het volgende:
volgens mij start Danilo de eerste wedstrijden gewoon in de basis en is het aan giminez om dat om te keren...
Denk het ook.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 10 augustus 2022 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 10:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik hoop alleen dat ze wel 10 miljoen reseveren om Szymanski volgend seizoen over te nemen.
of dat Taabouni dan zover is opgewerkt dat hij die plek kan overnemen..
SCF Leiden
 SCF Leiden - woensdag 10 augustus 2022 - 10:45   quote  deeplink  
Moeten heel veel wedstrijden spelen,moeten heel ver komen in Europa en we moeten champions league halen...... dus veel en goede spelers nodig.
SCF Leiden
 SCF Leiden - woensdag 10 augustus 2022 - 10:45   quote  deeplink  
Moeten heel veel wedstrijden spelen,moeten heel ver komen in Europa en we moeten champions league halen...... dus veel en goede spelers nodig.
YugoBosna
 YugoBosna - woensdag 10 augustus 2022 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 10:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik hoop alleen dat ze wel 10 miljoen reseveren om Szymanski volgend seizoen over te nemen.
Ja ze moeten rond de 15M achterhouden voor hem en Giménez. Maar dat zal toch wel, of ze denken het Europees bij elkaar te krijgen. Maar liever niet op gokken lijkt me
neliz
 neliz - woensdag 10 augustus 2022 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 10:22 schreef Stylzz het volgende:
Maar waar wij Feyenoorders aan moeten gaan wennen is dat je niet 11 top spelers nodig hebt, maar misschien wel meer dan 18.
Er moeten veel wedstrijden gespeeld worden en een wissel moet geen (te grote) verzwakking zijn.
Ik denk dat veel mensen nog moeten wennen aan de 5 wissels, iedereen is als een feut gefocused op 11 spelers, maar in 2022 praat je over 16 eerste spelers en dan nog 5-7 reserves.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 augustus 2022 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 10:42 schreef CobusIII het volgende:

[..]

of dat Taabouni dan zover is opgewerkt dat hij die plek kan overnemen..
Ja die hebben we ook nog inderdaad .
Heel lang geleden dat we zoveel nieuwe spelers mochten verwelkomen.
neliz
 neliz - woensdag 10 augustus 2022 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 10:55 schreef YugoBosna het volgende:

[..]

Ja ze moeten rond de 15M achterhouden voor hem en Giménez. Maar dat zal toch wel, of ze denken het Europees bij elkaar te krijgen. Maar liever niet op gokken lijkt me
kokcu verpatsen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 augustus 2022 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 10:55 schreef YugoBosna het volgende:

[..]

Ja ze moeten rond de 15M achterhouden voor hem en Giménez. Maar dat zal toch wel, of ze denken het Europees bij elkaar te krijgen. Maar liever niet op gokken lijkt me
Ja laten we maar niet gaan gokken haha .
Hebben ze uiteraard een plan voor neem ik aan Yugo
VVout
 VVout - woensdag 10 augustus 2022 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 10:22 schreef Stylzz het volgende:
Maar waar wij Feyenoorders aan moeten gaan wennen is dat je niet 11 top spelers nodig hebt, maar misschien wel meer dan 18.
Er moeten veel wedstrijden gespeeld worden en een wissel moet geen (te grote) verzwakking zijn.
Je moet zelfs optimaal profiteren van het feit dat je 5 maal kan wisselen, daarmee kan je meer energie in de wedstrijd leggen. Dus gewoon belangrijk dat je 18 tot 20 goede spelers hebt en dan praat je nog geen eens over blessures of het Europees programma als je daar ver in komt. Dat laatste moet ook wel waarschijnlijk worden, omdat je daar lekker waarde mee op het veld kweekt.

Blijft dat 5 maal wisselen nu eigenlijk definitief of toch tijdelijk zoals ze voorheen berichte?
CobusIII
 CobusIII - woensdag 10 augustus 2022 - 12:54   quote  deeplink  
Het witte orakel vindt 5 wissels te veel en het was ook een tijdelijke (corona) regel. het is nadelig voor de kleinere ploegen, omdat zij niet het budget hebben om een brede selectie te handhaven. Daar zit wat in. Je creëert een tweedeling. De sterkere worden sterker, de zwakkere worden zwakker.
VVout
 VVout - woensdag 10 augustus 2022 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 12:54 schreef CobusIII het volgende:
Het witte orakel vindt 5 wissels te veel en het was ook een tijdelijke (corona) regel. het is nadelig voor de kleinere ploegen, omdat zij niet het budget hebben om een brede selectie te handhaven. Daar zit wat in. Je creëert een tweedeling. De sterkere worden sterker, de zwakkere worden zwakker.
Klopt natuurlijk, maar zolang het mag moet je er gebruik van maken. Vind het wel frappant dat ik geen ultimatum kan vinden vanaf wanneer het weer gedaan is.
VVout
 VVout - woensdag 10 augustus 2022 - 13:09   quote  deeplink  
Definitief als ik hier de aanpassingen zo lees.

https://www.theifab.com/laws/latest/the-players/#number-of-substitutions
Leuv
 Leuv - woensdag 10 augustus 2022 - 13:38   quote  deeplink  
Leuke conclusie maar zelf heb ik ook vrij hoog gespeeld en weet uit ervaring dat niet iedere speler goed kan invallen. Er zijn juist spelers die liever starten dan dat ze invallen, Toornstra bijvoorbeeld zal nooit goed invallen maar wanneer hij start is het absoluut een meerwaarde. Wordt hier ook rekening mee gehouden in dit onderzoek. Veel wisselen verzwakt juist het team ipv dat het het team versterkt is mijn idee.
Bovendien moet je de dagen voor en na de wedstrijd veel individueler trainen met al die verschillende intensiteiten in de wedstrijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2022 door Leuv --
CobusIII
 CobusIII - woensdag 10 augustus 2022 - 14:05   quote  deeplink  
Ik denk dat het een mentale kwestie is Leuv. In onze tijd werd een wissel toch eerder als falen of een verlies gezien. Ik denk dat de mindset nu meer is dat je van de 16 kernspelers deel uitmaakt en onderdeel bent van het totale resultaat.
VVout
 VVout - woensdag 10 augustus 2022 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 13:38 schreef Leuv het volgende:
Leuke conclusie maar zelf heb ik ook vrij hoog gespeeld en weet uit ervaring dat niet iedere speler goed kan invallen. Er zijn juist spelers die liever starten dan dat ze invallen, Toornstra bijvoorbeeld zal nooit goed invallen maar wanneer hij start is het absoluut een meerwaarde. Wordt hier ook rekening mee gehouden in dit onderzoek. Veel wisselen verzwakt juist het team ipv dat het het team versterkt is mijn idee.
Bovendien moet je de dagen voor en na de wedstrijd veel individueler trainen met al die verschillende intensiteiten in de wedstrijd.
Conservatief denken, basketbal rugby, icehockey, gaan ze allemaal voor het powermoment, moet je trainen misschien maar waarom ook niet gebruiken.

