|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zwart vind ik echt z'n kudt niet kleur hè, is gewoon voor die fluitert en klaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan ik hou wel van de donkere shirts |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik vind 'm wel mooi eigenlijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Uitshirts ik heb er weinig mee. Ik heb alleen de blauwe vd eufa cup en de rest rood wit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal nog een shirt bijkomen denk ik |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das voor als je buiten de deur gaat snoepen hè, dan speel je uit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lijkt me een mooi shirt! Altijd eerst even in het echt zien |
|
|
|
|
Duderino
|
|
|
Welke gek heeft dit verzonnen dan? Lijkt gvd het tenue van excelsior wel met dat rooie broekie erbij. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: oh mijn waarde vvout wat een uitshirt behelst is mij duidelijk hoor. ik heb er alleen nog nooit een mooi gevonden... vaak zie ik ook de link niet of juist weer veel te overdreven terug in welk uit shirt dan ook maar dan nog trekt het mij helemaal niet. rood wit thuis en wat mij betreft wit rood voor het uitshirt maar dan beginnen van de andere zijde van het shirt.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Geloof het niet gezien de reactie. Heb het over buiten de deur snoepen hè. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik dus precies andersom heb eigenlijk enkel uitshirt en af en toe rood-wit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2020 - 11:07 schreef Duderino het volgende:Welke gek heeft dit verzonnen dan? Lijkt gvd het tenue van excelsior wel met dat rooie broekie erbij. Zal wel een of andere dude zijn geweest |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Shirt met uitstraling! Ik keur m heel goed! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Past ook goed bij vlassnorretje van Berghuis. Beetje Franse hoerenloper snor, zeg maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Combinatie met het broekie der bij vind ik overigens wel minder. Maar het schirt an sich, zeker ook hou de rugnummers eruit zien, vind ik wel aardig. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Mwoah, even wennen nog. Hoog Excelsior-gehalte. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Uitstekend shirt! Ik hoopte eigenlijk al op zwart De combi met rood, subtiel... daar gaan m'n doekoes weer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2020 door ar -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind het net een wielrenners shirt ,mij te druk geprint. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Origineel hoor het nieuwe shirt..... jammer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hou op man totaal verschillend.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Een wielrenners shirt zegt ie.. jij maakt vrienden. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou ja iets genuanceerder dan, zie wel wat overeenkomst maar toch veel verschillen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Misschien ligt het aan Steven Berghuis ,heeft toch een wielrenners koppie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juli 2020 - 08:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Misschien ligt het aan Steven Berghuis ,heeft toch een wielrenners koppie Kelly dan maar terughalen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schitterend shirt.
Alleen de achterkant bovenaan lijkt me wat minder. Misschien dat het anders oogt met naam/rugnummer erbij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 - 10:36 schreef MMM het volgende:Schitterend shirt. Alleen de achterkant bovenaan lijkt me wat minder. Misschien dat het anders oogt met naam/rugnummer erbij. Eens dat ziet er niet uit die achterkant voorkant prachtig |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eens, maar naam en rugnummer zullen dit idd. te niet doen, dat mis je nu gewoon.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juli 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T gekke is, ik vind de achterkant dus wel mooi, omdat t anders is dan anders. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Mooi shirt, gaaf de achterkant. Deze schaf ik aan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben voor eco gebreide schapenwollen shirts, gebreid door linkse meisjes. Doet mij denken aan mijn moeder zaliger die een feyenoord trui voor mij maakte met het rood aan de verkeerde kant en dat kolere ding jeukte........ Maar er is niets mis met dit shirt, zal wel veel van verkocht worden in het kampioensjaar 2020/ 20021
Life is good |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, mijn oma deed dat ook gelukkig wel met het rood en wit op de goede plaats. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Vind zowel het uit- als thuisshirt er prima uitzien. Die achterkant is speciaal ja, maar hoe vaker ik er naar kijk, hoe mooier ik het vind. Moet het nog wel in het echt zien natuurlijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Echt mooi dit seizoen. Lang geleden dat ik een uitshirt zo mooi vond als deze |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Mooi shirt. Tenminste de voorkant. Achterkant hoop ik maar op grote letters en cijfers om er nog wat van te maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toto als mouwsponsor. Schijnt wel hoop op te leveren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Afschuwelijk op je shirt. Zou voor mij een reden zijn om geen wedstrijdshirt aan te schaffen.
Na het vreselijke kansloze merk Droomparken nu weer een lelijk logo op de mouw. Het magische shirt holt achteruit met dit soort idioterie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t prima. Geld is hard nodig voor de club. Dat is belangrijker dan het esthetische |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vind ik niet. Kijk naar België, shirt vol met sponsors. Gaan we die kant straks op?
Afschuwelijk en ik vrees ook dat daardoor de verkoop van shirts af zal nemen. Het is gewoon geen gezicht. Eerst droomparken en nu weer een gek logo op de mouw.
Prima dat alles om geld draait tegenwoordig maar je mag ook je heilige shirt beschermen vind ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Plus bijzonder dat Feyenoord als enige grote club toehapt met het oog op de buitenlandse gokmarkt die vanaf volgend jaar open gaan. |
|
|
|