BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - zondag 14 augustus 2022 - 12:45   quote  deeplink  
Ja dat klopt, lijkt me dat ze ook wel eens feyenoord kijken en zn prestaties, is wel gebleken waarom brighton voor zo weinig wegdeed achteraf
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 augustus 2022 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 12:43 schreef MMM het volgende:
Heeft 1 miljoen gekost. Als je dat ervoor terug krijgt is t al een wonder denk ik.
Heeft ie vorig jaar meer dan opgeleverd
kenny
 kenny - zondag 14 augustus 2022 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 12:43 schreef MMM het volgende:
Heeft 1 miljoen gekost. Als je dat ervoor terug krijgt is t al een wonder denk ik.
mee eens , ben alleen bang dat utrecht zijn salaris niet wil en kan overnemen
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 augustus 2022 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 12:36 schreef MMM het volgende:
FC Utrecht heeft belangstelling voor Jahanbakhsh.
Bron ?
FR12 niet zo betrouwbaar dacht ik, en zou die Gier van FC u ons wat geld gunnen ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2022 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 augustus 2022 - 13:59   quote  deeplink  
Fr12 is niet de bron
MMM
 MMM - zondag 14 augustus 2022 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 13:32 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Bron ?
FR12 niet zo betrouwbaar dacht ik, en zou die Gier van FC u ons wat geld gunnen ?
1908.nl
van geil
 van geil - zondag 14 augustus 2022 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 12:43 schreef MMM het volgende:
Heeft 1 miljoen gekost. Als je dat ervoor terug krijgt is t al een wonder denk ik.
Volgens mij betaalde wij hun de jackpot voor Timber.
Dus ik zeg , minimaal 4,5.
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 augustus 2022 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2022 - 13:50 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord is geïnteresseerd in de diensten van Largie Ramazani, meldt 1908.nl. De 21-jarige aanvaller speelt op dit moment bij het Spaanse UD Almería. De Belgisch jeugdinternational heeft nog een contract tot 2025 in Spanje.
De Rotterdammers zijn de onderhandelingen met Almería gestart en hebben er goede hoop op dat de transfer rond zal komen. De speler schijnt zelf graag te willen komen en financieel lijkt zijn komst eveneens haalbaar. De interesse in Ramazani betekent dat de komst van gedroomde aanwinst Wilfried Gnonto op een lager pitje staat voor Feyenoord, aldus 1908.nl.
Scoort net ff prima goal tegen Madrid…
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 14 augustus 2022 - 23:35   quote  deeplink  
Wellenreuther is er morgen al schijnt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2022 door T-FeYeN00rD --
R()b
 R()b - zondag 14 augustus 2022 - 23:52   quote  deeplink  
Beetje goede keeper?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 14 augustus 2022 - 23:58   quote  deeplink  
Geen Bijlow, maar zit dicht bij hem dan Marciano.
Leuv
 Leuv - maandag 15 augustus 2022 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 20:53 schreef van geil het volgende:

[..]

Volgens mij betaalde wij hun de jackpot voor Timber.
Dus ik zeg , minimaal 4,5.
Ik ben er wel een beetje klaar mee dat wij veelal de spelers voor een appel en ei aan Utrecht, Twente, Heerenveen etc. van de hand doen en zelf vaak diep in de buidel moeten tasten voor een aankoop.
Ik zeg dan ook aan dit soort clubs leveren wij geen spelers meer af.
neliz
 neliz - maandag 15 augustus 2022 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2022 - 14:33 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik ben er wel een beetje klaar mee dat wij veelal de spelers voor een appel en ei aan Utrecht, Twente, Heerenveen etc. van de hand doen en zelf vaak diep in de buidel moeten tasten voor een aankoop.
Ik zeg dan ook aan dit soort clubs leveren wij geen spelers meer af.
Wie waren de laatste eerste-elftal spelers van Feyenoord die die kant op gingen? buiten Fer op een moment dat het leek dat Feyenoord zich niet kon versterken.

Klinkt namelijk als een non-issue, beetje stoer doen en praten over spelers nooit laten gaan terwijl die situatie gewoon niet relevant is.
Leuv
 Leuv - maandag 15 augustus 2022 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2022 - 14:38 schreef neliz het volgende:

[..]

