BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Barcelona - Ajax (CL: woensdag 18 september 2013, 20:45): 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 17 september 2013 - 22:16   quote  deeplink  
Weet wat het is Sjakie....elke periode gaan we achteruit,met periode bedoel ik van zomer naar winter.....het is niet meer te behappen.

Zolang er met geld gesmeten wordt zijn landen als Nederland,Skandinavié,Belgie.....balkanlanden enz kansloos.

Vele spelers kiezen voor het geld.....en gaan op de bank/tribune zitten.....en weet je ouwe.....ik zou precies hetzelfde doen.

Bogarde is daar ook zo'n mooi voorbeeld van.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 17 september 2013 - 22:25   quote  deeplink  
Zit nu Real te kijken.....man moet je kijken wat daar rond loopt.....ik had gehoopt dat ze op hun bek gingen.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 17 september 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 - 22:16 schreef Nenam_tiL het volgende:
Weet wat het is Sjakie....elke periode gaan we achteruit,met periode bedoel ik van zomer naar winter.....het is niet meer te behappen.

Zolang er met geld gesmeten wordt zijn landen als Nederland,Skandinavié,Belgie.....balkanlanden enz kansloos.

Vele spelers kiezen voor het geld.....en gaan op de bank/tribune zitten.....en weet je ouwe.....ik zou precies hetzelfde doen.

Bogarde is daar ook zo'n mooi voorbeeld van.
En daar ben ik het helemaal mee eens....

Ajax gaat er van uit dat we over pak weg 6 a 7 jaar een geweldig team hebben vanwege de B1....aat ik ze dan even uit de droom helpen...als ze 40% kunnen behouden mogen ze blij zijn...die gasten ruiken ook....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 17 september 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 - 22:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ajax gaat er van uit dat we over pak weg 6 a 7 jaar een geweldig team hebben vanwege de B1....aat ik ze dan even uit de droom helpen...als ze 40% kunnen behouden mogen ze blij zijn...die gasten ruiken ook....
Laten wij dan maar negatief zijn ouwe....het is een feit....zie het als honden fokkers....puppies zijn erg aaibaar....na 8 weken zijn ze verkocht....de kneuzen blijven.

Oja 1 ding....Boudewijn heeft dit van dag 1 geroepen....sjapeau Boudewijn
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 17 september 2013 - 22:57   quote  deeplink  
en toch gaan wij ook weer eens de CL winnen !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 september 2013 door Ronald 1960 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 17 september 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 - 22:57 schreef Ronald 1960 het volgende:
en toch gaan wij ook weer eens de CL winnen !
Ja de Cavia Loop....ik noem die van mij Jari Litmanen....pffff
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 17 september 2013 - 23:14   quote  deeplink  
de Jong

35lvxp5.gif

Messi

35lvxp5.gif

Fischer
35lvxp5.gif

Schóne

35lvxp5.gif
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 september 2013 - 00:10   quote  deeplink  
Hahaha Narreke!!! Hij is geweldig laten we het hopen....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 18 september 2013 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 00:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hahaha Narreke!!! Hij is geweldig laten we het hopen....
Hoop doet leven ouwe.....en niet klagen maar dragen....welkom in mijn leven gap
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 september 2013 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 - 23:14 schreef Nenam_tiL het volgende:
de Jong

[ afbeelding ]

Messi

[ afbeelding ]

Fischer
[ afbeelding ]

Schóne

[ afbeelding ]
hey gap, dan wordt het dus 1-3. Kan ik ergens tekenen? Zou echt een giga stunt zijn,
maar ik zeg toch 1-1.
remco k
 remco k - woensdag 18 september 2013 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 - 21:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Douglas was gratis en heeft meer gepresenteerd in de eredivisie
dan vd Hoorn die 4 miljoen kostte.
Hij speelt nu niets eens dus zonde van het geld.
Lezen meneertje ik zeg nergens dan John niet goed genoeg is...
Boerrigter was 3 weken weg als je dan laatste dag niemand kan halen
vindt ik dat zielig!
Vd hoorn heeft potentie en wordt beter. Douglas' is in de loop van de jaren alleen maar minder geworden meneertje. Over John heb ik verkeerd gelezen. Mijn nederige excuses.
remco k
 remco k - woensdag 18 september 2013 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 - 22:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ajax A1 hard onderuit tegen Barca
Door Sam van Raalte, 17 september 2013 21:48

ACHTERUITGANG? - De Ajax A1 heeft dinsdagavond met 4-1 verloren van de Barcelona A1 in de Youth League. Anderhalf jaar geleden eindigde hetzelfde duel tussen de leeftijdsgenoten van Ajax en Barca in Spanje nog in een ruime overwinning voor de Amsterdammers (0-3).

