|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 23:16 schreef Loetje het volgende:Ook tegen Milan is iets haalbaar, alleen moeten we zorgen dat ze niet zoals tegen PSV weer de sluipmoordenaars kunnen gaan uithangen. Als Ajax dat wint en van Celtic, ligt de 2e plek open Sinds wanneer heb jij verstand van voetballen ?? Jij kan alleen maar klodderen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kan niet iemand kijken voor mij of Poulsen of de loonlijst van Barcelona staat? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Als je goed terug leest snap je wat ik bedoel brabo |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hoezo dat nu weer kafmees? :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zomaar....winterschilder ;-) Ach ik lul maar wat.....weet je toch |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: I know. Genoten vanavond? Zullen we er een pilsje op pakken? Vrouwtje en kleine slapen toch |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bel je van de week weer een keer gap |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ben tevreden over vanavond.....Ajax deed wat het kon.....we zijn in mijn ogen niet vernederd. Messi....tsja wat moet ik daarvan zeggen....zonder hem was het 0-1....ben best wel verbaasd hoe wij het deden.....speel je zo in de ED,dan kan je de schaal morgen in zeist ophalen. Het is jammer dat je Barca nodig hebt om het beste in je naar boven haalt.....zondag PSV en daarna..... dan vallen we weer in slaap |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is goed man....of ik jou |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 23:04 schreef infamous psv het volgende:[..] dat miszeg ik niet mr 60 min moeite pffff... Dit barca is lang niet zo goed als 2 jaar terug mr echt rennen voor de bal deden ze niet en dan nog op gemakkie met 4-0 winnen.. Klopt alleen had Ajax er zeker 2 of 3 kunnen maken daar houden wij ons maar aan vast. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Leef jij ook nog???? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat nou....jij zou nog langs komen slome....met de kids naar de efteling |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 23:27 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik ben tevreden over vanavond.....Ajax deed wat het kon.....we zijn in mijn ogen niet vernederd. Messi....tsja wat moet ik daarvan zeggen....zonder hem was het 0-1....ben best wel verbaasd hoe wij het deden.....speel je zo in de ED,dan kan je de schaal morgen in zeist ophalen. Het is jammer dat je Barca nodig hebt om het beste in je naar boven haalt.....zondag PSV en daarna..... dan vallen we weer in slaap Hoop dat ze dit tegen PSV ook kunnen opbrengen. Maar dat moet ik nog maar eens zien. Leek wel of Ajax na 45 minuten al naar adem hapte |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: En hoe....is goed bezig ouwe |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ga ik mee. Zie je mijn kleine ook eens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is dat zo? Cupido gevonden? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ajax heeft 5 prima mogelijkheden gehad. Valdes keepte ook weergaloos by the way |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb Ria ouwe.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Had het over guytje gap |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ach ja zo leek het nog wat en metname omdat er opluchting regeert, maar eerlijk is eerlijk Frank heeft er een aardig positiespelletje ingeslepen maar heel erg veel dreiging heeft het niet. Plus en dus zijn we weer net zo ver als tegen de eerste keer Real Madrid...
Bij vlagen mooi positiespel ! Nu nog de effectiviteit, snellere diepte en een afmaker op CL niveau ;-)
Maar met een beetje geduld is dat er over 3 tot 5 jaar ;-)
Welterusten allemaal! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Tsja, ik lees ff alle reacties en merk dat bijna iedereen trots is op MAAR 0-4.......... Noemen het zelfs geflatteerd..... Ik weet niet hoor maar als duarte zelfs de uitblinker was???? En blind goed??? Van de 60 passen die hij gaf waren er 58 terugspeelballen..... Ik begrijp het allemaal niet meer eigenlijk, praat het verstand of de wens van de gedachten bij sommigen?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 01:04 schreef Stanley het volgende:Ach ja zo leek het nog wat en metname omdat er opluchting regeert, maar eerlijk is eerlijk Frank heeft er een aardig positiespelletje ingeslepen maar heel erg veel dreiging heeft het niet. Plus en dus zijn we weer net zo ver als tegen de eerste keer Real Madrid... Bij vlagen mooi positiespel ! Nu nog de effectiviteit, snellere diepte en een afmaker op CL niveau ;-) Maar met een beetje geduld is dat er over 3 tot 5 jaar ;-) Welterusten allemaal! Ja onze sterspelers kunnen ze nu toch niet meer kopen haha! (Hebben we ook niet meer) Vond Denswil, Boilissen en Bojan wel goed Poulsen, Sigtorsson de minste |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
Ik ben niet ontevreden. Eerste helft heeft me zeker verrast. Tweede helft heel jammer hoe sommige opeens hun ding deden. Juist verwacht je dan iets van een Poulsen, maar hij viel door de mand.
Maar nemen we dit mee naar Eindhoven, dan gaan we daar gewoon winnen. Ook daar lijkt de euforie wat gedempt ;)
Duarte verrast me ovetigens, die is goed bezig voor nu. Hoop dat hij dit een tijdje vast kan houden. Bojan centraal voorin, gaf ook een heel andere speler te zirn, maar dan kies ik voor Hoessen op de flank ipv Siggi...
Ben redelijk tevreden en heb weer wat meer hoop, dan na Zwolle ;) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Poulsen was drama. Weer zo vaak balverlies en verkeerde passes. Echt tijd om afscheid van hem te nemen. Maar ook Vermeer was wee niet best. Bij de 1-0 gaat hij wederom niet vrijuit. Les 1 van het keepesvak. De muur "dekt" de ene hoek en de andere hoek is voor de keeper. Hij staat midden in het doel en ook nog een op de doellijn. Dus ben je bij voorbaat kansloos. En wat hij deed bij de goal van Pique ging echt helemaal nergens over. De Jong, Duarte en Van Rhijn een dikke voldoende. Blind en Bojan waren echt goed. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:45 schreef Ajax Warrior het volgende:Overigens wil ik nog even terugkomen op de discussie omtrent Poulsen. Hij speelde inderdaad ruk, maar ik wil hem gewoon niet de schuld geven van deze verliespartij. De ervaring die wij hiermee dachten te halen is er niet gekomen. Maar dan houd dus inderdaad in de transferperiode extra ervaring ingekocht moeten worden. En met het vertrek van Eriksen en Alderweireld heb je alleen maar meer ervaring verkocht. Niks extra evaring in kopen! Gewoon Bazoer gaan brengen ipv weer een netniet speler gaan halen. Verder moet Bojan de spits worden. Laat Andersen en Meleg het maar uitzoeken vanaf rechts en links met Fisher. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 08:16 schreef Brandje het volgende:[..] Niks extra evaring in kopen! Gewoon Bazoer gaan brengen ipv weer een netniet speler gaan halen. Verder moet Bojan de spits worden. Laat Andersen en Meleg het maar uitzoeken vanaf rechts en links met Fisher. En dan weer zeuren als we als een tienerklasje onderuit gaan bij Madrid, Milan of Barcelona? Je zult rondom deze jongens toch echt wat ervaring moeten hebben, want anders red je het niet. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 08:42 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En dan weer zeuren als we als een tienerklasje onderuit gaan bij Madrid, Milan of Barcelona? Je zult rondom deze jongens toch echt wat ervaring moeten hebben, want anders red je het niet. Ja, maar als die ervaring d.m.v. 2 personen iedere wedstrijd weer faalt, dan is de krediet al lang verdwenen. Breng die jongen gewoon. Eerst een kwartiertje dan een half uurtje. Laat hem proeven en daarna komen de wedstrijden. Ik heb liever dat Bazoer foutjes maakt dan de 2 'ervaren rotten', die ook ervarenheid in hun spel moeten tonen. Enige wat ze bijna altijd brengen is juist onervarenheid en laconiek spel. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 09:22 schreef Peterhs het volgende:[..] Ja, maar als die ervaring d.m.v. 2 personen iedere wedstrijd weer faalt, dan is de krediet al lang verdwenen. Breng die jongen gewoon. Eerst een kwartiertje dan een half uurtje. Laat hem proeven en daarna komen de wedstrijden. Ik heb liever dat Bazoer foutjes maakt dan de 2 'ervaren rotten', die ook ervarenheid in hun spel moeten tonen. Enige wat ze bijna altijd brengen is juist onervarenheid en laconiek spel. Enoh nog een kansje geven? Die verspeeld de bal ook maar vecht zich terug. Anders bazoer maar doen schone, Poulsen ruk.. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Zoveel foute passes als Poulsen gisteren gaf zal Bazoer niet geven. En vooral die ballen over de hele breedte die onderschept werden waren schrijnend. Tijd voor de jeugd, dan maar met 5-0 onderuit. Op lange termijn is er dan nog kans op verbetering |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer je in dit soort wedstrijden de paar goede kansen die je krijgt nooit benut wordt het een moeilijk geheel. Ook de verdedigingsfouten zijn misschien onnodig, maar die zie je bij Ajax met regelmaat toch opduiken. Wat ik reeds vele malen aangaf is dat Ajax een rendements spits mist en nodig heeft. Iemand die met weinig kansen en vanuit moeilijke situatie kan scoren. Dit is in feite al jaren niet meer bij Ajax aanwezig. Ik hoop dat ze dit nu inzien en dit gaan veranderen! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ook denk ik dat men bij Ajax meer moeten focussen op het fysieke gedeelte. Barcelona heeft een ploeg die fysiek veel sterker is, dat zie je vaak pas terug in de 2e helft. Je zult nog harder moeten werken. Ondanks de 4-0 was ik redelijk tevreden over de inzet ondanks de fouten en slechts passes. Denk dat wanneer de Boer Vermeer wisselt het in zijn voordeel zal zijn. Stelt Vermeer ook weer op scherp. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 08:42 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En dan weer zeuren als we als een tienerklasje onderuit gaan bij Madrid, Milan of Barcelona? Je zult rondom deze jongens toch echt wat ervaring moeten hebben, want anders red je het niet. Ga je ook al voor mij denken? Als je mijn reacties leest dan weet je dat ik voorstander ben van de JEUGD. Poulsen heb ik vanaf dag een bij ajax niet begrepen. Schone is een 13 in het dozijn speler. Moisander blijft een zeer domme verdediger. Dus dat zijn drie spelers die ervaring zouden moeten brengen maar allemaal niet brengen wat ik ervan verwacht. Ja dan zie ik liever een Bazoer of Andersen fouten maken echter kunnen zij nog beter worden de drie die ik noem niet!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 10:28 schreef Robinho het volgende:Zoveel foute passes als Poulsen gisteren gaf zal Bazoer niet geven. En vooral die ballen over de hele breedte die onderschept werden waren schrijnend. Tijd voor de jeugd, dan maar met 5-0 onderuit. Op lange termijn is er dan nog kans op verbetering he he. +1 |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 11:14 schreef Bobby1972 het volgende:Ook denk ik dat men bij Ajax meer moeten focussen op het fysieke gedeelte. Barcelona heeft een ploeg die fysiek veel sterker is, dat zie je vaak pas terug in de 2e helft. Je zult nog harder moeten werken. Ondanks de 4-0 was ik redelijk tevreden over de inzet ondanks de fouten en slechts passes. Denk dat wanneer de Boer Vermeer wisselt het in zijn voordeel zal zijn. Stelt Vermeer ook weer op scherp. Wat jij wil kan gewoonweg niet. Tuurlijk heb je uitzonderingen maar de goede spelers bij Ajax worden weg gekocht als ze 22,23,24 zijn toch? Als je bekijkt dat een speler op zijn top is op zijn 27,28 dan heeft hij nog behoorlijk wat jaar om fysiek te groeien. Daarom zullen wij nooit meer aan kunnen sluiten bij de top. Voetballend misschien wel maar we zijn te jong en dus fysiek te zwak. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 09:33 schreef Hummel10 het volgende:[..] Enoh nog een kansje geven? Die verspeeld de bal ook maar vecht zich terug. Anders bazoer maar doen schone, Poulsen ruk.. Ik zie liever de jeugd maar Enoh doet in ieder geval zijn werk bij het druk zetten en doet ook verdedigend zijn werk. Poulsen kan dat niet meer belopen |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 11:40 schreef Brandje het volgende:[..] Wat jij wil kan gewoonweg niet. Tuurlijk heb je uitzonderingen maar de goede spelers bij Ajax worden weg gekocht als ze 22,23,24 zijn toch? Als je bekijkt dat een speler op zijn top is op zijn 27,28 dan heeft hij nog behoorlijk wat jaar om fysiek te groeien. Daarom zullen wij nooit meer aan kunnen sluiten bij de top. Voetballend misschien wel maar we zijn te jong en dus fysiek te zwak. in 95 was de leeftijd ook niet echt hoog dus vind het niet ondenkbaar dat er weer een goede lichting met een goede balans iets meer bereikt. er komt bijvoorbeeld ook veel geluk bij kijken. maar met alleen maar tweede keus tekopen en telaat reageren op vertrek van spelers zie ik dat niet meer gebeuren. je kon in eerste helft al zien dat Barcelona niet voluit ging. dus denk dat we er nog goed afgekomen zijn. ook nog even over Vermeer waarvan ik al tijden niet snap dat hij eerste keus is. maar deze wedstrijd treft hem weinig schuld. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 15:20 schreef bully het volgende:[..] in 95 was de leeftijd ook niet echt hoog dus vind het niet ondenkbaar dat er weer een goede lichting met een goede balans iets meer bereikt. er komt bijvoorbeeld ook veel geluk bij kijken. maar met alleen maar tweede keus tekopen en telaat reageren op vertrek van spelers zie ik dat niet meer gebeuren. je kon in eerste helft al zien dat Barcelona niet voluit ging. dus denk dat we er nog goed afgekomen zijn. ook nog even over Vermeer waarvan ik al tijden niet snap dat hij eerste keus is. maar deze wedstrijd treft hem weinig schuld. Behalve doelpunt 3 die kopbal kijk even waar Vermeer is halvewege Pique zijn middel inplaats van boven zijn kop.Vermeer zal nooit top worden hij maakt nog steeds dezelfde fouten. |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Snap de euforie bij velen niet goed..
Klopt dat Ajax verloor van twee man; Messi en zijn schaduw. Maar hoe je het ook wendt of keert: dat vele domme balverlies in mn eerste helft was desastreus. En zo angstig leken een paar.. Jammer want er had meer gekund. De grootste minkukels waren gister poulsen en sigthorson. Als je de vier nul bekijkt en ook de situatie vd onnodige vrije trap vind ik poulsen hoofd schuldig. Hij liet gaten vallen waar een truck met oplegger in had kunnen keren. Sigthorson was hopeloos; zelfs niet eens overtuigd inschieten bij pingel mag gewoon niet!
In nl kan dit nog maar als frank&Co niet met een echte rb en lb op de proppen komen in de winter spelen we volgend jaar El, net geluk erbij dan ook nog. Totaal geen scorend vermogen .! Beste man VH veld van Ajax was toch dan Bojan eindelijk! Vermeer was leuk maar geen ogenschijnlijke onhoudbare ballen eruit gehaald; de vier 0 was voornamelijk verkeerde positie van hem en domme poulsen.
Dus nee, ik schaam me voor weer een pak rammel.. En dan komt Milan nog.. En het ergste is dat Celtic voor Ajax waarschijnlijk het lastigst zal zijn vanwege pure power en winning will; tja dat missen wij nogal..
PSV here we come; Toivonen zit nu al te grinniken. Holadiee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2013 door Enigma -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: BY BACO.....als je dat maar weet!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ........by Baco ;-) |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Barcelona had in de 1e helft niet veel raad met de speelwijze van Ajax, we speelden toch heel goed voor het materiaal, was een prachtige harmonica met druk zetten en inzakken.
Barca heeft in mijn ogen in de rust 1 tactische zet gedaan, Ajax iets verder laten opbouwen om vervolgens druk te zetten, op die manier konden ze de beschikbare ruimte benutten.
Sigi heeft mij duidelijk gemaakt ongeschikt te zijn, wat een trieste balbehandeling heeft ie. Sigi eruit Bojan op zijn plek. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 23:08 schreef pth het volgende:[..] En daarmee heeft Barcelona het erg moeilijk gehad tegen Ajax ... met alle respect ieder elftal krijgt wel een kans of zelfs twee. Overigens Ajax heeft naar kunnen gepresteerd gegeven het te grote aantal ruk en middelmaat wat er rond loopt en valt weinig te verwijten. Maar laten we nou niet gaan doen alsof het lek boven is en dat de weg omhoog is ingeslagen. Tot de winterstop mogen we ons elke week zorgen maken, soms eens genieten en vooral hopen dat de stopdasjes door hebben dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten (of dat moet je doelstelling geworden zijn). Als de trainer, Messi Valdes en nog een aantal aangeven dat ze vinden goed gespeeld te hebben omdat Ajax het ze flink lastig hebben gemaakt. Dan neem ik dat wel voor lief aan.. Dat zijn namelijk geen uitspraken die ze naar iedere tegenstander doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 23:14 schreef nora het volgende:Beste man Bojan en Blind en van Rhijn veruit de zwakste Poulsen Boilessen en Siggi en Vermeer en voor Hasjhkop kijk even naar doelpunt 3 die kopbal waar Vermeer is . Boilesen zwak?? Die was juist erg goed, ook volgens de Boer. Alves maar 1 goede voorzet kunnen geven en dat is 100% de verdienste van Boilesen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 08:14 schreef Brandje het volgende:[..] Poulsen was drama. Weer zo vaak balverlies en verkeerde passes. Echt tijd om afscheid van hem te nemen. Maar ook Vermeer was wee niet best. Bij de 1-0 gaat hij wederom niet vrijuit. Les 1 van het keepesvak. De muur "dekt" de ene hoek en de andere hoek is voor de keeper. Hij staat midden in het doel en ook nog een op de doellijn. Dus ben je bij voorbaat kansloos. En wat hij deed bij de goal van Pique ging echt helemaal nergens over. De Jong, Duarte en Van Rhijn een dikke voldoende. Blind en Bojan waren echt goed. Kom op zeg, je gaat die vrij trap toch niet op de keeper afschuiven?? Ja het is de hoek van de keeper, maar als altijd alles goed zou staan wordt er nooit gescoord. Het is een weergaloze vrije trap die ik door geen van de keepers in Europa gestopt had zien worden. Boilesen speelde ook erg goed getuige het feit dat alves maar 1 voorzet heeft kunnen geven die gevaarlijk was waar dat er normaal gesproken echt een stuk of 10 zijn..
De rest van je verhaal sluit ik me bij aan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 11:37 schreef Brandje het volgende:[..] Ga je ook al voor mij denken? Als je mijn reacties leest dan weet je dat ik voorstander ben van de JEUGD. Poulsen heb ik vanaf dag een bij ajax niet begrepen. Schone is een 13 in het dozijn speler. Moisander blijft een zeer domme verdediger. Dus dat zijn drie spelers die ervaring zouden moeten brengen maar allemaal niet brengen wat ik ervan verwacht. Ja dan zie ik liever een Bazoer of Andersen fouten maken echter kunnen zij nog beter worden de drie die ik noem niet!! Ik ben het met je eens maar ondanks dat ik niet 1005 achter de komst van Moisander stond vind ik hem juist wel flink verbeteren, gister ook gewoon een dikke voldoende.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 15:32 schreef nora het volgende:[..] Behalve doelpunt 3 die kopbal kijk even waar Vermeer is halvewege Pique zijn middel inplaats van boven zijn kop.Vermeer zal nooit top worden hij maakt nog steeds dezelfde fouten. Dat is een 100% verdedigings fout, men loopt op buitenspel maar denswill komt niet weg, je kunt dan stellen dat Poulsen en Moisander met name hem daar in de steek laten.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 06:46 schreef joduh het volgende:Tsja, ik lees ff alle reacties en merk dat bijna iedereen trots is op MAAR 0-4.......... Noemen het zelfs geflatteerd..... Ik weet niet hoor maar als duarte zelfs de uitblinker was???? En blind goed??? Van de 60 passen die hij gaf waren er 58 terugspeelballen..... Ik begrijp het allemaal niet meer eigenlijk, praat het verstand of de wens van de gedachten bij sommigen?? Duarte was de enige die er inklapte...zelfs tegen Messi zijn dure beentjes....deed het niet verkeerd kan alleen maar beter worden...Blind vond ik echt niet goed...speelde zelfs 2x in de voeten van een spanjaard zoals ook Poulsen....we speelden niet slecht maar super goed was het ook niet...de Jong had zijn oude niveau ook nog niet te pakken maar dat was niet gek.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 06:52 schreef chukkie76 het volgende:Ik ben niet ontevreden. Eerste helft heeft me zeker verrast. Tweede helft heel jammer hoe sommige opeens hun ding deden. Juist verwacht je dan iets van een Poulsen, maar hij viel door de mand. Maar nemen we dit mee naar Eindhoven, dan gaan we daar gewoon winnen. Ook daar lijkt de euforie wat gedempt ;) Duarte verrast me ovetigens, die is goed bezig voor nu. Hoop dat hij dit een tijdje vast kan houden. Bojan centraal voorin, gaf ook een heel andere speler te zirn, maar dan kies ik voor Hoessen op de flank ipv Siggi... Ben redelijk tevreden en heb weer wat meer hoop, dan na Zwolle ;) Klopt je speelt beter met Hoesssen op de rechterflank als met Sigi.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 08:14 schreef Brandje het volgende:[..] Poulsen was drama. Weer zo vaak balverlies en verkeerde passes. Echt tijd om afscheid van hem te nemen. Maar ook Vermeer was wee niet best. Bij de 1-0 gaat hij wederom niet vrijuit. Les 1 van het keepesvak. De muur "dekt" de ene hoek en de andere hoek is voor de keeper. Hij staat midden in het doel en ook nog een op de doellijn. Dus ben je bij voorbaat kansloos. En wat hij deed bij de goal van Pique ging echt helemaal nergens over. De Jong, Duarte en Van Rhijn een dikke voldoende. Blind en Bojan waren echt goed. Blind vond ik ook niet best....daarentegen vond ik Denswil wel goed...wordt echt een grote... |
|
|
|