BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - maandag 02 januari 2023 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2023 - 17:33 schreef MightyAce het volgende:
Nog 'n gerucht: Diawara van Anderlecht.
Volgens Feyenoord TM niks van waar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 januari 2023 - 21:38   quote  deeplink  
Beter want ik zag Anderlecht supporters smeken dat hij naar ons zou gaan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 januari 2023 - 23:39   quote  deeplink  
Die Streurer van Twente is nu zo vaak in het nieuws dat Feyenoord
niet hoeft aan te komen voor één van hun spelers dat ik bijna begint te denken
dat hij het graag zou willen.
Leuv
 Leuv - dinsdag 03 januari 2023 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2023 - 23:39 schreef Leon FR1908 het volgende:
Die Streurer van Twente is nu zo vaak in het nieuws dat Feyenoord
niet hoeft aan te komen voor één van hun spelers dat ik bijna begint te denken
dat hij het graag zou willen.
Streuer zit op de wip bij die Ponyclub daar zou je gebruik van moeten kunnen maken.
Trek Streuer gewoon een jaar als TD aan inclusief de spelers die je wenst. Wat je aan salaris moet inleveren win je dan weer op de spelers. Bovendien is het geen verkeerde TD.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 januari 2023 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2023 - 08:32 schreef Leuv het volgende:

[..]

Streuer zit op de wip bij die Ponyclub daar zou je gebruik van moeten kunnen maken.
Trek Streuer gewoon een jaar als TD aan inclusief de spelers die je wenst. Wat je aan salaris moet inleveren win je dan weer op de spelers. Bovendien is het geen verkeerde TD.
Hij heeft het zeker niet slecht gedaan bij die ponyclub,dat is zeker.
kenny
 kenny - dinsdag 03 januari 2023 - 13:04   quote  deeplink  
misschien een leuke optie

https://www.youtube.com/watch?v=jaMZkPOVvOI
bijft007
 bijft007 - dinsdag 03 januari 2023 - 18:18   quote  deeplink  
Volgens mij is hij wel gevalle ja in het maasgebouw, en staat hij op ons scoutingslijstje, nog sterker ik vermoed dat hij heel hoog staat erop, aangezien hij jong, en bij belgie o21 centraal achterin staat, de multifunctionele jongen:)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2023 - 07:48   quote  deeplink  
Feyenoord is overtuigd geraakt van centrale verdediger Ismaël Doukouré. Dat bevestigd rmcsport. Het nieuws is ook al enkele weken bekend bij deze website.

De Rotterdammers hebben het afgelopen december in Portugal tijdens het trainingskamp opgenomen tegen zijn club Racing Club de Strasbourg Alsace. De wedstrijd eindigde in een 0-1 overwinning voor Feyenoord. De 19-jarige Doukouré viel in met in totaal 28 minuten speeltijd.

Feyenoord is nog niet concreet in de markt gekomen voor de centrale verdediger, al heeft hij wel een groot deel van het Maasgebouw weten te overtuigen.

De naam van Doukouré valt bij Feyenoord al enkele maanden als back-up optie voor de aan de meniscus geblesseerde Gernot Trauner. De vice-aanvoerder moet daarvoor binnenkort een operatie ondergaan.

Doukouré heeft dit seizoen acht optredens in de Franse Ligue 1 op zijn naam staan. Daarin maakte hij 572 speelminuten en kwam zijn naam een maal op het scorebord.
MMM
 MMM - woensdag 04 januari 2023 - 09:13   quote  deeplink  
Het word nu toch wel tijd om concreet te gaan worden voor spelers lijkt me..
MightyAce
 MightyAce - woensdag 04 januari 2023 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2023 - 07:48 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord is overtuigd geraakt van centrale verdediger Ismaël Doukouré. Dat bevestigd rmcsport. Het nieuws is ook al enkele weken bekend bij deze website.

De Rotterdammers hebben het afgelopen december in Portugal tijdens het trainingskamp opgenomen tegen zijn club Racing Club de Strasbourg Alsace. De wedstrijd eindigde in een 0-1 overwinning voor Feyenoord. De 19-jarige Doukouré viel in met in totaal 28 minuten speeltijd.

Feyenoord is nog niet concreet in de markt gekomen voor de centrale verdediger, al heeft hij wel een groot deel van het Maasgebouw weten te overtuigen.