Wie waren de laatste eerste-elftal spelers van Feyenoord die die kant op gingen? buiten Fer op een moment dat het leek dat Feyenoord zich niet kon versterken.

Klinkt namelijk als een non-issue, beetje stoer doen en praten over spelers nooit laten gaan terwijl die situatie gewoon niet relevant is.
Stoer doen ? Wie doet er hier nu stoer jonge ?

Feit is toch duidelijk dat ze bij ons voor een appel en een ei vertrekken en wij volldig de portmonee moeten trekken. Je hoeft ook niet overal tegen in te gaan maar ook eens wat aannemen.
Voor hoeveel gingen Gustafson, Mulder, Woudenberg, Verdonk, Narsingh, Fer, Wijnaldum, Castaignos.
Het gaat erom dat de verhoudingen zoek zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2022 door Leuv --
neliz
 neliz - maandag 15 augustus 2022 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2022 - 15:30 schreef Leuv het volgende:

Stoer doen ? Wie doet er hier nu stoer jonge ?
Jij, stoere praat over iets dat geen probleem is.

quote:
Feit is toch duidelijk dat ze bij ons voor een appel en een ei vertrekken en wij volldig de portmonee moeten trekken. Je hoeft ook niet overal tegen in te gaan maar ook eens wat aannemen.
Dat is meer dan 10 jaar geleden en totaal niet meer aan de orde, nogmaals, noem één speler na Fer die vanuit het eerste elftal vertrok naar FC Twente.
Leuv
 Leuv - maandag 15 augustus 2022 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2022 - 15:34 schreef neliz het volgende:

[..]

Jij, stoere praat over iets dat geen probleem is.

[..]

Dat is meer dan 10 jaar geleden en totaal niet meer aan de orde, nogmaals, noem één speler na Fer die vanuit het eerste elftal vertrok naar FC Twente.
Ik beaam wat er eerder gemeld wordt.
4.5M€ voor Jahanbaks om de 8.5M€ te compenseren.
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 augustus 2022 - 15:37   quote  deeplink  
Spelers die bij ons weggaan naar een eredivisionist willen wij vaak zelf niet meer.
Dan zet je ze dus al letterlijk in de uitverkoop.
Fer en Wijnaldum gingen uit armoede
Berghuis met een vastgestelde transfersom.
Ali mag bij ons weg omdat ie niet voldoet. Anders doe je m niet weg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2022 door Stylzz --
Leuv
 Leuv - maandag 15 augustus 2022 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2022 - 15:37 schreef Stylzz het volgende:

Ali mag bij ons weg omdat ie niet voldoet. Anders doe je m niet weg.
Hij is altijd nog beter dan Walemark, daar heb ik echt nog helemaal niets van gezien, of Idrissi die een lantaarnpaal nog niet eens voorbij komt.
Laten we dan alles wegdoen wat niet voldoet.
neliz
 neliz - maandag 15 augustus 2022 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2022 - 15:36 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik beaam wat er eerder gemeld wordt.
4.5M€ voor Jahanbaks om de 8.5M€ te compenseren.
Gaat Ali voor een sportieve verbetering? Denkt hij de Champions League te halen? of is het gewoon duidelijk dat hij van de leiding te horen heeft gekregen dat hij niet meer hoeft te rekenen op een basisplaats?

Dat je, om je domme standpunt te verdedigen, Fer probeert te vergelijken met Ali zegt heel veel over jou en heel weinig over het handelen van Feyenoord.
Leuv
 Leuv - maandag 15 augustus 2022 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2022 - 15:42 schreef neliz het volgende:

[..]

Gaat Ali voor een sportieve verbetering? Denkt hij de Champions League te halen? of is het gewoon duidelijk dat hij van de leiding te horen heeft gekregen dat hij niet meer hoeft te rekenen op een basisplaats?

Dat je, om je domme standpunt te verdedigen, Fer probeert te vergelijken met Ali zegt heel veel over jou en heel weinig over het handelen van Feyenoord.
Ik vergelijk Fer helemaal niet met Jahanbaks. Dat jij het nu opbrengt geeft aan dat jij die vergelijking maakt.
Mij gaat het erom dat wanneer we bij Utrecht, Twente of Heerenveen aankloppen voor een speler wij het maximale moeten betalen. Natuurlijk heel leuk en goed voor de competitie maar omgekeerd is dit nooit het geval. Bij ons vertrekken ze voor een appel en een ei naar identieke clubs.

