BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Barcelona - Ajax (CL: woensdag 18 september 2013, 20:45): 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 19 september 2013 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 10:28 schreef Robinho het volgende:
Zoveel foute passes als Poulsen gisteren gaf zal Bazoer niet geven. En vooral die ballen over de hele breedte die onderschept werden waren schrijnend. Tijd voor de jeugd, dan maar met 5-0 onderuit. Op lange termijn is er dan nog kans op verbetering
Denk ik ook....maar is hij niet te jong voor zo'n belangrijke positie ???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 19 september 2013 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 16:11 schreef Enigma het volgende:
Snap de euforie bij velen niet goed..

Klopt dat Ajax verloor van twee man; Messi en zijn schaduw. Maar hoe je het ook
wendt of keert: dat vele domme balverlies in mn eerste helft was desastreus. En zo angstig
leken een paar.. Jammer want er had meer gekund. De grootste minkukels waren gister poulsen en sigthorson.
Als je de vier nul bekijkt en ook de situatie vd onnodige vrije trap vind ik poulsen hoofd schuldig. Hij liet gaten vallen waar een truck met oplegger in had kunnen keren. Sigthorson was hopeloos; zelfs niet eens overtuigd inschieten bij pingel mag gewoon niet!

In nl kan dit nog maar als frank&Co niet met een echte rb en lb op de proppen komen in de winter spelen we volgend jaar El, net geluk erbij dan ook nog. Totaal geen scorend vermogen .! Beste man VH veld van Ajax was toch dan Bojan eindelijk! Vermeer was leuk maar geen ogenschijnlijke onhoudbare ballen eruit gehaald; de vier 0 was voornamelijk verkeerde positie van hem en domme poulsen.

Dus nee, ik schaam me voor weer een pak rammel.. En dan komt Milan nog.. En het ergste is dat Celtic voor Ajax waarschijnlijk het lastigst zal zijn vanwege pure power en winning will; tja dat missen wij nogal..

PSV here we come; Toivonen zit nu al te grinniken. Holadiee
Het is ergens de waarheid al doet die pijn....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 19 september 2013 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 18:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is een 100% verdedigings fout, men loopt op buitenspel maar denswill komt niet weg, je kunt dan stellen dat Poulsen en Moisander met name hem daar in de steek laten..
Dan had Vermeer niet moeten komen!
remco k
 remco k - donderdag 19 september 2013 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 21:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Blind vond ik ook niet best....daarentegen vond ik Denswil wel goed...wordt echt een grote...
Toch raar, Denwill is bij alle tegengoals betrokken op de vrije trap na.. Blind bij niet 1. ik vond Blind dan ook gewoon goed spelen.. bij de beste 4 van het elftal...
remco k
 remco k - donderdag 19 september 2013 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 21:28 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat die het geweldig doet, maar het is niet zo dat altijd de persoon die als laatst iets fout doet de persoon is die verantwoordelijk is voor de tegengoal..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 19 september 2013 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 21:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch raar, Denwill is bij alle tegengoals betrokken op de vrije trap na.. Blind bij niet 1. ik vond Blind dan ook gewoon goed spelen.. bij de beste 4 van het elftal...
Met name balletjes terug...zelfs 1x in de voetjes van de tegenstander....Denswil vond jij gisteren nog 1 van de betere...vreemd...denk eerder aan Poulsen bij 2 tegen goals....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2013 door Jack Huntelaar --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 19 september 2013 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 21:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Met name balletjes terug...zelfs 1x in de voetjes van de tegenstander....Denswil vond jij gisteren nog 1 van de betere...vreemd...denk eerder aan Poulsen bij 2 tegen goals....
Hahaha, Poulsen wist gisteren prima de vrije man van Barcelona te vinden...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 19 september 2013 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 21:42 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hahaha, Poulsen wist gisteren prima de vrije man van Barcelona te vinden...
Dan heb ik het niet verkeerd gezien...hahahahaha
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 19 september 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat die het geweldig doet, maar het is niet zo dat altijd de persoon die als laatst iets fout doet de persoon is die verantwoordelijk is voor de tegengoal..
Zeker niet, in de 1e helft deed hij ook hele goede dingen, waardoor de voorzetten van Barcelona volledig mislukten.

