|
|
van geil
|
|
|
Het geeft n beetje cachet. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kom op zeg, het is een shirt geen smoking. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Het is wel mooier, maar te bewerkelijk om het zo te houden. Er is nergens meer tijd voor tegenwoordig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De verkoop cijfers liegen niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 september 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gaat snel uitverkocht zijn.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker een hele mooie video geworden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De verkoop cijfers liegen niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Filmpje ook beetje dertien in een dozijn. Lee Towers weer opgewarmd. Leuk man.
Shirt is ook echt een fail. Originele groen-wit van toen 100x beter dan deze meuk Ziet er gewoon fucking cheap uit. ook met die afgeronde dingen daar beneden.
Zonde man. Schande voor dit groen wit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 september 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vond het vorige shirt ook veel mooier. Dat zwarte en de onderkant hadden ze achterwege moeten laten.
Filmpje vind ik heel tof. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zie overal dezelfde trend bij vele clubs . Veel plak logo's inplaats van gestickte logo's . Feyenoord is daar niet bijzonder in |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 25 september 2024 - 11:43 schreef MMM het volgende:Ik vond het vorige shirt ook veel mooier. Dat zwarte en de onderkant hadden ze achterwege moeten laten. Filmpje vind ik heel tof. Ja eens |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Om t nu een schande te noemen...
Is een 3e uitshirt, beetje experimenteel..
Ook niet direct mijn smaak maar kennelijk wel van vele anderen.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Mijn 2003/2004 shirt nog eens uitgestald..π
Geborduurde logo's, feyenoord was toen niet t gouden logo, rechts op de borst een Rotterdam hand in hand logo en op beide mouwen een Kappa logo, ook geborduurd logo, groen op witte mouw, wit op groene mouw.
Mooi hoor!β€οΈ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 25 september 2024 - 12:27 schreef Cruzcontrol het volgende: [ afbeelding ] Mijn 2003/2004 shirt nog eens uitgestald..π Geborduurde logo's, feyenoord was toen niet t gouden logo, rechts op de borst een Rotterdam hand in hand logo en op beide mouwen een Kappa logo, ook geborduurd logo, groen op witte mouw, wit op groene mouw. Mooi hoor!β€οΈ Prachtig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Deze heeft mijn jongste zoon plus ik de gele ooit nog gerolen met Obiku010 maar vind die nieuwe nu zeker mooier met die V hals |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
RUK Eens met Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 september 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het derde sirt wordt elk seizoen een beetje harder gehyped. Persoonlijk vind ik t een hele mooie kleurstelling, dat kappa shirt van Cruzcontrols foto is 1 vd mooiste uitshirts ever imo, maar qua vormgeving is dit Castore shirt idd stukken minder. En dan ook nog prijsvrij op je rug hebben. Weet niet wat dit oplevert maar soms is de poen het niet gewoon waard als een bepaald woord belachelijke associaties oproept. Zijn er niet meer gegadigden te vinden zijn die hun bedrijfsnaam daar wel willen hebben ? Gemiste kans als het weer 20 jaar moet duren voordat deze kleurstelling weer eens gebruikt wordt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik dacht dat dit het shirt was maar dit is het geworden dus?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 september 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat zwart in die mouwen vind ik ook niet mooi |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Deze vind ik beter. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: +1. Maar ja dat is een kwestie van smaak. Velen zullen het wss wel kunnen waarderen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat het ook wennen is . Heb wel vaker gehad dat een shirt die ik eerst niet zo vond en daarna toch mooier vond dan het begin.
Heb ik ook met andere dingen bv een nieuw model auto ofzo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gekke is. Ik vind m niet zo mooi Maar ik wil m wel |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Onweerstaanbaar lelijk π |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Derde tenue Feyenoord verbreekt verkooprecords: "Slechts één uur"
Het nieuwe derde shirt van Feyenoord valt goed in de smaak. Castore had al rekening gehouden met een stormloop, maar nu blijkt dat er ook records worden verbroken.
"In slechts één uur zijn er evenveel shirts verkocht als tijdens onze beste lanceringsweek ooit met Feyenoord", laat een woordvoerder van Castore weten aan het Algemeen Dagblad. Dat was met de introductie van het vierde shirt in 2023, toen Feyenoord in de Johan Cruijff ArenA won van Ajax.
"Op dit moment worden er meer shirts online verkocht, maar uit ervaring weten we dat de verkoopbalans gedurende de dag wat zal verschuiven", aldus de woordvoerder. Komend weekend is Feyenoord voor het eerst te zien in het groen-witte tenue. De ploeg van trainer Brian Priske draagt het nieuwe shirt voor het eerst in de uitwedstrijd tegen NEC.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 september 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Komt echt door t groen/wit |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Blijft mooi. Zaterdag in de wedstrijd, zien hoe t dan staat. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mocht iemand hem al gekocht hebben,, en er foto,s van willen zetten hier voorkant + achterkant zou ik dat waarderen,, wel benieuwd hoe hij eruit ziet echie foto
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gewacht op 3e shirt om definitief keuze te maken welk shirt ik ga binnenhengelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Derde is de mooiste 100% π |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Of het je smaak is of niet hij is wel het speciaals eigenlijk, en natuurlijk groen/witπ |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ook binnen vandaag..
|
|
|