Samenvatting:

Het eerste kansje in de wedstrijd was voor Barcelona, dat via een volley van afstand gevaarlijk werd. Doelman Indy Groothuizen redde echter paraat, waarna Ajax het initiatief overnam. Queensy Menig schoot na een kwartier spelen voorlangs en een paar minuten later maakte Elton Acolatse de 0-1. De aanvaller profiteerde van geblunder achterin bij Barca en werkte van dichtbij binnen. Onder luidkeelse steun van de aanwezige Ajax-supporters hield Ajax het initiatief, maar valk voor rust kwam Barca uit het niks langszij. Jordi Quintilla kopte een vrije trap binnen.

De tweede helft was volledig voor Barca. Kort na rust kwam de thuisspelende ploeg op 2-1, toen Murin El Haddadi een prachtige aanval afrondde. Ajax kwam via Sheraldo Becker nog twee maal tot het stichten van gevaar, maar de Amsterdamse aanvaller had het vizier niet op scherp staan. Aan de andere kant van het veld werd er wel nog twee maal gescoord. Opnieuw El Haddadi en invaller Alain Ebwelle zorgden voor een 4-1 eindstand.
Alles te maken met een bepaalde lichting daarnaast was de A1 in de eerste helft echt de betere ploeg
remco k
 remco k - woensdag 18 september 2013 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 - 22:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is dat zo ja. Kun je veel voorbeelden noemen dan van jongens die vertrekken vanuit de jeugd naar het grote geld?? Je zegt namelijk dat 6 van de 10 dit doen.
Pietje
 Pietje - woensdag 18 september 2013 - 14:10   quote  deeplink  
Helaas, ik houd het maar voorzichtig op 5-0...
Je kon het gisteren ook weer duidelijk zien bij Real Madrid: even de tegenstander (Galatasaray, toch bepaald geen kleintje...) de waan laten, dat er iets te halen valt en vervolgens KEIHARD toeslaan. Dat heeft Real Madrid de vorige twee seizoenen (inderdaad, tegen... Ajax) ook al aangetoond. En dan sla ik Barcelona nog eens hoger aan dan Real Madrid. Ik heb geen enkele illusie, dat Barça Ajax op enigerlei wijze zal gaan sparen. Daarnaast zijn er veel te veel Ajacieden volledig uit vorm. Natuurlijk mag iedereen hopen op een stunt, maar je moet wel realistisch blijven. Ik vrees met grote vrezen dat Ajax ongegeneerd wordt afgeslacht door Messi en de zijnen. Vandaar... 5-0. Helaas.
joduh
 joduh - woensdag 18 september 2013 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 14:10 schreef Pietje het volgende:
Je kon het gisteren ook weer duidelijk zien bij Real Madrid: even de tegenstander (Galatasaray, toch bepaald geen kleintje...) de waan laten, dat er iets te halen valt en vervolgens KEIHARD toeslaan. Dat heeft Real Madrid de vorige twee seizoenen (inderdaad, tegen... Ajax) ook al aangetoond. En dan sla ik Barcelona nog eens hoger aan dan Real Madrid. Ik heb geen enkele illusie, dat Barça Ajax op enigerlei wijze zal gaan sparen. Daarnaast zijn er veel te veel Ajacieden volledig uit vorm. Natuurlijk mag iedereen hopen op een stunt, maar je moet wel realistisch blijven. Ik vrees met grote vrezen dat Ajax ongegeneerd wordt afgeslacht door Messi en de zijnen. Vandaar... 5-0. Helaas.
En nu ben he nog mild he Pietje ?
RoodWit81
 RoodWit81 - woensdag 18 september 2013 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Eens man. Al is het geen schande om van een ploeg als Barca te verliezen, we zouden het toch graag anders zien. Als iedereen top is vanavond dan worden het geen dikke cijfers, maar winst word een bijna onmogelijke opgave. En daarin ligt ook gelijk de grootste kans en mijn enige hoop op een puntje: onderschatting. Desalnietemin zit ik gewoon vol goede moed voor de buis vanavond ("we gaan winnen verdomme!!") en als we verliezen gaat de gifbeker leeg tot de laatste druppel ("&@!!!!$%#!!!").
Pietje
 Pietje - woensdag 18 september 2013 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 15:56 schreef joduh het volgende:

