BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
YugoBosna
 YugoBosna - vrijdag 12 augustus 2022 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2022 - 00:05 schreef Xapter het volgende:

[..]

Nee, dat begrijp ik. Maar eigenlijk maar gek. Als ik gedetacheerd word, betaald het detacheringsbureau mijn salaris.

Wij zijn blijkbaar maar 60-80% eigenaar van die hele gozer, zouden wij hem dan ook niet meern60-80% salaris moeten betalen?
Als je een speler huurt neem je vaak ook zijn salaris over, is die club voor 100% eigenaar.
Zo simpel zit dat niet.
Hij verdiende bijvoorbeeld 200k en nu 600k ze houden 50% dus zoude ze nu 300k salaris over moeten maken. Helaas zo werkt dat niet.

En over de rechten zit het ongeveer zo

Volgens ESPN betaalt Feyenoord in eerste instantie vier miljoen euro, waarmee het vijftig procent van de transferrechten van de 21-jarige spits verwerft. Dat heeft alles te maken met een transferclausule van acht miljoen euro voor Europese clubs. In de zomer van 2023 krijgt Feyenoord wel de kans om nog eens maximaal veertig procent van de rechten van de speler te bemachtigen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2022 door YugoBosna --
VVout
 VVout - vrijdag 12 augustus 2022 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2022 - 00:05 schreef Xapter het volgende:

[..]

Nee, dat begrijp ik. Maar eigenlijk maar gek. Als ik gedetacheerd word, betaald het detacheringsbureau mijn salaris.

Wij zijn blijkbaar maar 60-80% eigenaar van die hele gozer, zouden wij hem dan ook niet meern60-80% salaris moeten betalen?
Je zet hem in voor 100 %, je zet hem niet in het vliegtuig om daar 20 % te voetballen hè. Natuurlijk gewoon een kreative vorm van boekhouden en een lokkertje voor de verkoper:
neliz
 neliz - vrijdag 12 augustus 2022 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2022 - 00:05 schreef Xapter het volgende:

[..]

Nee, dat begrijp ik. Maar eigenlijk maar gek. Als ik gedetacheerd word, betaald het detacheringsbureau mijn salaris.

Wij zijn blijkbaar maar 60-80% eigenaar van die hele gozer, zouden wij hem dan ook niet meern60-80% salaris moeten betalen?
Het is gewoon een andere term voor doorverkoop percentage, dus een andere partij heeft 20-40% doorverkoop. Het enige verschil is inspraak bij een transfer. Beter zo dan die FC Twente constructie waar de boel mee werd opgelicht.
MMM
 MMM - vrijdag 12 augustus 2022 - 11:19   quote  deeplink  
Wellenreuther. 26 jaar.

Was bij Willem II altijd wel een redelijke keeper. Prima tweede keeper denk ik.

Marciano hopelijk lozen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 12 augustus 2022 - 11:32   quote  deeplink  
Denk ik ook. Verbaasde me nog dat het zo lang duurde voordat Feyenoord met een keeper in verband werd gebracht.
DMD
 DMD - vrijdag 12 augustus 2022 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2022 - 11:19 schreef MMM het volgende:
Wellenreuther. 26 jaar.

Was bij Willem II altijd wel een redelijke keeper. Prima tweede keeper denk ik.

Marciano hopelijk lozen.
Deze of branderhorst zijn beide prima opties. We hebben gelukkig een tovenaar als keeperstrainer die er voor heeft gezorgd dat zowel marsman als marciano eruitzagen als prima keepers. Ik kan niet wachten wat hij kan doen met iemand als wellenreuther.
MMM
 MMM - vrijdag 12 augustus 2022 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2022 - 11:46 schreef DMD het volgende:

[..]

Deze of branderhorst zijn beide prima opties. We hebben gelukkig een tovenaar als keeperstrainer die er voor heeft gezorgd dat zowel marsman als marciano eruitzagen als prima keepers. Ik kan niet wachten wat hij kan doen met iemand als wellenreuther.
Marciano is een clown
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 augustus 2022 - 14:00   quote  deeplink  
Vertegenwoordigers van Feyenoord zijn volgens journalist Juan Esteban Suraci dit weekend in Argentinië om de middenvelder binnen te hengelen.

