BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 10 januari 2023 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 18:16 schreef Leuv het volgende:
Wanneer Zerrouki zou moeten spelen moet er ook iemand uit. Nu komt dat misschien even goed uit omdat Timber geblesseerd is. Paniek dus. Echter is iedereen fit dan schat ik Timber, Kokcu en Szymanski veel hoger in. Werkelijk een belachelijke aankoop dus gedreven door paniek en voor veel te veel geld. Geef het geld aan een goede RCV uit en haal Hartjes terug om de tijd dat Timber geblesseerd is te overbruggen.
Vergeet niet dat Kokcu en Szymanski waarschijnlijk vertrekken van de zomer. Bovendien heb je meer dan 3 goede middenvelders nodig. Telkens als een van die 3 afwezig is moeten we enorm schuiven om het op te lossen. Zeker vlak voor de verdediging is de spoeling dun. Dus het argument dat hij (of een speler zoals hij) niet nodig zou zijn gaat niet helemaal op denk ik.

Dat Zerrouki niet goedkoop is, of misschien zelfs te duur is, klopt. Maar dat staat er los van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2023 door T-FeYeN00rD --
bijft007
 bijft007 - dinsdag 10 januari 2023 - 18:34   quote  deeplink  
Je hebt ook gewoon n meer ervaren kern nodig, groter kans op minder verval valt n kokcu weg bv of volgend seizoen, en spoeling nogal dun ervaren spelers middenveld, nu alleen n wiefer, die ook niet eens echt ervaren is dit niveau,en beter de trend n paar gerichte aankopen die meer kosten dan n berg goedkopere gokken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2023 door bijft007 --
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 10 januari 2023 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 18:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Kokcu en Szymanski waarschijnlijk vertrekken van de zomer. Bovendien heb je meer dan 3 goede middenvelders nodig. Telkens als een van die 3 afwezig is moeten we enorm schuiven om het op te lossen. Zeker vlak voor de verdediging is de spoeling dun. Dus het argument dat hij (of een speler zoals hij) niet nodig zou zijn gaat niet helemaal op denk ik.

Dat Zerrouki niet goedkoop is, of misschien zelfs te duur is, klopt. Maar dat staat er los van.
maar Zerrouki is controlerend en geen 10, dus geen vervanger van Szymanski of Kokcu...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 10 januari 2023 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 18:35 schreef CobusIII het volgende:

[..]

maar Zerrouki is controlerend en geen 10, dus geen vervanger van Szymanski of Kokcu...
Kokcu speelt al jaren niet meer op 10. Die haalt in balbezit constant de bal op. Dat is een rol die Zerrouki moeiteloos over kan nemen. Szymanski is ook flexibeler dan alleen een 10. Daarnaast, kan je ook Timber wat aanvallender opstellen, die moest ook regelmatig de taken van een 6 invullen. Maar met Zerrouki en zonder Kokcu is Timber een logische vervanger voor die laatste.

Dus het aanstaande vertrek van Kokcu en Szymanski is m.i. wel relevant voor Zerrouki.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 10 januari 2023 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 18:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kokcu speelt al jaren niet meer op 10. Die haalt in balbezit constant de bal op. Dat is een rol die Zerrouki moeiteloos over kan nemen. Szymanski is ook flexibeler dan alleen een 10. Daarnaast, kan je ook Timber wat aanvallender opstellen, die moest ook regelmatig de taken van een 6 invullen. Maar met Zerrouki en zonder Kokcu is Timber een logische vervanger voor die laatste.

Dus het aanstaande vertrek van Kokcu en Szymanski is m.i. wel relevant voor Zerrouki.
het ging erom dat ik Kokcu geen controleur vind en ik zie in Szymanski wel meer een 10. Timber heeft zich aanvallend ook nog niet bewezen. Waarom niet spelers op plekken zetten die zich daar bewezen hebben en het niveau aan kunnen? Het is te veel gokken en te veel schuiven in de hoop dat het kwartje valt.
Leuv
 Leuv - dinsdag 10 januari 2023 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 18:35 schreef CobusIII het volgende:

[..]

maar Zerrouki is controlerend en geen 10, dus geen vervanger van Szymanski of Kokcu...
Ah joh. Echt ? Lees het effe nog een keer voordat je reageert.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 10 januari 2023 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 18:49 schreef CobusIII het volgende:

[..]