[..]

En nu ben he nog mild he Pietje ?
Haha. Dat ben ik altijd, grote vriend. Je kent me toch??
joduh
 joduh - woensdag 18 september 2013 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 16:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Dat ben ik altijd, grote vriend. Je kent me toch??
Yep! ;-) we denken hetzelfde hierover....
biba1970
 biba1970 - woensdag 18 september 2013 - 16:35   quote  deeplink  
Hou mijn hart vast voor vanavond,zie morgen alweer de kranten berichten pffff,maar ben realistisch,hier valt geen eer te behalen denk 6-1 helaas,en dan op na zondag.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 18 september 2013 - 16:51   quote  deeplink  
Douglas bij ajax. Nee dat nooit. Hij kan misschien goed verdedigen maar een fatsoenlijke pass kan je wel vergeten.
Ik hoef zo randdebiel niet in een ajax shirt zien.

Vermeer staat op doel want ik zie barca niet met voorzetten komen. Elke speler is 1.60 groot

Je moet spelen naar je vermogen. Ajax heeft het vermogen niet om met ze alle voor de 16 meter te gaan staan.
Het zal waarschijnlijk een open wedstrijd worden. Dan is de vraag wie de kansen afmaakt.
Vermeer in zijn beste doen dan kan messi het moeilijk hebben.
Als siggie en zo zulke kansen krijgt als messi en ze benut dan word het een doelpunten festijn

Verdedigen kunnen we allebei niet en aanvallen met veel ruimte dan vallen veel doelpunten.

Dus 7-3 ofzo is wel reëel. 1-1 niet.

Kansen zullen we sowieso krijgen en ik denk evenveel.
Wie benut ze meer en welke keeper is goed met 1 op 1.
Dat bepaalt de wedstrijd.

Vorm is gebaseerd op de vorige wedstrijden. Maar om de goeie vorm te pakken moet je een keer uit je slechte vorm stappen.
Waarom is dat niet vandaag?

Als je gisteren naar gala real hebt gekeken dan zag je dat gala heel slecht aan het verdedigen was.
Zwolle had ook gewonnen van gala als gala zulke kansen weg geeft.
Maar gala had ook gewoon kunnen winnen als gala 2 min na rust de gelijkmaker maakt.

Dus voorspelling doen is gewoon zinloos.
Net zoals de voorspelling over het weer.
Zijn indicaties dat je zulke weer krijgt.
Dat krijg je nooit precies.

De indicatie van deze wedstrijd is dat

Barca thuis speelt.
Barca niet geplaatst is omdat dit de 1ste wedstrijd is.
Dat zowel barca als ajax een moeilijke wedstrijd ervoor heeft gespeeld.
Barca een betere slectie heeft.
Barca messi heeft en ajax half geblesseerde de jong.
Dat ajax en barca dezelfde spel opvatting heeft.

City en manu en ac milan hadden ook betere spelers tot zijn beschikking.

Binnen 2 min een rode kaart voor valdes en de wedstrijd word al heel anders.

Je kan er niks over zeggen.

Je kan er pas iets over zeggen als de scheids voor de laatste keer op zijn fluitje heeft geblazen.

Voorspellen is waarzeggerij

Daar geloof ik niet in.

Ik ga uit van onze kracht en niet van de tegenpartij.

We zien wel

Einde bericht
Eide
 Eide - woensdag 18 september 2013 - 17:25   quote  deeplink  
Iedereen kan met doem scenario's komen maar uiteindelijk heeft dat allemaal niet zo heel veel zin. Als Barca swingt dan wordt het waarschijnlijk een hele vervelende avond, is Barca in mindere doen dan blijft het nog ontzettend moeilijk.