De naam van Doukouré valt bij Feyenoord al enkele maanden als back-up optie voor de aan de meniscus geblesseerde Gernot Trauner. De vice-aanvoerder moet daarvoor binnenkort een operatie ondergaan.

Doukouré heeft dit seizoen acht optredens in de Franse Ligue 1 op zijn naam staan. Daarin maakte hij 572 speelminuten en kwam zijn naam een maal op het scorebord.
Ventje van 19 ipv Trauner?
MightyAce
 MightyAce - woensdag 04 januari 2023 - 14:35   quote  deeplink  
Miguel Araujo heeft in de belangstelling gestaan van Feyenoord. De Rotterdammers hebben onlangs bij FC Emmen geïnformeerd of een overgang van de 28-jarige verdediger bespreekbaar was.

Manmanman.
Leuv
 Leuv - woensdag 04 januari 2023 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2023 - 14:35 schreef MightyAce het volgende:
Miguel Araujo heeft in de belangstelling gestaan van Feyenoord. De Rotterdammers hebben onlangs bij FC Emmen geïnformeerd of een overgang van de 28-jarige verdediger bespreekbaar was.

Manmanman.
Wat een treurnis.
Die te Kloese heeft ook werkelijk geen enkel netwerk.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 04 januari 2023 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2023 - 14:43 schreef Leuv het volgende:

[..]

Wat een treurnis.
Die te Kloese heeft ook werkelijk geen enkel netwerk.
?????????? Even zijn cv lezen
Bowie
 Bowie - woensdag 04 januari 2023 - 17:14   quote  deeplink  
Is gewoon Peruaans international, maar dit ff terzijde.......
MightyAce
 MightyAce - woensdag 04 januari 2023 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2023 - 17:14 schreef Bowie het volgende:
Is gewoon Peruaans international, maar dit ff terzijde.......
Nou we hebben ervaren wat je daaraan hebt hahaha
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2023 - 17:42   quote  deeplink  
Die panfluit is al even niet bespeeld
MightyAce
 MightyAce - woensdag 04 januari 2023 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2023 - 17:42 schreef Stylzz het volgende:
Die panfluit is al even niet bespeeld
En wildgroei onder de cavia's inmiddels
piet de paler
 piet de paler - woensdag 04 januari 2023 - 17:53   quote  deeplink  
Deze is al een tijdje in Nederland, en kijk eens een wedstrijd terug.
Ik zeg geen top maar zeker geen minkukeltje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2023 door piet de paler --
Leuv
 Leuv - woensdag 04 januari 2023 - 18:06   quote  deeplink  
Een kinderhand is snel gevuld
van geil
 van geil - woensdag 04 januari 2023 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2023 - 17:41 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Nou we hebben ervaren wat je daaraan hebt hahaha
Slapende lijmsnuivers.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 04 januari 2023 - 18:17   quote  deeplink  
Het Zerrouki gericht is ook weer terug natuurlijk.
MMM
 MMM - woensdag 04 januari 2023 - 18:19   quote  deeplink  
Weer voor Zerrouki gaan? Waar beginnen ze toch aan.. Dat Twente vraagt achterlijke bedragen
MightyAce
 MightyAce - woensdag 04 januari 2023 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2023 - 18:19 schreef MMM het volgende:
Weer voor Zerrouki gaan? Waar beginnen ze toch aan.. Dat Twente vraagt achterlijke bedragen
Die aandachtsgeile TD weer elke dag in de media pfff
van geil
 van geil - woensdag 04 januari 2023 - 18:20   quote  deeplink  
Wat heb ik er mee te maken?
ar
 ar - woensdag 04 januari 2023 - 18:20   quote  deeplink  
Ja, en er loopt er daar niet 1 die ons beter maakt