het ging erom dat ik Kokcu geen controleur vind en ik zie in Szymanski wel meer een 10. Timber heeft zich aanvallend ook nog niet bewezen. Waarom niet spelers op plekken zetten die zich daar bewezen hebben en het niveau aan kunnen? Het is te veel gokken en te veel schuiven in de hoop dat het kwartje valt.
Ik zie in Kokcu ook meer een 8 dan een controleur. Zelfde geldt voor Timber, daarnaast m.i. ook de directe opvolger van Kokcu wanneer die vertrekt. Maar tegelijk, vullen zij samen wel een deel van de taken van een klassieke 6 in. Dus als dat wegvalt zal iemand het over moeten nemen. En Timber heeft zich denk ik meer bewezen als 8, dus ik denk dat het juist prettiger is voor hem als hij Zerrouki achter zich heeft. Dus in die zin is het allemaal relevant. Toegegeven, Kokcu meer dan Szymanski, maar toch.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 10 januari 2023 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 19:00 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ah joh. Echt ? Lees het effe nog een keer voordat je reageert.
?
ik onderschrijf hiermee jouw post (probeer ik althans) en reageer op T-Feijenoord.
Daarbij vind ik Zerrouki helemaal geen aanwinst, dus hoeft ook niet te komen wat mij betreft.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 10 januari 2023 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 19:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik zie in Kokcu ook meer een 8 dan een controleur. Zelfde geldt voor Timber, daarnaast m.i. ook de directe opvolger van Kokcu wanneer die vertrekt. Maar tegelijk, vullen zij samen wel een deel van de taken van een klassieke 6 in. Dus als dat wegvalt zal iemand het over moeten nemen. En Timber heeft zich denk ik meer bewezen als 8, dus ik denk dat het juist prettiger is voor hem als hij Zerrouki achter zich heeft. Dus in die zin is het allemaal relevant. Toegegeven, Kokcu meer dan Szymanski, maar toch.
ik snap je redenatie. Alleen ben ik niet overtuigd van Timber (op welke plek dan ook) en ook niet van Zerrouki. Maar dat is smaak zullen we maar zeggen..
Leuv
 Leuv - dinsdag 10 januari 2023 - 19:25   quote  deeplink  
Het probleem, of eigenlijk moet ik het misschien niet als probleem bestempelen, is het spelletje van Slot niet met nummers. Alleen de 4 en 5 staan vast de rest van de nummers staan en spelen niet zoals een 433 systeem bedoeld is. Dat is misschien ook wel het commentaar dat ik op het systeem heb. Ik vind het namelijk alleen maar een goed systeem bij balbezit tegenstander en in de laatste fase van een aanval. Bij balbezit eigen helft vind ik het een zeer gemankeerd systeem.
Daarom noem ik alle 3 de middenvelders want met een 10 en een 6 spelen we al het hele seizoen niet.
van geil
 van geil - dinsdag 10 januari 2023 - 19:36   quote  deeplink  
Klipke wordt weer genoemd.
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 10 januari 2023 - 20:26   quote  deeplink  
Kamil Piatkowski van Red Bull Salzburg.....als centrale verdediger, huur met optie tot koop
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 januari 2023 - 20:37   quote  deeplink  
Kamil heeft een aardig pass in de beentjes
kenny
 kenny - dinsdag 10 januari 2023 - 21:08   quote  deeplink  
streuer zegt zojuist op espn dat zerrouki niet vertrekt ook niet bij een heel goed bod , ze willen het seizoen zo afmaken en verkoop gaat niet door
DMD
 DMD - dinsdag 10 januari 2023 - 21:10   quote  deeplink  
Prima, zou fijn zijn als er doorgeschakeld wordt als ze iemand op de korte termijn willen hebben. Het is gewoon veel geld en het is niet alsof zerrouki de reincarantie van pirlo is.
kenny
 kenny - dinsdag 10 januari 2023 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 21:10 schreef DMD het volgende:
Prima, zou fijn zijn als er doorgeschakeld wordt als ze iemand op de korte termijn willen hebben. Het is gewoon veel geld en het is niet alsof zerrouki de reincarantie van pirlo is.
eens
MMM
 MMM - dinsdag 10 januari 2023 - 21:24   quote  deeplink  
Zal nu wel definitief klaar zijn inderdaad.

Door nu. Moet snel een versterking bij op het middenveld.
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 10 januari 2023 - 21:28   quote  deeplink  
Haal dan maar gewoon Mannsverk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 januari 2023 - 21:32   quote  deeplink  
Zijn mannsverk en Zerrouki de enige opties dan binnen heel europa en prijsklasse.
Lijkt mij wat magertjes
DMD
 DMD - dinsdag 10 januari 2023 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:
Zijn mannsverk en Zerrouki de enige opties dan binnen heel europa en prijsklasse.
Lijkt mij wat magertjes
Ik snap het ook niet. Ook de afgunst t.o.v Vilhena, die heeft toch echt meer laten zien en bereikt dan zerrouki in zijn carriere tot nu toe en kost zover ik weet geen 8 miljoen.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 10 januari 2023 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 21:08 schreef kenny het volgende:
streuer zegt zojuist op espn dat zerrouki niet vertrekt ook niet bij een heel goed bod , ze willen het seizoen zo afmaken en verkoop gaat niet door
Mooi. 8 M was echt schandalig geweest voor deze speler.
van geil
 van geil - dinsdag 10 januari 2023 - 22:05   quote  deeplink  
Rond,
8,5 miljoen exclusief bonussen.
DMD
 DMD - dinsdag 10 januari 2023 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 22:05 schreef van geil het volgende:
Rond,
8,5 miljoen exclusief bonussen.
Dat moet dan wel uitonderhandeld zijn door sintersjaak
kenny
 kenny - dinsdag 10 januari 2023 - 22:10   quote  deeplink  
je weet niet of zerrouki zijn kont in de krip gooit en zich ziek blijft melden , dan moeten die boeren wel verkopen
MMM
 MMM - dinsdag 10 januari 2023 - 22:12   quote  deeplink  
Vilhena is dus het alternatief. Dat is toch een compleet andere speler dan Zerrouki?
kenny
 kenny - dinsdag 10 januari 2023 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 22:12 schreef MMM het volgende:
Vilhena is dus het alternatief. Dat is toch een compleet andere speler dan Zerrouki?
inderdaad onbegrijpelijk , van mij hoeft hij niet te komen
kenny
 kenny - dinsdag 10 januari 2023 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 22:10 schreef DMD het volgende:

[..]

Dat moet dan wel uitonderhandeld zijn door sintersjaak
sjaak moet zijn holmaat kuyt ff bellen , misschien kan dirk wel weer ff bellen naar liverpool voor een toppertje
DMD
 DMD - dinsdag 10 januari 2023 - 22:22   quote  deeplink  
8 Miljoen geboden inclusief bonussen. Abnormaal dat Twente dat niet accepteert, dan kom je in de buurt van het bedrag waarvoor aursnes verkocht is joh.

Je kan van alles zeggen, maar Zerrouki mag de veters van aursnes niet eens strikken.
van geil
 van geil - dinsdag 10 januari 2023 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 22:12 schreef MMM het volgende:
Vilhena is dus het alternatief. Dat is toch een compleet andere speler dan Zerrouki?
Mooi he.
Leuv
 Leuv - dinsdag 10 januari 2023 - 22:30   quote  deeplink  
Clasie
bijft007
 bijft007 - dinsdag 10 januari 2023 - 22:33   quote  deeplink  
Meer n positie van timber, das dan wel weer meer 1 op 1 vervanger, maja dan dus nog steeds geen 6 die het eigenlijk moet worden, wel weer 1 die er wel gelijk staat, moet zeggen dat het deze periode wel retelastig is directe vervanger middenveld, ben niet zo op de hoogte van belgische competitie, of in eredivisie n echte controleur
bijft007
 bijft007 - dinsdag 10 januari 2023 - 22:36   quote  deeplink  
Is niet alleen twente dat hoofdprijs gaat vragen voor een basisspeler deze periode, het moet wel echt een speler zijn die nu in competitie is uiteraard.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2023 door bijft007 --
ras
 ras - dinsdag 10 januari 2023 - 22:36   quote  deeplink  
Sivert mannsverk halen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 januari 2023 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 21:56 schreef DMD het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet. Ook de afgunst t.o.v Vilhena, die heeft toch echt meer laten zien en bereikt dan zerrouki in zijn carriere tot nu toe en kost zover ik weet geen 8 miljoen.
Ben het met jou eens ,alleen wat MMM schrijft Tonny is een 8
en heeft altijd op Kokcu zijn plekkie gelopen.
Ik zie Vilhena graag maar het is raar om hem voor de 6 te halen.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 10 januari 2023 - 22:39   quote  deeplink  
Tja daarheb je praktisch pas volgend seizoen wat aan he, feyenoord heeft nu wat nodig vindt ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2023 door bijft007 --
Leuv
 Leuv - dinsdag 10 januari 2023 - 22:40   quote  deeplink  
Wanbeleid = Neverendingstory
DMD
 DMD - dinsdag 10 januari 2023 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ben het met jou eens ,alleen wat MMM schrijft Tonny is een 8
en heeft altijd op Kokcu zijn plekkie gelopen.
Ik zie Vilhena graag maar het is raar om hem voor de 6 te halen.
Het is inderdaad van nature geen 6. Waar hij wel in uitblinkt is het heroveren van ballen en je weet altijd 1 ding zeker; Hij legt altijd 100% in elke wedstrijd en is zelden geblesseerd.

