|
|
van geil
|
|
|
Ik vind de blauwe wel leuk , maar t boeit me niet zo. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ken toch niet Groen is de kleur van de vlag en Qurrent is pro groene energie. Alleen het logo groen is te weinig
@Ar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 mei 2018 door Fart -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2018 - 21:03 schreef Fart het volgende:Ken toch niet Groen is de kleur van de vlag en Qurrent is pro groene energie. Alleen het logo groen is te weinig @Ar Wedden om een avondje bier in jouw kroeg dat ie anders wordt? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Deal Vergeet Gerard en Geile niet niet uit te nodigen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bij deze. Geer en geil.. binnenkort bier!
P.S overleg eerst ff voor de zekerheid met je compagnon, fart. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je hebt toch geen poortjes he ? Ik , en mijn 6 bodyguards zijn nogal zwaar bewapend. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, zeker ook te veel van je eigen gas gesnoven. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2018 - 22:19 schreef ar het volgende:Bij deze. Geer en geil.. binnenkort bier! P.S overleg eerst ff voor de zekerheid met je compagnon, fart. Er staat 2x niet he. Dat is geen tikfout :) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Nou nu je het erover hebt .. het was wel raak afgelopen tijd met de gassen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wat nu ? toch iets georganiseerd ? |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
Ik heb zo'n schijtgevoel dat wij dit shirt in het groen en wit krijgen volgend seizoen, tenzij we het roze van ManU/RM kopieëren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2018 door neliz -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
GVD, gaat het nog z'n KUT shirt hier te posten !"§$%&/()=?=(/%$@@ |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wil je dit topic niet bevuilen met dit vieze kledingstuk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het is stront en heeft ook nog eens dito kleur. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik wilde dit eerst niet posten maar jullie vragen erom.
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zooooo, 020 heeft eindelijk een passend shirt gepresenteerd! |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
Jullie zijn ook vergeetachtig:
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ga vooral zo door, kan je lekker met Cobus op die andere site gaan posten ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
neliz
|
|
|
quote: Beetje vreemd inderdaad aangezien ze normaal. De laatste uitwestrijd al. In het nieuwe tenue spelen. Misschien wk drukte? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 - 13:24 schreef neliz het volgende:[..] Beetje vreemd inderdaad aangezien ze normaal. De laatste uitwestrijd al. In het nieuwe tenue spelen. Misschien wk drukte? Geen uitwedstrijden komend seizoen? |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
|
|
|
Johannes93
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een nieuw account die een link plaatst.
Ik klik er niet op, zou het de rest ook afraden.
Als het een plaatje is gooi je het maar direct op het forum met [img]LINK[/img] |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
Het is een lichtblauw shirt van de site camisetas campiones (shirts of champions) heel simple, lijkt op het europese shirt uit 01/02,alleen klein streepjes op de schouders |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Thanks. Dan niks gezegd maar was verdacht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Sorry gozert!
Mooi shirt trouwens |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
Laatste nieuws van Footy headlines is dat het uitshirt voor dit seizoen ook gedragen wordt door river plate als 3e shirt, dit wordt steeds aannemelijker aangezien het uit shirt van vorig jaar hetzelfde was als het shirt van de Portland Timbers:
Feyenoord uit:
River plate thuis en 3e shirt:
Feyenoord uit 17-18 en Portland Timbers:
Waarschijnlijk fake
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juni 2018 door neliz -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Boeit toch niemand wat voor shirt, alleen wat voor mooie namen komen op de rug te staan ( spelers natuurlijk) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hmmmm. dat zou weer een verschrikkelijk lelijk shirt zijn. Dan is het huidige nog mooier. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In plaats van het kiezen van het uiterlijk van de seizoenkaart lijkt mij het leuker om te mogen kiezen welk uitshirt,we gaan spelen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Heb ik iets gemist? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Er was iemand die vond in dat tijdsbestek dat je je beter bij 020 kon aansluiten omdat ie de overvloed aan kritiek niet aan kon. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Tsja, verwarrende post...Ik zie mijn naam genoemd worden in verband met posten op 020 site. Wat een verschrikkelijke gedachte.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zou het nu niet meer 123 weten en vind het ook zo niet terug. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
CQ Lijdensweg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juni 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
Is die neus nog niet gebanned? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juni 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Waarschijnlijk donkerblauw |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
25 juni bekend
Zag op Twitter inderdaad een blauw shirt voorbij komen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juni 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik moet het Feyenoord wel nageven, ze houden het goed geheim. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik speelde jaren in een foeilelijk shirt, en nooit kampioen geworden. Lag natuurlijk aan dat kut shirt. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Op Feyenoord.nl foto lichter maken zie je wat het shirt wordt. |
|
|
|