Naar verluidt ligt er een bod van meer dan €7.000.000 van Feyenoord in Argentinië. Bullaude zal mogelijk tegen Aldosivi al zijn laatste wedstrijd hebben gespeeld.
Xapter
 Xapter - vrijdag 12 augustus 2022 - 14:53   quote  deeplink  
Wat een hoop geld weer voor weer een middenvelder
VVout
 VVout - vrijdag 12 augustus 2022 - 14:57   quote  deeplink  
Het nieuwe normaal, gelukkig dat we nu ook in een andere poel kunnen vissen. Hopelijk komt het er ook uit en gooien we geen geld weg, das weer oppassen natuurlijk.
Xapter
 Xapter - vrijdag 12 augustus 2022 - 15:00   quote  deeplink  
Timber, held Szymanski, Kokcu, Aursnes, Toornstra, Wieffer en jeugd als Hartjes, kleijn en Dermane. Je moet ook nog salaris betalen van al die aankopen.
YugoBosna
 YugoBosna - vrijdag 12 augustus 2022 - 15:01   quote  deeplink  
Feyenoord en Benfica zijn niet meer in onderhandeling over Aursnes
Misschien toch blijven dan :)
VVout
 VVout - vrijdag 12 augustus 2022 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2022 - 15:00 schreef Xapter het volgende:
Timber, held Szymanski, Kokcu, Aursnes, Toornstra, Wieffer en jeugd als Hartjes, kleijn en Dermane. Je moet ook nog salaris betalen van al die aankopen.
Dan wordt het Europees en Nationaal gezien belangrijk dat Feyenoord daar staat waar ik ze graag zie :)
Xapter
 Xapter - vrijdag 12 augustus 2022 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2022 - 15:03 schreef VVout het volgende:

[..]

Dan wordt het Europees en Nationaal gezien belangrijk dat Feyenoord daar staat waar ik ze graag zie :)
Tja, 'gewoon' tweede worden en volgend jaar kunnen we nog 11 spelers kopen zonder in geldproblemen te komen :)
VVout
 VVout - vrijdag 12 augustus 2022 - 15:15   quote  deeplink  
1e Nationaal en Europees finale :)?
Leuv
 Leuv - vrijdag 12 augustus 2022 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2022 - 15:00 schreef Xapter het volgende:
Timber, held Szymanski, Kokcu, Aursnes, Toornstra, Wieffer en jeugd als Hartjes, kleijn en Dermane. Je moet ook nog salaris betalen van al die aankopen.
Prima toch. Een goede 10 zie ik liever komen dan een 6. Misschien dat Toornstra nog wel vertrekt, ik denk dat hij te vroeg verlengd is vandaar een transfervrij vertrek voor hem zie ik nog wel gebeuren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2022 door Leuv --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 augustus 2022 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2022 - 07:59 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]

Feyenoord heeft ook linksback Omar Campos op het lijstje staan. De Rotterdammers hebben de afgelopen weken volop gescout om de verdediging te versterken en ook de 20-jarige Mexicaan is een optie om de overstap te maken naar De Kuip.

Dit meldt journalist Luis Herra. Het is niet duidelijk hoe concreet Feyenoord op dit moment is. Campos staat onder contract bij de Mexicaanse voetbalclub Santos Laguna. De linkspoot heeft daar nog een contract tot medio 2025 en een marktwaarde van rond de vier miljoen euro. Ook Anderlecht wordt genoemd als mogelijke bestemming.

Feyenoord wordt concreet voor Campos (update)
Omar Campos moet de volgende aanwinst van Feyenoord worden. De linksback staat nadrukkelijk in de belangstelling van de Rotterdammers en lijken nu concreet te worden, zo meldt ESPN Mexico. Volgens journalist Jorge Ramos is Campos hard op weg naar Nederland en is een definitief akkoord met Santos Laguna in de maak.

