|
|
VVout
|
|
|
Vind het een heel mooi tenue, totdat je op de achterkant vogelvrij ziet staan i.p.v. de trotse naam van de speler die het mag dragen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hou niet van een ronde hals. Maar voor de rest vind ik t al gauw best |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moet je hier nu ook 25 cent extra voor een plastic zakje betalen, die je zonder na te denken in de vuilbak pleurt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Er waren deze week wat leveringsproblemen voor de Castore-merchandise. (thuisshirt + trainingwear #Feyenoord)
Het is onduidelijk welke gevolgen dit heeft voor de verkoop, die nu mogelijk pas op zaterdag start. Enkel online verkoop bij de start is een optie. Meer nieuws volgt.
Beetje een terugkerend Castore probleem bij alle clubs. Te snel gegroeid afgelopen 2 jaar?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juni 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Was vorig jaar met Adidas niet beter. Tegenwoordig met minimalisering en globale strubbelingen overal schering en inslag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Chineesjes genoeg, zou je toch denken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blijft een mening uiteraard maar echt het lelijkste thuisshirt in jaren. Kan me niet heugen dat ik het thuisshirt zo niet mooi vond.
Kleuren in het kraagje, rare onnodige strepen in het shirt en Prijsvrij achterop. Het heeft echt een goedkope uitstraling.
Ik sla over ;)
https://www.fr12.nl/nieuws/definitief-thuisshirt-nieuwe-seizoen-uitgelekt?twit=660
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juni 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat t in t echt meevalt Wel blij met de kraag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zag deze op twitter,is toch retro . Een shirt van Hummel waar ik dacht dat t masita was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juni 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi man, was echt één van de mooiste. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Wie dit bedacht heeft is maar 1 oplossing voor. Pek en veren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Afschuwelijk. Wat een gedrocht |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mooi shirtje hoor MMMaat,alleen prijsvrij is wat minder maar als het miljoenen opleverd en waar dan goede dingen meegedaan worden prima |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoofdvoorwaarde van de sponsor is wel dat we geen prijzen meer mogen pakken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima shirt. Dat prijsvrij valt zo best mee |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juli 2023 - 10:55 schreef Leon FR1908 het volgende:Mooi shirtje hoor MMMaat,alleen prijsvrij is wat minder maar als het miljoenen opleverd en waar dan goede dingen meegedaan worden prima 3 verschillende lettertype. Afschuwelijk.
Miljoenen levert Prijsvrij sowieso niet op vrees ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leuk op de Massa is kassa tokkie camping. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Paar crocs eronder, en klaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaan dan als warme broodjes |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is allemaal niet zo ernstig. Crocs erbij en je wil ze nooit meer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Belettering Europarcs vind ik trouwens heel subtiel als je het vergelijkt met dat grove van Opel van toen. En die gele balk onder Opel. Das pas lelijk. En al eerder gezegd: belettering op schouderhoogte rug, valt echt wel mee. Niet bepalend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
So be it, smaken verschillen. Er zal best markt voor zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juli 2023 - 11:14 schreef MMM het volgende:[..] 3 verschillende lettertype. Afschuwelijk. Miljoenen levert Prijsvrij sowieso niet op vrees ik. Ik begreep dat prijsvrij aanvult wat EuroParcs minder betaalt. Dus even veel opbrengsten als hiervoor, maar dan met een lelijker shirt... |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Onze mooie club zal met die te Kloese nooit meer dezelfde zijn. Ziel verkocht aan de duivel voor de financiën. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De voorkant ziet er wel prima uit, de achterkant oogt wat rommelig inderdaad. En dat Prijsvrij staat wat goedkoop. Benieuwd hoe het er op het veld uitziet, misschien valt het uiteindelijk allemaal wel mee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eerste verkoopdag thuisshirt Feyenoord zorgt voor omzetrecord
Feyenoord kijkt terug op een zeer geslaagde lancering en eerste verkoopdag van het nieuwe thuistenue en de trainingslijn. De club presenteerde zaterdag samen met nieuwe kledingpartner Castore de eerste lijnen van het seizoen 2023-2024 en dat leverde direct een omzetrecord op.
De Feyenoord Fanshops bij De Kuip waren zaterdagochtend nog gesloten en de regen kwam met bakken uit de lucht, maar toch stond er ruim een half uur voor opening al een enorme rij voor de ingang. Daaruit bleek wel hoe zeer er door het legioen werd uitgekeken naar de onthulling en verkoop van het nieuwe thuistenue, waarin komend seizoen de landstitel wordt verdedigd.
Recordomzet Ook online stonden supporters te trappelen, wat in de Online Fanshop tot een niet eerder vertoonde piekbelasting zorgde in de eerste uren na de introductie. Nu al is duidelijk dat de eerste verkoopdag van het thuistenue en de trainingslijn heeft geleid tot een omzetrecord voor de club.
