BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 08 januari 2023 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 14:59 schreef van geil het volgende:
Geweldige schaduwlijsten scouting.
..
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 januari 2023 - 19:11   quote  deeplink  
Volgens het genoemde medium zal het om een bod gaan van 6,5 miljoen euro, dat door bonussen kan oplopen richting 8 miljoen euro, plus een doorverkooppercentage.

Eerder werd een bod van 5 miljoen euro van tafel geveegd door FC Twente technisch directeur Jan Streuer.
piet de paler
 piet de paler - zondag 08 januari 2023 - 19:21   quote  deeplink  
Ik denk dat het rond gaat komen
kenny
 kenny - zondag 08 januari 2023 - 19:31   quote  deeplink  
dat je richting de 8milj gaat is al discutabel maar dan nog een doorverkooppercentage erbij slaat werkelijk nergens op

laat die duitse boeren lekker verrotten en haal die mannsverk voor de helft , dan hou je misschien nog wat over voor een goede RcV
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 08 januari 2023 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 19:21 schreef piet de paler het volgende:
Ik denk dat het rond gaat komen
Denk het ook. Dit is toch een heel serieus bod. Het kan altijd zijn dat ze 10 miljoen (8 vast + 2 variabel, bijvoorbeeld) in hun hoofd hebben zitten en er voor blijven liggen. Maar das ook niet zonder risico.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 januari 2023 door T-FeYeN00rD --
piet de paler
 piet de paler - zondag 08 januari 2023 - 19:33   quote  deeplink  
Mansverk staat er niet meteen, zweedse competitie is afgelopen.
van geil
 van geil - zondag 08 januari 2023 - 19:41   quote  deeplink  
Beetje gekke aankoop.
Als hij voldoet verdampt Timber.
bijft007
 bijft007 - zondag 08 januari 2023 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 19:33 schreef piet de paler het volgende:
Mansverk staat er niet meteen, zweedse competitie is afgelopen.
Nee zeker niet, ligt nog op het strand, seizoen hervat daar maart, als je hem nu haalt alsnog eigenlijk meer n aankoop zijn voor volgend seizoen, paar weken op trainen, dan na aardige tijd invalbeurtje enfin niet al te moeilijk in te schatten je eerste maand/en niks aan hebt
MMM
 MMM - zondag 08 januari 2023 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 19:11 schreef Stylzz het volgende:
Volgens het genoemde medium zal het om een bod gaan van 6,5 miljoen euro, dat door bonussen kan oplopen richting 8 miljoen euro, plus een doorverkooppercentage.

Eerder werd een bod van 5 miljoen euro van tafel geveegd door FC Twente technisch directeur Jan Streuer.
Ik vind het echt teveel geld.
Bowie
 Bowie - zondag 08 januari 2023 - 19:54   quote  deeplink  
Voetbal = geld, helaas MMM.

Ik zie dit als een signaal van een club die wil doorpakken, we willen 'm en we zullen 'm krijgen ook.

En, we hadden 'm vanmiddag al goed kunnen gebruiken. Rasmussen is door het ijs gegaan, geertruida als middenvelder ook. Dus Geertruida voorlopig achterin en Zennouki, het liefs al tegen PEC, als verdedigende middenvelder.

Uitgeven wat je kan op dit moment, niet op 1 of 1.5 miljoen afzien, kijk naar de resultaten dit weekend.
Als er 'n kans is op een kampioenschap, dan is 't nu.
bijft007
 bijft007 - zondag 08 januari 2023 - 20:02   quote  deeplink  
Dat dus, je bent echt dichtbij ch league poen, en volgens mij kan feyenoord het nu wel uitgeven zonder financiële malaise komt, nu zover bent moet je zelfs zover gaan om hrt maximale uit dit seizoen te persen, plus je weet tov jaren terug dat er op termijn weer minimaal 1 (kokcu) flinke klapper wordt gemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 januari 2023 door bijft007 --
kenny
 kenny - zondag 08 januari 2023 - 20:06   quote  deeplink  
het lijkt voor sommigen nu net dat zerrouki de verlosser gaat worden , nou zo goed is hij nou ook weer niet , 5 a 6 milj is meer dan genoeg voor hem , 8 milj met doorverkooppercentage is veel te veel ,

het lijkt wel of feyenoord in paniek is of zo , er blijft zo weinig over voor een goede RcV terwijl iedereen vandaag weer heeft kunnen zien dat deze positie cruciaal is
van geil
 van geil - zondag 08 januari 2023 - 20:06   quote  deeplink  
We zitten niet eens op de helft van het seizoen.
MMM
 MMM - zondag 08 januari 2023 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 19:54 schreef Bowie het volgende:
Voetbal = geld, helaas MMM.