Je kan het er meer eens zijn of niet, eigenlijk volledig oninteressant.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2022 door Leuv --
kriebel70
 kriebel70 - maandag 15 augustus 2022 - 15:52   quote  deeplink  
de discussie is niet heel erg zwaar hoor , als ik met een verkoop inkomst van wat er nu staat , en de nieuwe spelers met een salarisplafond ruimte kan maken door iemand te bedanken waardoor ik salaris ruimte krijg om langer iemand anders te binden dan slik ik dat gewoon . in de handel loopt iets ook wel eens niet zoals het moet en neem je je verlies .
next .
neliz
 neliz - maandag 15 augustus 2022 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2022 - 15:49 schreef Leuv het volgende:
Ik vergelijk Fer helemaal niet met Jahanbaks. Dat jij het nu opbrengt geeft aan dat jij die vergelijking maakt.

Mij gaat het erom dat wanneer we bij Utrecht, Twente of Heerenveen aankloppen voor een speler wij het maximale moeten betalen. Natuurlijk heel leuk en goed voor de competitie maar omgekeerd is dit nooit het geval. Bij ons vertrekken ze voor een appel en een ei naar identieke clubs.

Je kan het er meer eens zijn of niet, eigenlijk volledig oninteressant.
Omdat de situatie compleet anders is, wat jij doet is klagen dat een nieuwe BMW duur is, terwijl jouw tweedehands Opel Corsa uit 2003 geen flikker waard is.
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 augustus 2022 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2022 - 15:41 schreef Leuv het volgende:

[..]

Hij is altijd nog beter dan Walemark, daar heb ik echt nog helemaal niets van gezien, of Idrissi die een lantaarnpaal nog niet eens voorbij komt.
Laten we dan alles wegdoen wat niet voldoet.
Daar gaat de club over. Als Ali weg mag, mag je weg.
kriebel70
 kriebel70 - maandag 15 augustus 2022 - 16:19   quote  deeplink  
Ali heeft toch best een tijd gekregen om zich terug te vechten en ondanks zijn inzet te weinig rendement.
neliz
 neliz - maandag 15 augustus 2022 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2022 - 16:19 schreef kriebel70 het volgende:
Ali heeft toch best een tijd gekregen om zich terug te vechten en ondanks zijn inzet te weinig rendement.
Het kan ook zo zijn dat hij beter op 10 uit de bus komt, maar daar zullen we nooit achter komen. Ik heb 100 keer liever Walemark dan Ali op dit moment
bijft007
 bijft007 - maandag 15 augustus 2022 - 17:28   quote  deeplink  
gewoon afscheid van nemen, je kan niet 2-3 seizoenen aanzien als trainer en club of een speler wel zn niveau haalt dat hij ooit haalde,
bijft007
 bijft007 - maandag 15 augustus 2022 - 17:30   quote  deeplink  
Al Begin ik me steeds meer af te vragen of die speler toen bij az, ook al wel n speler had geweest voor ons, want in 3 jaar tijd wordt n speler toch nie enorm traag, en handelingssnelheid 0
bijft007
 bijft007 - maandag 15 augustus 2022 - 17:40   quote  deeplink  
Hopelijk haalt n idrissi wel n respectabel niveau bij ons anders gaat slot zich toch ook wel
afvragen of hij nog wel bekende spelers uit zn az tijd moet halen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 16 augustus 2022 - 23:50   quote  deeplink  
Fiorentina wordt (weer) genoemd voor Kokcu.
kriebel70
 kriebel70 - woensdag 17 augustus 2022 - 08:11   quote  deeplink  
Helaas nog steeds niemand voor Geert , dat zegt mij genoeg .. tja en weer een een club voor Kokcu als er dan maar snel handjeklap gedaan wordt, dan kan je nog wat .
ed pouwelse
 ed pouwelse - woensdag 17 augustus 2022 - 08:44   quote  deeplink  
Je hoort zoveel namen waarop we azen maar er gebeurt geen moer. Alleen steeds meer weg waardeloos. wanneer hakken ze eens paar knopen door voor linksback en betaal dan maar 9 voor de laatste man maar doe wat. We krijgen steeds meer geld binnen. paar weken geleden leek het er even op dat we echt zaken zouden doen maar er komt geen fuck sorry dat ik het zo zeg. zorg er nu eens voor dat we een respectabel elftal krijgen. Aan het legioen ligt het niet die staan er helemaal achter zie kaartverkoop. Stel al deze mensen inclusief mijzelf niet teleur. Het duurt ook steeds weer zo lang nu weer met onze snelle linksbuiten. ik kijk iedere dag wel 100 keer op de site maar volgens mij slapen ze. straks zijn we 10 wedstrijden weg en staan we 10.
MMM
 MMM - woensdag 17 augustus 2022 - 08:48   quote  deeplink  
En als we straks 9 betalen voor iemand die er geen klote van kan is er weer kritiek, is er te snel gehandeld etc.