[ filmpje ]

https://youtu.be/OdJey4mGEzo
Hier hoor je maar weinig meer van..
Leuv
 Leuv - vrijdag 12 augustus 2022 - 17:34   quote  deeplink  
Mario nam het al over maar ik roep het al een tijdje Feyenoord moet voor Oosterwolde gaan als linksback. Groot talent, veel snelheid, kan ook centraal spelen. Hij staat allen soms verkeerd oftewel niet open maar dit kan hem nog worden bijgebracht.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 augustus 2022 - 17:44   quote  deeplink  
Ik ben sinds gisteren nog erg gecharmeerd van die Isak Hien, hoop dat ze deze gaan halen
MMM
 MMM - vrijdag 12 augustus 2022 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2022 - 15:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hier hoor je maar weinig meer van..
Was niet waar volgens FTM
van geil
 van geil - vrijdag 12 augustus 2022 - 20:58   quote  deeplink  
Keeper erbij las ik
neliz
 neliz - vrijdag 12 augustus 2022 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2022 - 17:34 schreef Leuv het volgende:
Mario nam het al over maar ik roep het al een tijdje Feyenoord moet voor Oosterwolde gaan als linksback. Groot talent, veel snelheid, kan ook centraal spelen. Hij staat allen soms verkeerd oftewel niet open maar dit kan hem nog worden bijgebracht.
Die gast was niet goed genoeg voor Twente, uit jong oranje geschopt 3n heeft in de afgelopen 9 maanden 6 wedstrijden in de serie B gespeeld. Dat is een jongen voor Excelsior, niet voor Feyenoord.

Die heeft Twente voor nog geen 2 miljoen laten gaan,dat is niveau back van RKC en Roda, flikker op met die middelmaat.
YugoBosna
 YugoBosna - vrijdag 12 augustus 2022 - 23:51   quote  deeplink  
Jetro Willems lijkt me een goede optie bij gebrek aan beter. Ook liever hem dan een bangura bijvoorbeeld. Die van roma zou dan wel weer een versterking zijn.
In ieder geval beter dan Brenet die niet wilde komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2022 door YugoBosna --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 13 augustus 2022 - 00:14   quote  deeplink  
Even opgezocht oftie nog wel op voetbal zat, maar die willems gaat m zoiezo niet worden, niet eens basisspeler tegenwoordig bij een Duitse 2e divisie middenmoter, dus hebben wij zoiezo dan niks aan, wel aardig afgegleden Jetro daarom zeg, zonde
Leuv
 Leuv - zaterdag 13 augustus 2022 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2022 - 23:32 schreef neliz het volgende:

[..]

Die gast was niet goed genoeg voor Twente, uit jong oranje geschopt 3n heeft in de afgelopen 9 maanden 6 wedstrijden in de serie B gespeeld. Dat is een jongen voor Excelsior, niet voor Feyenoord.

Die heeft Twente voor nog geen 2 miljoen laten gaan,dat is niveau back van RKC en Roda, flikker op met die middelmaat.
Nou nou wat een taal zeg. Je roept maar wat en weet er niets van.
neliz
 neliz - zaterdag 13 augustus 2022 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 00:14 schreef bijft007 het volgende:
Even opgezocht oftie nog wel op voetbal zat, maar die willems gaat m zoiezo niet worden, niet eens basisspeler tegenwoordig bij een Duitse 2e divisie middenmoter, dus hebben wij zoiezo dan niks aan, wel aardig afgegleden Jetro daarom zeg, zonde
Sowieso,het is een Duits woord'so wie so'
YugoBosna
 YugoBosna - zaterdag 13 augustus 2022 - 02:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 00:14 schreef bijft007 het volgende:
Even opgezocht oftie nog wel op voetbal zat, maar die willems gaat m zoiezo niet worden, niet eens basisspeler tegenwoordig bij een Duitse 2e divisie middenmoter, dus hebben wij zoiezo dan niks aan, wel aardig afgegleden Jetro daarom zeg, zonde
Mwa ze zijn afgelopen seizoen gedegradeerd en nu 1 wedstrijd gespeeld. Dus voor de zomer speelde hij nog gewoon op het hoogste niveau, wel bij een degradatie kandidaat en ja heeft ongeveer de helft gespeeld. Seizoenen daarvoor bij Frankfurt gespeeld,ook niet alles anders vertrek je niet naar deze club.
Degradatie voetbal is ook niet waar zijn kracht ligt denk ik.
Dus helemaal afgegleden nog niet. Kijk naar een Brenet die ook buiten de eredivisie niks gepresenteerd heeft kon wel een contract tekenen hier na leuk spelen bij Twente.
Ik denk als je niks kan vinden is het een optie, en hij kan best nog verassen in een aanvallend spelend team.