Ik zie dit als een signaal van een club die wil doorpakken, we willen 'm en we zullen 'm krijgen ook.

En, we hadden 'm vanmiddag al goed kunnen gebruiken. Rasmussen is door het ijs gegaan, geertruida als middenvelder ook. Dus Geertruida voorlopig achterin en Zennouki, het liefs al tegen PEC, als verdedigende middenvelder.

Uitgeven wat je kan op dit moment, niet op 1 of 1.5 miljoen afzien, kijk naar de resultaten dit weekend.
Als er 'n kans is op een kampioenschap, dan is 't nu.
Zeker, dat is het wereldje. Daar doelde ik ook niet op. Ik vind het teveel geld voor de speler.
van geil
 van geil - zondag 08 januari 2023 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 20:07 schreef MMM het volgende:

[..]

Zeker, dat is het wereldje. Daar doelde ik ook niet op. Ik vind het teveel geld voor de speler.
2 transferrecords voor 1 positie is gewoon niet handig.
MMM
 MMM - zondag 08 januari 2023 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 20:13 schreef van geil het volgende:

[..]

2 transferrecords voor 1 positie is gewoon niet handig.
Ze gaan er vanuit dat Kokcu vertrekt en die plek zou Timber dan in moeten nemen. Wel een hele andere type dus ik ben benieuwd
van geil
 van geil - zondag 08 januari 2023 - 20:41   quote  deeplink  
Smullen
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 januari 2023 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 20:13 schreef van geil het volgende:

[..]

2 transferrecords voor 1 positie is gewoon niet handig.
Timber was toch niet voor de 6 gehaald?
Daarnaast is t inderdaad ook anticiperen op vertrek Kökcü na dit seizoen
van geil
 van geil - zondag 08 januari 2023 - 20:59   quote  deeplink  
Zoals ik gelijk al zei,Timber speelde op een positie die bij ons niet bestaat.
Er wordt nu even 25 miljoen neergetikt voor drie middenvelders, die of niet spelen , of op een andere positie.
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 januari 2023 - 21:03   quote  deeplink  
Ze zullen er wel een idee bij hebben
van geil
 van geil - zondag 08 januari 2023 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 20:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Timber was toch niet voor de 6 gehaald?
Daarnaast is t inderdaad ook anticiperen op vertrek Kökcü na dit seizoen
Eigenlijk wel , zou een van de 2 controleurs worden samen met Kokcu,
met een 10 punt naar voren.
van geil
 van geil - zondag 08 januari 2023 - 21:07   quote  deeplink  
Ook Zerrouki speelt heel anders dan een 6.
Zoals wij het voor ogen hebben.
Gewoon centraal, middenvelders op een lijn.
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 januari 2023 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 21:04 schreef van geil het volgende:

[..]

Eigenlijk wel , zou een van de 2 controleurs worden samen met Kokcu,
met een 10 punt naar voren.
Maar niet voor de Aursnes rol. Volgens mij voor de 8.
Zeg maar de tweede middenvelder.
Kökcü meer voor de verdediging.
Dat was vandaag met Geert dus andersom en leverde Kökcü dertig keer balverlies op vandaag.

Ik papegaai overigens nu Perez na.
van geil
 van geil - zondag 08 januari 2023 - 21:10   quote  deeplink  
Wat wij missen is posities voorin bezet, en aan/bijsluiting/diepgang.
Heb Bijlow wel 10 x met de bal gezien die hij ineens naar de spitsen kon spelen.
Echter die stonden rond de eigen 16.
Het is gewoon schijt/angstvoetbal geworden, met 0 druk en opportunisme.
van geil
 van geil - zondag 08 januari 2023 - 21:11   quote  deeplink  
Verdedigen staat bovenaan, nog erger als bij Oranje.
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 januari 2023 - 21:12   quote  deeplink  
Moet je dit was t weekend ff terugkijken. Eerste stuk gaat over de wedstrijd
van geil
 van geil - zondag 08 januari 2023 - 21:12   quote  deeplink  
We hebben wederom werkelijk geen kans gehad tot minuut 75 of zo.
Geen incident, t is dodelijk saai.
van geil
 van geil - zondag 08 januari 2023 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 21:12 schreef Stylzz het volgende:
Moet je dit was t weekend ff terugkijken. Eerste stuk gaat over de wedstrijd
Wat bedoel je?
van geil
 van geil - zondag 08 januari 2023 - 21:14   quote  deeplink  
is dat een tv programma ?
Kijk eigenlijk nooit tv, alleen Netflix etc.
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 januari 2023 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 21:14 schreef van geil het volgende:
is dat een tv programma ?
Kijk eigenlijk nooit tv, alleen Netflix etc.
Ja op ESPN.
van geil
 van geil - zondag 08 januari 2023 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 21:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja op ESPN.
Zal morgen eens kijken, zet net n film op.
MMM
 MMM - zondag 08 januari 2023 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 19:11 schreef Stylzz het volgende:
Volgens het genoemde medium zal het om een bod gaan van 6,5 miljoen euro, dat door bonussen kan oplopen richting 8 miljoen euro, plus een doorverkooppercentage.

Eerder werd een bod van 5 miljoen euro van tafel geveegd door FC Twente technisch directeur Jan Streuer.
Weer geweigerd.
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 januari 2023 - 21:56   quote  deeplink  
De tyfus dan
MightyAce
 MightyAce - zondag 08 januari 2023 - 22:14   quote  deeplink  
Ja echt al veel te lang mee doorgegaan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 08 januari 2023 - 22:16   quote  deeplink  
Waarom niet voorstellen Zerrouki nu voor dat bedrag te kopen en hem mooi nog tot de zomer bij Twente te laten blijven? Dan hebben wij hem binnen, en zij zijn blij omdat ze hem dit seizoen nog kunnen behouden. Natuurlijk pas in de zomer aftikken. Dan kunnen we het geld nu gebruiken voor Mansverk.

Overigens ben ik fan van Wieffer. Stel hem maar op. Al ziet het er wat houterig uit, hij is wel een prima speler hoor. Maakt goede keuzes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 januari 2023 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 08 januari 2023 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 22:14 schreef MightyAce het volgende:
Ja echt al veel te lang mee doorgegaan.
Ach, dat is toch het spel? Twente heeft groot gelijk hoor. Ron Jans vertelde vanochtend hun kant en daar is niets mis mee. Heel irritant voor ons natuurlijk, maar ik begrijp hun.ksnt wel. Ik zou hem ook niet laten gaan. En al helemaal niet naar een directe concurrent.
MMM
 MMM - zondag 08 januari 2023 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 22:16 schreef Arie.Klooster het volgende:
Waarom niet voorstellen Zerrouki nu voor dat bedrag te kopen en hem mooi nog tot de zomer bij Twente te laten blijven? Dan hebben wij hem binnen, en zij zijn blij omdat ze hem dit seizoen nog kunnen behouden. Natuurlijk pas in de zomer aftikken. Dan kunnen we het geld nu gebruiken voor Mansverk.

Overigens ben ik fan van Wieffer. Stel hem maar op. Al ziet het er wat houterig uit, hij is wel een prima speler hoor. Maakt goede keuzes.
Dan ga je bakken met geld uitgeven aan twee spelers voor dezelfde positie, Zerrouki en Mannsverk. Rare optie
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 08 januari 2023 - 22:49   quote  deeplink  
Hoezo, Zerrouki kan ook centraal. En er zijn wel.meer posities dubbel bezet...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 08 januari 2023 - 22:49   quote  deeplink  
Verbaasd me nog toch een beetje dat ze het zou makkelijk afwijzen. Tis bijna 7 jaar geleden dat ze een speler voor meer dan een paar miljoen verkocht hebben. Was toen Ziyech. Sindsdien was Drommel met 3,5 de uitgaande speler met de hoogste transfersom.

Natuurlijk is het bij Twente een slecht moment. Natuurlijk is hij daar een bepalende speler. Maar goed, tis wat het is. 8 miljoen inclusief bonussen is een hoop geld. Dan ben je eigenlijk als Feyenoord zijnde al verder gegaan dan je zou willen/moeten.
DMD
 DMD - zondag 08 januari 2023 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 22:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Verbaasd me nog toch een beetje dat ze het zou makkelijk afwijzen. Tis bijna 7 jaar geleden dat ze een speler voor meer dan een paar miljoen verkocht hebben. Was toen Ziyech. Sindsdien was Drommel met 3,5 de uitgaande speler met de hoogste transfersom.

Natuurlijk is het bij Twente een slecht moment. Natuurlijk is hij daar een bepalende speler. Maar goed, tis wat het is. 8 miljoen inclusief bonussen is een hoop geld. Dan ben je eigenlijk als Feyenoord zijnde al verder gegaan dan je zou willen/moeten.
Het is als je in de schulden zit ook eigenlijk onverantwoord om te weigeren.
Feyenoord heeft vorig jaar iets van 15mil opgehaald in het CL avontuur? Daar hebben we voor moeten reiken tot de finale.

Je kan dus als provincieclub je al verzekeren van 50% van de inkomsten voor een compleet succesjaar in de CL in europa met de verkoop van 1 speler.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 08 januari 2023 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 22:53 schreef DMD het volgende:

[..]

Het is als je in de schulden zit ook eigenlijk onverantwoord om te weigeren.
Feyenoord heeft vorig jaar iets van 15mil opgehaald in het CL avontuur? Daar hebben we voor moeten reiken tot de finale.

