|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik doe sowiesoalleen maar uitshirts.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaat blijkbaar weer niet goed met de voorraden..
Ongelooflijk. Dat Feyenoord dit maar blijft pikken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat worden vier shirts tijdens de open dag π€£ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|

Ik zal ongetwijfeld de enige zijn. Maar Toto op de mouw was al niet geweldig, maar dat JOE er nu op. Het is toch te afschuwelijk voor woorden..
Prijsvrij nog op de achterkant. Er blijft echt niets meer van het heilige shirt over.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Shirt beter dan ik had verwacht trouwens! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 - 09:36 schreef MMM het volgende:[ afbeelding ] Ik zal ongetwijfeld de enige zijn. Maar Toto op de mouw was al niet geweldig, maar dat JOE er nu op. Het is toch te afschuwelijk voor woorden.. Prijsvrij nog op de achterkant. Er blijft echt niets meer van het heilige shirt over.. Je wordt een beetje een ouwe mopperaar π€£ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik vraag me af waar die terminals voor zijn btw π |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hoor het vaker. Hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 - 09:36 schreef MMM het volgende:[ afbeelding ] Ik zal ongetwijfeld de enige zijn. Maar Toto op de mouw was al niet geweldig, maar dat JOE er nu op. Het is toch te afschuwelijk voor woorden.. Prijsvrij nog op de achterkant. Er blijft echt niets meer van het heilige shirt over.. Shirt is wel in orde denk ik. Niet heel bijzonder, maar ook niet veel mis mee. Het enige dat ik raar vind staan, is dat JOE logo inderdaad. Of wat het ook is. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zoals zo vaak ziet t shirt er veeeel beter uit dan die zogezegde leuks..
Dat waren vuilzakken, dit is best ok hoor.
Joe logo vind ik helaas totaal niet passen.
Zou wel eens willen weten wat dat nu financieel oplevert?
Maw is t t waard?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 juli 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Veel fraaier dan eerder gelekte shirt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jep 100 procent, je ziet amper wat joh gelekte shirt,, zit wel kleur in dus
Zal me best staan dit shirt om mijn goddelijke torso al zeg ik zelfπ
Wel nog steeds in het echt zien dan kan ik zomaar nog afzien va het thuisshirt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Pruts Feyenoord logo. Zou verboden moeten worden een ander als ons originele te gebruiken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vrijdag bekend welke 3e uitshirt het wordt, ik zou zoiezo voor nr2 en anders nr1 gaan |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nr3 geweldig idee, maar lijkt me zo flets helemaal wit |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou voor #01 gaan, kan je er voor voten ergens? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De stemronde hiervoor is toch al lang geweest? Dus het winnende shirt (dat nog bekend moet worden gemaakt geloof ik) staat al vast. Op 1 augustus wordt inderdaad het shirt onthuld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Voorkeur voor 2 denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Stemronde is idd al geweest, deze 3 meeste stemmen, maar Feyenoord laat pas vrijdag weten wie het gewonnen heeft van deze 3, in prencipe weten ze het al wel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ha ok, dan zien we het wel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je kan nu al bestellen, 12-13 is de uitlevering |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Prachtig!
Ben trouwens ook gecharmeerd van het blauwe uit-shirt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Geil zou een strakke plassert krijgen van dit shirt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Wie is er ook bij morgen? Ik zit met mijn gezin in vakkie W deze keer. Zou leuk zijn als ik 1 van jullie een keertje tref. Big beard met veel tattoos waaronder een grote feyenoord/Aron Maiden the Troopers tattoo (voor de kenners) op mijn linker arm. Lekker biertje altijd gezellig Oh verkeerde topic
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2025 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je kan zwaaien naar Renato op X denk ik π |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb een sk voor vak T, maar sta eigenlijk altijd op S.. Altijd gezellig om forumleden te ontmoeten..!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zojuist pre-order gedaan.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
MMM ligt op zijn nootjes in het zwembad zeker . Die verwacht je toch als eerste bij een post van een nieuw shirt haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 augustus 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha o ja joh,dat was me niet opgevallen..π |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2025 - 19:14 schreef Leon FR1908 het volgende:MMM ligt met op zijn nootjes in het zwembad zeker . Die verwacht je toch als eerste bij een post van een nieuw shirt haha Hahaha. Kenner! π¬π·βοΈποΈ
Maar inderdaad een prachtig shirt!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lekker man ,geniet ervan jongen yamas π¬π·πΉπ Ps eens betreft shirt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Echt hatelijk. Een foto om te zien of je iets mooi vind en dan flikkeren ze zo'n watermerk er dwars overheen. Shirt zelf ziet er niet uit btw. Laatste grijze wat ik me kan herinneren (en wat er ook mooi uitzag) was er eentje van Stad Rotterdam. Edit : we waren al een pagina verder. Buiten t prijsvrij logo is dit wel even andere koek
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2025 door tomson -- |
|
|
|