|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2014 - 11:28 schreef piet de paler het volgende:Rood wit en vor het uitshirt groen wit of is het zo moeilijk, maar al spelen ze zonder shirt als ze maar goed spelen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
O sorry ik praat niet met de stroming mee,,,,,??? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahaha maar ik geef veel maar kan ook incasseren zonder boos te worden, en U |
|
|
|
|
FR1908Lars
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mooi dat je hier AL kippenvel van krijg ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
feyelinde
|
|
|
quote: alles zal en moet gewoon omlaag gedrukt en bedolven worden met hem raar ventje.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FEYENOORD EN ADIDAS PRESENTEREN NIEUWE UITSHIRT
Het nieuwe uitshirt van Feyenoord voor het seizoen 2014-2015 is vanaf zondag, als de Open Dag plaatsvindt, voor het eerst verkrijgbaar in de Feyenoord Fanshops. Het nieuwe uitshirt heeft zwart als basiskleur, met verticaal dunne strepen in het groen van de Rotterdamse vlag. Een groene short en zwarte kousen maken het tenue compleet. Het nieuwe uitshirt werd vrijdag gepresenteerd in Metro, dat vanaf dit seizoen de officiƫle mediapartner is van Feyenoord.
Tijdens de Open Dag van zondag gaat het nieuwe uittenue voor het eerst in de verkoop. Alle Feyenoord Fanshops zijn die dag geopend, waaronder ook de nieuwe winkel op Centraal Station en de nieuwe winkel bij De Kuip. Er zijn op de Open Dag tevens vijf extra verkooppunten in het stadion. Leden van Juniorclub Kameraadjes en Het Legioen krijgen tien procent korting op vertoon van hun lidmaatschapspas. Het nieuwe uitshirt is vanaf zondag ook verkrijgbaar in de Feyenoord Fanshop online. Bron:Officiƫle Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Ja die is wel mooi Zondag maar even halen als het niet te druk is bij de shop |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De eerste foto van de nieuwe uitshirts van Feyenoord zijn zojuist 'uitgelekt'. Op de Instagram-pagina van Karim El Ahmadi staat een foto met het nieuwe tenue. Jordy Clasie plaatste zojuist ook op Twitter een afbeelding van de nieuwe uitshirts, het is dus definitief!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
Ik dacht eerst: dit is meer iets voor Dynamo Moskou ofzo, echt zo typisch oostblok. Maar kan er waarschijnlijk wel aan wennen. Alleen kleur sokken/broek klopt niet helemaal op deze fotos. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lijkt het fucking Nederlandse elftal wel, tis dat Karim erbij poseert anders ging je dat nog geloven ook. Ik vond dit zo ON Feyenoord of ON Rotterdam.. |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
Daar ben ik het dan wel weer helemaal mee eens, maargoed, er zijn genoeg mensen die ook strijd leveren over de kleur van de stoeltjes in de kuip en daar moest ik ook aan wennen dat ze blauw werden na de renovatie. Ondertussen kan ik me niets anders meer voorstellen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is niet goed of t deugt niet. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zeer logisch ook, dat Feyenoord niet zelf via een officieel bericht een nieuw shirt presenteert, maar tegen El Ahmadi en Clasie zegt dat zij het wel gewoon op hun sociale media mogen delen.
Vind het niet eens zo heel verkeerd, maar ik heb dan ook geen smaak. Maar ik moet nog maar zien of dit echt het nieuwe uitshirt wordt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als het uitlekt is het ook logisch dat Feyenoord nog geen officieel bericht heeft uitgedaan. Daarom staat er waarschijnlijk ook uitgelekt bij.. |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Mooi tenue. Straalt iets internationaals uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi shirt voor mijn dochters |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2015 - 16:12 schreef RenatoBos het volgende:De eerste foto van de nieuwe uitshirts van Feyenoord zijn zojuist 'uitgelekt'. Op de Instagram-pagina van Karim El Ahmadi staat een foto met het nieuwe tenue. Jordy Clasie plaatste zojuist ook op Twitter een afbeelding van de nieuwe uitshirts, het is dus definitief! [ afbeelding ] lelijk en een schande.daar zal de knjb blij mee zijn.ze zijn nog dommer daar dan ik dacht als ze denken hier ongestraft in te kunnen rondlopen volgend seizoen!dombo's!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Wat een lelijke kleuren. We praten over Feyenoord? Over Rotterdam? Geen Nederlands elftal? Wtf hebben blauw en oranje te maken met Feyenoord? En dan vooral dat Oranje wat een schijt kleur! Lijkt het Nederlandselftal wel, of Rbc Roosendaal? Zijn we mooi klaar mee people!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2015 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
quote: Dit ja, ik zei ergens al "Oostblok" maar dit is een tenue dat je verwacht te zien als je in Spanje speelt of tegen grotere oost-europese clubs. Kleurencombinatie zelf wordt in sport veel gebruikt, Cleveland Cavaliers, Edmonton Oilers etc. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Prima tenue. Gedurfd en opvallend. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2015 - 16:44 schreef RenatoBos het volgende:Als het uitlekt is het ook logisch dat Feyenoord nog geen officieel bericht heeft uitgedaan. Daarom staat er waarschijnlijk ook uitgelekt bij.. Maar met 'uitlekken' verwacht ik eerder een verdwaald shirtje ergens op tafel, in plaats van twee spelers die poseren voor de camera en het op hun social media plaatsen. Doelbewust de wereld in helpen, terwijl er normaal een hele avond aan gewijd wordt door Feyenoord met een shirt presentatie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft wel wat hoor, vind ik dan! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2015 - 17:47 schreef Bosifyable het volgende:[..] Maar met 'uitlekken' verwacht ik eerder een verdwaald shirtje ergens op tafel, in plaats van twee spelers die poseren voor de camera en het op hun social media plaatsen. Doelbewust de wereld in helpen, terwijl er normaal een hele avond aan gewijd wordt door Feyenoord met een shirt presentatie. Okay op die manier. Inderdaad vreemd dan. Maar als er twee spelers dit op social media plaatsen zal er toch wel een kern van waarheid inzitten. Maar inderdaad dan is het vreemd daar er normaal altijd een avond aan geweid word.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Even wennen Maar wel ok voor een kampioensshirt! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Vindt ik ook, een keer wat anders. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tis officieel door Feyenoord naar buiten gebracht inmiddels. As zondag spelen ze er al in.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Die mogen ze ook kopen hoor geen probleem. Misschien een beetje op ingespeeld stiekem :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor het nieuwe uitshirt van Feyenoord werd qua kleur inspiratie gevonden in het stadion van onze club en de blauwe stoeltjes van De Kuip in het bijzonder. Het shirt kent verder oranje details. De broek en de sokken zijn oranje, met blauwe details. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hmm, ten opzichte van afgelopen jaren een sobere bekendmaking dan. Ach ja, ook goed natuurlijk. Vind het wel wat hebben! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Vooral dat uit shirt wat Jordy Clasie aan had staat hem heel mooi DUS HIJ BLIJFT samen met Karim El Ahmadi nog twee jaar |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Maar wel als we in 2016 op de Coolsingel staan in dat shirt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2015 - 20:07 schreef de bluffer het volgende:[..] Vooral dat uit shirt wat Jordy Clasie aan had staat hem heel mooi DUS HIJ BLIJFT samen met Karim El Ahmadi nog twee jaar 😂😂😂😂😂😂
Geniale gozer jij.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat ik wel mooi vind, is dat waar het ook om gaat, t merendeel altijd wel wat te zeiken heeft. Moi incluis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM