|
|
Stylzz
|
|
|
Niet beschikbaar in mijn maat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
S tm xxxxl Dus dan heb je xs. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja die zal ie vast passen. Ook een prima maatje voor Hoogvliet is gebleken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
XXXL was niet beschikbaar op de site Het retro shirt he. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het rouwshirt van t 100 jarige bestaan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Is dat inclusief stokken? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Eén van de mooiste shirts ooit (imo dan)! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord-supporters moeten nog even geduld hebben voordat ze weten hoe het nieuwe uitshirt eruit gaat zien. De Rotterdamse club gaat het uitshirt op de Open Dag onthullen. Dit meldt het Algemeen Dagblad. Op zondag 16 juli vindt de Open Dag van het seizoen 2017-2018 plaats in De Kuip. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Snap ivm sponsorcontract met Opel dat voor 30 juni niet kan maar 1 juli was prima geweest, kan je je shirt ook buiten eens aan zonder jas.. Meestal na september niet meer mogelijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat vind ik een prima argument. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Of gewoon over het shirt.. Neem me mee naar huis haha |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
Broekjes van het uitshirt zijn groen/wit blijkbaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juni 2017 door neliz -- |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
quote: home = thuis = thuisshirt.. easy |
|
|
|
|
Jupri
|
|
|
Ik vind dat Adidas een uitstekende job doet met thuisshirts (afgelopen jaar en dit jaar wellicht het mooiste shirt in jaren!), maar (als die zwart groene het uitshirt is) 4x achter elkaar de plank mis slaat met het uitshirt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juni 2017 door Jupri -- |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 - 06:09 schreef Jupri het volgende:Ik vind dat Adidas een uitstekende job doet met thuisshirts (afgelopen jaar en dit jaar wellicht het mooiste shirt in jaren!), maar (als die zwart groene het uitshirt is) 4x achter elkaar de plank mis slaat met het uitshirt. Ja, het thuisshirt is terug op het niveau van begin jaren 90, exclusief het zwarte kraagje dan, maar dat is op zich gewoon perfect.
uit-shirt, tsja, ik kan me helemaal vinden in de mening dat je er niet warm van wordt, het is allemaal half-half met dat ding. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die letters in Q....Qut.
Uitshirt gedurfd. Tikkeltje ouderwets. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Take me home gaat toch over dat ze alle provincies afgaan en in elke provincie het shirt presenteren, om uiteindelijk in Rotterdam uit te komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind de zwarte rand lelijk in de kraag. Als t een V-hals was geweest, was t veel beter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juni 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een goedkope uitstraling, met een lelijk sponsor logo. Valt me erg tegen |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
Echt een beetje een jaren 90 uitstraling van het shirt, broek en sokken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juni 2017 door neliz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En met hoe t uitshirt er waarschijnlijk uit gaat zien, verwacht ik een diepterecord qua verkoop dit seizoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind het erg mooi, ook de rode strepen op het broekje.
Vind alleen groene energie in de Q niet zo. |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
quote: Had van mij ook ouderwets wit mogen zijn, maar het kan er mee door. Shirt daarintegen is erg goed, zwarte kraagje is geen probleem voor mij.
quote: Vind alleen groene energie in de Q niet zo.
Inderdata |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat ronde kraagje is echt heel lelijk |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
quote: Waarom? past die bolle kop van je goed doorheen!
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zal de reden wel zijn, daar hebben we er veel van. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hee, is dat van Beukering? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Boskamp vindt t een prima shirt |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Prachtig thuisshirt. Uitshirt niet zo kapot van. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Thuisshirt prima. Uitshirt moeten ze boycotten.. zelden zo'n lelijk shirt gezien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik hoop dat het uitshirt degradeert |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik hoop dat de hele fanshop degradeert. 90 euro voor een shirtje dat voor een appel en een ei in china uit gerecyclede petflessen gefabriceerd wordt, zum kotzen.. love the game, hate the business. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kunnen er ook grote borsten in. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zekers.. Wel maatje m dan hé |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Harde tepels wordt wat lastiger. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juli 2017 - 18:28 schreef tomson het volgende:Ik hoop dat de hele fanshop degradeert. 90 euro voor een shirtje dat voor een appel en een ei in china uit gerecyclede petflessen gefabriceerd wordt, zum kotzen.. love the game, hate the business. Ja wat een geld voor een shirtje |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
zou dat uit-shirt er niet honderd maal beter uitzien als het wit was ipv, zwart? Of, zul je zien, is DAT ons derde shirt...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 juli 2017 door neliz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Smaken verschillen maar ik vind het uitshirt echt vet.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat ook weer niet, wel een keer stevige kleurschakering. Stevige Rugby kleuren. |
|
|
|
|
jay24are
|
|
|
En wanneer wordt het uitshirt bekend gemaakt? |
|
|
|
|
jay24are
|
|
|
En verschillende clubs hebben hun tenues al laten zien, best at clubs hebben ook een derde tenue. Zal Feyenoord dat ook hebben, gezien ze ook CL spelen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik begreep dat ie er ook kwam ja..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 juli 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|