Maar goed zal waarschijnlijk toch niet komen, nog niks naar buiten gekomen dat hij op de lijst van 100 staat:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2022 door YugoBosna --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 13 augustus 2022 - 11:08   quote  deeplink  
En het is een nederlandse jongen, want denk dat ze daar t liefst wel wat van hadden willen hebben, als het niveau verschil niet veel had uitgemaakt, maar er zijn momenteel in alle linies niet veel waar ze wat an kunnen hebben voor tegen de basis aan
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 13 augustus 2022 - 11:18   quote  deeplink  
Geen Willems, voegt helemaal niets toe. Te oud, geen restwaarde. Geef dan Hartman de mogelijkheid ominksback te spelen als onze Peruviaan er een keer niet bij is.
Of, haal een lb die wel wat toevoegde en waar we nog wat aan kunnen verdienen.
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 13 augustus 2022 - 11:22   quote  deeplink  
Hartjes ophuurbasis naar Roda JC, prima.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 13 augustus 2022 - 11:24   quote  deeplink  
Dat is ook t aankoop beleid so far, geen spelers boven de 25, verder ontwikkelen en hopelijk goed doorverkopen
kenny
 kenny - zaterdag 13 augustus 2022 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 11:22 schreef Frobin1974 het volgende:
Hartjes ophuurbasis naar Roda JC, prima.
zeker goede zaak , erg goede speler ga hem ook zeker volgen bij roda , ben benieuwd hoe hij zich verder ontwikkelt
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 13 augustus 2022 - 11:58   quote  deeplink  
4 Jaar geleden trok 020 voor ruim 50 miljoen nieuwe spelers aan, waarvan alleen al voor Blind en Tadic 30 milj. werd betaald. Nog nooit vertoond in Nederland. Het was wel een succesvol beleid. Dit jaar gaat Feyenoord heel dicht in de buurt van 50 milj. aan inkomende transfers komen, - als we er uiteindelijk al niet overheen gaan! Heel belangrijke overeenkomst: beide clubs hadden geen investeerders nodig. 020 voelt de dreiging in Nederland, en ze hebben dit jaar meer dan 100 milj. uitgegeven om de concurrentie in eigen land voor te blijven, - terwijl ze een transferwinst van 50 milj. nodig hebben om ieder jaar maar weer hun begroting rond te krijgen. 020 neemt ontzettend veel risico, want als Schreuder de boel niet aan de praat krijgt in Europa, gaan ze in 1 jaar tijd heel veel van het opgebouwde kapitaal verliezen. Ik denk dat de weg van onze nieuwe leiding, een stuk comfortabeler is. Van 020 valt te leren dat je geen monsterbedragen moet betalen voor spelers. Bergwijn was in Engeland gewoon een reserve, - en daar betalen ze ruim 30 mlj. voor! Die weg moeten wij dus beslist niet gaan. 10 mlj. max, is m.i. een veel veiliger beleid! De Europese top is voor een Nederlandse club niet reëel (een incidenteel succes daar gelaten). Dat zou hier alleen kunnen met een supergulle suikeroom à la Abrahamovic. Laat ik daar voorlopig maar lekker over zwijgen. Wat er dit jaar is gebeurd is voor ons allemaal een onbereikbaar geachte droom, die werkelijkheid wordt. Ook al zou het vanavond mis gaan, dan nog zal ik morgenochtend vol hoop wakker worden! (Maar natuurlijk gaan we winnen!)
R()b
 R()b - zaterdag 13 augustus 2022 - 14:22   quote  deeplink  
Basset kunnen we ook door strepen.
MMM
 MMM - zaterdag 13 augustus 2022 - 14:34   quote  deeplink  
Onduidelijk of de optie tot koop er nog is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 augustus 2022 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 14:34 schreef MMM het volgende:
Onduidelijk of de optie tot koop er nog is.
Koopoptie
