BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - donderdag 05 januari 2023 - 18:43   quote  deeplink  
Technisch directeur Jan Streuer bevestigt de berichtgeving dat Feyenoord in de markt is voor de international van het Algerijns voetbalelftal. ''Verder kan ik er niets over zeggen'', reageert Streuer, die de selectie van FC Twente de komende weken intact wil houden.

De nummer vijf van de Eredivisie wil aankomende zomer pas nadenken over een verkoop. ''We willen optimaal presteren en daar helpt dit niet bij zo vlak voor de herstart. Het is vervelend. Maar we zitten niet in de situatie dat we moeten verkopen.''

"het is vervelend" WTF is dat nou voor opmerking over interesse in je speler?
YugoBosna
 YugoBosna - donderdag 05 januari 2023 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2023 - 15:49 schreef Leuv het volgende:

[..]

+1
Plus ga er maar vanuit dat die Ponyclub het geld dat ze dan van ons krijgen wel goed investeren. Die hebben hun lijstjes wel klaar liggen. Waarom zou je die ponyclub versterken ?
Rijnders volgens de zomer berichten. Ook geen slechte voor ons en blijkbaar goedkoper
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 januari 2023 - 18:49   quote  deeplink  
van geil
 van geil - donderdag 05 januari 2023 - 19:07   quote  deeplink  
t zal Ruud Vormer wel worden
van geil
 van geil - donderdag 05 januari 2023 - 19:13   quote  deeplink  
En Sandler
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 januari 2023 - 19:33   quote  deeplink  
Nou ja ik zie Zerouki wel zitten ,maar net zoals iedereen gun ik Twente niet eens zuurstof
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 januari 2023 - 19:37   quote  deeplink  
7,5 miljoen wordt genoemd. Als dat waar is, wat maar de vraag is, dan komen de clubs er wel uit denk ik. Een deel in bonussen ongetwijfeld en misschien dat je net wat lager uitkomt, maar dan kan je mekaar wel vinden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 januari 2023 - 19:39   quote  deeplink  
Niet een hele goede deal, net als voor Timber eigenlijk een paar miljoen teveel, maar het is duidelijk dat Feyenoord hem graag wil hebben. En de noodzaak is er ook wel. Van belang is ook dat hij de eredivisie gewend is en Nederlands spreekt. Dat is in onze selectie bepaald geen vanzelfsprekendheid. Maar goed, dit ziet Twente ook allemaal, vandaar ook het forse prijskaartje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 januari 2023 door T-FeYeN00rD --
MightyAce
 MightyAce - donderdag 05 januari 2023 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2023 - 19:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Niet een hele goede deal, net als voor Timber eigenlijk een paar miljoen teveel, maar het is duidelijk dat Feyenoord hem graag wil hebben. En de noodzaak is er ook wel. Dat ziet Twente ook. Het helpt ook enorm dat hij de eredivisie gewend is en Nederlands spreekt. Dat is in onze selectie bepaald geen vanzelfsprekendheid.
Timber was echt 6 miljoen te duur. Dan is Zerrouki iets logischer in die prijsklasse.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 05 januari 2023 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2023 - 18:49 schreef Leon FR1908 het volgende:
[ filmpje ]
Ik vind het een zorgwekkend filmpje..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 januari 2023 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2023 - 19:52 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Ik vind het een zorgwekkend filmpje..
Er is er nog 1 die minder zorgwekkend is haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 januari 2023 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2023 - 19:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Niet een hele goede deal, net als voor Timber eigenlijk een paar miljoen teveel, maar het is duidelijk dat Feyenoord hem graag wil hebben. En de noodzaak is er ook wel. Van belang is ook dat hij de eredivisie gewend is en Nederlands spreekt. Dat is in onze selectie bepaald geen vanzelfsprekendheid. Maar goed, dit ziet Twente ook allemaal, vandaar ook het forse prijskaartje.
Nou doe maar dan want als het toch moet gebeuren dan maar gelijk nu.
DMD
 DMD - donderdag 05 januari 2023 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2023 - 19:41 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Timber was echt 6 miljoen te duur. Dan is Zerrouki iets logischer in die prijsklasse.
Alles boven de 4 miljoen is teveel betaald. Ik snap niet hoe vaak feyenoord zich nog gaat stoten aan dezelfde subtop aankoop binnen nederland steen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 januari 2023 door DMD --
eddepet14
 eddepet14 - vrijdag 06 januari 2023 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2023 - 16:29 schreef kenny het volgende:
zo denk ik er ook over beter voor mannverk gaan , al verwacht ik niet dat hij voor 4milj te halen is denk eerder een hoger bedrag