Ik vind het ook te lang duren maar heb liever dat ze iets meer tijd ervoor nemen zodat ook de transfersom gunstiger uitvalt dan dat men maar haast maakt en met geld strooit.

Linker centrale verdediger en een linksback zijn prioriteit 1.

Paixão zal wel spoedig gepresenteerd worden dus voorin lijkt t dan klaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2022 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 augustus 2022 - 08:53   quote  deeplink  
Hancko is LB en LCV in 1 die heeft top prioriteit
neliz
 neliz - woensdag 17 augustus 2022 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2022 - 08:44 schreef ed pouwelse het volgende: paar weken geleden leek het er even op dat we echt zaken zouden doen maar er komt geen fuck sorry dat ik het zo zeg.
Heb jij de afgelopen tijd in een coma gelegen?
ed pouwelse
 ed pouwelse - woensdag 17 augustus 2022 - 09:24   quote  deeplink  
Ja Lopez maar die kan het niveau voorlopig niet aan en die linksbuiten Paixao duurt ook eeuwen
Voor de linksback plaats en laatste man heb ik al 10 namen gehoord en competitie is al lang begonnen. Ja weer een keeper maar we moeten spelers achterin en die Paixao moet nu eindelijk eens gaan spelen. Voordat we een beetje team hebben staan we weer 6 7 punten achter
ed pouwelse
 ed pouwelse - woensdag 17 augustus 2022 - 09:25   quote  deeplink  
En maar roepen geduld geduld.
neliz
 neliz - woensdag 17 augustus 2022 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2022 - 09:24 schreef ed pouwelse het volgende: die linksbuiten Paixao duurt ook eeuwen
Heeft al getekend, wacht op werkvergunning, daar kan Feyenoord niets aan doen.

quote:

Voor de linksback plaats en laatste man heb ik al 10 namen gehoord en competitie is al lang begonnen.
Manchester United is met 2 spitsen bezig op dit moment, en Ronaldo wil nog weg, elke club heeft dezelfde uitdaging met deze kut transferwindow.

quote:

Ja weer een keeper maar we moeten spelers achterin en die Paixao moet nu eindelijk eens gaan spelen. Voordat we een beetje team hebben staan we weer 6 7 punten achter
Vorig jaar hadden we het geluk dat we die voorrondes speelden, maar we speelden toen nog met Bannis, Bozenik, Antonucci, en Fer. Dit is nogmaals het moderne voetbal, ik ben blij dat we niet 110 miljoen hebben uitgegeven aan nieuwe spelers bijvoorbeeld.
ed pouwelse
 ed pouwelse - woensdag 17 augustus 2022 - 09:37   quote  deeplink  
Ok geduld dan maar weer
neliz
 neliz - woensdag 17 augustus 2022 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2022 - 09:37 schreef ed pouwelse het volgende:
Ok geduld dan maar weer
1 September kun je klagen, dan sluit de markt. Tot die tijd kan er nog van alles gebeuren.
Leuv
 Leuv - woensdag 17 augustus 2022 - 10:29   quote  deeplink  
Klagen kan altijd, ik ben het ook met Ed eens het duurt allemaal te lang.
En veel van wat er eerder is gekomen is niet fit of moet eerst wennen aan het systeem dat we spelen.
Geduld is een schone zaak maar teveel geduld kan je zomaar opbreken en dan lopen we het hele seizoen achter de feiten aan. Een linksbenige linksback die er direct staat is essentieel. Eigenlijk is het wel frappant dat de posities waar spelers voor verkocht zijn nog altijd niet goed zijn ingevuld.
Geduld dus.
ed pouwelse
 ed pouwelse - woensdag 17 augustus 2022 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2022 - 10:29 schreef Leuv het volgende:
Klagen kan altijd, ik ben het ook met Ed eens het duurt allemaal te lang.
En veel van wat er eerder is gekomen is niet fit of moet eerst wennen aan het systeem dat we spelen.
Geduld is een schone zaak maar teveel geduld kan je zomaar opbreken en dan lopen we het hele seizoen achter de feiten aan. Een linksbenige linksback die er direct staat is essentieel. Eigenlijk is het wel frappant dat de posities waar spelers voor verkocht zijn nog altijd niet goed zijn ingevuld.
Geduld dus.
Eindelijk iemand die me begrijpt dat als we zo doorgaan 1 september 6 7 punten achter staan
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 augustus 2022 - 10:49   quote  deeplink  
Die punten kunnen we ook met 2 nieuwe spelers erbij verliezen.
Dus dat maakt geen reet uit, spelers speelklaar, spelmechanismes inslijpen duurt langer, zeker als de helft van je basis weg is.
Dat is de plek waar Feyenoord nou eenmaal staat.
neliz
 neliz - woensdag 17 augustus 2022 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2022 - 10:49 schreef FR-Henk het volgende:
Die punten kunnen we ook met 2 nieuwe spelers erbij verliezen.
Dus dat maakt geen reet uit, spelers speelklaar, spelmechanismes inslijpen duurt langer, zeker als de helft van je basis weg is.
Dat is de plek waar Feyenoord nou eenmaal staat.
Inderdaad, je kunt nu niet zeggen dat we twee punten verloren hebben omdat we geen linksback hebben, dat probleem ligt ergens anders.

Datzelfde paniekgedrag zorgt ervoor dat je Bozenik's haalt en de club in no-time weer in de schulden zit omdat we spelers veel te duur halen.

Geduld is een schone zaak, haastig spoed is zelden goed, dat soort dingen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 augustus 2022 - 10:56   quote  deeplink  
Enige manier om transfers snel af te ronden is betalen wat er geëist wordt. Zowel transfersom als salaris.
Dan ben je snel door je budget heen
Leuv
 Leuv - woensdag 17 augustus 2022 - 11:09   quote  deeplink  
Je weet van te voren dat Malacia, Sinisterra en Senesi waarschijnlijk een transfer gaan maken.
Eigenlijk moet je daarop sturen en moet je daar beleid op voeren. Of je moet jeugdspelers hebben die het eenvoudig en snel kunnen invullen, of je moet lijstjes klaar hebben met spelers die het snel kunnen invullen. Beide lijkt er niet te zijn.

-Hendriks wordt verhuurd aan Utrecht. Of hij nu wel of niet Senesi of Malacia kan vervangen gaat het niet om. Dat je hem verhuurt geeft al aan dat je er geen vertrouwen in hebt en dus eigenlijk verkocht moet worden. (Ik heb overigens wel vertrouwen in hem als vervanger van Senesi)

-Hartman zou de vervanger van Malacia kunnen zijn maar gezien Pedersen er nu speelt is hij nog niet zo ver. Hadden we destijds niet hetzelfde met Haps en Malacia ?
Lopez heeft echter dan weer een half jaar nodig om aan ons spelsysteem en niveau te wennen.

-Dilrosun die zijn hele leven al linksbuiten speelt wordt aangetrokken misschien wel als vervanger van Sinisterra maar speelt bij ons tegen Heerenveen gewoon rechtsbuiten. Idrissi echter die het ook zou moeten kunnen staat al 2 jaar stil en heeft geen enkele toegevoegde waarde op deze manier.

-Paixao die ook als vervanger van Sinisterra lijkt te komen wordt volgens mening kenner waarschijnlijk een sensatie. Ik houd echter een slag onder de arm en moet het maar eerst eens zien. Razendsnel maar vaak krijgen wij geen ruimte om voorwaarts snel te zijn. Wel achter de verdediging.