Colorado Rapids maakt bekend dat Feyenoord wel blijft beschikken over een koopoptie. De Rotterdammers kunnen Bassett aan het einde van het seizoen nog steeds overnemen.
MMM
 MMM - zondag 14 augustus 2022 - 00:26   quote  deeplink  
Met spoed een LCV erbij en dan nog een linksback.
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 augustus 2022 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 00:26 schreef MMM het volgende:
Met spoed een LCV erbij en dan nog een linksback.
Liever andersom. Rasmussen was niet zo slecht, verdedigend.
Maar Pedersen op linksback werkt niet.
Daardoor was de hele linkerkant in balbezit dramatisch
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 augustus 2022 - 07:15   quote  deeplink  
We hebben de 0 gehouden.
MMM
 MMM - zondag 14 augustus 2022 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 07:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Liever andersom. Rasmussen was niet zo slecht, verdedigend.
Maar Pedersen op linksback werkt niet.
Daardoor was de hele linkerkant in balbezit dramatisch
Rasmussen was op alle vlakken slecht. Tweede helft een goede interceptie maar dat was t wel
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 augustus 2022 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 09:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Rasmussen was op alle vlakken slecht. Tweede helft een goede interceptie maar dat was t wel
Nee dat was t niet hoor. Als je in t stadion zat snap ik t wel
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 augustus 2022 - 10:43   quote  deeplink  
Haal die Bangura ook maar op. Beter dat als stand-in dan wat je nu moet doen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 augustus 2022 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 09:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee dat was t niet hoor. Als je in t stadion zat snap ik t wel
Hier ben ik het wel met jou eens ..
bijft007
 bijft007 - zondag 14 augustus 2022 - 11:03   quote  deeplink  
Had het idee dat pedersen met zn rechterbeen op links gewoon nooit echt goed er uit kwam, dus heerenveen maakte t ze niet uit met zn vele balbezit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2022 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - zondag 14 augustus 2022 - 11:10   quote  deeplink  
Rasmussen is geen toppert maar gewoon n redelijke backup, om n elftal dat zo massaal op eigen helft staat is n beter ingespeeld team voor nodig, plus t zie wel vaker dat de code niet te kraken valt,
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 augustus 2022 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 11:03 schreef bijft007 het volgende:
Had het idee dat pedersen met zn rechterbeen op links gewoon nooit echt goed er uit kwam, dus heerenveen maakte t ze niet uit met zn vele balbezit
Dat gevoel had ik bij Wâlemark (groot fan overigens)en het maakte niet uit welke voet.
MMM
 MMM - zondag 14 augustus 2022 - 12:36   quote  deeplink  
FC Utrecht heeft belangstelling voor Jahanbakhsh.
bijft007
 bijft007 - zondag 14 augustus 2022 - 12:42   quote  deeplink  
Dat zou fantastisch zijn, zitte ze toch mee in hun maag, had gehoopt zandbak met paar miljoen voor toch n international
MMM
 MMM - zondag 14 augustus 2022 - 12:43   quote  deeplink  
Heeft 1 miljoen gekost. Als je dat ervoor terug krijgt is t al een wonder denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2022 door MMM --
bijft007
 bijft007 - zondag 14 augustus 2022 - 12:44   quote  deeplink  
Zou me niet verbazen ze voor zn salaris mocht ie weggaan ze n goedkope vervanger halen met enig potentie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6011610