BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PEC Zwolle (zaterdag 17 september 2013, 18:45): 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
pth
 pth - zaterdag 14 september 2013 - 20:19   quote  deeplink  
tien tien tien
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 september 2013 - 20:19   quote  deeplink  
het hek is wel van de dam door dat eerste doelpunt!!
remco k
 remco k - zaterdag 14 september 2013 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:18 schreef RoodWit81 het volgende:
3x op rij kampioen na een lange droogte en dan zo ondankbaar. Ik vind het ook jammer dat het minder gaat, maar de beste stuurlui staan aan wal hè. Als je voor iets kiest en je gelooft er in, zijn er altijd mensen die je uitjouwen als het even niet mee zit. En dan kan je komen met ze hadden die en die moeten halen, maar dat is precies wat ik bedoel: uitjouwen. Begrijp me niet verkeerd, ik doe er af en toe ook aan mee. Maar uiteindelijk zijn zij de professionals en wij gewoon 13 in een dozijn werkmieren met liefde voor onze club. Ik had ook graag Van Ginkel en Maher bij ons gezien, maar nu ze er niet zijn gaan we er gewoon voor. Dat vertrouwen heeft Frank wel verdient.

En terwijl ik dit schrijf (langzaam varken dat ik ben): 2 - 0!!!
Van letter 1 tot de laatste helemaal mee eens.

Vrijwel geen krediet, dat is wel heel erg.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 september 2013 - 20:21   quote  deeplink  
Ajax had ook ooit nog interesse in deze Labylle volgens mij?
ben benieuwd wat ie laat zien...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 september 2013 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:19 schreef NatjosFC het volgende:
Bojan, moet nog steeds meer oog hebben voor medespelers...
Jij schrijft het....ik zei het
Eide
 Eide - zaterdag 14 september 2013 - 20:24   quote  deeplink  
Pfff, je hebt toch gewoon foutjes van Zwolle nodig om in die pot te komen. Sana en Fischer weer zo zwak. Bojan wil te graag maar je ziet aan alles dat er veel in zijn spel zit. En nu is het hotsenknotsen voetbal.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 september 2013 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij schrijft het....ik zei het
ik zit in je hoofd ;)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 14 september 2013 - 20:25   quote  deeplink  
De reactie van de boer zegt genoeg. Hij is blij en opgelucht dat ajax geen punt verspeeld. Veel spelers zijn niet invorm. Ben wel blij dat er wat meer van de zijkanten komen. Van links amper.. het meeste komt van van rhijn.
..
Maar het komt goed. Als we zulke wedstrijden maar winnen is er niks aan de hand..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 september 2013 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:24 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik zit in je hoofd ;)
Kssssssssssssst......;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 september 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:24 schreef Eide het volgende:
Pfff, je hebt toch gewoon foutjes van Zwolle nodig om in die pot te komen. Sana en Fischer weer zo zwak. Bojan wil te graag maar je ziet aan alles dat er veel in zijn spel zit. En nu is het hotsenknotsen voetbal.
Helemaal mee eens Eide...het valt me wel op dat als de ruimtes kleiner worden voorin dat we het niet weten....we spelen beter op de counter... met het oog op Barcelona...
pth
 pth - zaterdag 14 september 2013 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:18 schreef RoodWit81 het volgende:
3x op rij kampioen na een lange droogte en dan zo ondankbaar. Ik vind het ook jammer dat het minder gaat, maar de beste stuurlui staan aan wal hè. Als je voor iets kiest en je gelooft er in, zijn er altijd mensen die je uitjouwen als het even niet mee zit. En dan kan je komen met ze hadden die en die moeten halen, maar dat is precies wat ik bedoel: uitjouwen. Begrijp me niet verkeerd, ik doe er af en toe ook aan mee. Maar uiteindelijk zijn zij de professionals en wij gewoon 13 in een dozijn werkmieren met liefde voor onze club. Ik had ook graag Van Ginkel en Maher bij ons gezien, maar nu ze er niet zijn gaan we er gewoon voor. Dat vertrouwen heeft Frank wel verdient.

