BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
neliz
 neliz - dinsdag 06 september 2022 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2022 - 13:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Serieus……
Was een quote van slot na Go Ahead:

https://www.vi.nl/nieuws/slot-geeft-jahanbakhsh-compliment-en-wordt-vrolijk-van-paixao

quote:
'Paixão heeft deze week meegetraind. Je ziet ook echt al dat hij heel snel kan bewegen op de eerste meters. Hij kan ook een goal maken, dus ik word wel vrolijk van wat ik van hem zie.'
Voor de één is het "net" voor de ander alweer een paar dagen geleden
neliz
 neliz - dinsdag 06 september 2022 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2022 - 13:07 schreef piet de paler het volgende:
Ach gut kun je geen gelijk krijgen .....jammer hoor
Nou dag gekkie
? Jij bent diegene die denkt dat Paixao geen werkvergunning heeft hè?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 september 2022 door neliz --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 september 2022 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2022 - 13:19 schreef neliz het volgende:

[..]

Was een quote van slot na Go Ahead:

https://www.vi.nl/nieuws/slot-geeft-jahanbakhsh-compliment-en-wordt-vrolijk-van-paixao

[..]

Voor de één is het "net" voor de ander alweer een paar dagen geleden
Bedoelde met m’n reactie dat ik verbaasd was om Piet z’n opmerking dat ie niet wist dat Igor nog geen werkvergunning had.
neliz
 neliz - dinsdag 06 september 2022 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2022 - 14:42 schreef RenatoBos het volgende:
Bedoelde met m’n reactie dat ik verbaasd was om Piet z’n opmerking dat ie niet wist dat Igor nog geen werkvergunning had.
Dat was al meer mensen opgevallen dat hij headliner's eigen Internet Explorer was.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 september 2022 - 14:52   quote  deeplink  
d:-)))
MightyAce
 MightyAce - zondag 18 september 2022 - 14:41   quote  deeplink  
Niet meegaan in het rommelige spel van psv...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 september 2022 - 14:41   quote  deeplink  
Koekoek
van geil
 van geil - zondag 18 september 2022 - 14:42   quote  deeplink  
Kip
ar
 ar - zondag 18 september 2022 - 15:29   quote  deeplink  
Lekker
MMM
 MMM - zondag 18 september 2022 - 15:31   quote  deeplink  
Nummer 6.
ar
 ar - zondag 18 september 2022 - 15:44   quote  deeplink  
Die is er niet
MMM
 MMM - zondag 18 september 2022 - 15:46   quote  deeplink  
Daar ligt het grootste probleem.
MMM
 MMM - zondag 18 september 2022 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2022 - 15:06 schreef MMM het volgende:
Denk ook dat dit het is. Middenveld dan niet in balans vrees ik.
ar
 ar - zondag 18 september 2022 - 15:48   quote  deeplink  
Timber kut
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2022 - 21:34   quote  deeplink  
Heeft ie een zus dan?
van geil
 van geil - maandag 19 september 2022 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 15:48 schreef ar het volgende:
Timbers kut
Vertel
MMM
 MMM - maandag 19 september 2022 - 22:11   quote  deeplink  
Máximo Perrone.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2022 - 22:19   quote  deeplink  
8,5 miljoen onzekerheden
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 september 2022 - 22:24   quote  deeplink  
In mijn beleving zou een beetje ervaring wel fijn zijn, gezien het elftal met al die jonge gasten. Zeker op 6. Van de spelers die voor ons in actie zijn gekomen (en nog bij Feyenoord zijn) zijn er maar 3 ouder dan 25. Idrissi, Ali en Trauner. Mag wel wat bij in die leeftijdscategorie.

Dus om dan weer bij een 19 jarige uit te komen. Los van zijn kwaliteiten, want het lijkt op het oog een talentvolle jongen.
van geil
 van geil - maandag 19 september 2022 - 22:32   quote  deeplink  
Ik vind n 6 eigenlijk onzin.
De verdedigers staan al in overtal, 4 tegen drie of 4 tegen 2/1.
En het gaat ten koste van je veldbezetting.
kenny
 kenny - maandag 19 september 2022 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2022 - 22:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
In mijn beleving zou een beetje ervaring wel fijn zijn, gezien het elftal met al die jonge gasten. Zeker op 6. Van de spelers die voor ons in actie zijn gekomen (en nog bij Feyenoord zijn) zijn er maar 3 ouder dan 25. Idrissi, Ali en Trauner. Mag wel wat bij in die leeftijdscategorie.

Dus om dan weer bij een 19 jarige uit te komen. Los van zijn kwaliteiten, want het lijkt op het oog een talentvolle jongen.
ben ik wel met je eens , we hebben best een iets te jonge ploeg , beetje ervaring zou ons zeker vooruit helpen
probleem wel is , wil je kwaliteit met ook nog ervaring dat kunnen wij niet betalen , zulke jongens lopen in de top competities
vind die perrone wel een heel goede , pak ballen af zoals el ahmadi dat ook zo goed deed er bovenop zitten kort erop , deze jongen heeft er nog een geweldige trap bij ook , en ook een jongen die je met een paar jaar voor veelvoud kan door verkopen
van geil
 van geil - maandag 19 september 2022 - 22:42   quote  deeplink  
Dus als je hem niet hebt.
Gewoon normale middenveld bezetting. Box to box.
N beetje zoals PSV deed.
En de vrije man achterin. dat moet de controleur zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 september 2022 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2022 - 22:42 schreef van geil het volgende:
Dus als je hem niet hebt.
Gewoon normale middenveld bezetting. Box to box.
N beetje zoals PSV deed.
En de vrije man achterin. dat moet de controleur zijn.
PSV speelt al jaren met Sangare als 6?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 september 2022 - 22:53   quote  deeplink  
Daarnaast is het ook niet zozeer van belang of je middenveld met de punt naar voren, naar achter of op lijn speelt. Gaat er meer om dat het prettig is om verschillende kwaliteiten in je selectie (in dit geval op het middenveld) te hebben. En in de organisatie missen wel nog wel wat daar. Dat kan je op verschillende manieren invullen, meer een type El Ahmadi of meer de kant van Aursnes op. En dat hoeft niet per se een speler te zijn die alleen direct voor de verdediging kan spelen. Die laatste twee konden ook prima in de andere genoemde systemen uit de voeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2022 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - maandag 19 september 2022 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2022 - 22:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

PSV speelt al jaren met Sangare als 6?
Ik zei, deed, zoals zondag
van geil
 van geil - maandag 19 september 2022 - 22:57   quote  deeplink  
Ze gingen man op man spelen.
van geil
 van geil - maandag 19 september 2022 - 22:58   quote  deeplink  
Wij zitten vastgeroest in een patroon.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 september 2022 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2022 - 22:32 schreef van geil het volgende:
Ik vind n 6 eigenlijk onzin.
De verdedigers staan al in overtal, 4 tegen drie of 4 tegen 2/1.
En het gaat ten koste van je veldbezetting.
Je wil in verdedigend opzicht (centraal) een verdediger over hebben voor rugdekking etc. En om komende spelers op te vangen. Bijvoorbeeld een nummer 10 die bijsluit. Dat pakken je centrale verdedigers op (als de tegenstander met 3 aanvallers speelt). Je backs pakken dan in principe de vleugels op. En een zes loopt of mee met de 10 (of andere aansluitende spelers), of verdedigd de zone.

Als ze met 2 spitsen spelen, kan je het op meerdere manieren doen. Of je 6 zakt wat meer in, zodat je alsnog een overtal hebt en je laat je backs hoger staan, aangezien zij geen directe tegenstander hebben waarschijnlijk, maar de zone moeten verdedigen.

Of je laat 1 (evt om en om) van je backs wat centrale spelen, om op die manier alsnog een overwicht te creeren. En in dat geval kan je 6 ook weer komende speler(s) oppakken.

Hoe dan ook, je zou nooit met 4 spelers 1/2 spitsen moeten verdedigen, dan wordt het systeem niet correct ingevuld. Dus ik onderschrijf je punt mbt de 6 niet. Je systeem (en je 6) is altijd flexibel. En speelt tegen elk systeem net wat anders. Een 6 is niet essentieel, je kan prima zonder spelen natuurlijk. Maar das wat anders.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 september 2022 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2022 - 22:57 schreef van geil het volgende:
Ze gingen man op man spelen.
Dat klopt, in balbezit Feyenoord, maar wat heeft dat er mee te maken?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 september 2022 - 23:21   quote  deeplink  
Als je volledig uit balbezit Feyenoord redeneert, ja je 6 (wanneer die de bal ophaalt) en centrale verdedigers zullen ook moeten inschuiven, als er slechts 1 spits in de buurt staat. Maar dat kan prima, je moet een beetje flexibel zijn en de spelers ervoor hebben. Je hoeft je niet blind te staren op labels. Of je nu iemand hebt die vlak voor de verdediging staat, of een paar wat hoger.

Het gaat vooral op de invulling. Trauner en Hancko zijn opbouwend goed genoeg. En Timber/Kokcu hebben voetballend de kwaliteiten, maar missen alleen nog wat voetbalgogme, ervaring. Hoe je ook wil noemen. Onder druk is dat voor nu nog een probleem, laten bv Lazio en PSV zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2022 door T-FeYeN00rD --
Leuv
 Leuv - dinsdag 20 september 2022 - 13:15   quote  deeplink  
Volledig eens met bovenstaande.
Alleen ben ik ook van mening dat het aantrekken van een 6 waar velen voor opperen voor meer problemen gaat zorgen dan het een oplossing is voor het gebrek aan een verdedigende middenvelder.
Het aantrekken van een 6 zal of Timber of Zymanski op de bank doen belanden, Wieffer en Bullaude zullen al helemaal geen kans meer krijgen.
Is het je dit allemaal waard denk ik dan ?

Het probleem ligt echt niet op de 6 positie maar op de links-, en rechtsbuiten positie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2022 door Leuv --
van geil
 van geil - dinsdag 20 september 2022 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2022 - 23:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Je wil in verdedigend opzicht (centraal) een verdediger over hebben voor rugdekking etc. En om komende spelers op te vangen. Bijvoorbeeld een nummer 10 die bijsluit. Dat pakken je centrale verdedigers op (als de tegenstander met 3 aanvallers speelt). Je backs pakken dan in principe de vleugels op. En een zes loopt of mee met de 10 (of andere aansluitende spelers), of verdedigd de zone.

Als ze met 2 spitsen spelen, kan je het op meerdere manieren doen. Of je 6 zakt wat meer in, zodat je alsnog een overtal hebt en je laat je backs hoger staan, aangezien zij geen directe tegenstander hebben waarschijnlijk, maar de zone moeten verdedigen.

Of je laat 1 (evt om en om) van je backs wat centrale spelen, om op die manier alsnog een overwicht te creeren. En in dat geval kan je 6 ook weer komende speler(s) oppakken.

Hoe dan ook, je zou nooit met 4 spelers 1/2 spitsen moeten verdedigen, dan wordt het systeem niet correct ingevuld. Dus ik onderschrijf je punt mbt de 6 niet. Je systeem (en je 6) is altijd flexibel. En speelt tegen elk systeem net wat anders. Een 6 is niet essentieel, je kan prima zonder spelen natuurlijk. Maar das wat anders.
Je zegt dus eigenlijk precies wat ik bedoel. alleen zeg je dat je dat niet onderschrijft.
Wij spelen vastgeroest met 6, in welke situatie dan ook.( dit jaar, afgelopen seizoen niet, toen pakte Geertruida vaak die rol)
Ik vind dat onzin, en fixatie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2022 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 20 september 2022 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2022 - 17:37 schreef van geil het volgende:

[..]

Je zegt dus eigenlijk precies wat ik bedoel. alleen zeg je dat je dat niet onderschrijft.
Wij spelen vastgeroest met 6, in welke situatie dan ook.( dit jaar, afgelopen seizoen niet, toen pakte Geertruida vaak die rol)
Ik vind dat onzin, en fixatie.
Ik bedoelde dat het in de praktijk wel meevalt. M.i. hebben we een speler nodig die die zone vlak voor de verdediging indien nodig effectiever kan bezetten dan Timber/Kokcu nu kunnen (zowel in balbezit, als balbezit tegenstander). Maar die speler hoeft zeker niet noodzakelijkerwijs daar te spelen als de omstandigheden om flexibiliteit vraagt. Als jij ook iets dergelijks bedoelde, dan kunnen we er een punt achter zetten ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2022 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - dinsdag 20 september 2022 - 17:56   quote  deeplink  
Precies zo.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 20 september 2022 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2022 - 17:56 schreef van geil het volgende:
Precies zo.
Fair enough, dan had ik je wellicht verkeerd begrepen.
van geil
 van geil - dinsdag 20 september 2022 - 17:58   quote  deeplink  
En was ik misschien onduidelijk
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 20 september 2022 - 17:59   quote  deeplink  
Top, bel ik het even door naar Arne, zodat hij het op kan pakken.
van geil
 van geil - dinsdag 20 september 2022 - 18:14   quote  deeplink  
Geef gelijk even door dat hij Kokcu ook sneller moet inseinen als t team zelf n situatie niet herkend.
Die kan dat dan in een poep en een scheet doorgeven.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:01   quote  deeplink  
Zou zerrouki nu de oplossing zijn op dit moment?
Wedstrijd tegen Midjiland in ogen schouw nemend?
Ik weet het niet, ik denk dat we een speler nodig heeft met een grote mond , een echte leider............
Maar wie kun je halen in de winterstop die hier aan kan voldoen ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 oktober 2022 door piet de paler --
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 08 oktober 2022 - 15:43   quote  deeplink  
Zerrouki gemiste kans en is in de winterstop niet meer haalbaar voor 10M, volgens sommigen.