Assortiment & voorraden De komende dagen en weken wordt het assortiment uitgebreid en worden de voorraden zowel online als in de fysieke winkels aangevuld. Daardoor zullen eventuele tekorten die ontstaan als gevolg van de populariteit van de kleding snel weer zijn weggewerkt.
Feyenoord.nl |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juli 2023 - 18:43 schreef Leon FR1908 het volgende:Eerste verkoopdag thuisshirt Feyenoord zorgt voor omzetrecord Feyenoord kijkt terug op een zeer geslaagde lancering en eerste verkoopdag van het nieuwe thuistenue en de trainingslijn. De club presenteerde zaterdag samen met nieuwe kledingpartner Castore de eerste lijnen van het seizoen 2023-2024 en dat leverde direct een omzetrecord op. De Feyenoord Fanshops bij De Kuip waren zaterdagochtend nog gesloten en de regen kwam met bakken uit de lucht, maar toch stond er ruim een half uur voor opening al een enorme rij voor de ingang. Daaruit bleek wel hoe zeer er door het legioen werd uitgekeken naar de onthulling en verkoop van het nieuwe thuistenue, waarin komend seizoen de landstitel wordt verdedigd. Recordomzet Ook online stonden supporters te trappelen, wat in de Online Fanshop tot een niet eerder vertoonde piekbelasting zorgde in de eerste uren na de introductie. Nu al is duidelijk dat de eerste verkoopdag van het thuistenue en de trainingslijn heeft geleid tot een omzetrecord voor de club. Assortiment & voorraden De komende dagen en weken wordt het assortiment uitgebreid en worden de voorraden zowel online als in de fysieke winkels aangevuld. Daardoor zullen eventuele tekorten die ontstaan als gevolg van de populariteit van de kleding snel weer zijn weggewerkt. Feyenoord.nl Begrijpelijk, het zijn gewoon hele strakke shirts.
Stuk mooier dan de saaie hap van de voorgaande jaren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De crocs vliegen ook de deur uit in Rotterdam. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eerst 3 dagen klagen, en daarna toch dat shirt dragen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juli 2023 - 18:43 schreef Leon FR1908 het volgende:Eerste verkoopdag thuisshirt Feyenoord zorgt voor omzetrecord Feyenoord kijkt terug op een zeer geslaagde lancering en eerste verkoopdag van het nieuwe thuistenue en de trainingslijn. De club presenteerde zaterdag samen met nieuwe kledingpartner Castore de eerste lijnen van het seizoen 2023-2024 en dat leverde direct een omzetrecord op. De Feyenoord Fanshops bij De Kuip waren zaterdagochtend nog gesloten en de regen kwam met bakken uit de lucht, maar toch stond er ruim een half uur voor opening al een enorme rij voor de ingang. Daaruit bleek wel hoe zeer er door het legioen werd uitgekeken naar de onthulling en verkoop van het nieuwe thuistenue, waarin komend seizoen de landstitel wordt verdedigd. Recordomzet Ook online stonden supporters te trappelen, wat in de Online Fanshop tot een niet eerder vertoonde piekbelasting zorgde in de eerste uren na de introductie. Nu al is duidelijk dat de eerste verkoopdag van het thuistenue en de trainingslijn heeft geleid tot een omzetrecord voor de club. Assortiment & voorraden De komende dagen en weken wordt het assortiment uitgebreid en worden de voorraden zowel online als in de fysieke winkels aangevuld. Daardoor zullen eventuele tekorten die ontstaan als gevolg van de populariteit van de kleding snel weer zijn weggewerkt. Feyenoord.nl Hahaha ik kan dit haast niet geloven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juli 2023 - 18:48 schreef DMD het volgende:[..] Begrijpelijk, het zijn gewoon hele strakke shirts. Stuk mooier dan de saaie hap van de voorgaande jaren.
Ja echt strak hahaha.
Adidas > Castore, zonder twijfel. Adidas is een A-merk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik vind t ook niet mooi, maat laat t los, smaken verschillen. En schijnbaar vinden veel mensen t mooi. prima toch. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juli 2023 - 21:14 schreef van geil het volgende:[..] Ik vind t ook niet mooi, maat laat t los, smaken verschillen. En schijnbaar vinden veel mensen t mooi. prima toch. Zo is het ook. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Europees mag dit niet gedragen worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ok, neem ik zo van je aan zag net n artikel dat t niet mocht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
'Feyenoord overtreedt regels van UEFA met Europees uitshirt' |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daar bedoelen ze volgens mij het europese uitshirt mee waar de plattegrond van Rotterdam in verwerkt is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|