Daarbij weet je wat je aan hem hebt en is het een prima optie voor een half jaar. In de winter betaal je eenmaal altijd de hoofdprijs.

Het is ook echt niet mijn eerste optie, maar je bent ook afhankelijk van wat er beschikbaar is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2023 door DMD --
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 10 januari 2023 - 22:41   quote  deeplink  
Vilhena heeft in het verleden een hoop gedaan voor de club, top, maar ik ben geen voorstander dat hij terug komt. Helemaal niet als 6.....
Haal dan die Mansverk maar, die staat te springen om naar Feyenoord te komen.
Jong, veel potentieel en goede kans dat je hem goed kan doorverkopen. Dat is de strategie, die weg zijn we vorig jaar ingeslagen. We zouden 5 jaar de tijd geven, nog 3,5 jaar. Dan zou er een goed en stabiel Feyenoord moeten zijn neergezet.
Hup Feyenoord!
bijft007
 bijft007 - dinsdag 10 januari 2023 - 22:41   quote  deeplink  
Klopt ze willen nu halen wat zomer net niet meer lukte, haal je in prencipe weer n 8 ja, al gaat hij echt van meerwaarde zijn dat wel hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2023 door bijft007 --
MMM
 MMM - dinsdag 10 januari 2023 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 22:41 schreef DMD het volgende:

[..]

Het is inderdaad van nature geen 6. Waar hij wel in uitblinkt is het heroveren van ballen en je weet altijd 1 ding zeker; Hij legt altijd 100% in elke wedstrijd en is zelden geblesseerd.

Daarbij weet je wat je aan hem hebt en is het een prima optie voor een half jaar. In de winter betaal je eenmaal altijd de hoofdprijs.
Een 6 moet een bal veroveren en het spel versnellen. Als Vilhena iets niet kan is het dat laatste wel. Ik zou dit echt onbegrijpelijk vinden.
kriebel70
 kriebel70 - dinsdag 10 januari 2023 - 22:46   quote  deeplink  
kan je net zo goed hartjes terug halen of milambo daar zetten ..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 januari 2023 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 22:41 schreef DMD het volgende:

[..]

Het is inderdaad van nature geen 6. Waar hij wel in uitblinkt is het heroveren van ballen en je weet altijd 1 ding zeker; Hij legt altijd 100% in elke wedstrijd en is zelden geblesseerd.

Daarbij weet je wat je aan hem hebt en is het een prima optie voor een half jaar. In de winter betaal je eenmaal altijd de hoofdprijs.

Het is ook echt niet mijn eerste optie, maar je bent ook afhankelijk van wat er beschikbaar is.
Wat mij betreft is Tonny altijd welkom maar ik snap
gewoon niet dat er geen goed alternatief is naast Zerrouki

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2023 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - dinsdag 10 januari 2023 - 22:50   quote  deeplink  
Feyenoord en geld.
van geil
 van geil - dinsdag 10 januari 2023 - 22:52   quote  deeplink  
Beetje aanklooien.
ar
 ar - dinsdag 10 januari 2023 - 22:59   quote  deeplink  
Vilhena is helemaal niet actueel?
Er zijn meer gegadigden
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 januari 2023 - 23:19   quote  deeplink  
We zien t wel.
Beetje noodgrepen allemaal
ar
 ar - dinsdag 10 januari 2023 - 23:45   quote  deeplink  
8 miljoen was dus niet genoeg voor nep bayern...
Ik ben blij.
VVout
 VVout - woensdag 11 januari 2023 - 00:48   quote  deeplink  
Uroš Račić halen bv. of op zijn minst kijken naar echte opties die wat opleveren.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 januari 2023 - 09:12   quote  deeplink  
De categorie 'Wie??'wat dan een volledig schot in de roos blijkt te zijn zou ook wel eens top zijn. Alleen dat zal in de winter altijd lastig zijn.
Nibke 7
 Nibke 7 - woensdag 11 januari 2023 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 22:59 schreef ar het volgende:
Vilhena is helemaal niet actueel?
Er zijn meer gegadigden
.....? Volgens 1908 wel degelijk!!
Ben overigens niet zo'n voorstander van Vilhena, was meer een spel vertrager dan versneller.
Maar hij kan zich verbetert hebben...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5971448