https://www.footballtransfers.com/nl/transfernieuws/nl-eredivisie/2022/10/feyenoord-had-twente-tien-miljoen-voor-zerrouki-moeten-betalen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 08 oktober 2022 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Maar is hij de oplossing dan................geloof het niet
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 08 oktober 2022 - 15:59   quote  deeplink  
Zou een oplossing kunnen zijn, maar niet voor dat bedrag. Hebben we ook vrijwel zeker niet meer liggen, dus sowieso geen optie.
ar
 ar - zondag 09 oktober 2022 - 15:22   quote  deeplink  
Zerrouki zeer overrated.
Beetje Stengs achtige speler.
Niet geschikt voor ons.
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 oktober 2022 - 10:33   quote  deeplink  
( tribune praat) er wordt gesproken over het aantrekken van een 3 e spits..........
Maar wie zou Feyenoord ( budget in de gaten houden) en welke positie zou je willen zien ( even nu niet sentimenteel de wedstrijd tegen fsc erbij halen )
Ik denk een middenvelder met overwicht en overzicht...
Of?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2022 door piet de paler --
bijft007
 bijft007 - zondag 23 oktober 2022 - 11:45   quote  deeplink  
Een spits of n buitenspeler, een buitenspeler verwacht ik wel ja, zoveel wisselingen die posities, wat betekent niet tevrede zijnmaar in dat geval moet er lijkt me wel 1 van loonlijst af ali of idrissi ofso dan of evt n verhuur van bv walemark, naast uiteraard controlerende middenvelder, of dus 1 die net achter santi of danilo speelt ala til vorig seizoen,
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 oktober 2022 - 11:59   quote  deeplink  
T probleem zit daar helemaal niet.
T begint bij de traagheid in de opbouw of omschakeling.
En dat begint bij de linies daarvoor.
Je kunt al onze voorhoede spelers alleen voor de keeper zetten en ze scoren.
Alleen dat gebeurt nooit.
bijft007
 bijft007 - zondag 23 oktober 2022 - 12:07   quote  deeplink  
Dat klopt zoiezo, zeker gister eerste helft, zou n zerrouki of die mansverk dat probleem van achteruit kunnen verhelpen is ook geen garantie, wel spelers die elke wedstrijd op de positie staan opbouw oa moeten gaan verzorgen. Maar omdat het n structureel ding is lijkt me haast meer te zitten dat er wat spelers zijn het (nog) niet herkennen wat nodig is fases in wedstrijden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2022 door bijft007 --
Leuv
 Leuv - zondag 23 oktober 2022 - 12:40   quote  deeplink  
Toch heb ik ernstige twijfels bij de spelers die de laatste jaren zijn aangetrokken. Die Peixao kan er helemaal geen kut van (Azarkan is absoluut beter) evenals die Walemark en Dilrosun. Timber is ook veel te veel voor betaald en wat die Wieffer toevoegt is nu nog altijd niet duidelijk. Ze hadden Hendriks willen verhuren en Rasmussen is dan weer gehuurd. Vreemde en onbegrijpelijke keuzes zijn en worden er gemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2022 door Leuv --
DMD
 DMD - zondag 23 oktober 2022 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2022 - 12:40 schreef Leuv het volgende:
Toch heb ik ernstige twijfels bij de spelers die de laatste jaren zijn aangetrokken. Die Peixao kan er helemaal geen kut van (Azarkan is absoluut beter) evenals die Walemark en Dilrosun. Timber is ook veel te veel voor betaald en wat die Wieffer toevoegt is nu nog altijd niet duidelijk. Ze hadden Hendriks willen verhuren en Rasmussen is dan weer gehuurd. Vreemde en onbegrijpelijke keuzes zijn en worden er gemaakt.
Paixao lijkt echt gewoon gehaald te zijn voor het halen. Het is ook wonderlijk dat azarkan niet "goed genoeg" bevonden wordt, wellicht door zijn lengte en je dan iemand haalt die 2 a 3 CM langer is, niet kan communiceren in het engels en zich dus nog compleet moet aanpassen.
DMD
 DMD - zondag 23 oktober 2022 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2022 - 11:59 schreef Stylzz het volgende:
T probleem zit daar helemaal niet.
T begint bij de traagheid in de opbouw of omschakeling.
En dat begint bij de linies daarvoor.
Je kunt al onze voorhoede spelers alleen voor de keeper zetten en ze scoren.
Alleen dat gebeurt nooit.
Ik zou eindelijk eens Wieffer op de 6 willen zien en geertruida gewoon weer op de plek van pedersen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5843989