BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De bovenste drie rijen stoelen weggehaald op Z?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 september 2013 - 23:23   quote  deeplink  
Dat word een mooi staan vak voor die jankers op dubbel N
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 06 september 2013 - 23:33   quote  deeplink  
Dacht ff dat je het over een vliegtuig had. :)
FR-D@@N
 FR-D@@N - zaterdag 07 september 2013 - 08:48   quote  deeplink  
Vak Z en W voortaan met veel minder fans

http://www.fr12.nl/?p=fotoverslagen&album_id=566

(bron fr12.nl)
moa
 moa - zaterdag 07 september 2013 - 09:36   quote  deeplink  
En maar weer eens de noodzaak van HNS aangetoond.
tomson
 tomson - zaterdag 07 september 2013 - 10:28   quote  deeplink  
Tuurlijk joh. Als een van je schokbrekers niet helemaal naar wens functioneert ga je toch ook gelijk om een nieuwe auto he ?
VVout
 VVout - zaterdag 07 september 2013 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 10:28 schreef tomson het volgende:
Tuurlijk joh. Als een van je schokbrekers niet helemaal naar wens functioneert ga je toch ook gelijk om een nieuwe auto he ?
Als er één kapot is moet je de andere ook vervangen en vaak komen er dan nog andere mankementen naar boven omdat je aan de zooi gaat schroeven. Het eindresultaat is in zo'n geval niet zelden dat je toch beter naar een andere auto had kunnen gaan kijken.
raket
 raket - zaterdag 07 september 2013 - 10:34   quote  deeplink  
Ik sta zelf op W.Iedereen staat daar voor z'n stoel.Allemaal prima niemand last van.Maar wat doen sommig luitje's op de bovenste vakken in W?Die gaan op hun stoel staan.Geen beveiliging of ook maar iemand durft daar wat van te zeggen.En die mensen die daar achter zitten op de eerste ring kunnen niks zien.Dan komen ze met deze oplossing.Ik zou zeggen eigen schuld dikke bult
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 september 2013 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 10:28 schreef tomson het volgende:
Tuurlijk joh. Als een van je schokbrekers niet helemaal naar wens functioneert ga je toch ook gelijk om een nieuwe auto he ?
Idd hahaha
Maar goed heeft rij 8 op z nu geen last van rij 7 ?
Het zijn een paar zeikerds waarom die plaatsen zijn verwijderd..
Ik voorspel problemen tussen de eigen supporters de eerst volgende wedstrijd.
raket
 raket - zaterdag 07 september 2013 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 10:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Idd hahaha
Maar goed heeft rij 8 op z nu geen last van rij 7 ?
Het zijn een paar zeikerds waarom die plaatsen zijn verwijderd..
Ik voorspel problemen tussen de eigen supporters de eerst volgende wedstrijd.
[/quote

Niemand heeft last van elkaar als je gewoon voor je stoel gaat staan.Sommig kleine kinderen gaan wel eens op de stoel staan,maar als volwassen gasten het zo nodig vinden om op die stoelen te gaan staan.Ja dan word het irritant.En dan kan ik die mensen die op de eerste ring zitten heel goed begrijpen dat ze gaan klagen.Want die durven weer niks te zeggen tegen die opgeschoten onder de drugs en drank zittende opgeschoten gasten van 21 jaar die zichzelf heel wat vinden en mensen die al 40 jaar naar Feyenoord gaan het zicht ontnemen.Zo is het gewoon en niet anders.Er lopen bij Feyenoord te veel gasten rond van die leeftijd die een beetje aan het uitmaken zijn hoe het er allemaal aan toe moet gaan bij Feyenoord en de trouwe supporter die al jaren gaan zijn hier de dupe van
raket
 raket - zaterdag 07 september 2013 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 10:43 schreef raket het volgende:
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 10:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Idd hahaha
Maar goed heeft rij 8 op z nu geen last van rij 7 ?
Het zijn een paar zeikerds waarom die plaatsen zijn verwijderd..
Ik voorspel problemen tussen de eigen supporters de eerst volgende wedstrijd.
[/quote

