|
|
RedDevil1990
|
|
|
Bedankt voor je bijdrage nr10 |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Dank je. Ik weet dat je het niet meent. :-) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Haha begreep ff je bericht niet maar zo hete die schoolknaap van dat onderzoek |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2015 - 15:48 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Haha begreep ff je bericht niet maar zo hete die schoolknaap van dat onderzoek Thumbs up |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Acht ingezonden Feyenoord-uitshirt designs
FR12.nl-gebruiker FeyenoordVld heeft acht 'voorstellen' gedaan voor een nieuw uitshirt van Feyenoord. De tenues voor het volgende seizoen liggen al vast, maar wellicht kunnen de Rotterdammers en shirtsponsor adidas inspiratie op doen voor de jaren erna. Welke vinden jullie de mooiste? Laat je mening achter in een reactie!
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De laatste is wel aardig. De rest past allemaal meer bij Bayern of Werder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind die laatste ook heel vet.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die laatste inderdaad. Heel subtiel het originele shirt in verwerkt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat bijenkostuum valt wel op natuurlijk en doet het goed op carnaval maar die laatste is toch wel het warme groen wat bij Feyenoord Rotterdam past. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die aubergine kleur is wel mooi. En de laatste. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Nummer 2 of de laatste. Die grijze shirts breken je op. Vallen weg tegen de tribunes. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: absoluut nr. 2 of die laatste, mee eens dus... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De laatste 2 zijn erg tof. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doen we ze allebei. Verwarring voor de tegenstander en goed voor de inkomsten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En anders back to early days: het traditionele shirt thuis en uit. Maar ja... Centjes scoren he. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vind 2 en 3 wel tof
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 februari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind ze eigenlijk allemaal geen echte Feyenoord shirts. Op de laatste na. Net als t huidige. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik eigenlijk wel, ik hou wel van donkere shirts ook, de meeste vind ik wel gaaf dus, maar nogmaals die laatste vind ik echt cool.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die vijfde is eigenlijk ook wel mooi. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
3 en 8 hebben een stadswapen op het shirt, dus die hebben bij voorbaat mijn voorkeur. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote: Hahaha ja is weer wat anders he. En die kleuren gewoon heel wat anders Gruwelijk gewoon hahahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hahaha ja heel wat anders.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt daar viel ook gelijk mijn oog op.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Omdat wij allemaal alles graag anders willen zien is mijn uiteindelijke keuze op NR 4 gevallen. Laten we beginnen met het shirt. Al die rouw shirts in de ban aub.! |
|
|
|
|
Dirk1965
|
|
|
De laatste is wel mooi, dat zijn ook de kleuren van de stad Rotterdam |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is ook de enige waar ik een beetje Feyenoord bij voel. De rest is allemaal meer Duitse competitie. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Nr. 2 met het stadswapen als grote hologram op de achterzijde. Nr. 1 en 6 lijken wel op een joden-shirt. Nr. 7 of 8 zou ik als reserve-shirt nemen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Is twee shirtjes niet te warm? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoveel mensen zoveel smaken. Al tel ik volgens mij n lichte meerderheid voor de laatste hier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar als t aan mij lag mogen ze volledig terug naar de tekentafel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Qua verkoop is elke zichtbare verwijzing naar het traditionele thuisshirt kansrijker, lijkt me. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Lijkt meer roze dan rood. Vind dit op het eerste gezicht niet echt mooi.
Doe maar de laatste van die serie hierboven. Zo'n groen uitshirt is erg mooi en doet het volgens mij altijd goed onder de fans. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 21:53 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Lijkt meer roze dan rood. Vind dit op het eerste gezicht niet echt mooi. Doe maar de laatste van die serie hierboven. Zo'n groen uitshirt is erg mooi en doet het volgens mij altijd goed onder de fans. Je hebt gelijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit jaar richting een meier voor een shirtje ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Moet je en keer meer aan het kortste eind trekken, das alles. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 21:53 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Lijkt meer roze dan rood. Vind dit op het eerste gezicht niet echt mooi. Doe maar de laatste van die serie hierboven. Zo'n groen uitshirt is erg mooi en doet het volgens mij altijd goed onder de fans. Ik vind dat groene sowieso altijd mooi, maar dat heb je ook met de tweede van die serie... mooi shirt. En het straalt wat uit. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
En die uitstraling hebben we wel nodig. Met voetbal lukt het niet, dan maar met het shirt. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Groen wit groen zo als celtic is ook mooi,rood wit het mooie thuis shirt. |
|
|
|