Daarom ook wat Ed ook aangeeft en wat ik eerder ook al aangaf. Het is ook helemaal niet om negatief te zijn of negatief te doen, Het is gewoon een conclusie dat er geen lijstjes zijn met gedegen vervangers en dat er vanuit de jeugd ook niets gedaan wordt bepaalde spelers rijp te maken voor de vertrekkende posities.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2022 door Leuv --
Nicotti
 Nicotti - woensdag 17 augustus 2022 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2022 - 11:09 schreef Leuv het volgende:
Je weet van te voren dat Malacia, Sinisterra en Senesi waarschijnlijk een transfer gaan maken.
Eigenlijk moet je daarop sturen en moet je daar beleid op voeren. Of je moet jeugdspelers hebben die het eenvoudig en snel kunnen invullen, of je moet lijstjes klaar hebben met spelers die het snel kunnen invullen. Beide lijkt er niet te zijn.

Waar baseer je dit op?

-Hendriks wordt verhuurd aan Utrecht. Of hij nu wel of niet Senesi of Malacia kan vervangen gaat het niet om. Dat je hem verhuurt geeft al aan dat je er geen vertrouwen in hebt en dus eigenlijk verkocht moet worden. (Ik heb overigens wel vertrouwen in hem als vervanger van Senesi)

Wordt verhuurd om minuten te gaan maken, die hij bij Feyenoord 1 niet gaat krijgen
Dus jij ziet hem liever blijven met de kans dat hij 34 wedstrijden op de bank zit, met af en toe een paar inval minuten?

-Hartman zou de vervanger van Malacia kunnen zijn maar gezien Pedersen er nu speelt is hij nog niet zo ver. Hadden we destijds niet hetzelfde met Haps en Malacia ?
Lopez heeft echter dan weer een half jaar nodig om aan ons spelsysteem en niveau te wennen.

Hartman misschien te licht bevonden door Slot?

-Dilrosun die zijn hele leven al linksbuiten speelt wordt aangetrokken misschien wel als vervanger van Sinisterra maar speelt bij ons tegen Heerenveen gewoon rechtsbuiten. Idrissi echter die het ook zou moeten kunnen staat al 2 jaar stil en heeft geen enkele toegevoegde waarde op deze manier.

Bij Dilrosun heb ik het idee dat of je hem nou links of rechts zet hij van toegevoegde waarde is.
Idrissi daarentegen, vind ik een vreemde keuze natuurlijk is het moeilijk oordelen over twee invalbeurten maar vond hem behoorlijk ongeïnteresseerd en kon je inderdaad goed zien dat deze jongen 2 jaar heeft stil gestaan

-Paixao die ook als vervanger van Sinisterra lijkt te komen wordt volgens mening kenner waarschijnlijk een sensatie. Ik houd echter een slag onder de arm en moet het maar eerst eens zien. Razendsnel maar vaak krijgen wij geen ruimte om voorwaarts snel te zijn. Wel achter de verdediging.

Daarom ook wat Ed ook aangeeft en wat ik eerder ook al aangaf. Het is ook helemaal niet om negatief te zijn of negatief te doen, Het is gewoon een conclusie dat er geen lijstjes zijn met gedegen vervangers en dat er vanuit de jeugd ook niets gedaan wordt bepaalde spelers rijp te maken voor de vertrekkende posities.

Volgens mij zijn ze juist met de jeugd bezig, maar volgens mij heeft Stylzz dat ook al een paar keer aangegeven, de meeste zijn gewoon nog niet goed genoeg of te licht bevonden, en als ik Stylzz moet geloven was het dacht ik O-18 of O-16 waar nu een aantal goede jongens lopen.
Dus dat heeft tijd nodig en moet je nu kopen om een representatief team neer te zetten

Nick4F
 Nick4F - woensdag 17 augustus 2022 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2022 - 11:09 schreef Leuv het volgende:
Je weet van te voren dat Malacia, Sinisterra en Senesi waarschijnlijk een transfer gaan maken.