En terwijl ik dit schrijf (langzaam varken dat ik ben): 2 - 0!!!
Heeft niets met ondankbaarheid te maken. Ook ik was zo blij als een kind met de drie kampioenschappen en wat voor een bende het ook wordt: Ajax is en blijft mijn club forever. Dat neemt niet weg dat het huidige beleid om te janken is en het voetbal ondanks nationale kampioenschappen al heel lang veel te vaak niet om aan te gluren is (en dat riep ik ook toen ze kampioen werden). Dat zogenaamde tiki-taka voetbal lijkt nergens naar ... waarom niet omdat Ajax geen speler van het type Messi heeft ... Barcelona zonder Messi is ook vaker niet dan wel om aan te gluren. Als ik voetbal kijk van de voetbalclub van Nederland, hoop ik te kunnen kijken naar iets dat geen pijn aan je ogen doet.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 september 2013 - 20:31   quote  deeplink  
Het lek is boven jongens!

vandaag spelen we slecht maar winnen we wel. zelfde geld voor Feyenoord thuis...

het ligt aan het Zwart Roze uitshirt, ga maar na, 3x in dat shirt gespeeld 3x puntverlies.
remco k
 remco k - zaterdag 14 september 2013 - 20:31   quote  deeplink  
Niemand die blokt en Vermeer moet die bal hebben..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 september 2013 - 20:31   quote  deeplink  
oh god, Gravenbeek... heeft in het Ijseldelta nog nooit wat laten zien...
remco k
 remco k - zaterdag 14 september 2013 - 20:32   quote  deeplink  
Gaat nog vallen de 2-2... Past in dit seizoen
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 14 september 2013 - 20:35   quote  deeplink  
Mis Erikssen :(
RoodWit81
 RoodWit81 - zaterdag 14 september 2013 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Van letter 1 tot de laatste helemaal mee eens.

Vrijwel geen krediet, dat is wel heel erg.
Jammerlijk iets, maar op zich wel begrijpelijk. Het gaat je aan het hart als supporter. Maar als we aan het eind van het jaar geen kampioen zijn, ben ik teleurgesteld, maar heeft Frank nog steeds mijn vertrouwen.

Denswil speelt echt heel volwassen trouwens. Jongen heeft echt nog maar heel weinig ervaring, maar ik zie er niets van. Koele kikker. Goed teken.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 14 september 2013 - 20:35   quote  deeplink  
Boillissen speelt niet sterk. Sana en fisher ook niet. Vermeer speelt ook niet al te sterk. Middenveld met duarte en serrero en schone. Is niet veel boddy. Maar dat hebben we nooit gehad..
Van rhijn denswill en moissander spelen niet slecht.
remco k
 remco k - zaterdag 14 september 2013 - 20:36   quote  deeplink  
Zware wedstrijd voor Ajax. 3 punten zijn binnen..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 14 september 2013 - 20:36   quote  deeplink  
Gelukkig geen punt verlies!
RoodWit81
 RoodWit81 - zaterdag 14 september 2013 - 20:37   quote  deeplink  
Vermeer keek bij die goal de andere kant op. Pffh.. Wel een jezus zondagschot van die Gravenbeek.
Eide
 Eide - zaterdag 14 september 2013 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:35 schreef Hummel10 het volgende:
Mis Erikssen :(
Ja he... Siem was drukker met coachen dan dat hij aan spelen toe kwam. En gewoon simpele dingen. Rust, simpel spelen.

Nou ja, 3 punten, snel vergeten en door.
remco k
 remco k - zaterdag 14 september 2013 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Boillissen speelt niet sterk. Sana en fisher ook niet. Vermeer speelt ook niet al te sterk. Middenveld met duarte en serrero en schone. Is niet veel boddy. Maar dat hebben we nooit gehad..
Van rhijn denswill en moissander spelen niet slecht.
Toch is het dat centrum die die twee gigantische kansen van Zwolle weggaf, weliswaar doordat Schone niet doordekt maar toch..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 september 2013 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:35 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Jammerlijk iets, maar op zich wel begrijpelijk. Het gaat je aan het hart als supporter. Maar als we aan het eind van het jaar geen kampioen zijn, ben ik teleurgesteld, maar heeft Frank nog steeds mijn vertrouwen.

