|
|
RenatoBos
|
|
|
Makkelijk he als je foto's kan uitvergroten.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maakt niet uit hoor, die Portugees blijft gezellig bij je in de kast 😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als ie daar maar in blijft dan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord en adidas presenteren Europese trainingslijn
Feyenoord en adidas presenteren de nieuwe trainingslijn voor het seizoen 2016-2017. Het team van hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst draagt de trainingskleding tijdens de voorbereiding op en rondom Europese wedstrijden tijdens het seizoen 2016-2017. Let op, de lijn is vanaf de Open Dag verkrijgbaar in de Feyenoord Fanshop.
Te koop in de Feyenoord Fanshops
De nieuwe trainingslijn zal voor het eerst verkrijgbaar zijn tijdens de Open Dag. De Fanshops bij het stadion en Fanshop Binnenwegplein openen vanaf 9:30 uur haar deuren. De clubwinkel op het Centraal Station is vanaf 8:30 geopend. Uiteraard is de nieuwe lijn vanaf zondag ook online verkrijgbaar via www.feyenoordfanshop.nl.
Kenmerken trainingskleding
De over het algemeen grijze trainingskleding wordt geaccentueerd met gele en zwarte details. Blikvanger is het gele trainingsshirt, welke ook door de spelers van Feyenoord 1 zal worden gedragen tijdens trainingen richting Europese duels. De kenmerkende adidas-strepen zijn evenals bij het nieuwe thuisshirt in de zij weergegeven.
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gele polo wel gaaf. Pak vind ik maar zozo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind juist het geel helemaal niks, vraag me af waarom die kleurkeuze.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord denkt aan groen Europees uitshirt
Feyenoord onderzoekt met kledingsponsor Adidas de mogelijkheden om volgend seizoen naast een thuis- en uitshirt ook de beschikking te hebben over een derde shirt. De club had met groene energieleverancier Qurrent als nieuwe hoofdsponsor komend seizoen graag in een groen uitshirt gespeeld, maar de shirts voor de nieuwe jaargang waren al besteld voordat er een nieuwe hoofdsponsor was gevonden.
Omdat de Rotterdammers vanwege het groene imago van Qurrent uiteindelijk balen dat er niet voor een groen uitshirt gekozen is, zou een derde tenue waarmee in Europese uitwedstrijden gespeeld kan worden een goede uitkomst bieden. Dit weet FR12.nl te melden.
In het seizoen 2010/2011 speelde Feyenoord voor het laatst in een derde tenue. Destijds was Puma de kledingsponsor en droeg de club twee seizoenen lang een geel shirt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aaaaa een collectorsitem.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 26 april 2017 - 13:54 schreef RenatoBos het volgende:De club had met groene energieleverancier Qurrent als nieuwe hoofdsponsor komend seizoen graag in een groen uitshirt gespeeld, maar de shirts voor de nieuwe jaargang waren al besteld voordat er een nieuwe hoofdsponsor was gevonden Raar verhaal. Dus er zijn shirts zonder opdruk besteld, of nog met Opel erop? :) Zal toch niet. Nee dit is gewoon een extra cash-cow, helemaal niet erg, maar liever geen smoesjes. |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 26 april 2017 - 16:21 schreef neliz het volgende:[..] De shirts (kleuren en typen) worden meestal in de winterstop besteld, opdruk en borduursel hoeven pas op het laatste moment gedaan te worden. Al die shit moet toch eerst in bangladesh aan elkaar genaaid worden en dan op een schip hier naartoe. Ach so. Ja, zal ook wel. Toch denk ik dat de keuze voor een extra shirt vooral een commerciële beslissing is. Geeft niets. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Groen groen ! Ik zeg doen ! (Groen/donkerblauw/zwart is zowiezo mijn ding) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Helemaal wit met groene accenten.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zolang ze maar niet met fluorescerende roze shirts aan komen schijten... |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jupri
|
|
|
Ik vind dit jaar shirt erg fantastisch mooi en ik denk dat het lastig wordt hem te verbeteren. Staat zeker in mijn top 5 thuis shirtjes. Dat zwart en rood wit is gewoon zo netjes.
Gebaseerd op wat al gelekt is en als je kijkt naar New England's uitshirt, denk ik dat het zoiets gaat worden (ff snel opgemaakt). Ik kwam zoiets ook eerder tegen met een rond kraagje.