Het is ook helemaal niet om negatief te zijn of negatief te doen, Het is gewoon een conclusie dat er geen lijstjes zijn met gedegen vervangers en dat er vanuit de jeugd ook niets gedaan wordt bepaalde spelers rijp te maken voor de vertrekkende posities.
Het is niet je bedoeling dus je hebt het waarschijnlijk niet in de gaten, maar je bent toch echt gewoon negatief. Het is niet zo eenvoudig als jij het schrijft om vervangers voor wereldklasse spelers als Malacia, Sinistera en Senesi binnen te halen. Laat staan dat er lijstjes zijn van dergelijke spelers, die ook nog eens vele malen minder moeten kosten dan de genoemde 3. Alsof ze voor het uitkiezen zijn. Het beoogde systeem train je er helaas ook niet in een paar weken in, maar als één trainer het voor elkaar kan krijgen dan is dat de trainer die wij hebben. Ik heb vorig jaar intens genoten van Feyenoord, en dan vooral door de geweldige wedstrijden in Europa. Jij niet?
Leuv
 Leuv - woensdag 17 augustus 2022 - 12:04   quote  deeplink  
Waar baseer je dit op?

Dat er geen enkele jeugdspeler rijp is gemaakt afgelopen jaar om de gevallen positie in te vullen.
Ook de aangetrokken spelers zijn minder en gaan het niveau in ieder geval het komende half jaar nog niet aantikken.

Wordt verhuurd om minuten te gaan maken, die hij bij Feyenoord 1 niet gaat krijgen
Dus jij ziet hem liever blijven met de kans dat hij 34 wedstrijden op de bank zit, met af en toe een paar inval minuten?

Ik geloof dat je het niet goed gelezen hebt. Hendriks zou in mijn ogen de vervanger moeten zijn van Senesi. Als hij dan verhuurd wordt had dat verleden jaar moeten gebeuren. Niet nu, nu Senesi vertrokken is. Mosterd na de maaltijd. Overigens vind ik het verhuren van spelers risicovoller dan ze in huis houden en zelf op te trainen. Ik weet dat niet ieder het hier mee eens is. (Dit is waar van Geel de grootste blunder van de laatste 20 jaar heeft gemaakt door <21 niet in te schrijven voor de KKD.)

Hartman misschien te licht bevonden door Slot?
Exact dat constateer ik ook dan moet je hem nu optrainen, en optrainen is iets anders dan <21 mee laten doen, of zoals velen hier denken verhuren.
Maar Lopez is nog lang niet rijp om Malacia te vervangen.

Ik constateer ook dat ze bij de jeugd bezig zijn en dat er stappen gemaakt worden, alleen maar goed, echter worden er wel hele rare keuzes gemaakt.
neliz
 neliz - woensdag 17 augustus 2022 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2022 - 11:57 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Het is niet je bedoeling dus je hebt het waarschijnlijk niet in de gaten, maar je bent toch echt gewoon negatief.
Iedereen hier denkt dat het een verkapte spartaan/neus is, er zijn weinig mensen die "kankeren op je club" zo kunnen personificeren.
Leuv
 Leuv - woensdag 17 augustus 2022 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2022 - 11:57 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Het is niet je bedoeling dus je hebt het waarschijnlijk niet in de gaten, maar je bent toch echt gewoon negatief. Het is niet zo eenvoudig als jij het schrijft om vervangers voor wereldklasse spelers als Malacia, Sinistera en Senesi binnen te halen. Laat staan dat er lijstjes zijn van dergelijke spelers, die ook nog eens vele malen minder moeten kosten dan de genoemde 3. Alsof ze voor het uitkiezen zijn. Het beoogde systeem train je er helaas ook niet in een paar weken in, maar als één trainer het voor elkaar kan krijgen dan is dat de trainer die wij hebben. Ik heb vorig jaar intens genoten van Feyenoord, en dan vooral door de geweldige wedstrijden in Europa. Jij niet?
Misschien is het verstandig de roze bril eens af te zetten en gewoon alles realistisch te bekijken. We zijn allemaal fanatiek Feyenoord supporter en inderdaad er waren momenten verleden jaar dat ik genoten heb maar uiteindelijk hebben we niets gewonnen, waren we vroeg uitgeschakeld in de beker door notabene die ponyclub, hadden we een straatlengte achterstand in de competitie en verloren we in de finale van de Conf L. na werkelijk nietszeggende clubjes muv Marseille te hebben verslagen.
Het komende jaar moeten we bij de eerste 2 eindigen om CL te kunnen en mogen spelen. Gaat ons dit niet lukken dan ben ik bang dat we jaarlijks onze beste spelers moeten blijven verkopen en er geen enkele continuiteit plaatsvindt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6473319