|
|
Barabas
|
|
|
Mijn vriendin barstte in lachen uit toen ik haar dit shirt liet zien. Voor flikkers zei ze.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zijn de voorlopers van de hipsters |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 22:08 schreef Barabas het volgende:Mijn vriendin barstte in lachen uit toen ik haar dit shirt liet zien. Voor flikkers zei ze.... De jouwe ook al.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Of toch niet het roze shirt haha.
Zie FR12, blauw uitshirt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Babyblauw.. Beter dan dat roze.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
zou kunnen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dacht al dat het Dirk was op die foto.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tis m dan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beetje jammer van die knoopjes.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze maar weer eens aanschaffen, mijn laatste was de witte. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij mag er wel twee bestellen en onder elkaar naaien anders zien we je navel.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee ze zijn er in maatje Ollie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Broekjes ook..(?) Ik heb namelijk een aardige slurf.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Prachtige kleur blauw! Alleen even wennen aan die streep
Even in het echt bekijken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die slurf, nou nee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Keepershirt
Keeperbroek
Keepersokken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2016 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Prijzen worden wel steeds hoger zeg. Uitshirt 85 euro, keepersshirt 90 euro. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Geld zat weer inderdaad. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ben al blij dat het geen roze is. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 22:08 schreef Barabas het volgende:Mijn vriendin barstte in lachen uit toen ik haar dit shirt liet zien. Voor flikkers zei ze.... Ik vind het meer voor smurfen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Zeg dat..hier stonden alweer een paar dames te springen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo nou hier nog 1.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 22:08 schreef Barabas het volgende:Mijn vriendin barstte in lachen uit toen ik haar dit shirt liet zien. Voor flikkers zei ze.... Dat was mijn reactie ook. Sorry hoor, maar wat een tam shirt. Dit straalt toch niets uit naar de tegenstander? Ik had dat witte shirt met die groene balk juist wel mooi gevonden. En dat is slechts een voorbeeldje...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 april 2016 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De keeper loopt er aardig bij msar wat is dat uitshirt lelijk zeg |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ja, ik vind hem echt lelijk... Het lijkt wel een ouderwets pyama-shirt met die domme knoopjes...
Misschien dat ik hem wat mooier vind als het zomer is?? Die witte van hierboven vind ik mooi. Of die geel/zwart gestreepte (die hadden ze dan met gele broek en zwarte kousen met gele rand). Het keeperstenue vind ik daarentegen super! Helemaal wit vind ik ook supermooi voor een keeper.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 april 2016 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haha ik vind al die andere voorbeelden juist niets. Ik ben blij met de blauwe. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, zal ook wel weer wennen. We doen het ermee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind het shirt redelijk, jammer van die knoopjes. Graag zie ik het groen wit van de stad terug in de uitshirts. En zwart vind ik ook heel mooi.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vanaf zondag is ie voor iedereen verkrijgbaar.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik hoef m niet. Hij lijkt mij teveel op dat uitshirt van ajakkes van een paar jaar geleden.
Nou ben ik er principieel op tegen ajakkesspul te plaatsen, maar in dit geval maak ik even een uitzondering om de gelijkenis te laten zien....
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tis allebei blauw maar daar houd het wel bij op toch.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ja, 't is minder erg dan ik dacht. Dat argument gaat bij dezen mank. Ik geef toe, haha.
Maar het neemt niet weg dat ik het een lelijk shirt vind. Waarom zo'n mak shirt, terwijl er zoveel moois te bedenken is? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zie meer verschillen. Een 020 shirt is altijd vaatdoek. Ons nieuwe shirt is wel iets voor tenniswedstrijden.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 10:19 schreef Arie.Klooster het volgende:Ja, 't is minder erg dan ik dacht. Dat argument gaat bij dezen mank. Ik geef toe, haha. Maar het neemt niet weg dat ik het een lelijk shirt vind. Waarom zo'n mak shirt, terwijl er zoveel moois te bedenken is? Persoonlijk had ik ook wel iets anders willen zien. Maar lelijk mwah.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vindt de retro shirts met koordje het mooist |
|
|
|