|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2022 - 17:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vind er ook niet zoveel mis mee. En het logo past op deze wijze ook wat beter bij hij shirt. Ik vind het eigenlijk allemaal niet zo spannend, maar voor sommigen is het heel wat blijkbaar. Als de Ayatolha van Iran hem zo ziet komt tie nooit het land meer in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, dat dan weer wel ja |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ach een beetje kleur in je leven. Typisch iets van van de west Europese hoek dat er z‘n etiket aan hangt. Zuidelijke landen is het gewoon een geziene warme kleur. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Wel eens in de roze wolk geweest VV? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nachten lang, wil je niet weten. Was gek op snoepies en hete avondjes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2022 - 18:32 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Het Feyenoord logo staat overal mooi op, en als dat niet zo is dan ligt dat aan het shirt. d:-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2022 - 18:32 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Het Feyenoord logo staat overal mooi op, en als dat niet zo is dan ligt dat aan het shirt. Absoluut en vooringenomen kleurencombis kan je natuurlijk ook niet serieus nemen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: De rooie knol haha. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:
zoiets.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2022 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schitterend als dat hem word. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
Vernam dat het fluorescerend groen zou zijn net als roze in ander shirt. Schoenen van de spelers verklaren het ook bij de wedstrijd vandaag. O.a. Danilo met fluor groen en Keeper met fluor roze... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die schoenen kiezen ze zelf. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Haha scheids lekker scherp |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Presentatie gecombineerd met de nieuwe spits. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Leeds en Leicester hebben er ook last van las ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja algehele lever problemen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Aan smoezen geen gebrek, Dion mosterd ook al op las ik. Piet in zak en as, niets is meer zoals het was. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat hebben we nu nog staan? Bijlow Pedersen/Geertruida Trauner Senesi Back? Aursnes Sebastian Kokcu Walmark Da Silva Dilrosun
Is toch niet zo heel slecht voor de seizoenstart. Daar komen zeker nog 3 bijen je hebt Taabouni nog. Valt allemaal wel mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2022 door CobusIII -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het nieuwe uitshirt zal ze fantastisch staan. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Zou die nog komen in de komende 5 dagen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
quote: Concept: Kökçu zijn naam is niet goed gespeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
neliz
|
|
|
quote: Zijn we als Feyenoord al op het lage niveau van Adidas Teamwear (Zelfde shirts als onze trainingsshirts? want dit is inderdaad het teamwear uit-shirt template date verschillende clubs door de strot geduwd krijgen (Slovan Bratislava als voorbeeld):
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2022 door neliz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Adidas heeft nul interesse in Feyenoord |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat is het nieuwe uitshirt mooi, pareltje. |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Saai. Lelijke ronde kraag. Onzinnige rode strepen op de schouders. Wit rood op de mouwen? Volgens mij spelen we in rood wit.
Beetje een ratjetoe. Waardig afscheid van jaren fantasieloze generieke meuk. |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
quote: het feit dat dit shirt nog het oude adidas logo heeft zegt genoeg |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Welke clubs hebben wel al dat nieuwe Adidas logo? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe meer ik er naar kijk, hoe lelijker t wordt. Vooral die kraag. T is net een Zeeman pyjama
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2022 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind het echt een heerlijk shirt haha. Naja zo zie je, smaken verschillen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Een ronde kraag, is heel goedkoop. Vooral zo’n dunne |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zat toevallig t topic even door te nemen vanochtend en jij bent wel van de V-halsjes zag ik daar al haha. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Klopt. Bij een sportshirt vind ik dat mooier. Of een kraag.
Ronde hals is voor een gewoon shirt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
neliz
|
|
|
quote: nog niemand officieel, neuzen gaan er na de winterstop mee spelen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan is de opmerking 'het feit dat dit shirt nog het oude adidas logo heeft zegt genoeg' niet echt relevant toch? Als niemand het nog heeft? |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 - 09:45 schreef MMM het volgende:[..] Dan is de opmerking 'het feit dat dit shirt nog het oude adidas logo heeft zegt genoeg' niet echt relevant toch? Als niemand het nog heeft? Ik heb verder niets te klagen, vind het best wel een redelijk shirt, dus ik moet toch iets zoals zeiken op Adolf Dassler |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM