BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leuv
 Leuv - woensdag 26 oktober 2022 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 19:10 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Eens....ik snap het 'downplayen' van Aurnes ook niet zo goed. het was een prima speler voor ons die een hoop centjes heeft opgeleverd. Nu speelt hij bij Benfica, gaat steeds meer minuten maken in de basis en speelt in de CL tegen clubs als PSG en Juventus.
Het is gewoon een speler die de 6 positie goed heeft ingevuld bij ons en dat gemis hebben we nog niet goed kunnen opvangen. Niet zo ingewikkeld allemaal.
Beste speler die we de laatste jaren hebben gehad en die doen we voor 15M€ van de hand. Manomanoman
Leuv
 Leuv - woensdag 26 oktober 2022 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 20:09 schreef MMM het volgende:

[..]

En dan zelf met Rots komen..
Schrijf het maar op. Die gaat verder komen dan draaitol Walemark
bijft007
 bijft007 - woensdag 26 oktober 2022 - 20:13   quote  deeplink  
Rots enzo hebbe nog alle moeite pm bij twente erin te staan of te bluiven dus zulle bij ons wat echt stuk lastiger is te spelen qua groote club in alles echt niet basis staan hoor, wel leuke talenten, maar moeten heeft verleden geleerd echt stempel drukke daar om bij ons echt n kans te maken op evt basiskans.
bijft007
 bijft007 - woensdag 26 oktober 2022 - 20:17   quote  deeplink  
Wordt nogal is ondeschat spelers van clubs als az twente fietstas enzovoort, is echt flinke stap van mogen winnen veel minder druk naar n club als feyenoord waar druk inmens is
Leuv
 Leuv - woensdag 26 oktober 2022 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 20:13 schreef bijft007 het volgende:
Rots enzo hebbe nog alle moeite pm bij twente erin te staan of te bluiven dus zulle bij ons wat echt stuk lastiger is te spelen qua groote club in alles echt niet basis staan hoor, wel leuke talenten, maar moeten heeft verleden geleerd echt stempel drukke daar om bij ons echt n kans te maken op evt basiskans.
Ik ga er geen discussie over aan. Vind je hem niet beter ook goed. Jij je zin.
Ik denk dat die ponyclub op 8 posities betere spelers heeft dan wij hebben en eigenlijk is dat schandalig met onze begroting
bijft007
 bijft007 - woensdag 26 oktober 2022 - 20:27   quote  deeplink  
N mening is altijd prima he, beter zelfs:) zeker wanneer je kan onderbouwen altijd top, allemaal fans van deze wereld club, maar t verleden leert dat er maar weinig spelers zijn die bij ons int verlede echt meerwaarde zijn geweest van spelers buiten de trad, top 3 dus vandaar mn redenatie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2022 door bijft007 --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 oktober 2022 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 19:10 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Eens....ik snap het 'downplayen' van Aurnes ook niet zo goed. het was een prima speler voor ons die een hoop centjes heeft opgeleverd. Nu speelt hij bij Benfica, gaat steeds meer minuten maken in de basis en speelt in de CL tegen clubs als PSG en Juventus.
Het is gewoon een speler die de 6 positie goed heeft ingevuld bij ons en dat gemis hebben we nog niet goed kunnen opvangen. Niet zo ingewikkeld allemaal.