mannsverk groter talent , zerrouki misschien iets minder getalenteerd maar wel weer gelijk inzetbaar zonder aanpassings problemen
[/quote

En zo'n Noor leer je snel Nederlands..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 januari 2023 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2023 - 19:52 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Ik vind het een zorgwekkend filmpje..
https://www.transfermarkt.nl/sivert-mannsverk/leistungsdatenverein/spieler/510310

Tja.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 januari 2023 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2023 - 19:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou doe maar dan want als het toch moet gebeuren dan maar gelijk nu.
Schijnt tijdens het WK al gesproken te zijn tussen Feyenoord, Twente en zaakwaarnemer.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 06 januari 2023 - 11:41   quote  deeplink  
Als Zerrouki zelf wil komt hij , lekker kont tegen de krib, en weg bij die natte bovenlip.
Maar ik geloof er niet in
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 januari 2023 - 15:12   quote  deeplink  
Vraagprijs en bod zitten vlakbij elkaar. Kleine 7 miljoen
van geil
 van geil - vrijdag 06 januari 2023 - 17:19   quote  deeplink  
De drie duurste Feyenoord spelers ooit.
Bullaude
Timber
Zerrouki
Heel, heel bijzonder.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 06 januari 2023 - 17:23   quote  deeplink  
Je wilde toch visie , dit zijn relatief jonge speler toch?
En wat is hier bijzonder aan, dit is investeren.Ja daar kan een risico aan hangen
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 06 januari 2023 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2023 - 17:23 schreef piet de paler het volgende:
Je wilde toch visie , dit zijn relatief jonge speler toch?
En wat is hier bijzonder aan, dit is investeren.Ja daar kan een risico aan hangen
Dat er nog geen bewijs is dat deze 3 meer dan middelmaat zijn...
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 06 januari 2023 - 17:33   quote  deeplink  
Kijk eens naar Barcelona en al die grote ploegen in europa.
Die kopen bergen van dit soort spelers, en jij kan nu al zeggen dat middelmaat kan zijn
Tijd tijd tijd kijk naar Sinistera
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 06 januari 2023 - 17:49   quote  deeplink  
Volgesn Driessen transfer zerrouki rond
Zegt mij genoeg ;) hoop ik denk ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 januari 2023 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 januari 2023 - 17:52   quote  deeplink  
Nagenoeg. Zegt ie.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 januari 2023 - 17:54   quote  deeplink  
Vind t veel voor iemand van 24. Die moet vervolgens echt 1,5 a 2.5 topseizoenen draaien wil je er echt op verdienen.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 06 januari 2023 - 18:56   quote  deeplink  
Wel prima leeftijd mijns inziens voor een basis aankoop, en genoeg andere jonge jongens met mogelijk veel doorverkoop waarde, paar meer ervaren gasten die er gelijk staan wel lekker, al weet je het nooit of hij het aankan, ik heb er w vertrouwen in, dan doorschakelen naar wel echt n goeie cv, en hopelijk nog een rechtsbuite als ali vertrekt en ze hebben echt alles gedaan voor top 2 notering en dus de mogelijke doekoes
MMM
 MMM - vrijdag 06 januari 2023 - 20:47   quote  deeplink  
Qua leeftijd is Zerrouki een goede toevoeging, heeft het ook best goed gedaan bij Twente maar ik vind 7 miljoen echt teveel. Net als Timber afgelopen zomer.

Plus wat Stylzz zegt. Word in mei al 25! Dus als je hier nog winst op wil maken moet hij 2 hele goede jaren draaien.
MMM
 MMM - vrijdag 06 januari 2023 - 20:47   quote  deeplink  
En wat betekent dit voor Szymanski? Als er 7 miljoen word neergelegd voor Zerrouki zal het potje aardig op zijn. Die 9/10 miljoen voor hem zullen we dus niet aftikken?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 januari 2023 - 20:57   quote  deeplink  
Als Feyenoord kampioen word en dus CL gaat spelen kan je zijn broer er ook nog bij kopen.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 06 januari 2023 - 20:57   quote  deeplink  
Daar wordt dit seizoen gewoon van genoten 1 seizoen, was al nauwelijks haalbaar, was nogkoopoptie op vastgelegd meer omdat dat kan, maar in de praktijk was en is ie gewoon voor 75 procent niet haalbaar
bijft007
 bijft007 - vrijdag 06 januari 2023 - 20:58   quote  deeplink  
Want volgens mij is het echt meeste keren niet dat in contract wordt vastgelegd zoveel moet hij verdienen, meer het salaris het probleem mocht feyenoord m wel kunnen betalen
bijft007
 bijft007 - vrijdag 06 januari 2023 - 21:02   quote  deeplink  
Dus supporters moeten er gewoon niet vanuit gaan, al bied bv champions league halen weer mogelijkheden hem nog jaar te huren of n bv gini terug, maar dat bluift toekomst muziek
Bowie
 Bowie - vrijdag 06 januari 2023 - 21:23   quote  deeplink  
Leon FR1908 - vrijdag 06 januari 2023 - 20:57 quote deeplink
Als Feyenoord kampioen word en dus CL gaat spelen kan je zijn broer er ook nog bij kopen.

Zo is het zeker Leon.

En ik wil bij het tranferbeleid van nu, Szymanski wordt op zeker gekocht voor rond de 10 mln, weer ff mijn ouwe stokpaardje van stal halen, de rol van van Bodegom.

Ik heb hem hier al vaker geroemd, het begint er écht op de lijken dat we met hem een nog betere versie van de GKL hebben. Hij blijft op de achtergrond, maar is de spil waar alles om draait. Eerst Arnesen op persoonlijke titel binnengehaald, weet zeker dat ten Kloese ook uit zijn netwerk (VS plus Zuid-Amerika) komt en bij alle aankopen van de laatste tijd, het is begonnen met Senesi, ook nu weer de man die achter de schermen de zaak financieel rond maakt.
Hoop dat hij nog lang de baas van de club is, een échte!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 januari 2023 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2023 - 20:47 schreef MMM het volgende:
En wat betekent dit voor Szymanski? Als er 7 miljoen word neergelegd voor Zerrouki zal het potje aardig op zijn. Die 9/10 miljoen voor hem zullen we dus niet aftikken?
Daar zullen de Kökcü miljoenen voor aangewend worden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 januari 2023 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2023 - 21:23 schreef Bowie het volgende:
Leon FR1908 - vrijdag 06 januari 2023 - 20:57 quote deeplink
Als Feyenoord kampioen word en dus CL gaat spelen kan je zijn broer er ook nog bij kopen.

Zo is het zeker Leon.

En ik wil bij het tranferbeleid van nu, Szymanski wordt op zeker gekocht voor rond de 10 mln, weer ff mijn ouwe stokpaardje van stal halen, de rol van van Bodegom.