Niemand heeft last van elkaar als je gewoon voor je stoel gaat staan.Sommig kleine kinderen gaan wel eens op de stoel staan,maar als volwassen gasten het zo nodig vinden om op die stoelen te gaan staan.Ja dan word het irritant.En dan kan ik die mensen die op de eerste ring zitten heel goed begrijpen dat ze gaan klagen.Want die durven weer niks te zeggen tegen die opgeschoten onder de drugs en drank zittende gasten van 21 jaar die zichzelf heel wat vinden en mensen die al 40 jaar naar Feyenoord gaan het zicht ontnemen.Zo is het gewoon en niet anders.Er lopen bij Feyenoord te veel gasten rond van die leeftijd die een beetje aan het uitmaken zijn hoe het er allemaal aan toe moet gaan bij Feyenoord en de trouwe supporter die al jaren gaan zijn hier de dupe van
moa
 moa - zaterdag 07 september 2013 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 10:28 schreef tomson het volgende:
Tuurlijk joh. Als een van je schokbrekers niet helemaal naar wens functioneert ga je toch ook gelijk om een nieuwe auto he ?
Meer een optelsom van mankementen, we willen toch meer capaciteit hebben in het stadion? Nu gaan er van de beperkte capaciteit nog eens 800 stoelen af, dat is weer een afname van +/- 2% van het totaal.

Natuurlijk ga je niet vanwege alleen dit gegeven een nieuw stadion bouwen, het is ook de dramatische catering, en de lachwekkende voorzieningen voor vip en business seats.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 september 2013 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 10:34 schreef raket het volgende:
Ik sta zelf op W.Iedereen staat daar voor z'n stoel.Allemaal prima niemand last van.Maar wat doen sommig luitje's op de bovenste vakken in W?Die gaan op hun stoel staan.Geen beveiliging of ook maar iemand durft daar wat van te zeggen.En die mensen die daar achter zitten op de eerste ring kunnen niks zien.Dan komen ze met deze oplossing.Ik zou zeggen eigen schuld dikke bult
Ik vind het een beetje selectief verontwaardigt zijn...
Gewoon in het in het vak z heb ik daar net zo goed last van..
Vraag vaak ga ff zitten maar 3 minuten later staat die persoon weer
vanuit zijn passie ,wedstrijdbeleving..
Als je het dan echt goed wil zien dan moet je fox nemen kerel..
En ja ik vind t soms ook irritant maar honderden plaatsen weg scheelt duizende euro's inkomsten.
Zo kunnen we nooit die mooie naamstenen gaan leggen maat!
kraaitje
 kraaitje - zaterdag 07 september 2013 - 11:03   quote  deeplink  
Met het verbouwen van het stadion bijv door het veld ook te verlagen wordt alles aangepakt ook de Business Seats
raket
 raket - zaterdag 07 september 2013 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 11:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje selectief verontwaardigt zijn...
Gewoon in het in het vak z heb ik daar net zo goed last van..
Vraag vaak ga ff zitten maar 3 minuten later staat die persoon weer
vanuit zijn passie ,wedstrijdbeleving..
Als je het dan echt goed wil zien dan moet je fox nemen kerel..
En ja ik vind t soms ook irritant maar honderden plaatsen weg scheelt duizende euro's inkomsten.
Zo kunnen we nooit die mooie naamstenen gaan leggen maat!
Van mij hoeft niemand te gaan zitten op W of X.Iedereen mag van mij gaan staan.Ik sta zelf ook op W achter de spelerstunnel.Maar ga dan VOOR je stoel staan inplaats van OP je stoel.Want een paar volwassen kerels van gem 1.85 die op hun stoel gaan staan is super irritant.Niemand durft daar weer wat van te zeggen dus die gaan ook op hun stoel staan.Met als gevolgig dat de mensen op de eerste ring niks kunnen zien.Het is gewoon een domino effect.W1 spant helemaal de kroon.Want bij de hoek vlag staan er wel 100 lui standaard boven op hun stoel helemaal boven in het vak
raket
 raket - zaterdag 07 september 2013 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 11:10 schreef raket het volgende:

[..]

Van mij hoeft niemand te gaan zitten op W of X.Iedereen mag van mij gaan staan.Ik sta zelf ook op W achter de spelerstunnel.Maar ga dan VOOR je stoel staan inplaats van OP je stoel.Want een paar volwassen kerels van gem 1.85 die op hun stoel gaan staan is super irritant.Niemand durft daar weer wat van te zeggen dus die gaan ook op hun stoel staan.Met als gevolgig dat de mensen op de eerste ring niks kunnen zien.Het is gewoon een domino effect.W1 spant helemaal de kroon.Want bij de hoek vlag staan er wel 100 lui standaard boven op hun stoel helemaal boven in het vak.En dan kunnen de mensen die op de eerste ring zitten niks zien

raket
 raket - zaterdag 07 september 2013 - 11:12   quote  deeplink  
Gaat niet helemaal goed met m'n post krijg hem elke keer twee keer.Sorry.
Ha ha.Die stenen komen er toch wel:):)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 september 2013 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 11:10 schreef raket het volgende:

[..]

Van mij hoeft niemand te gaan zitten op W of X.Iedereen mag van mij gaan staan.Ik sta zelf ook op W achter de spelerstunnel.Maar ga dan VOOR je stoel staan inplaats van OP je stoel.Want een paar volwassen kerels van gem 1.85 die op hun stoel gaan staan is super irritant.Niemand durft daar weer wat van te zeggen dus die gaan ook op hun stoel staan.Met als gevolgig dat de mensen op de eerste ring niks kunnen zien.Het is gewoon een domino effect.W1 spant helemaal de kroon.Want bij de hoek vlag staan er wel 100 lui standaard boven op hun stoel helemaal boven in het vak
Ja daar heb je een punt..
Zal ongeveer hetzelfde zijn als de trapstaanders op Z..
Geen problemen mee dat ze er staan maar ze moeten wel rekening
houden met medesupporters die het vak op moeten..
Dat doen ze niet en als je er dan langs wil voel je gewoon vijandigheid
en gaan gewoon niet opzij...Dus ga je een beetje duwen en worden ze nijdig
moa
 moa - zaterdag 07 september 2013 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 11:03 schreef kraaitje het volgende:
Met het verbouwen van het stadion bijv door het veld ook te verlagen wordt alles aangepakt ook de Business Seats
Ga voor de lol eens kijken bij het stadion van Heerenveen bijv. die hebben meer capaciteit qua business units e.d. dan de Kuip. De organisatie is daar zo ontzettend veel beter, tijdens de hele wedstrijd wordt tot het bijna irritante aan toe elke seconde gebruikt om omzet te genereren.
raket
 raket - zaterdag 07 september 2013 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 11:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja daar heb je een punt..
Zal ongeveer hetzelfde zijn als de trapstaanders op Z..
Geen problemen mee dat ze er staan maar ze moeten wel rekening
houden met medesupporters die het vak op moeten..
Dat doen ze niet en als je er dan langs wil voel je gewoon vijandigheid
en gaan gewoon niet opzij...Dus ga je een beetje duwen en worden ze nijdig
Zo is het gewoon.Er lopen gewoon heel veel een cellige rond van rond de 20 jaar met hun eerste of tweede seizoenskaart die onder tussen de dienst uit gaan maken en de supporter die al jaren komt voelt zich soms gewoon niet lekker in z'n eigen stadion.Daarom heb je gelijk er zullen eerdaags onderling gewoon vecht partijen gaan uitbreken onder oudere en jongere supporters.We zijn allemaal voor Feyenoord,maar het moet niet zo zijn dat de oudere supporters die al jaren gaan zich niet meer lekker voelen in hun eigen stadion
moa
 moa - zaterdag 07 september 2013 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 11:27 schreef raket het volgende:

[..]

Zo is het gewoon.Er lopen gewoon heel veel een cellige rond van rond de 20 jaar met hun eerste of tweede seizoenskaart die onder tussen de dienst uit gaan maken en de supporter die al jaren komt voelt zich soms gewoon niet lekker in z'n eigen stadion.Daarom heb je gelijk er zullen eerdaags onderling gewoon vecht partijen gaan uitbreken onder oudere en jongere supporters.We zijn allemaal voor Feyenoord,maar het moet niet zo zijn dat de oudere supporters die al jaren gaan zich niet meer lekker voelen in hun eigen stadion
Wordt al misselijk bij het idee, van Feyenoorders blijf je af simpel zat. Laat die joden elkaar maar lekker bevechten in hun eigen stadion, zoals ze bij elke nederlaag en zelfs bij elk kampioenschap doen.
VVout
 VVout - zaterdag 07 september 2013 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 11:27 schreef raket het volgende:

[..]

Zo is het gewoon.Er lopen gewoon heel veel een cellige rond van rond de 20 jaar met hun eerste of tweede seizoenskaart die onder tussen de dienst uit gaan maken en de supporter die al jaren komt voelt zich soms gewoon niet lekker in z'n eigen stadion.Daarom heb je gelijk er zullen eerdaags onderling gewoon vecht partijen gaan uitbreken onder oudere en jongere supporters.We zijn allemaal voor Feyenoord,maar het moet niet zo zijn dat de oudere supporters die al jaren gaan zich niet meer lekker voelen in hun eigen stadion
Ben zelf ook jong geweest en als we het te gek maakte was er wel een groep Feyenoorders die ons dat duidelijk maakte, het nadeel is dat je vandaag de dag gelijk als misdadiger wordt aangezien als je zo'n mafkees een hengst verkoopt.
van geil
 van geil - zaterdag 07 september 2013 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 17:32 schreef VVout het volgende:

[..]