De rol van Aursnes was groot. Was toen een alom aanwezig aanspeelpunt, ook voor verdediging, w.o. Trauner. Was balvast en had loopvermogen en overzicht.
Vertrek is te forse aderlating op dit moment.
van geil
 van geil - woensdag 26 oktober 2022 - 20:54   quote  deeplink  
Ik ben het er niet mee eens.
Sinisterra die missen we. en Senesi ook.
Aursnes was in mijn ogen een overschatte speler.
bijft007
 bijft007 - woensdag 26 oktober 2022 - 21:03   quote  deeplink  
Probleem is vooral dat er uberhaupt geen vervanger is gehaald van aursnes, of t moet wiefer zijn maar die is op zeker evenals overgens tabouni niet gehaald als verwachting gelijk tegen basis aan te zitten, maar puur omdat ze wel talentvol zijn met mogelijk potentie om het wel te halen, vond aursnes weln echt bijzondere speler hoor, n mooie speler ook, zag er zo simpel uit wat ie deed, maar ik was stiekem wel fan van hem
Leuv
 Leuv - woensdag 26 oktober 2022 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 21:03 schreef bijft007 het volgende:
Probleem is vooral dat er uberhaupt geen vervanger is gehaald van aursnes, of t moet wiefer zijn maar die is op zeker evenals overgens tabouni niet gehaald als verwachting gelijk tegen basis aan te zitten, maar puur omdat ze wel talentvol zijn met mogelijk potentie om het wel te halen, vond aursnes weln echt bijzondere speler hoor, n mooie speler ook, zag er zo simpel uit wat ie deed, maar ik was stiekem wel fan van hem
Ik denk dat Wieffer en Tabouni gehaald zijn omdat we toen nog niet wisten dat er zoveel geld binnen zou komen. Ze zijn te vroeg gehaald en gaan ook geen eerlijke kans krijgen.
bijft007
 bijft007 - woensdag 26 oktober 2022 - 21:39   quote  deeplink  
Ook omdat ze niks of nauwelijks wat gekost hebben, helaas is het wel vaak zo da spelers die aardig wat gekost hebben altijd wel veel eerder kans maken op basisplaats, ook al zouden ze gelijkwaardig of minder laten zien op training, krijgen al gelijk basis hesje aan,
van geil
 van geil - woensdag 26 oktober 2022 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 21:39 schreef bijft007 het volgende:
Ook omdat ze niks of nauwelijks wat gekost hebben, helaas is het wel vaak zo da spelers die aardig wat gekost hebben altijd wel veel eerder kans maken op basisplaats, ook al zouden ze gelijkwaardig of minder laten zien op training, krijgen al gelijk basis hesje aan,
Timber
ar
 ar - donderdag 27 oktober 2022 - 16:33   quote  deeplink  
Unnerstahl oppikken als 2e
MMM
 MMM - donderdag 27 oktober 2022 - 16:44   quote  deeplink  
Wil die niet. En dat is begrijpelijk, is hij te goed voor.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 oktober 2022 - 17:01   quote  deeplink  
tja, die hadden we 5 jaar geleden op kunnen pikken toen hij nog bij VVV speelde. Is op dit forum toen ook volop genoemd. Heeft nu geen zin meer, tenzij je hem eerste keeper maakt. En een miljoenenbedrag voor hem neer legt.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 oktober 2022 - 14:58   quote  deeplink  
Zou in de huidige situatie ( verlies tegen sturm graz en punt verlies fortuna) zeroukie de oplossing zijn ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 oktober 2022 - 15:07   quote  deeplink  
Wellicht, maar die moet richting de 10 miljoen kosten. Voor dat geld mag het ook wel. En zoals gezegd, ik vind hem een goede speler. Zijn type zou helpen op het middenveld. Maar wel erg duur.

En eigenlijk zou ik het nog prettiger vinden als we iemand halen die wat meer ervaring heeft. Dus ergens eind 20 of begin 30 is oid. Omdat we ondervertegenwoordigd zijn in die leeftijdsgroep in onze selectie. En niet voor een hoog bedrag natuurlijk. De El Ahmadi van 5 jaar geleden zou ideaal zijn.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 28 oktober 2022 - 15:19   quote  deeplink  
Feyenoord bood naart schijnt rond de 5, dus zal dan wel rond de 7-8 uitkomen lijkt me, en maar gelijk arsenal aankloppen voor nelson, wat zekere speler voorin is lekker
van geil
 van geil - vrijdag 28 oktober 2022 - 22:12   quote  deeplink  
Laten we een Koreaan, Chinees en een Papoea kopen.
Nu al zin in.
ar
 ar - zaterdag 29 oktober 2022 - 15:49   quote  deeplink  
Alles beter dan zeroekie
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 29 oktober 2022 - 16:07   quote  deeplink  
Hoeveel geld zou er nog zijn voor een aankoop ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2022 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 oktober 2022 - 16:09   quote  deeplink  
Genoeg, zal echt wel op geanticipeerd zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2022 door FR-Henk --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 29 oktober 2022 - 18:27   quote  deeplink  
In ieder geval 5 miljoen zou je zeggen, iets dergelijks werd geboden op Zerrouki.
Ema
 Ema - zaterdag 29 oktober 2022 - 18:43   quote  deeplink  
Vielen Dank, das habe ich wirklich gebraucht!
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 29 oktober 2022 - 18:59   quote  deeplink  
Ar heeft sokken van Adidas.
VVout
 VVout - zaterdag 29 oktober 2022 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2022 - 18:43 schreef Ema het volgende:
Vielen Dank, das habe ich wirklich gebraucht!
Wie viel ???
Leuv
 Leuv - zaterdag 29 oktober 2022 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2022 - 16:07 schreef piet de paler het volgende:
Hoeveel geld zou er nog zijn voor een aankoop ?
Je moet niets meer kopen maar lozen.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 29 oktober 2022 - 21:33   quote  deeplink  
Er is nu 35 procent ongeveer geherinvesteerd in aankopen vanuit de verkopen, en gok dat ze maximaal nog rond de 15 milj vast kunnen of willen uitgeven, +- helft dan geherinvesteerd, de rest geld is gaten op te vullen en uiteraard n gezond buffertje te houden
van geil
 van geil - zaterdag 29 oktober 2022 - 21:34   quote  deeplink  
Was het maar zo'n feestje
bijft007
 bijft007 - zaterdag 29 oktober 2022 - 21:38   quote  deeplink  
Zeg ook niet dat ze het geld zomaar over balk smijten, geld voor n 6 dat wel, en mogelijk n huur of buitenkansje grote club, lijkt me ze wel geleerd hebben van het verleden
van geil
 van geil - zaterdag 29 oktober 2022 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2022 - 21:38 schreef bijft007 het volgende:
Zeg ook niet dat ze het geld zomaar over balk smijten, geld voor n 6 dat wel, en mogelijk n huur of buitenkansje grote club, lijkt me ze wel geleerd hebben van het verleden
Lees dit maar eens goed.
https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/17778/feyenoord-presenteert-jaarcijfers-we-houden-45-50-miljoen-aan-transfers-over.html
van geil
 van geil - zaterdag 29 oktober 2022 - 21:40   quote  deeplink  
Netto dus 45 a 50 miljoen die al bijna volledig is geherinvesteerd .(zeker 40 miljoen incl huur)
En grote gedeeltes van dat geld zijn er nog niet.
Mensen vergeten vaak alle kosten,vergoedingen en de belasting.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2022 door van geil --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 29 oktober 2022 - 21:45   quote  deeplink  
Mmm, das minder dan:( t artikel nog niet gelezen, had wel eerder gehoord, k dacht rutger weet niet zeker dat er 35 so far geherinvesteerd was, al zegt dat niet hoeveel geld er nog wegvloeid naar zaakwaarnemers en weet ik het nie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 29 oktober 2022 - 23:06   quote  deeplink  
Misschien hadden we Gnonto toch moeten kopen en Summerville niet moeten wegsturen.
Jordi (@jordifr98) hebben op 10:45 p.m. on za, okt. 29, 2022 getweet:
Leuke duo, Gnonto en Summerville.. https://t.co/YwEZ67g2zF
(https://twitter.com/jordifr98/status/1586459237433348096?t=sTi2nFL0hpzLnosCVL3eLQ&s=03

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2022 door Leon FR1908 --
Leuv
 Leuv - zondag 30 oktober 2022 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2022 - 23:06 schreef Leon FR1908 het volgende:
Misschien hadden we Gnonto toch moeten kopen en Summerville niet moeten wegsturen.
Jordi (@jordifr98) hebben op 10:45 p.m. on za, okt. 29, 2022 getweet:
Leuke duo, Gnonto en Summerville.. https://t.co/YwEZ67g2zF
(https://twitter.com/jordifr98/status/1586459237433348096?t=sTi2nFL0hpzLnosCVL3eLQ&s=03
Nou nee Gnoto had denk ik niets toegevoegd en Summerville was toch die dreumes die samen met zijn broer anderen terroriseerde ? Die had jij willen houden ?

Eens dat we te snel spelers afschrijven en hopen dat de exoten die we dan aantrekken beter zijn. Ik heb het al vaker gezegd dat het zo niet werkt. Burger, Nieuwkoop, Azarkan maar zelfs Vente hadden meer toegevoegd aan dit elftal dan Pedersen, Bullaude, Peixao en Gimenez. Proces mijn reet gewoon volledig wanbeleid door op deze manier het geld te herinvesteren. Beter was geweest 3 echte toppers te halen en dit aan te vullen met jeugd. Maar goed het is maar een mening.
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 oktober 2022 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2022 - 09:21 schreef Leuv het volgende:

[..]

Nou nee Gnoto had denk ik niets toegevoegd en Summerville was toch die dreumes die samen met zijn broer anderen terroriseerde ? Die had jij willen houden ?

Eens dat we te snel spelers afschrijven en hopen dat de exoten die we dan aantrekken beter zijn. Ik heb het al vaker gezegd dat het zo niet werkt. Burger, Nieuwkoop, Azarkan maar zelfs Vente hadden meer toegevoegd aan dit elftal dan Pedersen, Bullaude, Peixao en Gimenez. Proces mijn reet gewoon volledig wanbeleid door op deze manier het geld te herinvesteren. Beter was geweest 3 echte toppers te halen en dit aan te vullen met jeugd. Maar goed het is maar een mening.
Met respect voor je mening, hoe kun je spelers zoals Bulaude , en Paxao nu afschrijven.....ben naar de training wezen kijken ...nou voetballen kunnen ze wel degelilk. Maar als ik het zo allemaal lees is kan er niemand voetballen volgens jou, mensen die weggaan zijn ineens een aanwinst?
Terwijl DIE wel een kans gehad hebben ....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2022 door piet de paler --
Leuv
 Leuv - zondag 30 oktober 2022 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2022 - 09:29 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Met respect voor je mening, hoe kun je spelers zoals Bulaude , en Paxao nu afschrijven.....ben naar de training wezen kijken ...nou voetballen kunnen ze wel degelilk. Maar als ik het zo allemaal lees is kan er niemand voetballen volgens jou, mensen die weggaan zijn ineens een aanwinst?
Terwijl DIE wel een kans gehad hebben ....
Nee hoor ik zeg dat wat we zelf in huis hebben op voorhand al is afgeschreven en wat aangekocht wordt werkelijk fantastisch is. Zo werkt het natuurlijk niet. Ik heb bij al die zuid Amerikanen die zijn aangetrokken werkelijk nog niets aan enige kwaliteit kunnen ontdekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2022 door Leuv --
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 oktober 2022 - 09:51   quote  deeplink  
Dan raad ik je aan eens naar de training te gaan kijken.
Ik ben er niet vaak, maar dan kan je zien dat er wel potentie in zit....maar ja komt het er uit ???!!
Leuv
 Leuv - zondag 30 oktober 2022 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2022 - 09:51 schreef piet de paler het volgende:
Dan raad ik je aan eens naar de training te gaan kijken.
Ik ben er niet vaak, maar dan kan je zien dat er wel potentie in zit....maar ja komt het er uit ???!!
Kampioenen van de training. Nou ik laat me dan het resterende seizoen verrassen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 oktober 2022 - 10:39   quote  deeplink  
Ik denk en hoop dat dit ook gaat gebeuren
MMM
 MMM - woensdag 02 november 2022 - 08:04   quote  deeplink  
FTM (1908.nl) verwacht dat Feyenoord zeker een 6 gaat halen in de winter.