Zoals Cobus ook zegt, vooral communiceren dat het niets met falen te doen heeft maar optimaliseren van de teamprestatie. Daar kan ik me indenken dat sommige onterecht de verkeerde conclusie trekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2022 door VVout --
YugoBosna
 YugoBosna - woensdag 10 augustus 2022 - 16:32   quote  deeplink  
6M geboden op Hancko
piet de paler
 piet de paler - woensdag 10 augustus 2022 - 17:50   quote  deeplink  
Zou zerouki nog komen ?
Nibke 7
 Nibke 7 - woensdag 10 augustus 2022 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 17:50 schreef piet de paler het volgende:
Zou zerouki nog komen ?
Zou Aursnes nog weg gaan?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 augustus 2022 - 20:48   quote  deeplink  
Ik las dat 15 augustus markt Brazilië als laatste in Zuid-Amerika dicht gaat? Dus dan kunnen ze daar geen vervangers meer aantrekken. Zelfde geldt overigens voor Zweden en Finland
Nibke 7
 Nibke 7 - woensdag 10 augustus 2022 - 20:51   quote  deeplink  
Dacht ook dat die Braziliaan vandaag gekeurd zou worden?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 augustus 2022 - 20:52   quote  deeplink  
Ze zeggen zo veel
kriebel70
 kriebel70 - woensdag 10 augustus 2022 - 20:59   quote  deeplink  
ja aursnes en kokcu zouden ook gaan, kan iemand ook die krabbendam info eruit poetsen .
YugoBosna
 YugoBosna - woensdag 10 augustus 2022 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 20:48 schreef Stylzz het volgende:
Ik las dat 15 augustus markt Brazilië als laatste in Zuid-Amerika dicht gaat? Dus dan kunnen ze daar geen vervangers meer aantrekken. Zelfde geldt overigens voor Zweden en Finland
Kantje boord dan. Als ze die campos ook nog willen moeten ze opschieten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2022 door YugoBosna --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 augustus 2022 - 21:12   quote  deeplink  
Wij kunnen daar wel kopen. Ze kunnen zelf alleen niets meer terughalen
YugoBosna
 YugoBosna - woensdag 10 augustus 2022 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 21:12 schreef Stylzz het volgende:
Wij kunnen daar wel kopen. Ze kunnen zelf alleen niets meer terughalen
Ah op die manier
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 10 augustus 2022 - 23:22   quote  deeplink  
Diemers naar Emmen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 augustus 2022 - 23:23   quote  deeplink  
Feest
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 10 augustus 2022 - 23:24   quote  deeplink  
Verhuur, maar loopt uit zijn contract na dit seizoen, dus dit was het dan. Je mag er denk ik van uit gaan dat Feyenoord dit seizoen een deel van zijn salaris blijft betalen. Anders was het wel direct een definitieve transfer geworden.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 11 augustus 2022 - 02:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 10:20 schreef Stylzz het volgende:
Ik kon me niet vinden in de RB en de middenvelders.
Ik denk dat Timber, Kökcü, Szymanski het middenveld gaan vormen.
Voorin rouleren met de vleugels en de spitsen
Als je deze 3 middenvelders tegelijk opsteld is de balans te aanvallend. Zou kunnen maar dan moet je rekening houden met tegen goals. Opzich geen probleem als je dan maar meer goals maakt dan de tegenstander haha. Ik denk dat Aursnes niet weggaat en Wiefer klaargestoomd wordt als opvolger. Mocht Aursnes wel gaan dan zie ik die Algerijn/Nederlanders spelert van Twente komen. Kökçü zal in eerste instantie buiten de boot vallen.
YugoBosna
 YugoBosna - donderdag 11 augustus 2022 - 04:14   quote  deeplink  
https://www.soccernews.nl/news/890560/feyenoord-heeft-ziyech-en-dessers-in-een
Normaal nooit leuke dingen voorbij zien komen op deze site.
Maat dit slaat wel spijkers met koppen.
Mocht die jongen het geweldig doen dit jaar is niet kopen onacceptabel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2022 door YugoBosna --
YugoBosna
 YugoBosna - donderdag 11 augustus 2022 - 04:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2022 - 02:32 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Als je deze 3 middenvelders tegelijk opsteld is de balans te aanvallend. Zou kunnen maar dan moet je rekening houden met tegen goals. Opzich geen probleem als je dan maar meer goals maakt dan de tegenstander haha. Ik denk dat Aursnes niet weggaat en Wiefer klaargestoomd wordt als opvolger. Mocht Aursnes wel gaan dan zie ik die Algerijn/Nederlanders spelert van Twente komen. Kökçü zal in eerste instantie buiten de boot vallen.
Sluit wel aan bij dit verhaal.
Kokcu buiten de boot geloof ik niet in, dan vertrekken.
Of toch op een andere manier de defensie dicht timmeren.
Op zich wel lekker aanvallend met deze 3 op het middenveld die allemaal een goede steekpaas etc in huis hebben. Dan Kokcu of timber nog verder ontwikkelen op 6, kan ook.
Die neuzen wilde hem niet voor niks hebben op rb zal toch ook wel iets van verdedigende kwaliteiten hebben vriend Timber.

En die Hancko lijkt ook wel een hele vooruitgang mocht hij komen.
Ik ben benieuwd 1 september.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2022 door YugoBosna --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5765590