Denswil speelt echt heel volwassen trouwens. Jongen heeft echt nog maar heel weinig ervaring, maar ik zie er niets van. Koele kikker. Goed teken.
Mee eens Rood-Wit...begrijp alleen niet dat hij Schone verkiest boven Poulsen...Denswil speelt idd heel volwassen...
remco k
 remco k - zaterdag 14 september 2013 - 20:39   quote  deeplink  
Winnen van de koploper, altijd knap..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 september 2013 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:39 schreef remco k het volgende:
Winnen van de koploper, altijd knap..
hahahaha zo is het maar net....
Een leuke ploeg trouwens dat PEC we zullen het nog lastig krijgen daar...alhoewel alle uitwedstrijden zullen lastig zijn....
nora
 nora - zaterdag 14 september 2013 - 20:44   quote  deeplink  
Mijn god ik hou mijn hart vast voor Barca met deze ploeg en deze drama keeper zie ik het somber in, de vorm is er zeker niet en hoeveel fouten mag deze keeper nog maken voor dat hij vervangen wordt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 september 2013 - 20:45   quote  deeplink  
Hoeveel punten gaan we pakken tegen Barca en PSV ??? Hahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 september 2013 - 20:45   quote  deeplink  
Het was weer kut.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 september 2013 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:44 schreef nora het volgende:
Mijn god ik hou mijn hart vast voor Barca met deze ploeg en deze drama keeper zie ik het somber in, de vorm is er zeker niet en hoeveel fouten mag deze keeper nog maken voor dat hij vervangen wordt.
Hij was vandaag wederom niet sterk maar goed we weten ook niet hoe Cillessen het had gedaan...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 september 2013 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:45 schreef Nenam_tiL het volgende:
Het was weer kut.....
Met peren...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 september 2013 - 20:46   quote  deeplink  
Oja Schöne MOTM
remco k
 remco k - zaterdag 14 september 2013 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hoeveel punten gaan we pakken tegen Barca en PSV ??? Hahahaha
De laatste wedstrijden van PSV waren niet veel beter dan dit vandaag.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 september 2013 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Met peren...
Nee.....klapdeurtjes...
remco k
 remco k - zaterdag 14 september 2013 - 20:47   quote  deeplink  
Denswill de beste man vandaag, Boilesen de slechtste in mijn optiek. Hoessen voldoende en van Rhijn voldoende van de basisspelers. de rest allemaal een dikke onvoldoende..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 september 2013 - 20:49   quote  deeplink  
ik vond opzich dat Duarte zich wel probeerde te laten gelden, maar hij werd meegezogen in het lage niveau van de rest... op zich niet erg voor een debuutspeler... maar toch, die afhankelijkheid...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 september 2013 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:47 schreef remco k het volgende:
Denswill de beste man vandaag, Boilesen de slechtste in mijn optiek. Hoessen voldoende en van Rhijn voldoende van de basisspelers. de rest allemaal een dikke onvoldoende..
En Schone ?/
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 14 september 2013 - 20:52   quote  deeplink  
Keuze van de boer is wel duidelijk.

Siggie kan geen 50 wedstrijden per jaar spelen dus moet er een wedstrijd zijn dat hij niet in de basis begint.
dat zelfde geld voor Boilissen en Poulsen.
2 vanwege een zware blessure en de andere (poulsen) is te oud om 3 wedstrijden in de week te spelen. Dus deze spelers zullen niet spelen tegen barca.. dat was al voor de wedstrijd begon al bekend.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 september 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:49 schreef NatjosFC het volgende:
ik vond opzich dat Duarte zich wel probeerde te laten gelden, maar hij werd meegezogen in het lage niveau van de rest... op zich niet erg voor een debuutspeler... maar toch, die afhankelijkheid...
Van Duarte mag je in zijn eerste beste wedstrijd niet verwachten dat hij direct onafhankelijk wordt...
Eide
 Eide - zaterdag 14 september 2013 - 20:54   quote  deeplink  
Ze proberen het allemaal maar het hangt als los zand aan elkaar. Ballen die niet goed worden ingespeeld, spelers die maar in de dekking blijven lopen en als er op tempo een actie wordt ingezet is er altijd wel iemand die niet durft of het gewoon niet ziet en 5 bal er weer uit haald.