Een nederlaag voorspellen op dit moment is niet zo'n kunst. De kans dat Ajax wint is vrijwel nihil. Barca domineert al jaren het Spaanse en internationale voetbal, dan kom je met wat talenten en waar oudere eredivisie spelers niet ver. Zo simpel is het wel. Maar Ajax moet deze wedstrijd gebruiken om beter te worden. Het spel proberen te spelen, de talenten lekker vrij te laten spelen en te laten merken wat er op dat niveau gevraagd wordt.

Tegen Barca hoeft Ajax geen punten te verwachten, Ajax moet punten sprokkelen tegen AC Milan en Celtic en dan de wedstrijden tegen Barca gebruiken om te bouwen, te werken aan de vorm en vooral de jonge jongens iets bij te brengen over hogeschool voetbal.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 september 2013 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 11:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Vd hoorn heeft potentie en wordt beter. Douglas' is in de loop van de jaren alleen maar minder geworden meneertje. Over John heb ik verkeerd gelezen. Mijn nederige excuses.
Excuses aanvaard.. Douglas speelt hier niet dus die discussie hoeveb
we niet meer te voeren. Vd Hoorn is afwachten want potentie is leuk
maar mocht het er niet uitkomen gooi je 4 miljoen weg. Douglas flopt misschien ook
ja minder potentie meer ervaring en gratis...
Maar goed wat ik begrijp is dat jij tevreden bent over de selectie en ik niet.
No hard feelings
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 18 september 2013 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 17:25 schreef Eide het volgende:

Tegen Barca hoeft Ajax geen punten te verwachten, Ajax moet punten sprokkelen tegen AC Milan en Celtic en dan de wedstrijden tegen Barca gebruiken om te bouwen, te werken aan de vorm en vooral de jonge jongens iets bij te brengen over hogeschool voetbal.
Idd toen tegen Real was het kansloos zonder idee wellicht vanavond kansloos met een idee.

Vanuit dat idee kunnen spelers zich ontwikkelen en als ze duels winnen nog zelfvertrouwen krijgen ook. Als je dan 3-0 verliest kan je er toch een goed gevoel aan over houden.

Als er een bepaalde herkenbaarheid in zit ben ik tevreden.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 18 september 2013 - 18:38   quote  deeplink  
lees net op twitter dat onze spaanse vriend in de spits gaat spelen en Siggie op recht?
Kan iemand deze verandering uitleggen? Bojan in de spits kan ik me nog wel in vinden, maar siggie op rechts???

Mike Verweij þ@MikeVerweij 10m
Tactische variant. @FrankRonald1970 zet Bojan Krkic in spits en Sigthorsson op rechts. #Ajax in Messi-variant. Zie Telesport.nl #baraja

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2013 door Eindhovense Ajaxfan --
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 18 september 2013 - 18:41   quote  deeplink  
Zet Ligeon maar rechtbuiten (of half). Tenminste nog iemand die zijn man kan uitspelen en een voorzet kan geven.
Loetje
 Loetje - woensdag 18 september 2013 - 19:05   quote  deeplink  
En Van Gelder beweert dat Boilesen linksbuiten speelt om Alves af te stoppen. Dat zijn nog eens tactische varianten zeg
Loetje
 Loetje - woensdag 18 september 2013 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 18:38 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
lees net op twitter dat onze spaanse vriend in de spits gaat spelen en Siggie op recht?
Kan iemand deze verandering uitleggen? Bojan in de spits kan ik me nog wel in vinden, maar siggie op rechts???

Mike Verweij þ@MikeVerweij 10m
Tactische variant. @FrankRonald1970 zet Bojan Krkic in spits en Sigthorsson op rechts. #Ajax in Messi-variant. Zie Telesport.nl #baraja
Ik snap dat van Sightorsson ook niet helemaal
Loetje
 Loetje - woensdag 18 september 2013 - 19:08   quote  deeplink  
Maak me alleen zorgen om Schone vanavond. Zijn trage handelingssnelheid, vele balverlies en het rappe tempo waar Barca mee omschakelt
AFCA!!!.
 AFCA!!!. - woensdag 18 september 2013 - 19:36   quote  deeplink  
Opstelling:
Vermeer, v,Rhijn, Moisander, Denswil, Blind, De Jong, Poulsen, Duarte, Sigthorsson, Bojan, Boilesen.

Boilesen dus linksbuiten. Ben benieuwd of hij aanvallend ook wat waar kan maken. Sigthorsson op rechts vind ik een beetje apart inderdaad.
En daarnaast eens kijken of Duarte het waar kan maken, haha!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 september 2013 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 11:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Laat van Gaal Douglas maar opstellen in Brazilie gappie...zeker weten speelt dan daar de sterren van de hemel...brazilianen worden bekeken...hij is nogal een familiedier die zullen zeker trots op hem zijn....komt niet 1 braziliaan langs met de bal..hij zal daar door miljoenen dan staat er tenminste een kerel in onze defensie...de meesten zullen een straatje omlopen.......heel Brazilie zegt dan shit die had bij ons moeten spelen....zou dom van Louis zijn om hem niet mee te nemen en op te stellen....vraag anders Co Adriaanse die zei bij Studio Voetbal dat hij in het hart van onze verdiging hoort te spelen..... V
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 18 september 2013 - 19:43   quote  deeplink  
Geen Schone, dat klinkt al een stukje beter. Als ze idd Boilesen op LBuiten plaats zetten, waarom Ligeon niet op rechts?
Beide hebben een giga loopvermogen, dat is in deze wedstrijd wel belangrijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2013 door Eindhovense Ajaxfan --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 september 2013 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 11:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Is dat zo ja. Kun je veel voorbeelden noemen dan van jongens die vertrekken vanuit de jeugd naar het grote geld?? Je zegt namelijk dat 6 van de 10 dit doen.
Heb ik gezegd direct...nee dus....sommigen zullen net als Seedorf vroeg vertrekken.......misschien 6 van de 10 niet maar 4 van de 10 toch zeker....waarom zouden ze niet voor het grote geld gaan...waarom zouden ze de kans niet pakken om bijv. in de P.L. te spelen...bewijs maar ze dit niet gaan doen....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 september 2013 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Ik ga weer met jou mee Pietje!! realistisch gezien geen enkele kans!!
AFCA!!!.
 AFCA!!!. - woensdag 18 september 2013 - 19:48   quote  deeplink  
Nu lees ik weer dat Blin linksbuiten start en Boilesen linksback....
Kunnen ze niet gewoon nu beginnen?!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2013 door AFCA!!!. --
Loetje
 Loetje - woensdag 18 september 2013 - 19:49   quote  deeplink  
Goede opstelling vind ik hoor. Nogmaals snap ik alleen Sightorsson niet.
Best aanvallend en een tactiek om de angel uit de tegenstander te halen.
Ben benieuwd naar Duarte. Eerst wekelijks in het Polmann stadion en nu in Camp Nou. Ook ben ik benieuwd naar Poulsen. Die krijgt samen met Boilesen een sleutelrol denk ik
Loetje
 Loetje - woensdag 18 september 2013 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 19:48 schreef AFCA!!!. het volgende:

[..]

Schone schijnt op de bank te zitten, en Bojan speelt op 9. Misschien dat Boilesen niet als linksbuiten gaat fungeren maar als linker middenvelder en ze 4-4-2 gaan spelen.
Boilesen is om Alves op te vangen. Bij balbezit van Barca zal Ajax sowieso het middenveld versterken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 september 2013 - 19:52   quote  deeplink  
Ik vermoed dat Sigi niet daadwerkelijk als rechtsbuiten staat opgesteld, maar als een verkapte. Daarmee bedoel ik te zeggen dat hij waarschijnlijk veel dichter in de buurt van Bojan zal staan en er van Van Rhijn wordt verwacht dat hij opkomt en de ballen voorgeeft.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 18 september 2013 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 19:48 schreef AFCA!!!. het volgende:

[..]