Sivert Mannsverk, Máximo Perrone en Ramiz Zerrouki worden nog steeds genoemd.

Ladislav Krejčí (23 jaar) van Sparta Praag is een naam die de laatste weken in de Kuip voorbij komt. Kans dat hij komt acht FTM klein.

Ook heeft hij iets gehoord over een donkere jongen uit een buitenlandse competitie voor de 6 plek. Maar hij kan niet teveel prijsgeven omdat dit de onderhandelingen kan bemoeilijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2022 door MMM --
Leuv
 Leuv - woensdag 02 november 2022 - 09:21   quote  deeplink  
Dermane en Hartjes worden dus niet goed genoeg bevonden.
Zonde want ik vind die Dermane juist wel een goede.
MMM
 MMM - woensdag 02 november 2022 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 08:04 schreef MMM het volgende:
FTM (1908.nl) verwacht dat Feyenoord zeker een 6 gaat halen in de winter.

Sivert Mannsverk, Máximo Perrone en Ramiz Zerrouki worden nog steeds genoemd.

Ladislav Krejčí (23 jaar) van Sparta Praag is een naam die de laatste weken in de Kuip voorbij komt. Kans dat hij komt acht FTM klein.

Ook heeft hij iets gehoord over een donkere jongen uit een buitenlandse competitie voor de 6 plek. Maar hij kan niet teveel prijsgeven omdat dit de onderhandelingen kan bemoeilijken.
Krejčí volgt Feyenoord op Instagram. Bijzonder.

Via 1908.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2022 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 02 november 2022 - 11:57   quote  deeplink  
Je moet voor het WK toeslaam ........en liefst een speler uit een land waarbij hij niet geselecteerd is voor het WK
bijft007
 bijft007 - woensdag 02 november 2022 - 19:26   quote  deeplink  
Opzich al wel bekend dat ze iig voor een 6 gaan, denk zelf ook daarbuiten dat ze nog voor 1 huur, buitenspeler of 10, de posities waar teveel geswitcht wordt gaan, we gaan het zien straks

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2022 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 04 november 2022 - 12:21   quote  deeplink  
Gerucht:
Club Brugge keek gisteren naar Geertruida, Timber, en Szymanski
Die laatste zou voor 10 milj weg mogen ???????
Leuv
 Leuv - vrijdag 04 november 2022 - 14:48   quote  deeplink  
Geertruida voor een appel en een ei.
Ik zeg doen.

Szymanski vind ik overigens ook nog geen 10M€ waard.
yoghurt17
 yoghurt17 - vrijdag 04 november 2022 - 15:23   quote  deeplink  
Van mij mogen timber en geert weg. 20 voor timber 15 voor geert. Steek je 5 miljoen in een rb. 10 in een 6 en nog eens 10 in een goeie rechtsbuiten. Kun je spelen met szymanski en kocku op t middenveld.
kriebel70
 kriebel70 - vrijdag 04 november 2022 - 16:47   quote  deeplink  
geert weg, aliresa ook , walemark ook . lopes ook ... rechtsbuiten hebben we bij excelcior gestalt, hoop dat hartjes een beetje groeit , hartman , heerlijke speler .
bijft007
 bijft007 - vrijdag 04 november 2022 - 21:26   quote  deeplink  
alireza eens, die anderen wale en lopez nogal snel he ze zijn er net, geert komt ook vast wel weer goed, beetje geduld mannen,niet alles kan er gelijk staan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5990
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5813348