|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Lijkt wel wielerkleding ofzo. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De voorkant vind ik echt wel ok,maar projsvrij... het is wat het is. Andere sponsoren wilden/konden blijkbaar niet? Dan moet je het er mee doen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Castore gaat deze week het uitshirt van Feyenoord lanceren. Het blauwe tenue van het Britse kledingmerk komt dit weekend zowel online als in de fanshops verkrijgbaar.
Aanvankelijk was de bedoeling dat het Europese tenue de volgende lancering zou worden, maar dit is vanwege enige problematiek niet haalbaar gebleken. Er zijn leveringsproblemen geweest, terwijl ook rugsponsor Prijsvrij Vakanties en de officiële reglementen van de UEFA als beren op de weg worden gezien.
Met de Open Dag kunnen supporters het blauwe uittenue al dragen. De bedoeling is namelijk dat het tenue aanstaande vrijdag gelanceerd wordt. Feyenoord zelf communiceert die dag de overige details.
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Komt va zelf een keer, de Europese variant 😁 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het Feyenoord Uittenue voor 2023/24 is uitgelekt. Het is een eerbetoon aan het seizoen 1998-1999 waarin Feyenoord de Eredivisie won. Met een abstracte grafische print geïnspireerd op de bezienswaardigheden en architectuur van Rotterdam.
Op de site van Feyenoord was het nieuwe uittenue kort zichtbaar bij Santiago Gimenez, Igor Paixão en Dávid Hancko. De officiële lancering van het tenue wordt morgen verwacht, waarna het ook in de fanshop verkrijgbaar zal zijn. Vorige week werd het eerste thuisshirt van Castore uitgebracht, waar inmiddels al twee overwinningen in zijn behaald. Naast het uit- en thuistenue komen er ook nog een derde tenue en een Europees tenue.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 juli 2023 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hahaha de achterkant laten ze niet zien? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Deze bestelt...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juli 2023 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zonder prijsvrij is het een mooi uitshirt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooi shirt en zeker niet lelijk, alleen Prijsvrij staat bij dit shirt een stuk minder mooi naar mn mening, bij thuisshirt viel het me alles mee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juli 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vooral die witte vind ik erg mooi |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens tijdens t kijken naar de wedstrijden heeft dat prijsvrij me nul keer gestoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 - 21:39 schreef Stylzz het volgende:Overigens tijdens t kijken naar de wedstrijden heeft dat prijsvrij me nul keer gestoord Klopt, mij ook niet, camera’s waren te ver opgesteld om het te kunnen lezen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kut die blauwe is al uitverkocht de gangbaarste maten.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Toch overstag gegaan en een thuisshirt gehaald... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Prijsvrij gekregen of toch moeten betalen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 juli 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zoals met bijna alles in dit leven...betalen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jammer ja,maar je heb toch een heel mooi shirt nu 👍 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooi shirt absoluut, ikzelf wacht nog even tot andere 2 shirt uit zijn, ga ik dan keuze maken😃 ben wel benieuwd naar dat mogelijke witte shirt wat nog uit zou komen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vind dat geblokte shirt geen reet aan. Plus het logo, dat simpele wit.. jammer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juli 2023 door ar -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat is geen logo maar een simpel aftreksel en ja in het wit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker dan, bestelling is geannuleerd wegens onvoorziene omstandigheden..lekker klantvriendelijk van ze, met zo’n antwoord kan je niks.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juli 2023 - 18:31 schreef RenatoBos het volgende:Lekker dan, bestelling is geannuleerd wegens onvoorziene omstandigheden..lekker klantvriendelijk van ze, met zo’n antwoord kan je niks.. Had je liever gehoord dat het voorziene omstandigheden waren? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon vermijden van een kudtsmoes dus. Laten we er vrolijk van worden, want op is kassa toch. Always look on the brightside of life.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juli 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee maar je kan de reden toch geven.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ze kunnen Vlissingen niet vinden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ze accepteren geen drugsgeld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voorraad op, tijd voor de CL editie dus. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juli 2023 - 18:31 schreef RenatoBos het volgende:Lekker dan, bestelling is geannuleerd wegens onvoorziene omstandigheden..lekker klantvriendelijk van ze, met zo’n antwoord kan je niks.. Alles is uit handen gegeven aan Castore. Zelfs je vragen kan je niet meer kwijt bij Feyenoord zelf. Voorraad schijnt niet best te zijn. Thuisshirt maat M en L al tijden uitverkocht.
Algemeen Castore probleem, Newcastle had er vorig seizoen ook last van begreep ik. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juli 2023 - 20:32 schreef MMM het volgende:[..] Alles is uit handen gegeven aan Castore. Zelfs je vragen kan je niet meer kwijt bij Feyenoord zelf. Voorraad schijnt niet best te zijn. Thuisshirt maat M en L al tijden uitverkocht. Algemeen Castore probleem, Newcastle had er vorig seizoen ook last van begreep ik. Voor onze oudste is ook niks leverbaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Castore begint een aardige flop te worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je leest alleen wat fout gaat. Eerste jaar, nieuwe speler op de markt. Hoort erbij |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En je leest enorm veel wat er fout gaat.
Zelfde problemen als bij Newcastle vorig seizoen. Hadden ze van kunnen leren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat bericht heb ik ook gehad.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je krijgt in ieder geval je geld correct terug gestort en laten wat van zich horen. Dat is al heel netjes tegenwoordig met die online handel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Niet professioneel! Was in de FanshopS rond Feyenoord Benfica. Buiten xxxxs of xxxxl niks meer te krijgen.. Of ja toch... rekken vol met van die lelijke grijze dingen!?
Een gemiste kans, en dure les..
Herstel dat snel castore(daarna pas met grote C) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Prutsers.. |
|