Ik heb hem hier al vaker geroemd, het begint er écht op de lijken dat we met hem een nog betere versie van de GKL hebben. Hij blijft op de achtergrond, maar is de spil waar alles om draait. Eerst Arnesen op persoonlijke titel binnengehaald, weet zeker dat ten Kloese ook uit zijn netwerk (VS plus Zuid-Amerika) komt en bij alle aankopen van de laatste tijd, het is begonnen met Senesi, ook nu weer de man die achter de schermen de zaak financieel rond maakt.
Hoop dat hij nog lang de baas van de club is, een échte!
Ik lees te vaak dat mensen van Bodegom af willen ,en ook van Te Kloese .
Gelukkig kijk jij er positiever tegenaan en daar ben ik het helemaal mee eens.
Leuv
 Leuv - vrijdag 06 januari 2023 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2023 - 22:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik lees te vaak dat mensen van Bodegom af willen ,en ook van Te Kloese .
Gelukkig kijk jij er positiever tegenaan en daar ben ik het helemaal mee eens.
Ik heb ook nog weinig positiefs van de te Kloese gezien maar ik hoor het graag aan.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 06 januari 2023 - 22:24   quote  deeplink  
net weer ff gekeken naar Zerrouki...ik zie het er niet aan af. Alles op één (laag) tempo en erg zwak in de omschakeling (daar doet hij niet aan)..Zonde van het geld.
van geil
 van geil - vrijdag 06 januari 2023 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2023 - 17:19 schreef van geil het volgende:
De drie duurste Feyenoord spelers ooit.
Bullaude
Timber
Zerrouki
Heel, heel bijzonder.
De eerste speelt niet eens
De tweede doet mee, maar is alles mee gezegd.
De derde zit ook geur nog smaak aan.
Transferrecords horen bij spelers die meerwaarde hebben, en scorend vermogen.
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 07 januari 2023 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2023 - 22:24 schreef CobusIII het volgende:
net weer ff gekeken naar Zerrouki...ik zie het er niet aan af. Alles op één (laag) tempo en erg zwak in de omschakeling (daar doet hij niet aan)..Zonde van het geld.
Aan de andere kant lijkt het me ook wel weer logisch dat hij zichzelf niet gaat forceren, blessures uit de weg gaat en de prijs niet op gaat lopen drijven.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 januari 2023 - 09:45   quote  deeplink  
Dat soort spelers, sorry Leon, zie je t nooit aan af op tv.
Zijn statistieken spelers.
Je gaat ze missen wanneer je ze niet meer hebt.
Leuv
 Leuv - zaterdag 07 januari 2023 - 09:50   quote  deeplink  
Als ik dit allemaal hoor, lees en zie doet het nog altijd pijn dat Aursnes voor slechts 13M€ is vertrokken.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 07 januari 2023 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2023 - 22:39 schreef van geil het volgende:

[..]

