|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord Twitter wordt wel lastig te volgen met al die buitenlandse media en fans :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die neuzen zitten ook achter Griltisch aan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Komst vervanger Aursnes geen zekerheidje voor Feyenoord
De kans is aanwezig dat Feyenoord deze window geen vervanger binnen haalt voor de naar SL Benfica vertrokken Fredrik Aursnes. Daar waarschuwen verschillende ingewijden voor.
Feyenoord heeft voor de '6' positie momenteel verschillende krachten binnen de selectie. De veelzijdige Quinten Timber kan uit de voeten op de meest verdedigende rol van het middenveld. Daarachter staat Mats Wieffer klaar, die recentelijk herstelde van een blessure. Ook liet jeugdexponent Lutsharel Geertruida zaterdag tegen FC Emmen zien dat hij de rol kan vervullen.
De Rotterdammers weten: Er volgen nog slechts 10 wedstrijden in de eredivisie (waarin het Ajax nog niet treft); 6 wedstrijden in de groepsfase van de UEFA Europa League en nog geen KNVB Bekerduel tot het WK voetbal in Qatar aanbreekt. Daarmee breekt ook tegelijkertijd de winterstop aan, dus ook een nieuwe transferperiode. De periode van 2.5 maand zonder extra verdedigende middenvelder zou overbrugbaar zijn.
Natuurlijk waagt Feyenoord nog verschillende pogingen om een extra middenvelder te strikken, maar het is geen uitgemaakte zaak dat er voor woensdag 23:59 (de deadline voor inkomende zomer transfers) een nieuwe middenvelder tekent op Rotterdam-Zuid.
De namen van Sivert Mannsverk en Florian Grillitsch vallen concreet in het Maasgebouw. Voor eerstgenoemde zocht Feyenoord deze werkweek al voorzichtige toenadering met Molde FK, nadat laatstgenoemde ook in de nadrukkelijke belangstelling van Ajax kwam te staan. Verder durven verschillende ingewijden een eventuele komst van Ramiz Zerrouki ook nog niet helemaal uit te sluiten.
Mochten de financiële eisen te gortig blijven om alle targets te binden, houdt Feyenoord de centen op zak en kijkt het over 2.5 maand weer verder.
1908.nl |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan verwacht ik niemand meer eerlijk gezegd. Alleen Bullaude dan nog. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Op de 6 hebben we echt wel iemand nodig.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind ik ook wel.
Ik verwacht, als er niemand komt, dat ze Geertruida voor de zwaardere tegenstanders op 6 zetten met Pedersen als rechtsback (Benita back-up) en de andere potjes Timber op 6. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
dat vindt Timber niet leuk...en heeft er de kwaliteiten niet voor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2022 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Timber Geert Wieffer Kökcü
Kunnen het allemaal op een bepaalde manier invullen. Dus is het verstandig beleid als je targets niet kunnen komen om dan t geld op zak te houden.
Ik denk ook dat er kwaliteit genoeg op het middenveld zit om een prima middenveld neer te zetten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 - 12:47 schreef Stylzz het volgende:Timber Geert Wieffer Kökcü Kunnen het allemaal op een bepaalde manier invullen. Dus is het verstandig beleid als je targets niet kunnen komen om dan t geld op zak te houden. Ik denk ook dat er kwaliteit genoeg op het middenveld zit om een prima middenveld neer te zetten. Wieffer is misschien de enige die het naar het spelidee van Slot in kan vullen, de rest niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 - 12:52 schreef CobusIII het volgende:[..] Wieffer is misschien de enige die het naar het spelidee van Slot in kan vullen, de rest niet. Dan hebben ze wat te leren toch |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 - 12:47 schreef Stylzz het volgende:Timber Geert Wieffer Kökcü Kunnen het allemaal op een bepaalde manier invullen. Dus is het verstandig beleid als je targets niet kunnen komen om dan t geld op zak te houden. Ik denk ook dat er kwaliteit genoeg op het middenveld zit om een prima middenveld neer te zetten. Taabouni ook..? Niet echt een zes..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Meer aanvallend, misschien wel een 10.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Timber wil niet, die is juist na aan het leren om af te ronden om zo'n compleet mogelijke aanvallende middenvelder te worden, Kokcu, voordat hij het geleerd heeft, gaat hij feyenoord verlaten, voor Geert geldt hetzelfde...gewoon een goede 6 zes kopen en Kokcu nog ff snel verkopen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb vertrouwen in Wieffer Ongefundeerd volledig |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Huh. Heel opmerkelijk. Onbegrijpelijk zelfs.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hartman maakt niet de overstap naar Excelsior. De Kralingers hebben vanmorgen een gesprek gehad met Feyenoord over de linksback, maar de stadionclub wil de verdediger alleen laten gaan bij een garantie op speeltijd. Met de aanwezigheid van de talentvolle verdediger Nathan Tjoe-A-On kon Excelsior die niet geven.
