BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Veiling voor het goede doel!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ikvoetbaltegenkanker
 ikvoetbaltegenkanker - zaterdag 14 september 2013 - 19:14   quote  deeplink  
Hallo Supporters van Feyenoord

Wij zijn Robert Veenstra en Linda van der Wal, en we zijn op dit moment druk bezig een benefietwedstrijd aan het organiseren voor mensen met Kanker. Ook organiseren wij een grote veiling met veel gesigneerde voetbalshirts van clubs en spelers, en dit allemaal voor het goede doel! Ook worden er 2 gesigneerde shirts van Feyenoord geveild. 1 wedstrijdshirt met handtekeningen van de hele selectie, en 1 gesigneerd shirt van Stefan de Vrij. Ook worden er gesigneerde keeper-handschoenen van Erwin Mulder geveild! Kijk voor meer info en de veiling natuurlijk op www.ikvoetbaltegenkanker.nl en bied mee voor het goede doel!

Alvast bedankt!

Robert Veenstra en Linda van der Wal
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 14 september 2013 - 19:23   quote  deeplink  
Top initiatief..!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 14 september 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 19:23 schreef RenatoBos het volgende:
Top initiatief..!!!!
.
VVout
 VVout - zaterdag 14 september 2013 - 23:14   quote  deeplink  
Bewonderingswaardig, succes!

En btw schijt aan een CBF.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2013 door VVout --
Sensi
 Sensi - zondag 15 september 2013 - 03:37   quote  deeplink  
Handschoentjes halen en naar lijdensweg sturen hehe. Bij alle gekkigheid, een absoluut geweldige actie! Dat hij maar mag slagen! Veel succes!
ikvoetbaltegenkanker
 ikvoetbaltegenkanker - zondag 15 september 2013 - 09:42   quote  deeplink  
@VVout dank je wel! Blijkbaar ( na wat er is gebeurd met die vent van alpe'duzes) is het vertrouwen erg gedaald.. Ik zou het niet eens kunnen om geld te verdienen over de rug van zieke mensen... Dit doe ik puur uit mezelf!! Voor een stichting waarvan de oprichtster zelf ongeneeslijk ziek is.. Een stichting die draait op vrijwilligers.. Een stichting waarvan de 'directeur' niet in een dure auto rijdt!
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 september 2013 - 09:58   quote  deeplink  
Nou, mooi. Maar je laatste post slaat nergens op
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 15 september 2013 - 10:20   quote  deeplink  
tja
VVout
 VVout - zondag 15 september 2013 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 september 2013 - 09:58 schreef Stylzz het volgende:
Nou, mooi. Maar je laatste post slaat nergens op
Toch wel, er zijn ook mensen die dit naast hun inkomsten vrijwillig doen en houden daar niks van over. Als je dan ziet dat er geldverslindende organisaties jouw ideaal moet bestempellen als correct, heb je daar je buik vol van.

Laatste jaar waren bijv. de kosten voor beheer en administratie bij CBF 120 miljoen, los van de vraag of dit rechtvaardig is, is het een feit dat dit ingezamelde geld gewoon weg is.
ikvoetbaltegenkanker
 ikvoetbaltegenkanker - zondag 15 september 2013 - 11:06   quote  deeplink  
Zo is het maar net!! Ik doe tenminste wat, voor mijn medemens, die het minder hebben getroffen.. Als jij eens weet, hoeveel de directeuren van Kika of KWF verdienen? Als jij eens weet, in welke auto deze mensen rijden? Van welk geld denk je Stylzz? Juist ja.. Van mensen die geld stoppen in de collectebus van het KWF of Kika, of donaties storten op hun rekening.. Bezoek deze website maar eens: www.stichtingdroomdag.nl
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 september 2013 - 11:19   quote  deeplink  
Bestuurders horen geld te verdienen. 9van 10 bestuurders hebben neven functies. Simpel concluderen dat dikke auto's uitde zak van lliefdadigheid komen is populisme eersteklas.

Ik vind het niet meer dan terecht dat ze geld verdienen. Zolang ze dat ook maar waard zijn.

Calimero gedrag tegen mensen die munten maken. Onzin.

Voor je het vraagt, ik steun een goed doel of 4 en sla geen collectebus over. Dat hoort zo, vind ik.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 september 2013 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 september 2013 - 11:06 schreef ikvoetbaltegenkanker het volgende:
Zo is het maar net!! Ik doe tenminste wat, voor mijn medemens, die het minder hebben getroffen.. Als jij eens weet, hoeveel de directeuren van Kika of KWF verdienen? Als jij eens weet, in welke auto deze mensen rijden? Van welk geld denk je Stylzz? Juist ja.. Van mensen die geld stoppen in de collectebus van het KWF of Kika, of donaties storten op hun rekening.. Bezoek deze website maar eens: www.stichtingdroomdag.nl
Applaus dat je wat doet. Jammer van het woordje tenminste, dat insinueert namelijk dingen.plus je belerende toontje , Ik zou jou daardoor geen stuiver geven. Beetje imago probleem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2013 door Stylzz --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 september 2013 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 september 2013 - 03:37 schreef Sensi het volgende:
Handschoentjes halen en naar lijdensweg sturen hehe. Bij alle gekkigheid, een absoluut geweldige actie! Dat hij maar mag slagen! Veel succes!
80 euro bieden Sens en opsturen..
van geil
 van geil - woensdag 18 september 2013 - 18:57   quote  deeplink  
robert veenstra???
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 september 2013 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 18:57 schreef van geil het volgende:
robert veenstra???
Ja geile?
RobertVeenstra-560x280.jpg
ikvoetbaltegenkanker
 ikvoetbaltegenkanker - woensdag 18 september 2013 - 19:10   quote  deeplink  
Hahaha.. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Absoluut niet!!! Ik ben niet die Robert Veenstra!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 september 2013 - 19:11   quote  deeplink  
Ghehe..
ikvoetbaltegenkanker
 ikvoetbaltegenkanker - woensdag 18 september 2013 - 19:12   quote  deeplink  
En bedankt Renato :P
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 september 2013 - 19:13   quote  deeplink  
d:-)
van geil
 van geil - woensdag 18 september 2013 - 19:16   quote  deeplink  
als stylzz dit ziet,,,:)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 september 2013 - 19:18   quote  deeplink  
Haha, dat had ik al gezien.
Overigens ben ik in een PB ook gewaarschuwd voor deze veenstra, dus niet die op de foto maar deze weldoener in dit topic.

Dus tsja.
van geil
 van geil - woensdag 18 september 2013 - 20:18   quote  deeplink  
stilte

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Veiling voor het goede doel!









0.0064201