Laat staan dat we er voor moeten betalen.
DMD
 DMD - woensdag 04 januari 2023 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2023 - 18:19 schreef MMM het volgende:
Weer voor Zerrouki gaan? Waar beginnen ze toch aan.. Dat Twente vraagt achterlijke bedragen
Dit dus. Hij is het vooral ook echt niet waard, een enorm modale nummer 6 die ik in niks vind uitblinken. Ik lees dan dat dit op aandringen is van de technische staf.. Die waren ook toch zo enorm overtuigd van die Bjorkan sinds vorig jaar?
bijft007
 bijft007 - woensdag 04 januari 2023 - 19:06   quote  deeplink  
Ik denk wel dat hij echt meerwaarde heeft, domweg omdat we zo 1 nie in selectie hebben, qua rust, en simpel spelen wathij ook kan net voor verdediging, had ook wel erg twijfels in het begin, maar staat er wel denk ik, alleen 6-8 milj? Veel geld hoor, wel van mening nu feyenoord eerste staat iets meer risicovolle gok mag nemen om de ch miljoene te kunne halen, wel verantwoord uiteraard
Bowie
 Bowie - woensdag 04 januari 2023 - 19:16   quote  deeplink  
Toen ik hoorde dat ze geinformeerd hebben over Araujo dacht ik gelijk al, omdat de Peruaan niet echt duur zal zijn, dat ze tevens vol voor Zerrouki zouden gaan.
Araujo wordt lacherig over gedaan maar is een meer dan prima oplossing voor het tijdelijke probleem. Vind het een redelijk tot goeie voetballer, aardige pass en sterk in duels. Is een maatje van Lopez en zal verder goed vallen in de groep met veel Zuid Amerikanen.

En Zerrouki is het doel van Slot. En logisch als opvolger van Kokcu. Mooie voetballer ook. Ik zou zeggen gewoon betalen wat die boeren vragen, dat bedrag is als we in mei het grote feest hebben al dubbel terugbetaald en volgend seizoen al helemaal in de CL.
kenny
 kenny - woensdag 04 januari 2023 - 19:16   quote  deeplink  
ik had vol voor Mannsverk gaan kost misschien iets meer dan zerrouki maar je haalt dan simpelweg meer kwaliteit in huis , daarbij levert zo'n jongen je na een paar jaar het veelvoud op
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2023 - 19:19   quote  deeplink  
Mannsverk is ook gewoon geen zekerheid hoor
kenny
 kenny - woensdag 04 januari 2023 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2023 - 19:16 schreef Bowie het volgende:
Toen ik hoorde dat ze geinformeerd hebben over Araujo dacht ik gelijk al, omdat de Peruaan niet echt duur zal zijn, dat ze tevens vol voor Zerrouki zouden gaan.
Araujo wordt lacherig over gedaan maar is een meer dan prima oplossing voor het tijdelijke probleem. Vind het een redelijk tot goeie voetballer, aardige pass en sterk in duels. Is een maatje van Lopez en zal verder goed vallen in de groep met veel Zuid Amerikanen.

En Zerrouki is het doel van Slot. En logisch als opvolger van Kokcu. Mooie voetballer ook. Ik zou zeggen gewoon betalen wat die boeren vragen, dat bedrag is als we in mei het grote feest hebben al dubbel terugbetaald en volgend seizoen al helemaal in de CL.
ben het wel redelijk met je eens over Araujo , zo slecht is hij ook niet kost weinig en je bent uit de brand , het is geen speler die je beter maakt maar een aardige noodoplossing

Zerrouki is een aardige middenvelder niks bijzonder en zeker geen 8 milj waard , zo'n Mannsverk is in alles beter dan Zerrouki
kenny
 kenny - woensdag 04 januari 2023 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2023 - 19:19 schreef Stylzz het volgende:
Mannsverk is ook gewoon geen zekerheid hoor
eens maar dat heb je met Zerrouki ook niet , zelfs niet al je een speler van 20milj haalt blijft altijd afwachten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2023 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2023 - 19:16 schreef Bowie het volgende:
Toen ik hoorde dat ze geinformeerd hebben over Araujo dacht ik gelijk al, omdat de Peruaan niet echt duur zal zijn, dat ze tevens vol voor Zerrouki zouden gaan.
Araujo wordt lacherig over gedaan maar is een meer dan prima oplossing voor het tijdelijke probleem. Vind het een redelijk tot goeie voetballer, aardige pass en sterk in duels. Is een maatje van Lopez en zal verder goed vallen in de groep met veel Zuid Amerikanen.

En Zerrouki is het doel van Slot. En logisch als opvolger van Kokcu. Mooie voetballer ook. Ik zou zeggen gewoon betalen wat die boeren vragen, dat bedrag is als we in mei het grote feest hebben al dubbel terugbetaald en volgend seizoen al helemaal in de CL.
Ga hier in mee .
Leuv
 Leuv - woensdag 04 januari 2023 - 20:28   quote  deeplink  
Knetter de knettergek.
Feyenoord wat maak je je toch weer belachelijk.
VVout
 VVout - woensdag 04 januari 2023 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2023 - 07:48 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord is overtuigd geraakt van centrale verdediger Ismaël Doukouré...
Doekoeré wat kost da?
van geil
 van geil - woensdag 04 januari 2023 - 22:10   quote  deeplink  
2 roebels
MightyAce
 MightyAce - woensdag 04 januari 2023 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2023 - 22:03 schreef VVout het volgende:

[..]

Doekoeré wat kost da?
Een handvol Bjorkans
MMM
 MMM - donderdag 05 januari 2023 - 10:32   quote  deeplink  
Streuer bevestigt: Feyenoord meldt zich voor Zerrouki
piet de paler
 piet de paler - donderdag 05 januari 2023 - 12:22   quote  deeplink  
Nogmaals geloven jullie echt dat hij een versterking is ?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 januari 2023 - 12:29   quote  deeplink  
Geen verzwakking in ieder geval. T moet altijd blijken maar kan zo maar de missende schakel zijn
piet de paler
 piet de paler - donderdag 05 januari 2023 - 12:31   quote  deeplink  
Maar geloof jij dat die roversbende met die natte bovenlip trainer hem laten gaan ?
MMM
 MMM - donderdag 05 januari 2023 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2023 - 12:29 schreef Stylzz het volgende:
Geen verzwakking in ieder geval. T moet altijd blijken maar kan zo maar de missende schakel zijn
Voor het juiste bedrag. En dat is denk ik het probleem.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 januari 2023 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2023 - 12:31 schreef piet de paler het volgende:
Maar geloof jij dat die roversbende met die natte bovenlip trainer hem laten gaan ?
Niet zo maar.
Duurder dan volgende zomer.
Alleen kan t niet doen Feyenoord wel eens meer kosten dan het verschil tussen nu en de zomer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 januari 2023 door Stylzz --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 januari 2023 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2023 - 12:22 schreef piet de paler het volgende:
Nogmaals geloven jullie echt dat hij een versterking is ?
Ik vind hem een aardige speler. En precies een type dat Feyenoord kan gebruiken.

Maar veel heeft te maken met wat hij moet kosten. Van de zomer vond ik max 5 miljoen logisch. Inmiddels heeft hij zich weer wat meer bewezen, dus kan je - mits je het geld hebt liggen natuurlijk - wat verder gaan qua transfersom als Feyenoord zijnde. Geen 10 miljoen. Maar 6-7 is geen raar bedrag denk ik.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 januari 2023 - 15:11   quote  deeplink  
De vraag is waarschijnlijk vooral wat je moet doen als hij 8-9-10 miljoen moet kosten. Waar je dan de grens legt. Want ik vraag me af of Feyenoord zover wil gaan. Je moet dan waarschijnlijk proberen een deel met bonussen te overbruggen.
Leuv
 Leuv - donderdag 05 januari 2023 - 15:18   quote  deeplink  
Volledige overbodige paniekaankoop zou ik het vinden. Of Wieffer is goed genoeg om Timber te vervangen of niet. Maar maak daar dan een keer een keuze in.

Wanbeleid=Neverendingstory
eddepet14
 eddepet14 - donderdag 05 januari 2023 - 15:39   quote  deeplink  
Ik denk dat ze veel beter Mannsverk kunnen gaan halen. Dan doe je goede zaken. Als je je rendement wilt zien zoals bij Aursners. Ik schat in dat die voor 4 miljoen op te halen is...
Leuv
 Leuv - donderdag 05 januari 2023 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2023 - 15:39 schreef eddepet14 het volgende:
Ik denk dat ze veel beter Mannsverk kunnen gaan halen. Dan doe je goede zaken. Als je je rendement wilt zien zoals bij Aursners. Ik schat in dat die voor 4 miljoen op te halen is...
+1
Plus ga er maar vanuit dat die Ponyclub het geld dat ze dan van ons krijgen wel goed investeren. Die hebben hun lijstjes wel klaar liggen. Waarom zou je die ponyclub versterken ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 januari 2023 door Leuv --
kenny
 kenny - donderdag 05 januari 2023 - 16:29   quote  deeplink  
zo denk ik er ook over beter voor mannverk gaan , al verwacht ik niet dat hij voor 4milj te halen is denk eerder een hoger bedrag

mannsverk groter talent , zerrouki misschien iets minder getalenteerd maar wel weer gelijk inzetbaar zonder aanpassings problemen
piet de paler
 piet de paler - donderdag 05 januari 2023 - 18:02   quote  deeplink  
Leuv je zit op de verkeerde site. Twente zit op een ander site

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5849881