|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar hadden we drie jaar geleden mee moeten beginnen..😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik koop er geen wat moet ik met al die shirts je kun er maar 1 aan hebben ik heb wel shirts van enkele spelers van andere clubs niet van 020 of van de gloeilampen en Tukkers op zolder hangen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
In het vorige blauwe uitshirt ging het niet zo slecht toch?
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: interessante foto keuze |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dit is een heel mooi ut shirt vind ik wel |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dit was tegen de Tukkers Met op de achtergrond onze Fer nog
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Bossker staat er ook niet al te florissant op. Daar had hij al een dikke pens, haha. Maar goed. Shirt is uiteingelijk idd. maar bijzaak. Daarentegen vind ik het wel degelijk belangrijk dat een shirt wat uitstraalt. Natuurlijk is dat persoonlijk, een kwestie van smaak. Dit nieuwe shirt heeft wat mij betreft geen uitstraling. Overigens vond ik dat shirt hierboven (waar Guidetti op staat) ook lelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hij quote me op een post van drie jaar terug.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mooier dan die van vorig seizoen dat sowieso |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Want babyblauw past bij jou.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Beter dan kloosterboer oranje 😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dirk is een held maar misschien niet zo'n goed model? Vooralsnog vind ik het niet mooi. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Topmodel.
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Haren zwart verven , staat beter bij het shirt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wel goed uitspoelen he die verf geile.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Veel belangstelling voor het nieuwe shirt.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: 't Zijn ook alletwee shirts. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Combinaties zijn mogelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schijnt echt een gekkenhuis geweest te zijn vandaag bij de fanshop, mooi toch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
D leek mij t meest logisch |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan zeg ik C licht shirt op donker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 10:07 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik hoef m niet. Hij lijkt mij teveel op dat uitshirt van ajakkes van een paar jaar geleden. Nou ben ik er principieel op tegen ajakkesspul te plaatsen, maar in dit geval maak ik even een uitzondering om de gelijkenis te laten zien.... [ afbeelding ] Pffffffffffffffff. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ssssssss, bedoel je zeker. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb uiteraard niks met een 020 shirt. Maar er lijkt iemand met verstand mee bezig geweest te zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Want..(?) het is nu extra snel ontbrandbaar..(?) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee ze hebben er een soort dartboard van gemaakt .. Met drie kruisen waar je ze moet raken. Ze zouden er eigenlijk nog 10 20 en 50 punten achter moeten zetten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
drie kruisjes....
Staat ook op die 020 palen. Dus volgend seizoen elke uitwedstrijd weer 11 palen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2016 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Nee ze hebben er een soort dartboard van gemaakt .. Met drie kruisen waar je ze moet raken. Ze zouden er eigenlijk nog 10 20 en 50 punten achter moeten zetten. Score zie je op hun rug, waar je dan ook nog een pijl in kunt gooien.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
30.000 seizoenskaarten verkocht is mooi. Maar je kan nog een week verlengen met korting met behoud van eigen plek. Vak z schijnt uitverkocht te zijn dus er klopt iets niet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2016 - 13:29 schreef Leon FR1908 het volgende:30.000 seizoenskaarten verkocht is mooi. Maar je kan nog een week verlengen met korting met behoud van eigen plek. Vak z schijnt uitverkocht te zijn dus er klopt iets niet? Houden ze vast tot de week afgelopen is? Dan zijn er weer een paar plekken vrij? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens, ik heb m vandaag gekregen:
De 3XL is echte mega groot |
|
|
|
|
ar
|
|
|
3XL... Kunnen de meiden in kamperen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
100% normaal gesproken vallen die shirts altijd klein. Ik heb eigenlijk XXL. Deze vallen groot... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Prachtige wedstrijdshirts dit seizoen, zwart kraagje wel even wennen bij het thuisshirt. Polo's zijn ook mooi.
De rest vind ik niet geweldig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maak ons trots, come on!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat tasje van je erachter kleurt er ook mooi bij maat..😉 |
|
|
|