|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 21 juli 2024 - 21:32 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Heb ik jou iets gevraagd? Maar kennelijk voel je je aangesproken... Zegt genoeg voor mij.. Lees je eigen post nog eens terug. Jij komt hier voor anderen dingen bepalen, ik niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: MightyOne ๐คฃ
Geintje hรจ |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee, dat was het niet. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Snel op je pikkie getrapt? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Negatieve kroepoek/... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Korte lontjes hier vandaag bij de negatievelingen...
Grow up! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kijk eens, mooi met een ronde kraag en kleurenembleem :))
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja dat zwarte randje he hahaha Eens schitterend shirt! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dit is weer een impressie Maar afwachten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Doet me denken aan dat Kappa shirt Met stads Rotterdam verzekeringen ,alleen dan van deze tijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik mis dat gouden streepje in het logo hahs ๐ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Misschien eens werk maken van een 2e ster dit seizoen. Moet kunnen de rest zijn toch maar een stelletje prutsers ๐ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 - 20:44 schreef VVout het volgende:Misschien eens werk maken van een 2e ster dit seizoen. Moet kunnen de rest zijn toch maar een stelletje prutsers ๐ Ja dan kunnen ze die twee stippen links en rechts in het logo veranderen in sterren ๐ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Weer een bevestiging dat m'n zicht knudde is. Na een poosje mn kop in t zand toch maar eens aan een leesbrilletje..Ik snap de hilariteit rond het logo wel een beetje :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2024 - 22:14 schreef tomson het volgende:Weer een bevestiging dat m'n zicht knudde is. Na een poosje mn kop in t zand toch maar eens aan een leesbrilletje..Ik snap de hilariteit rond het logo wel een beetje :) Hahaha ik heb al 30 jaar een bril ,maar heb het tot vorig jaar misschien in totaal 4 weken gedragen. Nu in de auto standaard en met tv kijken ook .. We worden oud Cor ๐ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Och , zolang je geen bril op je lul hoeft. Valt dat best mee. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nee die heb een lens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Geen transferperiode is compleet zonder geruchten over lens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De fanshops schijnen weer half leeg te zijn wegens leveringsproblemen.
Wat een waardelos merk toch dat Castore.. Gauw terug naar Adidas |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja dit wordt een eenmalig contract |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ook daar zijn leverproblemen. Is gewoon een algemeen probleem met handelswegen tegenwoordig, heel veel waren met onmogelijke levertijden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 29 juli 2024 - 21:23 schreef VVout het volgende:Ook daar zijn leverproblemen. Is gewoon een algemeen probleem met handelswegen tegenwoordig, heel veel waren met onmogelijke levertijden. Is ook wel zo. Onze clubkleding wordt ook speciaal gemaakt
Levertijd 20 weken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leverkusen is er ook klaar mee. Zijn niet de eerste afhakers. Newcastle en Villa ook al vorig seizoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord doet ook casebuilding |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rugnummers zijn bekend Opvallend er is nog geen 7 en niemand speelt met 13 Voor de rest hebben mensen een nummer die niet gaan blijven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee toch niet. En Hartman heeft 11? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hartman is momenteel herstellende van een zware knieblessure. Naar verwachting keert hij pas in het nieuwe kalenderjaar terug op het veld. 'Deze week maakt de club de definitieve rugnummers bekend en ik wil na mijn revalidatie met nieuwe energie op het veld terugkeren. Hier hoort voor mij een nieuw nummer bij', verklaart de viervoudig Oranje-international. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Uitshirts in diverse maten tijdelijk niet voorradig.
Prutsers. Gauw wegwezen daar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Slechtste fabrikant ooit? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een armoede zo zeg.. Zie shirt Milambo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 augustus 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een kreukeldingen zijn dat zeg en bij die laatste onder het embleem, zit dat los of zo? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Castore logoโs sneuvelen. En inderdaad het Feyenoord logo oogt ook vreemd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nogal genant. Basale dingen die nog steeds niet geregeld zijn. Je zou zeggen dat het een kwestie van tijd is, voordat Feyenoord overstapt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ha die lettertjes die los laten van castore, wat een catastrofe is dat zeg. Daar moet je dan als supporter je geld aan gaan uitgeven! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Maken geen goede indruk ook niet geleerd van vorig jaar, dat is nog t ergste.
Weet toch ook al jaaragenda welke maten hard gaan, en welke altijd overblijven.
Beetje meer van de 1 en wat minder van de ander maken is te simpel zeker? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Uitshirt vandaag binnen gekregen |
|
|