Hij is gewoon te wisselvallig helaas, wisselt hele sterke momenten af met te zwakke momenten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2013 door Ronald 1960 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 19 september 2013 - 21:53   quote  deeplink  
Vraag me nog steeds af waar Bojan de tweede helft was.....of was hij gewisseld dan heb ik wat gemist
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 19 september 2013 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 21:53 schreef Nenam_tiL het volgende:
Vraag me nog steeds af waar Bojan de tweede helft was.....of was hij gewisseld dan heb ik wat gemist
Hey, die is toch van Barcelona;-)?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2013 door Ronald 1960 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 19 september 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 21:54 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hey, die is toch van Barcelona;-)?
Hahahahaha....die hebben gezegd:Rustig aan ouwe.....je bent van ons
van geil
 van geil - donderdag 19 september 2013 - 22:29   quote  deeplink  
pffff.dat viel mee he..
had er minimaal 7 verwacht
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 19 september 2013 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 21:53 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Zeker niet, in de 1e helft deed hij ook hele goede dingen, waardoor de voorzetten van Barcelona volledig mislukten.

Hij is gewoon te wisselvallig helaas, wisselt hele sterke momenten af met te zwakke momenten.
Eens!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 19 september 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Hahaha klopt kerel...was op na 1 helft..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 19 september 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 22:29 schreef van geil het volgende:
pffff.dat viel mee he..
had er minimaal 7 verwacht
Je had het gehoopt....dat is wat anders.....ik had gehoopt op een gelijk spel.
Je kan het ook zo zien.....zonder Messi was het 0-1
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 19 september 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 22:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je had het gehoopt....dat is wat anders.....ik had gehoopt op een gelijk spel.
Je kan het ook zo zien.....zonder Messi was het 0-1
Bam!!!! Narreke...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 20 september 2013 - 00:13   quote  deeplink  
quote:

[..]

Blind is het wijvie aan de linkerkant en Van Rhijn het wijvie aan de rechterkant. Durven allebei hun poot niet uit te steken en kiezen continu de weg van de minste weerstand. Beiden moeten vervangen worden. Denswil daarentegen trok zijn poot niet terug en liet zien dat hij zijn mannetje kan staan. Als die jongen doorgroeit kan hij zeker de beste verdediger van Ajax worden. De potentie is er in ieder geval.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 20 september 2013 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 - 00:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Blind is het wijvie aan de linkerkant en Van Rhijn het wijvie aan de rechterkant. Durven allebei hun poot niet uit te steken en kiezen continu de weg van de minste weerstand. Beiden moeten vervangen worden. Denswil daarentegen trok zijn poot niet terug en liet zien dat hij zijn mannetje kan staan. Als die jongen doorgroeit kan hij zeker de beste verdediger van Ajax worden. De potentie is er in ieder geval.
Denswil wordt een hele grote...Warrior...Blind is nog niet in vorm was vorig jaar robd deze tijd ook niet best...van Rhijn vond ik wel goed spelen tegen Barca..
nora
 nora - vrijdag 20 september 2013 - 17:11   quote  deeplink  
van Rhijn en Blind waren de uitblinkers tegen Barcelona en Bojan achter de voorhoede was ook top.En of ze wijven zijn of niet als ze zo blijven voetballen mogen die wijven blijfen.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 20 september 2013 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 21:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt je speelt beter met Hoesssen op de rechterflank als met Sigi....
eigenlijk beter nog allebei niet... gewoon Andersen ofzo...
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 20 september 2013 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 21:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Denk ik ook....maar is hij niet te jong voor zo'n belangrijke positie ???
wat goed is, komt snel.

daarentegen is hij ook al bijna 17 en daarmee net zo oud als Bakkali van PSV>
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 september 2013 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 21:53 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Net als de rest van het team dus...
remco k
 remco k - vrijdag 20 september 2013 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 21:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat Denswill niet goed was dan?
remco k
 remco k - vrijdag 20 september 2013 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
werd simpelweg niet meer aangespeeld... In de eerste helft ook met name door Siem gevonden. En Siem was eigenlijk al op aan het begin van de tweede helft.. Toch kreeg Bojan nog een grote kans in de tweede helft..
remco k
 remco k - vrijdag 20 september 2013 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 22:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha klopt kerel...was op na 1 helft..
Werd niet meer gevonden, en dat ligt niet aan hem..
remco k
 remco k - vrijdag 20 september 2013 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 - 00:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ben het zeker wat Blind betreft gewoon oneens.. Die speelt gewoon goed, krijgt het commentaar te veel terug te spelen terwijl hij tegen Barca de verdediger was die het meest vooruit speelde. Ook verdedigend niet in de problemen gekomen tegen Sanchez op 1 mogelijkheid na.
remco k
 remco k - vrijdag 20 september 2013 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 - 17:11 schreef nora het volgende:
van Rhijn en Blind waren de uitblinkers tegen Barcelona en Bojan achter de voorhoede was ook top.En of ze wijven zijn of niet als ze zo blijven voetballen mogen die wijven blijfen.
Bojan achter de voorhoede????
remco k
 remco k - vrijdag 20 september 2013 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 - 18:07 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

wat goed is, komt snel.

daarentegen is hij ook al bijna 17 en daarmee net zo oud als Bakkali van PSV>
Die nu absoluut niet goed speelt..
Noordkoreavangaal
 Noordkoreavangaal - zaterdag 21 september 2013 - 14:09   quote  deeplink  
Zat woensdag in Camp Nou: zonder bal stond iedere Axacied stil (Barcelona in de eerste helft ook op halve kracht), op tv volgt de camera de bal en valt dat niet op. Kortom, meer loopvermogen, heeft Ajax al een atletiektrainer in dienst?
remco k
 remco k - zaterdag 21 september 2013 - 15:07   quote  deeplink  
Heb dat al veel vaker aangehaald, maar dat zie je ook gewoon voor de tv hoor.. Als een Ajax speler aan de bal is, is er veel te weinig beweging om die speler heen, dat was ook een van de redenen dat Eriksen destijds weleens heel raar de bal zomaar verloor, simpelweg omdat ie hem niet kwijt kon..

Meer dynamiek om voor verassing te zorgen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 september 2013 - 15:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hier zeg je dat Remco
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 september 2013 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het zeker wat Blind betreft gewoon oneens.. Die speelt gewoon goed, krijgt het commentaar te veel terug te spelen terwijl hij tegen Barca de verdediger was die het meest vooruit speelde. Ook verdedigend niet in de problemen gekomen tegen Sanchez op 1 mogelijkheid na.
Ben ik het niet mee eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 september 2013 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 15:07 schreef remco k het volgende:
Heb dat al veel vaker aangehaald, maar dat zie je ook gewoon voor de tv hoor.. Als een Ajax speler aan de bal is, is er veel te weinig beweging om die speler heen, dat was ook een van de redenen dat Eriksen destijds weleens heel raar de bal zomaar verloor, simpelweg omdat ie hem niet kwijt kon..

Meer dynamiek om voor verassing te zorgen..
Eens!!
Noordkoreavangaal
 Noordkoreavangaal - zaterdag 21 september 2013 - 15:36   quote  deeplink  
Ik ben gewoon benieuwd of ze naast voetbaltrainers ook ook trainers uit andere sporten hebben. Heb begrepen dat Ajax een judoka in dienst wil nemen maar omdat Ajax weinig loop- en sprintvermogen heeft vroeg ik mij af of ze ook kennis uit de sprintatletiek in huis hebben. Want Ajax kan de laatste tijd niet echt versnellen en blijft , net als het Nederlands elftal, traag spelen.
Noordkoreavangaal
 Noordkoreavangaal - zaterdag 21 september 2013 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 21:28 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Vermeer is een goede lijnkeeper maar uitlopen is bij hem een ramp: blijf staan of loop echt ontzagwekkend uit maar het is bij Vermeer altijd twijfelend er tussen in.. Denswill kan wat worden met zn 185cm (vd Hoorn 190cm) maar hij was wel bij drie Barcelonategendoelpunten betrokken..
remco k
 remco k - zaterdag 21 september 2013 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 15:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hier zeg je dat Remco
Nee hoor, daar zeg ik dat helemaal niet.
remco k
 remco k - zaterdag 21 september 2013 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 15:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens!
Oke, ben dan benieuwd naar je uitleg aangezien dit toch echt zo is, dat heeft niet zo veel met een meninig te maken.
remco k
 remco k - zaterdag 21 september 2013 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 15:36 schreef Noordkoreavangaal het volgende:
Ik ben gewoon benieuwd of ze naast voetbaltrainers ook ook trainers uit andere sporten hebben. Heb begrepen dat Ajax een judoka in dienst wil nemen maar omdat Ajax weinig loop- en sprintvermogen heeft vroeg ik mij af of ze ook kennis uit de sprintatletiek in huis hebben. Want Ajax kan de laatste tijd niet echt versnellen en blijft , net als het Nederlands elftal, traag spelen.
Volgens mij heeft Ajax nu al een looptrainer in dienst. Ik kan me namelijk een special met Eriksen herinneren waarin hij aangeeft dat ie daardoor heel andere heeft leren rennen
remco k
 remco k - zaterdag 21 september 2013 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 16:28 schreef Noordkoreavangaal het volgende:

[..]

Vermeer is een goede lijnkeeper maar uitlopen is bij hem een ramp: blijf staan of loop echt ontzagwekkend uit maar het is bij Vermeer altijd twijfelend er tussen in.. Denswill kan wat worden met zn 185cm (vd Hoorn 190cm) maar hij was wel bij drie Barcelonategendoelpunten betrokken..
Dat was Ramos ook bij Real tegen Barca.. KOmt wel goed met hem.
Eide
 Eide - zaterdag 21 september 2013 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 15:36 schreef Noordkoreavangaal het volgende:
Heb begrepen dat Ajax een judoka in dienst wil nemen maar omdat Ajax weinig loop- en sprintvermogen heeft vroeg ik mij af of ze ook kennis uit de sprintatletiek in huis hebben.
Ruben Jongkind is looptrainer van origine en is al jaren in dienst bij Ajax. Hij doet dit niet meer trouwens, Bjorn Rekelhof is tegenwoordig de loop- en hersteltrainer bij Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 oktober 2013 - 23:07   quote  deeplink  
Fischer over 'droom': "Daar wil ik misschien wel naartoe, ja"

Fischer over 'droom':
Auteur: Willem Weerkamp 05 Oktober 2013 om 10:09

Viktor Fischer wordt, ondanks zijn vormcrisis, gezien als één van de grootste talenten op de Nederlandse velden. De Deense aanvaller van Ajax steekt zijn ambitie niet onder stoelen of banken. "Ik speel op mijn 25e liever geregeld in Camp Nou dan op mijn negentiende één keer", doelt Fischer op FC Barcelona - Ajax, toen hij op de bank werd gehouden.

"Meer hoef ik niet te zeggen", aldus de negentienjarige international in gesprek met het Noordhollands Dagblad. Fischer hoopt stiekem ooit terug te keren in Barcelona, maar dan als speler van de gelijknamige topclub. "Daar wil ik misschien wel naartoe, ja. Dat is mijn droom."

Ook sprak hij over iets luchtigs. Waar vorig jaar zijn spel mooi was, is dat nu veranderd in een sobere speelstijl. Zijn kapsel is daarop afgestemd. "Het is gewoon praktischer. Je hoeft het niet in model te brengen", aldus een lachende Fischer.
Lees verder: http://www.soccernews.nl//news/212643/Fischer_over_droom:_Daar_wil_ik_misschien_wel_naartoe,_ja#ixzz2gsrYz6VW

????????????????? Gedonder in de glazen???????????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2013 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - zondag 06 oktober 2013 - 08:25   quote  deeplink  
Want?? Is toch geen rare droom.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Barcelona - Ajax (CL: woensdag 18 september 2013, 20:45): 4 - 0

0.0113599