Je kan dus als provincieclub je al verzekeren van 50% van de inkomsten voor een compleet succesjaar in de CL in europa met de verkoop van 1 speler.
Precies. Ze zullen het niet per se direct nodig hebben en van de zomer verwachten hem alsnog voor een vergelijkbaar bedrag te kunnen verkopen. En ze hebben dan natuurlijk het voordeel dat hij het seizoen afmaakt. Wat bijvoorbeeld de kansen op Europees voetbal voor Twente kan verhogen.

Maar het is niet zonder risico. Blessures, vormverlies (bij club en/of speler), ontevredenheid bij speler of clubs die gewoon minder ver willen gaan dan Feyenoord nu. Ze kunnen zomaar een zak geld weggooien. Maar goed, de tijd zat het leren.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 08 januari 2023 - 23:20   quote  deeplink  
Dat is ondernemen. Soms neem je een juiste afslag, soms had je toch beter voor de andere keuze kunnen gaan. Neem Jørgensen maar. Feyenoord heeft hem destijds niet voor 17M laten gaan. Ik neem aan omdat ze op een goed EK hoopten waardoor hij voor veel meer zou vertrekken. En xo niet, nou dan hou je die goede spits. Wie had nou kunnen voorzien dat hij vanwege die blessure het begin van het seizoen zou missen waar hij nooit weer overheen zou komen? Achteraf gezien (is gemakkelijk praten natuurlijk) hadden ze hem beter wel direct al kunnen verkopen. Gegokt en verloren in dezen...., maar het had best anders kunnen lopen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 januari 2023 door Arie.Klooster --
VVout
 VVout - zondag 08 januari 2023 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 22:49 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hoezo, Zerrouki kan ook centraal. En er zijn wel.meer posities dubbel bezet...
Hebben we nu al zo vaak het deksel mee op onze neus gehad. In eerste instantie vind het gewoon prettiger op zijn positie te spelen en dat uit zich in prestaties.
MMM
 MMM - maandag 09 januari 2023 - 11:10   quote  deeplink  
Deze week moet(en) er echt versterking(en) komen.
MightyAce
 MightyAce - maandag 09 januari 2023 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 11:10 schreef MMM het volgende:
Deze week moet(en) er echt versterking(en) komen.
Tonny komt eraan, hij wil alleen nog weten of je Salami of Quattro Stagioni wilt?
MMM
 MMM - maandag 09 januari 2023 - 11:55   quote  deeplink  
FC Twente en Feyenoord gaan weer in gesprek voor Zerrouki

RTV Rijnmond heeft FC Twente technisch directeur Jan Streuer benaderd.

Streuer zegt dat FC Twente Ramiz Zerrouki niet kwijt wil, maar nadat Feyenoord zich zondagmiddag weer heeft gemeld met een bod gaan de betrokken partijen toch weer in gesprek.
MMM
 MMM - maandag 09 januari 2023 - 11:57   quote  deeplink  
Feyenoord moet uit gaan kijken. 6.5 miljoen oplopend tot 8 miljoen was al teveel en dat werd afgewezen.
MightyAce
 MightyAce - maandag 09 januari 2023 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 11:57 schreef MMM het volgende:
Feyenoord moet uit gaan kijken. 6.5 miljoen oplopend tot 8 miljoen was al teveel en dat werd afgewezen.
Met dank aan de Timber transfer.
kenny
 kenny - maandag 09 januari 2023 - 12:16   quote  deeplink  
het lijkt wel of zerrouki een mega talent is of zo , het is geen slechte speler maar zo geweldig is hij nou ook weer niet en 8 milj is hij niet waard
je kan voor de helft mannsverk ophalen misschien niet direct inzetbaar maar een betere speler en meer waard op de lange termijn
nu je laatste geld uitgeven aan zerrouki terwijl je echt een RcV MOET halen vind ik nogal dom
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 januari 2023 - 12:20   quote  deeplink  
Feyenoord houdt de ontwikkelingen van Alexis Ronaldo Tibidi in de gaten. Dat meldt de betrouwbare Gianluca Di Marzio maandag.

Tibidi is een 19-jarige aanvallende middenvelder uit Frankrijk die uitkomt voor het Oostenrijkse SC Rheindorf Altach, waar Miroslav Klose de trainer van is.

Met name Anderlecht houdt de ontwikkelingen van Tidibi nauwlettend in de gaten. Hij komt uit voor Frankrijk onder 20. Tidibi geniet ook belangstelling van KRC Genk, Troyes AC en Feyenoord.

In zestien duels in de Oostenrijkste Bundesliga scoorde Tibidi dit seizoen 5 maal en leverde hij 1 assist. Volgens informatie van 1908.nl is Feyenoord niet concreet voor de Fransman.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5797410