Geen durf, geen gogme, geen tempo en geen vertrouwen. Oud-Hollandsch ruk dus.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 september 2013 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Keuze van de boer is wel duidelijk.

Siggie kan geen 50 wedstrijden per jaar spelen dus moet er een wedstrijd zijn dat hij niet in de basis begint.
dat zelfde geld voor Boilissen en Poulsen.
2 vanwege een zware blessure en de andere (poulsen) is te oud om 3 wedstrijden in de week te spelen. Dus deze spelers zullen niet spelen tegen barca.. dat was al voor de wedstrijd begon al bekend.
Als Blind niet hersteld is dan kiest hij toch voor Boilesen...ergens jammer dat Dijks verhuurd is want Boilesen is nog niet in die vorm zoals we hem kennen...Poulsen speelt wel tegen Barcelona heeft 21/2 week niet hoeven te spelen...maar wedden dat hij Schone ook weer op laat draven...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 september 2013 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:54 schreef Eide het volgende:
Ze proberen het allemaal maar het hangt als los zand aan elkaar. Ballen die niet goed worden ingespeeld, spelers die maar in de dekking blijven lopen en als er op tempo een actie wordt ingezet is er altijd wel iemand die niet durft of het gewoon niet ziet en 5 bal er weer uit haald.

Geen durf, geen gogme, geen tempo en geen vertrouwen. Oud-Hollandsch ruk dus.
Ja Eide maar waar ligt dat aan ??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 september 2013 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:47 schreef remco k het volgende:
Serero had wel de ondankbare taak om Eriksen te vervangen...geen onvoldoende voor hem...ook van Duarte mag je in zijn allereerste wedstrijd(altijd zenuwen)niet al te veel verwachten....terwijl ik dat stiekem wel deed...
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 14 september 2013 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja he... Siem was drukker met coachen dan dat hij aan spelen toe kwam. En gewoon simpele dingen. Rust, simpel spelen.

Nou ja, 3 punten, snel vergeten en door.
Daarom het elftal moet maar snel gaan draaien dan komt het
wel goed!
Eide
 Eide - zaterdag 14 september 2013 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja Eide maar waar ligt dat aan ??
Geen idee. Met Eriksen erbij was het niet beter. Eriksen kon alleen een wedstrijd beslissen. Dat mist Ajax nu deels.

Ik hou het op de hopeloze vorm vsn de grootste talenten, lees Fischer en Bojan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 september 2013 - 21:16   quote  deeplink  
Denk wel dat je daar een punt hebt....en als de vleugelspelers niet goed functioneren dan kom je achterin in de problemen inclusief de spits krijgt onvoldoende aanvoer...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 september 2013 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 21:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Geen idee. Met Eriksen erbij was het niet beter. Eriksen kon alleen een wedstrijd beslissen. Dat mist Ajax nu deels.

Ik hou het op de hopeloze vorm vsn de grootste talenten, lees Fischer en Bojan.
Ik vind Bojan helemaal niks......egotrippertje,6 december meesturen met die boot die toch die kant opgaat....doe mij maar Meleg en Andersen
remco k
 remco k - zaterdag 14 september 2013 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En Schone ?/
Staat er toch, een dikke onvoldoende. Vrijwel geen enkel duel gewonnen, veel balverlies en niks creatiefs vooruit..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 september 2013 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Staat er toch, een dikke onvoldoende. Vrijwel geen enkel duel gewonnen, veel balverlies en niks creatiefs vooruit..
Je plaat blijft hangen.....nu weten we het wel
remco k
 remco k - zaterdag 14 september 2013 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als Blind niet hersteld is dan kiest hij toch voor Boilesen...ergens jammer dat Dijks verhuurd is want Boilesen is nog niet in die vorm zoals we hem kennen...Poulsen speelt wel tegen Barcelona heeft 21/2 week niet hoeven te spelen...maar wedden dat hij Schone ook weer op laat draven...
Dan speelt ie dus met Schone de Jong en Poulsen volgens jou??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PEC Zwolle (zaterdag 17 september 2013, 18:45): 2 - 1

0.0088570