De eerste speelt niet eens
De tweede doet mee, maar is alles mee gezegd.
De derde zit ook geur nog smaak aan.
Transferrecords horen bij spelers die meerwaarde hebben, en scorend vermogen.
Toekomst visie misschien ???????????? Waar je altijd om roept?
Een jonge speler staat er nooit ineens .......alleen hele grote spelers
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 januari 2023 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2023 - 09:50 schreef Leuv het volgende:
Als ik dit allemaal hoor, lees en zie doet het nog altijd pijn dat Aursnes voor slechts 13M€ is vertrokken.
Dat voelt als weinig hè
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 07 januari 2023 - 12:42   quote  deeplink  
Ik snap de kritiek op de aankopen niet zo goed, - en zeker niet de kritiek op Timber. Hij staat in de top 5 van de spelers met de meeste passes die aankomen, - 1 plek onder Kökcü, en 3 onder de beste van allemaal: Trauner! De data geven dus aan dat we 3 spelers bij de top 5 hebben staan. Timber is 21, maar nu al sterk als een paard en aan de bal kan hij heel veel; is erg handig en technisch. Ik denk dat hij top kan worden, gezien het feit dat hij na 1 seizoen Utrecht, alleen al zonder problemen heeft aangehaakt bij het hogere niveau van Feyenoord. Dat is maar heel weinig jonge spelers gegeven die overkomen van een Nederlandse club. Die gaat alleen nog maar beter worden, en dan zal hij een dragende speler zijn, - als hij dat nu al niet is. Naar mijn idee is er uitzonderlijk goed gehandeld afgelopen zomer, want we staan echt niet bovenaan omdat we een paar onzichtbare sukkels hebben aangetrokken. Ben het met Piet eens. Ik ga niet voorspellen dat we kampioen worden, maar dat de hele club grote stappen gezet heeft staat voor mij als een paal boven water. Ik geef de credits toch vooral aan Slot en Te Kloese. Heel jammer van Trauner én Timber.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 07 januari 2023 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2023 - 12:42 schreef Nick4F het volgende:
Ik snap de kritiek op de aankopen niet zo goed, - en zeker niet de kritiek op Timber. Hij staat in de top 5 van de spelers met de meeste passes die aankomen, - 1 plek onder Kökcü, en 3 onder de beste van allemaal: Trauner! De data geven dus aan dat we 3 spelers bij de top 5 hebben staan. Timber is 21, maar nu al sterk als een paard en aan de bal kan hij heel veel; is erg handig en technisch. Ik denk dat hij top kan worden, gezien het feit dat hij na 1 seizoen Utrecht, alleen al zonder problemen heeft aangehaakt bij het hogere niveau van Feyenoord. Dat is maar heel weinig jonge spelers gegeven die overkomen van een Nederlandse club. Die gaat alleen nog maar beter worden, en dan zal hij een dragende speler zijn, - als hij dat nu al niet is. Naar mijn idee is er uitzonderlijk goed gehandeld afgelopen zomer, want we staan echt niet bovenaan omdat we een paar onzichtbare sukkels hebben aangetrokken. Ben het met Piet eens. Ik ga niet voorspellen dat we kampioen worden, maar dat de hele club grote stappen gezet heeft staat voor mij als een paal boven water. Ik geef de credits toch vooral aan Slot en Te Kloese. Heel jammer van Trauner én Timber.
Is dat echt je conclusie na een half jaar Timber? Wow.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 07 januari 2023 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2023 - 13:06 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Is dat echt je conclusie na een half jaar Timber? Wow.
Ik snap dat mensen hun twijfel hebben bij Timber: hij oogt soms wat flegmatiek. Hij is ook geen Kökcü, - maar daar zijn er niet veel van. Timber is nu nog een ander type, - maar dat was Orkan ook 3 jaar geleden met amper 1 seizoen eredivisie in de benen. Sinds 1.5 seizoen is Orkan in mijn ogen de echte spelmaker, en ook een echte aanjager. Timber is ook al een aanjager en heeft bewezen een meer dan uitstekende pass in de benen te hebben, de tijd zal uitwijzen waar hij terecht gaat komen. Misschien ontwikkelt hij zich tot spelmaker, maar ik denk dat hij geboren is om uiteindelijk op 6 te schitteren.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 januari 2023 - 13:50   quote  deeplink  
Timber zit nog veel rek in en speelt eigenlijk altijd wel een voldoende.
Voor dat geld verwacht je misschien nu al veel meer maar t gaat om waar hij naartoe groeit
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 07 januari 2023 - 13:57   quote  deeplink  
+10
van geil
 van geil - zaterdag 07 januari 2023 - 14:32   quote  deeplink  
-11 vind m 9 van de 10 x de zwakste die er bij wandelt.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 07 januari 2023 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2023 - 14:32 schreef van geil het volgende:
-11 vind m 9 van de 10 x de zwakste die er bij wandelt.
En vasthouden die mening, de tijd zal het leren
Ik geloof dat hij wel voor grote waarde kan worden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5892
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5955698