Ben zelf ook jong geweest en als we het te gek maakte was er wel een groep Feyenoorders die ons dat duidelijk maakte, het nadeel is dat je vandaag de dag gelijk als misdadiger wordt aangezien als je zo'n mafkees een hengst verkoopt.
gewoon filmen en op youtube zetten..

dan krijg je strafvermindering.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 september 2013 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 18:35 schreef van geil het volgende:

[..]

gewoon filmen en op youtube zetten..

dan krijg je strafvermindering.
Slechte tip d:-)
E van Dijk
 E van Dijk - zaterdag 07 september 2013 - 20:24   quote  deeplink  
Is dit nu geen woorden maar daden !!

Ik vraag me trouwens ernstig af of vak Z en W wel voldoen als staanvak.
Nergens is terug te vinden dat er in de Kuip staanplaatsen zijn ?

Of is dit een actie op de klachten die onder andere ik als support in vak Z al ruim 2 jaar geleden heb opgemerkt.

Gaan we straks ook de trappen in vak Z weghalen, deze staan ook wedstrijd na wedstrijd vol, of gaan we nu eens de stewards gebruiken om de veiligheid in het stadion te bewaken. Er staan er elke wedstrijd meer dan genoeg, gebruik deze dan ook eens !

Ik zie de eerst komende wedstrijd de gezellige discussie alweer plaatsvinden.
Ben er onderhand behoorlijk klaar mee wat beleid
Niet de staande supporter aanpakken, nee we gaan de stoeltjes weghalen, wat een verstand.

Denk dat ik maar een ring hoger ga en dan ook ga staan, wie weet halen ze er dan een hele ring af.

Zit toch maar te denken aan een FOX pakketje
van geil
 van geil - zaterdag 07 september 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 20:24 schreef E van Dijk het volgende:
Is dit nu geen woorden maar daden !!

Ik vraag me trouwens ernstig af of vak Z en W wel voldoen als staanvak.
Nergens is terug te vinden dat er in de Kuip staanplaatsen zijn ?

Of is dit een actie op de klachten die onder andere ik als support in vak Z al ruim 2 jaar geleden heb opgemerkt.

Gaan we straks ook de trappen in vak Z weghalen, deze staan ook wedstrijd na wedstrijd vol, of gaan we nu eens de stewards gebruiken om de veiligheid in het stadion te bewaken. Er staan er elke wedstrijd meer dan genoeg, gebruik deze dan ook eens !

Ik zie de eerst komende wedstrijd de gezellige discussie alweer plaatsvinden.
Ben er onderhand behoorlijk klaar mee wat beleid
Niet de staande supporter aanpakken, nee we gaan de stoeltjes weghalen, wat een verstand.

Denk dat ik maar een ring hoger ga en dan ook ga staan, wie weet halen ze er dan een hele ring af.

Zit toch maar te denken aan een FOX pakketje
helemaal gelijk.laf besluit,,,links,
sevillana
 sevillana - zaterdag 07 september 2013 - 20:40   quote  deeplink  
Heb nog wel de tijd meegemaakt dat je achter het doel aan beide kanten kon staan, en heb ook nog op de houten banken achter het doel gestaan. Moet er wel bij zeggen dat er toen nog niemand van hooligans of i.d. gehoord had. Mooie tijden waren dat, Feyenoord-020 met supporters uit beide kampen zonder (echte) knokpartijen en wel zo nu en dan een kampioenschap. ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 september 2013 - 05:16   quote  deeplink  
Opa d:-)
raket
 raket - zondag 08 september 2013 - 11:25   quote  deeplink  
Het word een tijd dat de off supporters vereniging met een standpunt naar buiten komt en eens goed uitlegd waarom die stoeltjes worden verwijderd,dat vak W en Z eigenlijk zitplaatsen zijn,maar dat als iedereen wil staan,dat graag voor z'n stoel doet inplaats van er op en dat het niet normaal is dat je je mede supporters uit gaat lopen schelden voor ''joden lopen altijd weg''Zij moeten nu de ergste kou uit de lucht gaan halen,want nu onstaat er alleen maar onbegrip onder de supporters en kan je gaan wachten op de eerste mat partij onderling.
sevillana
 sevillana - zondag 08 september 2013 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2013 - 05:16 schreef RenatoBos het volgende:
Opa d:-)
supporter met ervaring ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 september 2013 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2013 - 13:51 schreef sevillana het volgende:

[..]

supporter met ervaring ;)
Excuus d:-)
sevillana
 sevillana - zondag 08 september 2013 - 20:26   quote  deeplink  
aanvaard

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De bovenste drie rijen stoelen weggehaald op Z?









0.0099241