|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
"Die vragen van Kraay, wat voegen die eigenlijk toe?" (SoccerNews.NL)
|
|
|
flash
|
|
|
waarom wordt er geen vraag gesteld van ,he robben aan de bal je ziet 4 spelers van letland elkaar rug dekking geven hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat er geen speler van het nederlands elftal vrij staat voor het doel leg dat eens uit mijnheer van Gaal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zielig dat onze autistische bondscoach daar kwaad om kan worden. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hmm zal hem eerder contact gestoord noemen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat is inderdaad een van de verschijnselen bij autistische mensen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geweldige trainer, dat heeft ie wel bewezen denk ik. Helaas geen geweldige man voor de pers.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vind ik allemaal wel meevallen.....jij had als trainer in '95 ook die CL gewonnen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: onzin, zonder van Gaal was er geen CL! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat denk ik absoluut niet. van Gaal won de uefa cup en kon moest daarna een nieuw elftal neerzetten, om 3 jaar daarna de CL te winnen met het jongste elftal ooit (nog steeds dacht ik zelfs) is gewoon een prestatie. Ook het spel was geweldig.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Onzin, de CL zou ook bestaan zonder van Gaal hoor, dat ze hem mede door hem wonnen is een ander verhaal..:-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2013 - 19:46 schreef remco k het volgende:[..] Onzin, de CL zou ook bestaan zonder van Gaal hoor, dat ze hem mede door hem wonnen is een ander verhaal..:-) haha, ja dat bedoel ik! Niet volledige woordkeuze... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Ik zie dagelijks autistische mensen die vriendelijker, behulpzamer en socialer zijn dan Louis :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jij kent Louis persoonlijk?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eenzame opsluiting stel ik voor.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan moet jij in de regio Amsterdom wonen..!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: nee, maar dat hoeft ook niet. Ik zie hoe hij zich in de media presenteert, en dat is voor mij voldoende. Hij toont geen respect in de media en schoffeert mensen en praat tegen ze als een doctorale schoolmeester. Zie ik autistische mensen niet zo snel doen. En als je zegt misschien in hij in het dagelijks leven wel anders, dan vindt ik het helemaal incorrect, want dan is hij schijnbaar niet zich zelf in de media.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 september 2013 door craven -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: nehhhh..ik werk met ze ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Werk je met ze of lopen ze voor je voeten op je werk. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 08:08 schreef craven het volgende:[..] nee, maar dat hoeft ook niet. Ik zie hoe hij zich in de media presenteert, en dat is voor mij voldoende. Hij toont geen respect in de media en schoffeert mensen en praat tegen ze als een doctorale schoolmeester. Zie ik autistische mensen niet zo snel doen. En als je zegt misschien in hij in het dagelijks leven wel anders, dan vindt ik het helemaal incorrect, want dan is hij schijnbaar niet zich zelf in de media. Ik denk niet dat als hij thuis zo is als in de media dat er mensen zouden zijn die hem zouden pruimen, datzelfde geld voor een ploeg die hij traint..
De media overdrijft het maar al te graag en ik vind dat de mensen over het algemeen veel te naif die media volgen.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 18:25 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk niet dat als hij thuis zo is als in de media dat er mensen zouden zijn die hem zouden pruimen, datzelfde geld voor een ploeg die hij traint.. De media overdrijft het maar al te graag en ik vind dat de mensen over het algemeen veel te naif die media volgen.. Ik denk het wel eigenlijk, deze man heeft een bepaalde attitude die weerstand oproept. Als publiek figuur heb je een voorbeeld functie, zeker als boegbeeld van de KNVB. Maar louis staat bekend als een notoire zelfbevlekker, een betweter van de bovenste plank. Zijn soms arrogante houding en driftbuien doen me denken aan een dictorale Oostenrijker van een aantal decennia terug.
Dit vertoonde hij bij Barcelona, in München en nu ook bij het Nederlands Elftal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 september 2013 door craven -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit iigt niet bij de media. Het circus van van Gaal verzin je niet, dat doet hij allemaal zelf.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als de media het niet zo zou opblazen zou denk ik de helft van de Nederlanders hier helemaal geen weet van hebben..
Maar goed, het is ook niet dat ik het oneens met jullie ben, vind het ook vaak erg vervelend, alleen kan het in mijn ogen niet zo zijn dat iemand prive ook zo is.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 23:39 schreef remco k het volgende:Als de media het niet zo zou opblazen zou denk ik de helft van de Nederlanders hier helemaal geen weet van hebben.. Maar goed, het is ook niet dat ik het oneens met jullie ben, vind het ook vaak erg vervelend, alleen kan het in mijn ogen niet zo zijn dat iemand prive ook zo is.. Truus heeft de broek aan.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d:-)
Wat een klote baan heb jij zeg.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 19:25 schreef craven het volgende:[..] Ik denk het wel eigenlijk, deze man heeft een bepaalde attitude die weerstand oproept. Als publiek figuur heb je een voorbeeld functie, zeker als boegbeeld van de KNVB. Maar louis staat bekend als een notoire zelfbevlekker, een betweter van de bovenste plank. Zijn soms arrogante houding en driftbuien doen me denken aan een dictorale Oostenrijker van een aantal decennia terug. Dit vertoonde hij bij Barcelona, in München en nu ook bij het Nederlands Elftal. Van Gaal is zeer zeker iemand die in z'n eigen wereld leeft. Als je hem hoort praten krijg je het idee dat hij alle andere als semi-intelligente apen ziet die nauwelijks een coherente visie op voetbal hebben.
Tegelijkertijd kan dit ook aan zijn aversie tegen de media liggen natuurlijk. Die aversie is ruim bekend. Van Gaal doet het alleen niet slim door zichzelf die houding aan te meten die hij hanteerd. Van Gaal is duidelijk geen volksmenner, geen opportunist of populist.
Mij bekruipt bij zijn interviews altijd het gevoel dat hij het zichzelf onnodig moeilijk maakt. Voor iemand diie steeds predikt over simpel voetballen is hij in zijn communicatie als een elftal dat alleen maar overspeelt met hakjes en en 6 schaarbewegingen. Het is gewoon een vreemde vent.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2013 door Eide -- |
|
|
|