Schone schijnt op de bank te zitten, en Bojan speelt op 9. Misschien dat Boilesen niet als linksbuiten gaat fungeren maar als linker middenvelder en ze 4-4-2 gaan spelen.
Kijk daar ben ik altijd een voorstander van geweest. Ik ben van mening dat als je geen goede buitenspelers hebt, dan moet je er ook niet mee spelen! En geen spelers op die positie zetten, die daar eigenlijk daar niet horen te spelen. Houdt je niet vast aan het systeem, maar pas het dan aan. Ga idd 4-4-2 spelen, indien nodig!Ik hoop ook dat je gelijk hebt en dat ze zo gaan spelen. Geen Siggie als RBuiten, Geen Boilessen als LBuiten.
Met deze opstelling wordt het maar 2-0 voor Barca en gaat ons AJAX ons positief verbazen!!! FORZA AJAX!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 september 2013 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 19:36 schreef AFCA!!!. het volgende:
Opstelling:
Vermeer, v,Rhijn, Moisander, Denswil, Blind, De Jong, Poulsen, Duarte, Sigthorsson, Bojan, Boilesen.

Boilesen dus linksbuiten. Ben benieuwd of hij aanvallend ook wat waar kan maken. Sigthorsson op rechts vind ik een beetje apart inderdaad.
En daarnaast eens kijken of Duarte het waar kan maken, haha!
Geweldig geen Schone!!!...vreemd geen Serero maar Duarte....Bojan in de spits riep ik al zolang maar ik niet alleen...Sigthorsson rechtsbuiten denk dat hij goed mee verdedigt en dus van Rhijn daarmee ondersteunt beter als bijv. Bojan....Boilesen is ergens een goede keus kan Blind ondersteunen...en is aanvallend niet verkeerd...maar we moeten het allemaal afwachten...
Eide
 Eide - woensdag 18 september 2013 - 20:14   quote  deeplink  
Het is een tactisch bijzondere zet. Boilesen om Alves af te stoppen neem ik aan, Siggie en Bojan eigenlijk min of meer in een 2 mans voorhoede... ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
remco k
 remco k - woensdag 18 september 2013 - 20:15   quote  deeplink  
Ik denk en verwacht dat Siggie en Bojan naast elkaar diep zullen blijven staan op de twee CV's hierdoor staat Barca 1 op 1 in hun centrum en staat er een lijn met Boilesen, Duarte, de Jong en Poulsen zullen dan spelen op de opkomende backs Iniesta en Fabregas. En heb je 4 man om de andere aanvallers op te vangen.. In balbezit zal Boilesen doorschuiven en spelen we dus 4-3-3..

Ik verwacht wel dat we nog steeds kansloos zijn. Maar beter had de Boer het niet neer kunnen zetten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2013 door remco k --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 september 2013 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 19:05 schreef Loetje het volgende:
En Van Gelder beweert dat Boilesen linksbuiten speelt om Alves af te stoppen. Dat zijn nog eens tactische varianten zeg
't is nog waar ook!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 september 2013 - 20:57   quote  deeplink  
Al 12 minuten de 0. Best goed eigenlijk. ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 september 2013 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 20:15 schreef remco k het volgende:

Ik verwacht wel dat we nog steeds kansloos zijn. Maar beter had de Boer het niet neer kunnen zetten..
Kansloos NOOIT van te voren!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 september 2013 - 21:00   quote  deeplink  
Na een kwartier nog 0-0....
baco74
 baco74 - woensdag 18 september 2013 - 21:00   quote  deeplink  
Die Poulsen heeft de bal al 4x weggegeven.....
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 18 september 2013 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 21:00 schreef baco74 het volgende:
Die Poulsen heeft de bal al 4x weggegeven.....
Idd.. Valt op.
Loetje
 Loetje - woensdag 18 september 2013 - 21:05   quote  deeplink  
Ajax houdt nog redelijk stand. Maar wat oogt Ajax doodsbang aan de bal. Niemand durft wat en zodra Neymar of Messi aan de bal is hou ik mijn hart vast. Ook Bojan staat teveel alleen
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 18 september 2013 - 21:06   quote  deeplink  
Fack.
Loetje
 Loetje - woensdag 18 september 2013 - 21:07   quote  deeplink  
Zonde. Wel een fenomenale vrije trap

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Barcelona - Ajax (CL: woensdag 18 september 2013, 20:45): 4 - 0

0.0067751