Valt wat voor te zeggen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Heel goed zelfs. Nu maakt hij ook minuten en anders zit hij daar op de bank te verpieteren... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kristoffer Olsson is de volgende die genoemd wordt. Gaan om huur blijkbaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
INFO 1908.nl • Bronnen bevestigen dat Feyenoord inderdáád bezig is om Kristoffer Olsson te binden. Het zou gaan om een huur met een optie tot koop. Feyenoord heeft tot morgen om de deal met Anderlecht rond te maken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moeten we met een bankzitter van Anderlecht? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Twitter: Ik kan je ook best meer vertellen als je dat wil. Als Rsca-supp zou ik maar wat blij zijn als hij weg is. Hele frêle, trage voetballer. In duel echt een slapjanus. Zijn enige "kwaliteit" is dat ie behoorlijk mooi kan wegdraaien van zen man.
Veelbelovend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ondanks de geruchten, het management van Olsson niets weet van een mogelijke transfer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar is wel veertigvoudig Zweeds international |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja zelf ook nie echt vertrouwe in hij echt de man gaat zijn net voor de verdediging ook, maar ben wel van mening dat in huidige selectie zon speler ontbreekt, kokcu en timber willen toch te graag iets verder naar voren, laat me graag verassen, soms heb je dat een speler wel in manier van spelen bij n club past
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat vind ik zinvolle info. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, maar is dat alleen genoeg voor ons? Er valt weer niks van te zeggen, net zoals López, Bullaude, Paixão.. het kan maarzo ruk zijn |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jep eens, kijk regelmatig bij interlands schakel kanaal, en zie m dan wel voorbijkomen, valt nie echt op ofso,maar dat deed aursnes ook niet, en aursnes is gek genoeg nie eens basisspeler noorwegen, zulke spelers worden vaak ondergewaardeerd, dus hopelijk geld dat ook voor olson |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Lijkt me helemaal niks die Olsson.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2022 door YugoBosna -- |
|
|
|
|
har
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 - 18:04 schreef MMM het volgende:Twitter: Ik kan je ook best meer vertellen als je dat wil. Als Rsca-supp zou ik maar wat blij zijn als hij weg is. Hele frêle, trage voetballer. In duel echt een slapjanus. Zijn enige "kwaliteit" is dat ie behoorlijk mooi kan wegdraaien van zen man. Veelbelovend. Tsja... We zoeken toch een stevige verdedigende middenvelder (graag met een beetje lengte) die de creatieve middenvelders lucht en vrijheid kan geven? Dan is Geert toch nog een betere optie. Voetballend niet super maar wel de juiste duelkracht en kan een balletje naar de juiste kleur spelen. In makkelijke wedstrijden kan ook Timber als achterste middenvelder. Geen afgedankte zooi overnemen maar kijken of iemand echt iets toevoegt op die positie, anders gewoon kijken of er in de winter iets mogelijk is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2022 door har -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alleen nog een 6. Olsson hoeft van mij niet zo, dan maar niks. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja ze moeten ook nie in paniek raken er op de markt niet een interessante mogelijk is, vaak wordt er laatste dag ook nog meer voor gevraagd om er toch nog wat aardigs uit te halen. Of snel nog iets te kunnen doen, maar als het kan nog wel een 6 ja, hebben we nog niet echt |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Dat heb ik ook, je wordt toch helemaal gek van al die nieuwe spelers. Nou vooruit, alleen die Noor dan nog. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Gewoon Dermane doorschuiven. Zoveel kans om te spelen krijgt hij of die Olssen toch niet van Slot dus maakt het ook niet uit. Dan kan hij wanneer de stand het toe laat mooi af en toe invallen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kan best wel voetballen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
dit alles was vanaf positie 10,maar overzicht heeft hij wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verwacht niks meer vandaag. Jullie? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
50/50. Denk dat Slot een spelverdeler vlak voor de verdediging belangrijk graag erbij heeft, dus als het even kan zullen ze iemand halen. Maar vanwege het WK speelt Feyenoord minder wedstrijden dan normaal voor de winterstop, dus de noodzaak is er wat minder, als er geen goede kandidaat beschikbaar is. Wellicht dat ze daardoor ook eerder geneigd zijn af te wachten of het binnen de selectie op een andere manier opgevuld kan gaan worden. Misschien is een type Aursnes ook minder noodzakelijk als je met een voetballende 10 speelt (Szymanski/Bullaude).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|