Dus ik denk dit:
Dit vind ik beter:
Ik hoop dit weer :(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 april 2017 door Jupri -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vind die onderste het gaafst.. |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
er is ook een variant, voor tweede shirts, met strepen op de zijkant van het shirt, onder de mouwen, met niets op de schouders, en een ronde kraag. een beetje zoals het gele trainingsshirt hierboven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Strepen aan de zijkant ipv op de schouder is sinds dit seizoen toch juist nieuw van Adidas? Of wijken ze daar na 1 jaar weer vanaf? Uitshirt van dit seizoen heeft nog strepen op de schouder omdat ie eerder uit kwam.
Ben benieuwd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Thuisshirt dit jaar is inderdaad schitterend. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geef ze de kans een correcte afdrage aan Feyenoord te doen, zijn ook creatieve dingen bij die je wilt hebben misschien en waarbij tijdens het ontstaan er van het niet is ingezien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die kans hebben ze gehad door het aan te vragen bij Feyenoord en daar zijn ze (bewust) aan voorbijgegaan.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 april 2017 - 13:57 schreef RenatoBos het volgende:Die kans hebben ze gehad door het aan te vragen bij Feyenoord en daar zijn ze (bewust) aan voorbijgegaan.. Dan nog, productie brengt cash en achterstallige tegoeden binnenhalen ook. Als je iets de nek om draaid is er niets meer en moet je eerst maar zien of er nog wat te halen valt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 april 2017 - 22:17 schreef VVout het volgende:[..] Dan nog, productie brengt cash en achterstallige tegoeden binnenhalen ook. Als je iets de nek om draaid is er niets meer en moet je eerst maar zien of er nog wat te halen valt. Dan zul je je eigen productie op moeten voeren. Tuurlijk moeten ze dit de nek omdraaien. Jij zal ondernemer zijn en er zal iemand op jou naam er met de centen van door gaan, zal je ook niet tof vinden. Neem bijvoorbeeld al die nepkleding die in Turkije gemaakt word. Dat gaat om miljoenen he.. Nou zal dat bij Feyenoord niet zo'n vaart lopen maar als je het niet aanpakt loopt het steeds verder uit de klauwen. Nu we kampioen worden word de vraag naar 'onze' producten enkel maar groter en ligt er voor Feyenoord een kans om aardig wat geld te verdienen en dat hebben ze ook gewoon hard nodig die centjes. Feyenoord moet daar slim mee omgaan.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je gaat uit van massa productie waar vervalsingen geproduceerd worden, ja dat moet je de nek omdraaien. Maar het ontwerp van een geinig shirtje wat met Feyenoord te maken heeft is nu ook al taboe. Neem het teletext shirt bv van dit seizoen, ontstond als een grapje niet bedoelt voor productie kwam toch een markt voor. Hier vind ik dat je het zoals ik eerder zij dat je dit anders zou moeten aanpakken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat teletekst shirt mag ook. Alles mag zonder het logo te gebruiken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zolang het logo er maar niet op staat kan alles inderdaad. Zodra je het logo wilt gebruiken moet je voor die rechten betalen, zo zijn de regels. En als je dat al op kleine schaal gaat toelaten moet je dat ook op grote schaal toestaan. Je kan niet met twee maten meten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Plus veel is ook inferieure meuk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dus dat shirt 32 seconden van het filmpje voor het einde had een logo bv. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De naam is ook beschermd. Een plaatje van teletekst is dat niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 april 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Op z'n manier vind ik het ver gaan, daar kan je ook op een andere manier te werk gaan. De copy paste acties uit de goedkope landen met de gekoppelde verkoop moet je keihard aanpakken maar dit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze zullen de shirtjes met een oplage van 25 stuk vast niet pakken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan nog, wat is er mis aan, kleinere projecten aan te schrijven en te regelen dat ze alsnog correct aan hun afdrage gaan voldoen. Of mogen alleen de door Feyenoord aangewezen bedrijven die markt dicteren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Natuurlijk. T blijft een bedrijf |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord: ''Nieuw shirt komt niet voor eind juni''
Het nieuwe shirt van Feyenoord laat nog altijd op zich wachten. De Rotterdammers club presenteerde de afgelopen jaren tegen het eind van het seizoen het nieuwe uitshirt en rond de eerste training of Open Dag het nieuw thuisshirt.
Dit seizoen worden de nieuwe shirts later bekend gemaakt, zo laat Feyenoord weten. “Nog even geduld”, schrijft de club op Twitter. “Door de wisseling van de shirtsponsor komt het shirt niet voor eind juni, tot dat moment loopt het huidige seizoen.” Vanaf komend seizoen neemt Qurrent de plaats van Opel over op het shirt van de Rotterdamse club die dit seizoen kampioen werd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos